Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen széket vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz
szabonagyur #66787 üzenetére
Érdekesség, hogy nálunk így működik a swift. Az automata rész csak abba szól bele, hogy belső keringés legyen vagy beszívásos. A venti fordulatát az aktuális hőmérséklethez igazítja. Hacsak nem low vagy high állásra nyomod. Arra nem mernék megesküdni mivel elég keveset ülök benne, hogy a befújás helyét is állítja-e auto beállítás nélkül vagy sem, de van egy olyan érzésem hogy nem kizárt hogy igen. A lényeg a kérdésedre a válasz igen, auto beállítás nélkül is hőmérséklet függően állítja a venti sebességét.
-
Gyöször
senior tag
válasz
szabonagyur #66794 üzenetére
Akkor húzd le zsalut mozgató motorról a vezetéket mikor be van csukva. Vagy ne használd auto módban. Én eddig egyszer kapcsoltam be mikor az eskrosszban betettem a telóm a váltó előtti rekeszbe.
Szerintem egyébként Encécé válaszában semmi kivetnivaló nem volt, meglepődnék, ha valaki ezt neked bevésné a programba, hogy ne váltsa a zsalut külső belső között. Én assetom az enyém váltaná-e az auto módban. Mikor megyünk valami olajkályha mögött a kék füstben én is bezárom. Aztán jól úgymarad. -
AMD Power
titán
Most reggel telenyomtam a kocsit ezzel az Auchnos E5 100Pro benzinnel. Kiváncsi leszek rá. Mondjuk nekem a sima Auchanos 95 is szereti a gép. Most a 615km 42l evett meg. Az szerintem elég jó, 6.8l átlag Budapesten.
-
ncc1701
veterán
válasz
szabonagyur #66789 üzenetére
Ha ez a kérdésed, akkor nyilván nem értesz hozzá. Meg kellene szerezni a kocsi firmware forrását, azt a megfelelő keretrendszerben, a megfelelő program nyelvben átírni, és újra fordítani, majd ezt a firmware-t betölteni a kocsi számítógépébe.
Szerintem a földön van kb 10 ember, aki ezt meg tudja csinálni. Gyanítom, nem vagy köztük. Azaz kb meg kell tanulnod együtt élni a problémáddal. Ez ilyen. -
szabonagyur
félisten
válasz
Brogyi #66790 üzenetére
Hasonló próbáltam én is már, egy darabig megjegyzi. Múltkor indulásnál direkt figyeltem rá, hogy belsőn legyen, erre 2 km és átrakta külsőre.
Sajnos mivel már a fűnyírástól is durván allergiások vagyunk így nem nagyon kell figyelni, hogy mikor vált át külsőre...
Ha esik kint vagy hideg van akkor mi is külsővel toljuk.
-
Brogyi
őstag
válasz
szabonagyur #66789 üzenetére
Próbáld meg automatára kapcsolni, és utána kézzel kapcsold külsőre, majd belsőre. Lehet, hogy megjegyzi az utolsó állapotot. Nekem mintha ezt nem kapcsolgatná. Nekem is utasnak kell lennem, hogy csak azt figyeljem.
-
ncc1701
veterán
válasz
szabonagyur #66787 üzenetére
Át kellene programoznod.
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #66785 üzenetére
Csak, hogy lehetne, hogy ne váltogasson külső-belső között de automatán válasszon venti sebességet?
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #66785 üzenetére
👍
-
burgatshow
veterán
válasz
burgatshow #66771 üzenetére
Na ma, hogy utas voltam, szemtanuja voltam! Szoval visszavonom az allitasom, hogy nem csinalja. De! Mert: k. melegben belso keringetes, aztan amikor mar jo, kulso. Magatol.
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
2 öreg Swift és egy Alto után (bár ez még megvan, csak el kell adni
), tulajdonosa lettem egy Liana-nak. Természetesen ez a “legmodernebb” az összes közül, és a legkomfortosabb is.
Nem egy népszerű modell, itt van akinek van Liana-ja jelenleg is? Facelift előtti modellem van, 2003, 1.6 GLX.
Lenne pár kérdésem, amit itthon megbütykölnék rajta. -
dethroner
veterán
válasz
bigdigit #66781 üzenetére
Igen, lehet az kelti a placebo hatást, hogy a villanynak azonnal ott a teljes nyomatéka, míg a benzinnek kell hogy emelkedjen a fordulat és ezzel időarányosan lassabbnak tűnik.
A lényeg hogy nem nyomja meg semmi, nincs hozzáadott plusz erő, "csak" az a kicsi azonnal ott van plusz még spórol is a motor 1 pálinkáskupaknyi benzint. -
dethroner
veterán
válasz
szabonagyur #66777 üzenetére
Azt hiszem a legelső hybrid swiftnél tettem fel a kérdés valahol a villanymotor jelentette plusz nm és le kapcsán. Ott azt mondták, hogy nem adódik hozzá a benzinmotor teljesítményéhez, hanem amíg van az aksiban vellany, addig annak a mértékével csökken a benzinmotor használata/teljesítménye. Vagyis nincs plusz villanyfröccs, hanem addig van kis benzintakarékosság. Épp ezért nem értettem amikor itt a fórumon is arról elmélkedtek a tulajok, hogy valami megtolja a kocsit amikor működik a villanymotor. A hybridizáció nem arról szól hogy a suzuki legyen a 0-100 királya, hanem hogy pár decit megtakarítson vele a kocsi.
Mert ha a a villanymotor teljesítménye hozzáadódna a benzinmotor teljesítményéhez, akkor a teljesítményt 2 módon kéne megadni. Egyszer hogy mire képes a benzinmotor egyedül és mivé lesz, ha ehhez hozzáadja magát a villany is. De mivel csak egyféle teljesítményérték van megadva, azt úgy kell érteni, hogy a kocsi mindig azt a fix értéket hozza, akár benzinből, akár benzin+villanyból tevődik össze a hajtóanyag. -
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #66778 üzenetére
Nekem a FL van már (előtte levőm nem is volt), 2022-ből
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #66777 üzenetére
Alacsony fordulatszam tartomanyban sokszor, de ha kelloen van nafta az akksiban (3-4 palcika az 5-bol), akkor meg siman autopalyara ragyorsitasnnal is beletolja kb ilyen 110-120-ig ha olyan 70-80-rol lepsz oda. Varosi temponal jobban kijon azert, mert ugyesen kitolto a turbo lyukat.
Tboldi: szerintem szabonagyurral egyforma modellunk van, a meg nem faceliftelt Scross 1.4T, de lehet o kozben frissitett az ujra es akkor en maradtam le. -
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #66774 üzenetére
Olvasom, hogy az elektromos motor kb 50nm és 13 LE körül lehet, ezt kitudja használni valamikor is az autó? Ezzel lenne kb. 140LE néha mint a nem hybrid előd?
-
dethroner
veterán
válasz
tboldi #66775 üzenetére
Swiftben nálunk ha automata-ra van állítva, először belsőre állítva megy, majd amikor jónak érzi, akkor kinyitja a rostélyt és állítgatja a befújás helyét is. De meglepetésemre volt már olyan, hogy belsőn kezdett, majd kinyitott, majd hosszabb úton ismét zárt és nyitott. Tehát eldolgozgat ő magának
Viszont ha nincs auto-n, akkor tényleg nem foglalkozik a lezárással és nyitással, úgy megy, ahogy beállítja az ember. Viszont a befújás helyét ilyenkor is képes módosítani, persze felül lehet ezt is bírálni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #66771 üzenetére
Akkor lehet, hogy az S-Cross vezérlőjét máshogy programozták, semmi sincs kizárva.
Nálunk egyedül a Jazz csinálja, abban van digitális klíma automata móddal, a MiTóban rezsógombos van, mindent magamnak kell állítanom, a WagonR-ben meg egész egyszerűen nincs.
-
burgatshow
veterán
válasz
membrandj #66773 üzenetére
Kollegamnak volt a turbos elott, azt mondta kicsit talan?! jobban ment, de a turbos cserebe varosi forgalomban hamarabb kezd huzni es ugye mellette ott van meg a villany.
Mindketto jol mozgatja ezt a bodet es igen, a Cross/Vitara ebbol a szempontbol, tehat muszakilag azonosak. Ja es igen, a hagyomanyosnak mondott hidrodinamikus nyomatek automata van bennuk. Egyedul az uj hibrid kapott robotizalt valtot, szarnak is mondjak.
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #66771 üzenetére
Én meg általában belsőn használom és nem vált át külsőre, ha egyszer átnyomtam belsőre. Igaz nem AUTO-n használom.
Az a baj, hogy annyi kotvány büdös, olajzabáló, vagy füstölő sz@r van az utakon, hogy városban, ha forgalmasabb időszak van én nem merem beengedni a külső levegőt.
Hiába a pollenszűrő, az nem fogja meg ezeket. Azonnal érzed az olajzabáló szagát, ami előtted van.Kedvencem, amikor az autópályán is ezzel kell foglalkozni. Múltkor is mentem az M7-en, egy kéken füstölő Mondeot utolértem, aki kicsit ment nálam lassabban. Kijött elém és elkezdte előzni a sort, jobban neki is állt nyomni (gondolom, hogy engem ne késztessen fékezésre, ez mondjuk pozitív), majd a sort megelőzve kiment előlem, csak addig meg okádta a kéket. Én ilyenkor reflexből nyomom belsőre.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #66769 üzenetére
Ha elérte a beállított hőmérsékletet az utastérben, akkor átvált. Csak azért indokolt a belső, hogy minél hamarabb elérje azt, utána szinten tartani külsővel is tudja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #66767 üzenetére
A Jazz is, pedig abban tuti nincs.
Szerintem inkább a belső hőmérőt és a napfényérzékelőt figyeli. -
szabonagyur
félisten
Scrossban van levego minoseg szabalyozo? Neha magatol atkapcsol a kulso/belso keringetes.
-
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #66754 üzenetére
Akkor megkaptuk a választ.
-
Moleman
addikt
válasz
burgatshow #66764 üzenetére
A kedvenc példám a Lexus IS200. A manuális 3700 fölött forog hatodikban 130-nál, az automata csak 4 sebességes, de ennek ellenére 3300 alatt marad.
-
-
membrandj
nagyúr
válasz
burgatshow #66759 üzenetére
Igen, 2016-2019 közöttieket látok elfogadható áron kb.
-
ncc1701
veterán
válasz
burgatshow #66758 üzenetére
Gondolom az automata picit magasabb fogyasztását akarják így kompenzálni, nem tudom. Nekem az off automata vasam valós 120-nál forog 2000-et. De láttam olyan volvót, ami 130-nál pörgött 1600-at.
-
Moleman
addikt
válasz
burgatshow #66758 üzenetére
Az automaták leghosszabb fokozata általában hosszabb, mint a manuálisoké. Nagyon hasznos lenne manuálisban is, de az emberek hülyék, és panaszkodnának, hogy hatodikban lepadlózza 60-nál, és nem gyorsul.
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Mennyire élhető a vitara,scross az 1.6 120 lovas szívó benzin automata párossal?
Lényegesen jobb az 1.4T?
Maga az automata ugyanaz a kettő motorban, típusban?
Illetve ez "hagyomás" automata?Toyota auris és honda hrv van még az opciók között. Mindenképpen automata kell, mert a családban többen is használnánk és az egyikünk csak azt tudja vezetni.
Köszi előre is!
-
ncc1701
veterán
válasz
burgatshow #66754 üzenetére
Nem értem, mit nem értesz, teljesen más a két autóban a váltó.
-
dethroner
veterán
válasz
Qtya123 #66675 üzenetére
Fordulatszám érdekes, mert a swiftben az 1,2-es szívó 3400-at forog 130km-es tempónál. Épp ezért dühítő kicsit, hogy nem tudták a gumizajt jobban csökkenteni, mert a motorból szinte semmi nem jön be. Nagyon frankó a váltó, alacsony sebességnél is nagyon jól húz, nem hőköl meg ha körforgalomnál 3-ban elkezded nyomni, és pályán is jól megy. Klasz kocsi, az biztos
-
szabonagyur
félisten
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #66743 üzenetére
Persze. De ha lehet vele egy 7.5 literes átlagot hozni, az nekem tökéletes lenne.
-
szabonagyur
félisten
válasz
AMD Power #66742 üzenetére
Azért ez nagyon nagyon sok tényező függvénye.
Én meg tudom tenni ugyanazt az 50 km-t átlag 5L-ből, meg 6-ból is, pályán is szintén nagyon változó. Német korlátlan szakaszon ahol eléggé jól tudtam egy 150-et tartani volt jobb fogyim, mint itthon ahol 100-130 között kell ugrálni mindig (forgalom, összességében rövidebb táv, stb).
-
Doki16
addikt
Van nekünk egy 2015-ös 1.2-es swiftünk ami automata váltóval van szerelve. Nem tudom pontosan, hogy milyen váltók kerültek ezekbe. Az a kérdésem lenne, hogy lehet ezekre a kocsikra vonóhorgot rakatni, bírni fogja a váltó?
-
tboldi
nagyúr
válasz
AMD Power #66735 üzenetére
Nem a fokozatok száma a lényeg, hanem az áttételezés. Az én Alfám is 6 sebességes, de ugyanúgy 3500-at pörög 130-nál. Rövidebb végáttételt kapott, mint az átlag M32 váltók (Opelek, Fiatok, Saabok, etc).
Illetve a dízel Lanciánk ~2800-zal is elvolt 130-nál, és az csak 5 fokozatú volt. -
bigdigit
addikt
[link] luxus
-
-
dunc
nagyúr
Köszi mindenkinek!
-
burgatshow
veterán
Alátámasztom. Automata itt is viszont csak 2WD, 6-7 között, mindegy hogy tél-nyár, mit tankoltam bele, meg hogy én vezetem vagy a feleségem (kb. 50-50%-ban vezetjük szóval) totál egységes a kép.
A felhasználás is hasonló napi 100-120 km, eleje-vége városi forgalom közepe autóút/autópálya. Viszont én a csúcs előtt/után közlekedem, szóval stand-still dugóban csak akkor állok ha valami esemény van.
A kocsi Excel táblája alapján a 63 alkalom tankolási átlaga: 6,72 l/100 km
-
Qtya123
őstag
válasz
tboldi #66718 üzenetére
Nekem az IS alap 95-ös benzinnel volt padon mérve és megvoltak a lovak. Igaz a kézikönyve is írta, hogy 95-ös benzinre van optimalizálva, nem kell bele magasabb oktánszámú.
ncc1701: Szipákolóbenyás, koxosodásra nem hajlamos autóim voltak mindig. Az üzemanyagrendszer javítása és koszosodása ismeretlen fogalom. Bocsánat, nem. A Swiftben 25 éves kora körül kicseréltem az injektort. Én ezért is tankolok 95-öst. Ezeknek mindegy. Bár egy kattanásom nekem is van. OMV-t tankolok mindig, kivéve ha külföldön vagyok, mert akkor azt, ami épp a közelben van és nem valami noname magánkút.
-
Jadro
veterán
válasz
AMD Power #66720 üzenetére
Közben megnéztem a tankoló appom adatait. 2022 márciusa óta, 67 tankolás alapján 6,92 az átlagos fogyi. Mindez többnyire halmozottan hátrányos közlekedési szituációkban.
Szóval a 8 liter közelében sincs szerencsére és ugye ebből még biztosan lejönne legalább fél liter (de inkább több) ha ugyanezt 2WD manuális váltóssal adnám elő. Viszont nem cserélném el semmiért
6 sebesség igen. Fordulatszámra nem tudok konkrétumot mondani, mert nem szoktam nézni, úgyis elvált ha neki úgy jó.
Autópálya tempónál meg 130-135 tempomat és forog amennyit forog. 6,5 körül eszik ilyenkor. (Fogyi app szerint.)
-
-
pjen
félisten
Üdv.2006 os 1,3 as SWIFT egyik percről a másikra átható benzin szag van az autóban. Nem folyik sehol a szerelő már mindent szétszedett. injektort, tankot mindent. Minden hibátlan szerinte a szag maradt. Valami őtlet?
-
Jadro
veterán
válasz
AMD Power #66713 üzenetére
Ebben jó nagy szórás tud lenni. Nekem pl lakás-melóhely napi kb 25 km oda és vissza is. (Vegyes a szakasz M0-ra felhajtóval, kis M0 gurulással, 4 sávos bevezető úttal és városi szakasszal.) Ezt tudom abszolválni 7+ literrel is (az általad említett motorral új S-Cross) és lehet 6 literből is. Előbbi ha dugó van és légkondizni is kell, utóbbi ha lehet haladni, nem kell folyton megállítani és megindítani az autót.
Emellé jön be, hogy az enyém 4WD és automata. Lehet ezt csökkenteni ha az autó 2WD és/vagy manuális. Szóval arra a kérdésre, hogy mennyi ehhez a motorhoz az átlagfogyasztás: 5-7 liter.
(Pl rögtön látszik most a fogyasztásban, hogy vége a sulinak és nincs annyi bejáró reggel.)
Az enyémmel is tudtam menni 5.2-es fogyasztást Budapest-Pula viszonylatban, de a napi ingázásban nem ez a jellemző.
Olyan ez mint a kinek hogy merül a mobilja kérdéskör. Baromira függ a körülményektől.
-
ncc1701
veterán
válasz
Qtya123 #66714 üzenetére
A 100-asnak olyan autónál van csak értelme, ahol a kopogás szenzor utána tud menni a magasabb oktánnak, és ez nem gyakori. Amúgy elvileg a tisztító hatása jobb, fene tudja. Swiftbe 95-öst teszek, csak nagyobb pályás etapok elött megy bele 100-as. Dízel insigniám meg csak prémiumot kap, de ennek csupán hitbeli oka van, horror drága volt az üzemanyag ellátó rencer felújítás, hátha segít valamit.
-
Qtya123
őstag
válasz
blakey #66711 üzenetére
Üzemanyagban én sem vettem észre semmi extrát egyik ország benzinjével sem. Se IS200, se Scross terén, de még anno LPG-vel sem. Ebbe beletartoznak a szomszédok (kivéve Ukrajna), német (olasz talán, de ez nem biztos) és a komplett Balkán. Én mindenhol az alap benzint tankolom.
-
hemaka
nagyúr
válasz
szabonagyur #66665 üzenetére
A sportba iden en is csak auchan 95-ot tankolok, jolvan az is kiengedni a levegobe. Nem eszik kevesebbet es nem is megy jobban a 100-as benzinnel, szoval feleslegesen nem dobom ki a penzt az ablakon, beverek az arabol ket gyrost az asszonnyal.
Ez az osztrak meg kulfoldi dolog is habiszti, voltunk mar ezzel romanba, szlovakba, osztrakba, semmit nem valtozott a fogyasztas, ja es nem lett ferrari gyorsulasa sem azoktol a naftaktol. 😂
-
blakey
titán
Az általánosítás veszélyes dolog, márpedig azt írod, hogy egyik jobb, másik sz@r viszont az igazság másképp, máshol keresendő. Akkor lehetne általánosítani, ha mindkét oldalon az adott terméktípus kínálatának 90%-át megkóstoltad és bizonyítani tudod, hogy az egyik oldalon lévő összes terméke biztosan jobb a másiknál, de addig csak az van, hogy egy adott típus/márka egyszerűen jobban ízlik. Teljesen természetes dolog és én is általánosítottam (elnézést kérek), ahogy te, de valójában nekem sincs tapasztalatom az említett országok összes termékével, tehát azok a bizonyos termékek az adott országokból egytől egyig gyengébben viselkedtek az általam megszokotthoz képest.
Ukrajna és Szerbia kivételével mindegyik szomszédos országban tankoltam, nem egyszer és igyekeztem ugyanannál a kútnál tankolni, semmi különbséget nem vettem észre, ami az üzemanyagot illeti. Csak benzines autóim vannak. Horvát sz@rral is volt dolgom, de a világ már csak ilyen, vannak jó és rossz dolgok. Nincs olyan sok finomító a térségben, nem lennék meglepődve, ha néha pl. magyarországi finomítóból származó üzemanyagot tankolsz, de a placebo nagy úr.
-
Chereiose
addikt
válasz
burgatshow #66707 üzenetére
Nos akkor kíváncsi leszek, mondjuk én inkább hozzà se nyúlok, mert csak jobban elbarmolnám, meg eleve olyan sérülékenyek a műanyagok is benne.
-
burgatshow
veterán
válasz
Chereiose #66700 üzenetére
Enyém is csinálja. Majd szétszedem és megnézem, szerintem valami patent vagy vagy fülecske zörög.... De valamennyi összefüggés van a meleggel, mert melegebb időben intenzívebb/hangosabb. Reggel alig hallom, délután meg nagyon, amikor egész nap állt a kocsi a napon.
21-es Scross, még pont a facelift előtt vettem.
-
bigdigit
addikt
válasz
Moleman #66685 üzenetére
Teljesen igazad van. Asszony kölke most van itthon 3 hétig mert németbe van kint 3 éve. Hát be van táblázva rendesen. Fogászat allergiológia és a szemét is itt lézerezi. Ezenkívül mást se hallok ezt is veszek még azt is mert csak sorolja kint mi épp a xar. Ettől függetlenül mást se hallok mint kint mennyivel jobb. Ha az én kölköm is lenne ezzel a dumával nem jönne haza ide az biztos. Nagyon uncsi már a szöveg. Offoltam is magam gyorsan.
-
dunc
nagyúr
válasz
blakey #66687 üzenetére
Pécs olyan mint bárhol Magyarországon, járom az országot tudom. Az UHT tejnél az a vicc, hogy édesapám megkóstolta, és ő mondta nincs a szar UHT íze! jah és korlátlanul vásárolhatom.
" sz@r ízű a lengyel, a szlovák, a cseh tej" a horvát viszont jó, pl a 3.2 bitang jó tej!
Politikát azért hoztam fel, álltalában a narancs szavazók szavajárása, ha nem tetszik el lehet menni. A lényeg Horvátországba jobb, és olcsóbb az élelmiszer, és az üzemanyag is, ezért én kijárok továbbra is vásárolni tankolni. Álltalában havonta egyszer 4 en összeállunk egy 7 személyes autóval, ami DCI motoros, és 5 liter alatt fogyaszt, fejenként 1250 ft az üzemanyagköltség!Légy boldog, az itthoni etanolos moslékkal....igazán sajnállak, de nekem nem kell.....Egyszer menj ki vásárolni, tankolni tényleg szívből ajánlom!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- iPhone 17 Pro prototípus a vadonban
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés