Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dzsavermadar

    senior tag

    A "pálya elhagyás" témájához fűzném ezt, de csak mint versenyzői véleményt.
    Valahol már leírtam, de nem találom.
    Mégpedig azért, hogy megpróbáljam érzékeltetni, hogy milyen különbségek lehetnek az alaptémához való hozzáállás miatt.
    Az Oschersleben próbafutamon az időmérőn is és a versenyen is fokozottan figyeltem a pálya vonalának betartására. Ez sikerült is egy aprónak mondható pálya elhagyás kivételével.
    Ez is inkább ügyetlenségemből fakadt, Egy pillanatra a harmadik kerék is leért a fűre.

    Ez a fajta vezetési hozzáállás meglátszott az eredményemen is.Úgy a gyors kör, úgy a helyezés szempontjából. Az utóbbiban még az is közrejátszott, hogy néhány versenyzőtársamat elengedtem(ezt az érintettek nyilván észre is vették)
    A verseny utáni elemzésben sokat beszélgettünk ebben a témában. Na, gondoltam kipróbálom lazábbra véve a dolgot. Bátrabban véve a kanyarokat, nem számít egy kis kicsúszás. Már az első mért körben kb.2,5 mp-t javítottam az addigi legjobb időmön.
    A poén most jön. Egyszer sem mentem le a pályáról. Ha ezt tovább fűzöm, akkor bátran kijelenthetem, hogy további gyakorlással, esetleg kis pályaelhagyással + 2 mp-t biztosan ki tudtam volna hozni magamból(gondolom én :D ). Ez pedig már a legjobb idők táblán kb. a 4.-6. helyet jelenthetné.
    Összegzésben annyi, hogy amiről most a tárgyalások folynak az bizony jelenthet körönként 2-4 mp különbséget. 10 körnél nem is merem leírni mennyit.
    Ezt is mérlegre kell tenni. :R

Új hozzászólás Aktív témák