Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- 3D nyomtatás
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujó55
addikt
ebben igazad van, minden alkatrész drága. csak van kocsi, amelyik 5 év után nem úgy hullik szét, hogy képtelenség javítani. a népítéleten is mindenki az olajfogyasztást hozta fel. ez egyszerűen nem normális. használati utasítás szerint 1000km-enként ellenőrizni kell az olajszintet. apám azt se tudja mi van a Focus motorháza alatt, évente elviszi szervízbe és a 10 éves kocsival a közel 120000 km alatt csak annyi baja volt eddig, hogy hátulról belevágódtak. De semmi nem romlott el rajta, szerintem még a gyertyák is az eredetiek.
Visszatérek ide. Ez milyen konstrukciós hiba már! Ennek a kiszedhetetlen helyen lévő, jóformán javíthatatlan alkatrésznek ki kéne bírni a kocsi élete végéig, de legalább 300ekm-t. Vagy ha valami szándékosan gyenge akkor lehessen már könnyen cserélni, ne legyen már 40k a munkadíj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Mikrotik routerek
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Windows 11
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest