Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
FerNandor #39594 üzenetére
Nem akarsz te Hankook-ot venni hidd el nekem
Itt van mellettünk a gyár, jó pár ismerősöm dolgozik ott mindenféle pozícióban. Mindenkitől, azt hallottam, hogy ne akarjak még csak véletlenül se onnan gumit venni. Ezt azok mondták akik gyártják és a gépeket kezelik. +1 a Nokian WR D3-ra nekem bejött tavaly. Vredestein Snowtrac 5-nél még olcsóbb is vagy kb egy árban van a Nokian.
-
Szendwich
tag
válasz
kisninja #39568 üzenetére
Nem az volt a baj. Voltam Zolinal. A biztositek tablan van a nagy fekete csatlakozo. Na ott a ket tompitott sarujanal a csatlakozo szet volt egve es nem volt rajta "delej". Most atmenetileg meg van oldva, de kaptam egy hasonlo csatlakozot ami hibatlan es majd atsaruzom, ha kell forrasztom a vezeteket az ujba.
-
rolipasztor
újonc
válasz
rolipasztor #39504 üzenetére
180e km van az utóban 2 éve volt 4 porlasztó és üzemanyag szivattyú csere,most volt nemrég egr szelep cserélve,mellékeltem pár képet hogy hogy néz ki a szelep alatt a turbó.De a szelep csere óta szarakodik.Meg nekem olyan mintha a turbó-ba becsatlakozó gumilcső mintha szét lenne szakadva.Nem tudom,nem ér annyit az autó mint egy új turbó.
http://mobilarena.hu/dl/upc/2015-10/06/555690_bqyug5yvmknsoktz_img_0794_2.jpg
-
FerNandor
őstag
Hali,
Lion, nem aktuális már a wax, vettem helyben.
Kész az autó. Gyorsan le is waxoltam ma, amíg jó idö van és idöm is van még. Sonax Xtreme Polish & Wax 2-t vettem. Remélem jó lesz. Az ezüst Megane-on Turtlewax-szal csináltam anno, azutután nagyon jó sima volt az autó. Itt most annyira nem. De jobb, mint volt, tisztább is lett a fénye. Remélem azért jó lesz, és tartós is.
Tankoltam egy teletank sima ÖMV-t, egy kattanásig. Meg akarom nézni itt, hogy itt is lesz e különsbég a következö tankoláskor a fedcom által számolt elfogyasztott üzemanyag és ugyanazon a pisztolyon 1 kattanásig tankolt érték között. Eninél 4 vagy 5 liter volt, de mindig. Azóta megtudtam, hogy mindegyik kút csal, valamelyik 1 literböl 0,92-t ad. Az 50 liternél már 4 liter..Tavasszal megcsináltatom az elejét és akkor már elég jól egyben lesz, addig kell vadásznom bal elsö projektoros lámpát. Pár kép:
[link]
[link]
[link]
[link]Téli gumi!
Kell vennem azt is, kaptam nagyon jó ajánlatot 205/55R16-ban Hankook w452-re és Vredestein Snowtrac 5-re.
Mit mondtok ezekre? Snowtrac 3 volt az ezüst megane-on, amikor összetörtem, pár hónaposak voltak a gumik, de nem a gumi hibája volt, mert nagyon nyálkás lett az út. De a Vredesteintöl emiatt kicsit "tartok", de a nyárim is az, Sportrac 5. -
Pecc
őstag
Én még nem cseréltem benne. Most fogok ha megjönnek az új gyertyák.
Az első trafó(1) alatti gyertya nagyon gatya, a többi szép. Azt a trafót lehúzva nincs változás, ugyanúgy jár a többi henger. Már csak az a kérdés az új gyertyák után jó lesz e...vagy az esetlegesen rossz trafó miatt halt meg csak az az egy gyertya. -
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #39583 üzenetére
Ebay-t még megnézheted lehet találsz olcsóbban
-
Megane2000
aktív tag
Az a baj hogy mikor vettem a kocsit akkor volt rajta valami csúnya küszöb, azt leszedtem, de a matrica az istenért nem akar lejönni semmilyen szerrel. Legalább 15 féle szert próbáltam.. Így jobb híján most veszek rá egy szép küszöböt! Remélem a posta költségét le tudom alkudni
-
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #39576 üzenetére
-
Megane2000
aktív tag
Üdv srácok!
Szeretnék venni króm színű küszöbvédőt. Hol lehetne venni jó áron? Ti vettetek mostanság ilyet?
-
rob210
Topikgazda
Ha rázz és erőtlen a motor, akkor valamelyik hengered nem megy ezt jól érzed.
Ez két dolog miatt lehet.
Egyik a benzin másik a szikra.
Ha a trafók állításod szerint jók a gyertyák nem kormosak, akkor valamelyik injektorod jobb esetben eltömődött, rossz esetben meghalt.De ha az alapjáratod jó az érdekes jelenség.
-
tresh
veterán
Kabelek jo allapotba vannak? (Trafo) nem kaphatot nedvesseget ?
Lambda hibanal nem menne es tulfogyasztas lenne. A remeges/razzas vegett en tuti elso korben a gyujtast neznem meg ,mert ha ugy erzed mintha kihagyna egy henger az ugye lehet trafo, trafo kabel, injektor(nagyon ritka nem hiszem hogy ez lesz) akar gyertya is.
-
Pecc
őstag
Gyorsítás üzemmeleg motorral kb. 120nál elkezdett villogni a check engine. Tünet: Alapjáraton rázza a kasztnit, erőtlen a motor, mintha nem menne minden henger. Kipuff rendszer felől fura zörgő hangok. Fordulatszám rendben. Holnap diagnosztika addig meg mérgeskedés...meg utána is..Van valami ötlet mi lehet? Van amikor nem villog a motor jel de akkor is ugyanez rázza a kasztnit dadog stb.Megane classic 1.6 16v 2001
-
FerNandor
őstag
válasz
daniel2121 #39567 üzenetére
A villanyradiátorra gondolsz? Ami 5fok külső hőmérséklet alatt és kb 70fokos víz alatt kapcsol be és nyomja a meleget?
-
daniel2121
őstag
1.5dci Meganom van. A bal oldalon elől van egy előmelegítő ketyere mi a pontos neve és mi a funkciója?
-
Szendwich
tag
válasz
Szendwich #39538 üzenetére
Na. Eljutottam oda, hogy felgyújtom az elektromos részét az autónak és leadom az égetett rézt.
A bal első tompított nem ég. Biztosíték jó, csatlakozón van 12V ha belemérek, az izzó is jó, de ha összerakom akkor nem ég. Csak a jobb első. Amikor felkapcsolom a lámpát akkor kattan valami a biztosíték táblánál és annyi.
Budapesten kivel tudom megnézetni? Műhely, magánszaki, bárki csak értsen hozzá és javítsa meg. -
FRENK1988
veterán
Rossz otlet a gyari szovet szonyeget kimelo mosassal a mosogeppe tenni?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39561 üzenetére
A lámpák előtt a stekkereket mérd meg, azok szeretnek beázni
Ha eloxidálódott lehet belőle bibi bőven.
Érdemes őket megcsiszatolni. -
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Tud valaki olcsó és jó minőségű 15"-os dísztárcsa fellelő helyet? Praktikusan webshopra gondolok, meg olyan dísztárcsára, ami tényleg univerzális...
-
diablo1984
veterán
laguna 1 ph2-esben hol lehet a hiba az első ködlámpáknál, hogy nem megy, viszont a kormányoszlop alatti pizti nincs kimenve, addig el is jut az áram! utána hol lehet még hiba?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #39556 üzenetére
érdekes, ma kocsikáztam 200km-t, a víz beállt min és max közé és nem változik a szint(gondolom a termosztát nyitva léte miatt), viszonylag indulni is jól indult, meseszerűen húz, van benne kraft, 90nél odalépve is szedi a lábát, nem tudom, hogy mennyit ehetett, de tele tankkal indultam, jelenleg az első osztáson van a mutató, a benzinesnél a negyedénél hiányzott kb 15 liter, ez ahhoz messze van nagyon(tehát úgy gondolom jó a fogyasztása is).
reggel még az átlátszó kikeményedett üzemanyag csövet is kicseréltem és az EGR-t is lefalaztam(kipróbáltam, mindig nyivta van, alapjáraton, fordulaton is, nem zár vissza), levegősödés továbbra is van, kaptam ma egy tippet, hogy a kézi pumpánál tud a tank felől lelevegősödni, egy másik dti tulaj mondta, neki is ilyen a verda, kb fél nap alatt levegősödik fel neki a rendszer.... -
Victoryus
addikt
Békéscsaba környékén tud valaki olcsó de jó hangszigetelő anyag beszerző helyet? De lehet webshop is. Tűzfal szigetelésre. Plusz lehet a motorháztetőt is befedném. 2005-ös Logan.
Más: miért érzem úgy, hogy nem megy? Nyomom neki tökig, kettesben még ok, harmadik elmegy, negyedikben inkább csak zúg, de nem gyorsul érezhetően. 110 körül váltottam most negyedikbe, de valahogy nem húz úgy, ahogy régebben. Idén volt olajcsere, levegőszűrő csere, gyertya, vízpumpa, meg az összes szíj cseréje. Nem azt mondom, hogy nem megy, csak nem nagyon húz. Kicsit jobban ment régebben. Fogyasztása ok, 6 liter vegyesben, országúton 5-5,5 között. Alapjárat is ok, plusz mindig pöcre indul.
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem piac, de akit érdekel van 2db gyári 15" Renault dísztárcsám.
Privátban akit érdekel jelezze.Köszi.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #39502 üzenetére
passz, szerelőkkel egyeztetve még azt tudták mondani, hogy lehet hengerfejes a gép.....
(#39501) tresh az megvolt, a belső fűtőradiban volt levegő, a vízhűtőben semmi. úgy néz ki ezen a héten sem érek rá vele foglalkozni, mert csak holnap leszek itthon, vasárnap hajnalban megyek franciába vissza.....
-
kisgyerek85
senior tag
Megnézte a szerelőm segédje. Tükörrel belesett az adagoló alá. Valami vezeték becsatlakozik az adagolóba és ott mintha lett volna egy picike csepp, mert a kezén jelenkezett. Azt mondta mintha beljebb nyomta volna a vezetéket. Utána berakott egy tökröt és folyamatosan néztük, autó alapjáraton ment majd később adtunk nagyobb fordulatot a kocsinak. Semmi. Adagoló hátulja (ahol van négy csavar és a lemez mögött egy tömítés) egy picit nedves volt, de csepp ott se képződött.
Szűrő környéke csont száraz. Benézett a kocsi alá is, de sehol semmi.
Azt mondta, hogy lehet venni adagoló felújító szettet, de ő addig az én helyemben addig nem foglalkozna vele amíg nem folyik jobban. -
bagg
csendes tag
válasz
rob210 #39544 üzenetére
Ezúton köszönöm tresh-nek és rob210-nek a szíves segítséget.
Kiszereltem a pill.szelepet,rendesen megtakarítottam,majd visszaraktam.Elég dzsuvás volt.
A változás: most iszonyúan pörög, néha 2500 fölé is megy.
Levettem a csatlakozást az alapjárati szelepről, mintha semmi sem történt volna!
Ha kicserélem a szelepet,az megoldja a hibát, vagy utána még műszeres beállítás szükséges? -
mycso
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #39545 üzenetére
Nemrég szoptam be ezt én is, bár nekem 1.5dci.
Nálam a négy résolaj csőből kettő (amik már voltak cserélve) teljesen szétment, megette a gázolaj.
Nálam is volt olyan gázolaj szag az autó körül, mintha szét lenne valahol pocsolva, illetve az utastérbe is jött be. -
kisgyerek85
senior tag
Köszi. van egy B tervem. Ami annyit jelent, hogy másik kocsival megyek, de azon nincs megyei matrica. Inkább 30 percel korábban indulok minthogy nagy baj legyen a kocsimmal.
Valami rémlett régebbről, egy imerősömmel történt. Hazaért kocsival és akkora füstfelhő jött a motorházból, hogy azt hitte leég az autó, de megúszta szerencsére. -
tresh
veterán
válasz
kisgyerek85 #39545 üzenetére
motorhaz felpattint es az adagolonal nez korul van e gazolaj folyas, utana a csoveit. Ha adagolonal van szivargas ki fogja birni de minnel elobb szerelo. Ha az uzemanagy csoveknel vagy szuronel akkor nagyon nem kene vele jarkalni mert a gazolaj jol eg.
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Gázolaj szaggal lenne kapcsolatos kérdésem. Elvileg olyan 10km távolság megtétele után autóból kiszálva elég erős szag van. Ezt a problémát jeleztem a szerelőmnek, de influenza miatt csak jövőhéten tud ránézni.
Kérdés, hogy mennyire "veszélyes" így ezzel közlekedni? Holnap mennék vele 65-65 km-t és nem szeretném, hogy valami nagyobb baj történne a kocsival.
Autó egy 2000évjáratú Clio 1,9 dti -
bagg
csendes tag
SEGÍTSÉG!!!
Megane 1.416v 2000-es évjárat.
Indításkor mindig felpörög kb. 2000-ig, aztán lassan áll vissza.
Üresjáratban 1000-1500 között forog, mintha túráztatnám a motort.
Ez a jelenség megálláskor néha helyrejön(normál alapjárat),aztán kezdődik újra.
Néhányszor érzékelek lyukat is a gázpedálban alaphelyzetből gyorsítva.
Próbáltam cserélni a nagyobbik tömítő-gyűrűt a pillangó szelepnél, de nem segített.
Tudnátok tanácsolni valamit? -
SZATA
senior tag
-
rob210
Topikgazda
-
Szendwich
tag
Megane 2-ben ha nem kapcsol fel a lampa, csak a tompitott akkor ott nagy a baj?
Legutobb mar sotetedeskor csinalta. Akkor idegbol leteptem a motorterben levo biztositek tabla burkolatat es kozben magatol azonnal felkapcsolodtak a lampak. Sietttem, akkor csak magamban ragodtam. Azota el is felejtettem a dolgot, 3 hetig az auto allt. Tegnap hibatlanul indult elsore, ahogy ma is. Csak a lampakat megint elfelejtette felkapcsolniHetvegen vegig megyek a kabeleken, relleken mi lehet a hiba.
Esetleg valami tipp, hogy mit nezzek meg elsore, ilyesmi? Koszi! -
tresh
veterán
válasz
FerNandor #39536 üzenetére
Olajos javítható, sokkal jobban belőhető a keménysége ez pl állítható futóműnél előny.De abból egy komoly gátló szett 100k-tól indul. Széria autóba a gázos is hibátlan már ha a Rob által mondott kétcsövest veszed. Kayaba, Monroe, Sachs,Bilstein mind hibátlan választás. Előnye az új gátlónak az hogy nem fog billegni a kocsi mint egy hinta ló ez által nő a stabilitása. Könnyen lehet ellenőrizni milyen állapotba vannak. Kézzel szépen meg hintáztatod pl az elejét és ha jó akkor max 1-2öt "rugózik" majd beáll alaphelyzetbe ha rossz akkor billeg mint a bili..
-
rob210
Topikgazda
válasz
ilyenezalaci #39534 üzenetére
Viccelsz a bilstein az egyik legjobb.
Már ha a kétcsövest veszed.
Nem csak azért mert nekem az van, hanem azért mert sok sok embernek tettem már be azt és soha semmi baj nem volt vele. -
ilyenezalaci
tag
Sziasztok!
Megane 2 nél kotyogó első futómű miatt toronycsapágy+szilent csere lesz, és ha a lengéscsillapító rossz, akkor az is. Úgy látom, hogy most a gyári gólyalábakon "fehér pötty" van, ha jól tudom, akkor Monroe-m van. Legszívesebben Monroe-t, vagy Kayaba-t tetetnék be, viszont a szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy a torony csere megoldja a problémát. Akkor viszont a helyi bárdiból vennék jóárasítva febi torony csapágyat és szilentet és gázos bilstein csillapítót. A szerelő kicseréli a csapágyat, szilentet és ha jó, akkor visszavihetem a gólyalábat. A bilsteinnel van valakinek tapasztalata? Nekem azt mondta a szerelő, hogy nyugodtan mehet ,mert jó minőségű.
-
Josi
aktív tag
válasz
ZoliM@ster #39532 üzenetére
De csak ha normálisat akarsz.
Náluk 16000-től vannak.
Occó kinai van már 2000 ft-ért is -
ZoliM@ster
aktív tag
www.vilagitas.eu
-
drk88
senior tag
Tudnátok ajánlani webshopot ahol Clio 2-höz tudnék venni nappali menetjelzőt?
köszi
-
-
Na_Ta
csendes tag
Igen sejtettem, hogy valami ilyesmi van a Fluence-ban. Igazából mindkettőt hajtom, a Scenic a feleségemé, a Fluence meg közös.
Amikor vettük - 2015 január - találtam szervóolaj flakont a csomagtérben meg olajos volt a szivattyú környéke is. letörölgettem, utántöltöttem, nem produkált észrevehető fogyást, de az egyik csatlakozónál kicsit ereszthet, mert megjelent egy kis olaj. Februárban műszaki előtt mondták, hogy így folyik, meg úgy folyik a kormánymű, cserélni kell, de nem két fillér és még akkor is "csak" felújított. Azóta is figyelem a fogyást, de nem kell utántölteni, nem látszik jelentős fogyás.
Köszönöm a választ és az ábrát. -
tresh
veterán
Fluence esetén már elektronikus rásegítés is van ezért könnyű nagyon a kormányzása a tied még régi hidraulikus rendszerű. Így olyan sose lesz.
Valószínűleg mivel még soha nem volt benne szervó olaj cserélve én annak esnék neki első sorba, sokat segít. Termesztésen ez annak a függvénye hogy a rendszer rendbe van nem ereszt át, porvédők rendbe stb. A csere nem nagy mutatvány >> régi olaj leenged majd vissza az új >> 3-4x szer koppig kitekered hogy szépen légtelenítsen közben folyamatosan utána töltesz még a megfelelő szintet el nem éred.
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2001-es Scenic 260'000 kmmel. Nyilván a kormányzás könnyűsége-nehézsége nem olyan mint új korában (gyári méretű kerekekkel) és valószínű új korában sem volt olyan könnyű, mint - amihez tudom hasonlítani - egy 2011 Fluence esetén. Mivel nem mi tettük bele mind a 260-at (kb 15-öt) és alánézések alapján fő futó-, kormánymű részek nem voltak cserélve, vagy nagyon régen.
Kérdés, hogy lehet-e érdemben könnyíteni a kormányzáson bizonyos részek felújításával/cseréjével, melyik ami leginkább hozna a konyhára, figyelembe véve az árat is valamilyen szinten, bár jelen pillanatban még nem tudom, szánnék-e rá és mennyit.
Ezt amolyan gondolkodósnak szántam, de ha van konkrét tapasztalatotok, hogy pl. szervóolaj cserével jobb lett, de alig észrevehetően, vagy felújított kormányművel jelentősen könnyebb lett, de horror ára volt, szívesen veszem, előre is köszönöm. -
Szendwich
tag
válasz
feri19 #39514 üzenetére
Több dolog is lehet:
* a kombiknál ismert hiba a csomagtér lemez alulról történő beázása,ha jól tudom akkor "teknő" ragasztva van a karosszériába ez szokott elengedni és onnan jut fel a víz.
* a fenéklemezen ellenőrizd a gumidugók meglétét.
* ha vonóhorgos, akkor ott is lehet a probléma,hanyag volt aki felszerelte,ellenőrizd a kábelköteget be van vezetve valamelyik hátsó lámpába ott is lehet tömítés probléma,illetve a csavaroknál ellenőrizd,valamint a lökhárító alatt. -
Pecc
őstag
válasz
birozoli7800 #39512 üzenetére
Ahogy mondja tresh is, drága lesz. Ilyen tizenezer forintocska csak a kábel amivel összekötöd a fejegységgel.
-
feri19
csendes tag
Sziasztok M2 2004-es kombi a pótkerék tároló műanyag rekeszben víz van, a csomagtér nem ázik be, nem vizes, hol tud oda víz kerülni? Köszi
-
tresh
veterán
válasz
birozoli7800 #39512 üzenetére
lehet de draga lesz
-
birozoli7800
senior tag
Köszönöm a segítséget!
Egy kérdésem még lenne. Idővel le szeretném majd cserélni a gyári cd lejátszót benne valami minőségibbre. Lehet találni olyan fejegységet amit tudok majd vezérelni a kormány mögötti karral, valamint ami kommunikál a műszerfal tetején található kijelzővel?
-
Pecc
őstag
válasz
birozoli7800 #39509 üzenetére
Biztos, hogy a jeladó a rossz.
-
birozoli7800
senior tag
Üdv!
Minap vásároltam egy Renault Thalia-t 2006-os évjárat 1.4 16v, már a ráncfelvarrott kasztnisat. Vásárláskor mint minden kereskedésben vásárolt autónál semmi benzin nem volt. Megtankoltam az autót a mutató szerint kb. félig. A mai nap utazás közben felvillant a narancssárga üzemanyaglámpa, miközben a a km óra alatti mutató szerint még "bőven" van benne üzemanyag 2 rublika a 8-ból. Kérdésem, hogy ez a típus már ilyen üzemanyag mennyiségnél figyelmeztet a tankolásra, vagy a jeladó lehet rossz.
Válaszotokat előre is köszönöm!
-
sonesz
újonc
Sziasztok!
A múltkor már kérdeztem erre a hiba jelenségre::
2004- és Renault Meganeom van 1.6 benzin.
Olyan hibát produkál az autó hogy amikor reggel hidegen beindítom 2000 fordulat után nem megy és 1-esben ha nem váltom el ilyenkor rángat is ha eléri ezt a tartomànyt és nyomnàm neki tovàbb. Nyomom a gázt és a fordulatszám mérő alig indul meg felfelé és mintha lelépnék, a gázrol pedig csutkára nyomom. Aztán utána 30 secre ez a hiba megszűnik. Melegen semmi ilyen probléma nincs. Illetve ha emelkedőn állok alapjáraton olyan az autó mintha lüktetne, fordulatszám mérő szépen áll egy helyben. Ezt meleg is csinálja. Talàlkozott már valaki ilyen problémákkal? Illetve mi lehet a bibi?------------->
Elvittem gépeztetni 3 létező hibát jelzett:
0530 - hűtőfolyadék szenzor ármkör, felszültség a tűréshatáron kivüli --> 2 hete gomba csere volt mégis hibát jelez
0141 - kiáramló lambdaszonda fűtés; vezeték törés --> ez pontosan melyik lambdaszonda ?
0340 - Vezérműtengely szenzor áramkör; Vezérműtengely fog eset --> ez csak egy vezérmátengely jeladó csere?
Ezeket a hibákat a fent leírt hibák valamelyike csinálhatja? Vagy mint ahogy valaki asszem írta a múltkor, ez gyujtótrafó probléma lesz?
Illetve még1 kérdés, gyári nem gumi bézs színú szőnyeget tudok venni valahol?
Előre is köszönöm a segítséget. Lassan bedobok egy karton sört
-
rob210
Topikgazda
válasz
rolipasztor #39504 üzenetére
Nincsenek lökés szerű megugrások idönként menet közben?
Nekem is turbó hibának tűnik, azért olyan kormos meg olajos. -
tresh
veterán
válasz
rolipasztor #39504 üzenetére
Ha a turbó olajos akkor ott gond lesz a turbóval (csere gyanús) + ha hibakód nincs rá kéne nézni a befecskendezők értékére illetve a magasnyomású pumpára. Km mennyi van az autóba? Plusz én nem nagyon járkálnék így vele még meg nincs a hiba forrása
-
rolipasztor
újonc
Sziasztok!Van egy 2003-as 1.5dci Thalia-m,nekem olyan problémám lenne hogy időnként menet közben felvillan a stop felirat a műszerfalon,vagy csak szimplán villog,viszont észrevettem hogy az autó nem akar időnként menni,és a csomagtartó ajtaján látszik korom meg olyan mintha motor olaj lenne,de viszont a kipufogó nem olajos,voltam szervizben,és a gép nem mutat semmit. :S 1 hónapja cseréltem benne egr-t mert akkor meg az volt a baj hogy menet közben leállt a motor.De viszont a turbó elég olajos,meg motortartó gumibakot is kell cserélnem,ezek okozhatják ezt a hibát?
-
drk88
senior tag
Hali,
Clio2-höz nincs valakinek elfekvőbe egy hivatalos szerviz leírás könyve digitálisan? Neten nem találok normálisat. Az kéne amit a szervizben néznek
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #39500 üzenetére
A tartályba légbuborékok mennek alulról???
Az nem lehet.
Akkor valamelyik cső enged.
Alulról mivel onnan szív, felfelé nem mehet buborék.
Nincs valamelyik csöves felcserélve? -
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #39500 üzenetére
1-2napig használd és nézd meg mi változik lehet sok van benne és csak kidolgozza vagy levegős nagyon a rendszer. Esetleg a hűtőn is van légtelenítő lehet az se ártana meglesni. Másik ötletem úgy is jön nem sokára a hideg gyorsan leengedném ami benne van átmosnám aztán újra feltölteném és légteleníteném. Valahol csak kibukna mi a bibi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Update 07.31. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest