Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsírkrétamen

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #145213 üzenetére

    Köszönöm :R
    Akkor felhívhatom a Centrumot, így hamarabb lesz akksim. Alacsony feszültség simán lehet, arra emlékszem hogy indításkor 11.9 köré esik le, menet közben 13.9-14.1 között van.

    Múltkor ugye cseréltek a váltóba szimeringet meg feltöltötték olajjal, mert a jelenség hasonló volt, meg láttam hogy olajos. Simán előfordulhat hogy levegős, de pont ugyan olyan szar amúgy most is mint előtte. Erre amúgy pont azt mondták, hogy ez egy gyakori hiba bizonyos havi gyártásúaknál.

    Ő úgy váltott vele, mint a gyorsváltónál, tehát csak feljebb pöccintette a pedált. Anno velem is előfordult hogy kikapcsoltam, és fel akartam váltani, de mivel a “megszokott erővel nem ment” rá is eszméltem hamar, hogy kikapcsoltam. Szerintem már annyira kikopott, hogy ezért tudott így váltani. Persze nem csinálta többet, véletlen volt, mikor hazaértünk megnéztük és tényleg ki volt kapcsolva.

    Úgy ment fel kettőt, hogy megemeltem a pedált de a vastag cipő miatt nem éreztem hogy bevette volna a sebességet (meg kettő közé is be tud menni), ezért úgy tartottam a lábam, így tettem 2-ből 4-be.

    A kuplung miatt biztosan visszaviszem a télen amikor már nem motorozunk, akkor mondom nekik a fék légtelenítést is :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák