Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás9x

    őstag

    Egy dolog biztos a gyári nem életbiztosítás. Keresek jobb alternatívát. A kérdésedre a választ belinkeltem csak el kell olvasni, ha érdekel, ha tudnék rá tökéletes (gyakolrati) választ elmondanám.

    A teljesen, vezérelt elméletben tud alkalazkodni a kitöltéshez, van benne hővédelem, túlterhelés védelem, így nehezebb megölni.
    Ha ebből már csak 1 igaz akkor nyert ügy.

    Igen fontos a megfelelő feszültség, ha az ember ráaggat egy halom drága cuccot a motor hálózatára. Nem a 13,8-14,2 ig van a gond, hanem ha megfekszik, és ebből lesz a terhelés nélküli 20-30v.

    A kompresszóarány és szelepvezérlés változtatás nem ördögtől való dolog.
    A jelenlegi büdzsé komplett felujítással dobozolással egy xrv750-et enged meg. ennek 9.0:1
    tuti biztos vagy benne, hogy fakereszt neki ha meg merem emelni 10:1-re.... ? Más szerint se öli meg, aki épített már több blokkot is... Azt is elmondták csodákat ne várjak, az üzemanyaggal és kopogásos problémákkal is tisztában vagyok, nincs szenzor ami jelenzne és állítaná a gyújtást.. ezért nem megyünk majd 11:1 felé. ha ennél a típusnál maradunk.

    Nem titánszelepes seggrakétát akarok 15K rmp-el aminek x üzemóra után fullrevízió kell, hanem a jelenlegi technikával méretezett és jól felujított motort.
    egy f800gs-ből ha ki tudnak hozni 85 lovat 7500-on, 4 szeleppel 12:1-el(és ez nem a plafon amit tudna) akkor itt miért ne lehetne 10:1-en 3 szeleppel 62+ 5-10 lovat ?
    Úgy is hozzá kell nyúlni, mert ebben a korban már csipegetik az olajat... kompletten minden kopó alkatrészt cserélni kell.

    u.i.: Még mindig 100.000+km körüli blokkokról beszélünk(ahol senki se tudja mennyi az eredeti futás), 10-20+ éves motorokról, amit így is úgy is újítani kell. Tehát nem unatkozom, és nem feltétlenül nem tudom hova tenni a feleslegesnek hitt pénzemet, hanem előre gondolkodnék, és egy füst alatt, nem többször szétszedegetve próbálom összeszedni e megoldásra váró dolgokat.

    Csak jobb látni mennyibe fog kerülni az a leves, a végén, mint majd útközben sápitozni, mint a legtöbb ember.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/@kisstontour

Új hozzászólás Aktív témák