- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Blu-ray lejátszók
- 20 Gbps-os ház érkezett M.2-es SSD-khez az ASUS TUF divíziójából
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrChris
nagyúr
válasz totálkezdő #92872 üzenetére
Az itthoni Olympus is tisztességesen, segítőkészen jár el és a hozzáállás is nagyon korrekt.
Folyamatosan gyorsítják a termék elavulást, mobiltelók a legjobb mindenkit érintő példa. A milcek egy fokkal lasabban frissülnek, de ha másfél évente jön az új és bő 2-3 év után pörög ki az előd, akkor 4-5 éves modell is lehet a boltból 3 éve elhozott. Típusfüggő alkatrészből ha gyártáskor nem készült elég akkor újra gyártani nagy valószínűséggel nem fogják, ez nem így működik. Pár hónap alatt legyártanak minden alkatrészt, utána abból dolgoznak, ha elfogy az peh, majd máshogy oldják meg. A gyártáskor, garanciális és fizetős javítások során fel nem használt alkatrész tiszta veszteség. Tárolni, logisztikázni kell, végül valszeg hulladékként meg kell semmisíteni, vagy eladhatnák, de szerintem nem gazdaságos.
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Napelem
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest