Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340887 üzenetére
És én még azt hittem, hogy a régi Mercikhez drágák az alkatrészek
-
KAMELOT
titán
válasz
tototos #340895 üzenetére
Carvertical egy igazi lehúzás.
Arra én nem adnék semmit. Olvassa ki a sebváltóból a km és az a tuti. Sőt vannak erre már cégek is akik elmennek és komplett átnézik. Még a motorba is benéznek kamerával.
Inkább fizetek ilyennek, mint ide a felesleges pénzeket.Most árulnak egy olyan kocsit mint az enyém 2017.
123.000km van benne.
Megnéztem az USA aukción amikor vették.
2019-ben már ennyi volt benne, akkor 2025-ben, hogyan lehet 123.000km ???
90% az eladó kocsiknak szemét vagy hazudik az eladó.
USA-ban nincs km óra tekerés.
Akkor került neki mindennel együtt 30k €-ba a kocsi, de 6 évvel később ugyan annyiért akarja eladni, főleg, hogy már LPG is van benne és kitudja mennyi km. -
-
KAMELOT
titán
Kérdés
Nincs most véleltlenül valami autóstalálkozó Győrben vagy a környéken?
Mert láttam reggel, hogy elég sok tuningos bmw megy arrafelé! -
kisza25
félisten
válasz
F_Zolee #340809 üzenetére
Igazából pont ez lenne a lényege a körforgalomnak, hogy van benne hely, akkor ne állj meg, hogy folyamatos legyen a forgalom, de nem az hogy átszáguldj rajta, mert akkor ez történik. A már körforgalomban lévő autók is van, hogy megállnak egy kisorolás miatt, ha ott pont gyalogos van...
Szóval erre készülni kell.
Sokszor van, hogy nem adják meg az emberek az elsőbbséget. -
kisza25
félisten
válasz
majnkopf #340788 üzenetére
Jól gondolod, nekem a skoda fabia volt 165 r14- es gumikkal gyárilag, téliből kapott 185- öt, miután azzal sokkal stabilabb volt, meg végre lehetett vele kanyarodni, nyáriból is kapott 185- öt.
A seat ibizán is a 185- ös gumi már elég, igaz az már r15.
A 215/45 r16- al meg sín autó -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #340872 üzenetére
1. némileg ezért "örülök" hogy a DSM-em nem awd.. mert ahhoz ha kéne épp, és lenne váltó eladó 5000euro lenne. FWD váltót a töredékéből kapni.
2. Ezért tárazok alkatrészeket mindkét kocsihoz.
felbukkan, nem kell de lehet megveszem hogy legyen.. És eladni nem nagyon adok el már semmit. -
válasz
bulikavagyok #340878 üzenetére
Ez jófej tőled!
- nekem spec nincs szükségem rá
focvis
Lehetne feltenni brahiból, valami könnyen oldható megoldással tényleg tennék rá :D - majd este dobok fel képet most családozok -
hobizoli
nagyúr
válasz
MasterMark #340880 üzenetére
90-s evek eleji auto, se NCAP se semmi...meg 1.6 tonna melle
-
válasz
radi8tor #340882 üzenetére
Például én.
Nem véletlenül fizetek érte... Egyszer már megmentett egy méretes bukótól.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #340881 üzenetére
Van aki még elhiszi amit ott írnak
-
válasz
bulikavagyok #340878 üzenetére
Elkelt.
-
Valakinek nincs szüksége egy CarVertical jelentésre? Tegnap jelezték, h holnap lejár a két korábban megvásárolt kreditem. Nagy szemétség ez tőlük, gondolom lejár a szavatossága és megromlik.
Szerk.: Természetesen ingyen adom.
-
Bondix
aktív tag
Ma reggel ez a hang fogadott
Szervóolaj van benne lehet akkor szervószivattyú?
[link] -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340853 üzenetére
meg nezd meg a mk4 Supra-kat
motor 2-2.5millio...es akkor meg ujitsd fel, mert kb kapugarancia van ra
a 6-s valto hozza ~2.5millionem veletlenul csinaltak hozza adaptert, hogy a Nissan 350Z valtoja felmenjen ra, vagy a dizel BMW valtokat is hasznaljak
kell hozza akarmi egy masik darab bontasabol van hozza, kannibalizalasabol lehet fenntartani nagyjabol
pl szerezz hozza egy elso/hatso lokit es ket fenyszorot
...ebbol nem volt 1.6-2.0-s alapmodell, amie ramegyehhez kepest a 350/370Z-hez van akarmi IS, pedig mar azok is 15-20 eves autok
a motorjat meg lehet csinalni 4-4.2 literesre is, komplett kovi stroker kit van hozza ~2millioert
....es ha mar szetboritodik felujitani, akkor miert ne legyen annyi?toredek alaktreszarak vannak hozza, pedig igazabol ez sem olcso vas
a Karottat sem ertettem anno mit szopik annyit azzal, hogy kb 3x epitette meg a mindenfele tunnerjoskakkal azt a motort, amikor a hangyaszban neki kozben nincs kb gyari o alkatresz a kazanfedel alatt egyebkent sem
akkor mar nem tokmind1?aztan vegul igy is "csak" annyit tudott, mint egy takkgyari 370Z motor is tud ugy, ahogy kiveszed a bódéból
a Nismo Edition meg még erosebb is beloleneki az kellett hogy alulrol legyen nyomateka, ahhoz meg pont a +ccm kellett volna, nem az, hogy hondasan elforogjon kilencezerig, ahogy azt az a baranyai poweredáki összetákolta
4-4.2 literes motor lejjebbrol is tudna 400+ Nm nyomatekot, mint a 3,5-s akarhol tud
5500-6000USD volt akkoris a komplett stroker kit a +opciokkal, max a USDHUF valtas miatt lett nekunk itt ez dragabb mostanra
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340853 üzenetére
megcsak nem is az
keress egy tomegmodell 20i-hez vmit, meg azt egy M3-hoz
E30 M3 egy vodor penzbe kerul, 50k EUR-tol kezdodnek es E46 330CI siman tudja ugyanazt a menetdinamikat toredek aron es annak nem "M"-s ara van alkatreszekben
vagy egy E46 325ti compact is a 6-s valtoval, meg egy kis okositassal, aztan ilyet ~1.5-2millioert kapsz
=BMW hothatch -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Blindmouse_ #340853 üzenetére
Szoval akkor ha Bubi fele eltunik a rozsda miatt teged keresselek?!
-
válasz
Blindmouse_ #340849 üzenetére
-
KAMELOT
titán
válasz
Tsebacsi #340839 üzenetére
Az a egyik dolog a másik meg, hogy milyen agya van a sofőrnek aki ilyen xar gumikkal közlekedik?!?!?
Vesa: +1 nagyon jól írod.
hobizoli: Egy haverom is felújította a 2000 Audi A4. Mindent maga csinált, mert ez ilyen hobbi. A kocsi értéke 1500€. A komplett felújítás értéke 15.000€
Ha megcsinálsz egy régi autót rendesen nincs is gond vele, na de ilyen bontószökevény régi xarokra nagyon kevesen költenek pénzt. Pont azért veszik meg, hogy keveset kelljen rákölteni!focvis: Épkézláb példányok 12M 300ZX indulnak alsó hangon.
-
rbalint88
addikt
A fa meg az oszlop vegzi a legnagyobb rombolast, nagyon kemeny es kicsi a felulet is, nem kell ehhez gyorsan menni. Megnezed a toresteszteket, viszonylag lassan csinaljak az oszlopos tesztet, aztan meg az uj autoknal is komoly pusztitast vegez. Toyo T1R meg ujonnan is gyenge volt vizen - anno majdnem vettem egy Caddy GTI-t, azon olyan gumi volt es esoben siman elforgott alatta meg temponal is.
-
Szada85
aktív tag
Cupra fogyi, rátankolásos mérés, alsó etap német részen, tempomat 140-50 között, felső etap sógoroknál, zsúfolt pályán andalgós 120-30 km/h körül.
(Spritmonitor használata óta a nagy átlag 7,65 liter) -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #340843 üzenetére
Ebből is látszik, hogy felesleges ez a lejelentősdi ha 1 héten belül átiratja az új tulaj.
Gondolom azért találták ki, mert sokan nem iratták át mondván van biztosítás is rajta meg nem is akar eredetvizsga+vagyonszerzésit kifizetni.
Aztán majd meglepődik mikor jön a bünti a késedelmes átírás után. Vagy nem? Nem tudom, nem is akarom kipróbálni. -
válasz
focvis #340829 üzenetére
Mennyire szenya vagy…
- pont gondoltam teszek be képet, milyen cuccot lőttem… de most elvetted a kedvem.
- amúgy csak nem volt erőm este megcsinálni a képet
Amúgy igen van ilyen benne, nekem kettő is, 80e km/enként javasolt a csere. Ez is amúgy lifetime olaj lenne… mint az I3-ban is, de ott is ledobtam 70e km-nél (abba nincs szűrő). Itt is meglesz a csere, mondjuk egyiket megoldottam a motorcserével, abban csak 4e km van, az ráér.
Szóval ha kihajtom a lelkét, akkor nem kell ilyenre költeni, motorcsere számla részlete, az olajpumpát is kicserélték meg veszélyes folyadék kezelési pont is van benne (az lesz az olaj), mert többnyire nedvesség jut be a motorba úgy olvastam, bár nagyon nem mentem utána:
”Oil Pump - Rear Drive Unit (3DU) (Remove & 0.78 30,000.00
Install) - Remove and Install” -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #340852 üzenetére
Ez MINDEN régi autóra igaz..
hány E30 lett kukába dobva / eladva 150 ezerért? aztán tavaly valami osztráknak kellett visszamenteni egy kupé 325it, úgy hogy fényképek alapján kellett kitalálnom hogy hol a fenében lehetett az első emelési pont.. taposót nyomokban, külső és belső küszöböt szinte már egyáltalán nem tartalmazott a kocsi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #340850 üzenetére
egy idoben ezeknek sem volt ara, akkor meg lehetett venni fruttiert 1-2 millio korul is
mostanara azert dragabbak mert azota csak kevesebb db lett, es fenntartani meg rendesen(!) karbizni meg kell(ene) a vastag buxa
amugy minden top-of-the-range hothatch modell is ebbe hal bele
a tipus specifikus cuccok egyre ritkabbak es dragak is hozza
egy ido mulva olcsobb venni egy 2-3gen-l ujabb mast, ami jobban is megy, meg van hozza kb akarmi azonnal es nem honapokig vadaszol egy olyan alkatreszt, ami nelkul szobor uzemmodban lehet nezegetni
...meg aki azt eladja is tudja miert kell az neked, es hogy amugy ujkent reg "nincs" -
Azért nem egy olcsójános melós autó ám a Nissan 300 ZX, az épkézláb példányok ára 7 milliótól indul [link]. A tiszteletet nem adta meg neki a vezetője a vizes úton, turbó, sok ló, hátsókerék, 1990-ben nem volt még ESP.
Kapcsolódó videó, amit egy fórumtárs osztott meg a 2 millió eurós Ferrari F40-rôl: [link]
-
Vesa
veterán
válasz
Blindmouse_ #340846 üzenetére
Ez így van, de általában sajnos az a tapasztalat, hogy az ilyen 30 éves sportkocsis menőjenők csórók, nem tudják rendesen karban tartani az autójukat. Akkor aztán jön a szétrepedezett, ezeréves tükörradiál és a padlógáz, de láttunk már a MűhelyPRN-ben 35 éves S mercit is, életveszélyes, kibelezett, lógó futóművel, mert 800k-ért az "autót" még megveszi, de bármi másra már nulla pénze van. Engem ez csak azért zavar, mert az én családomat is veszélyeztetik! Ha csak Ő halna bele a hülyeségébe, az egyáltalán nem érdekel.
-
Vesa
veterán
válasz
Blindmouse_ #340826 üzenetére
Miért, azt az autót hány évtizede nem gyártják már? Pont erről beszéltem pár órája. A kisebbségi komplexusos idióta tipikus esete. Megveszi a 30 éves roncsot a 40 éves gumival, aztán lehet padlógázzal nyomni...mert Ő menőjenő a hegyről. A vége jobb esetben meg az ami a képen látható, rosszabb esetben más, ártatlan embereket is megöl. Mondjuk az ilyet instant eltiltanám a vezetéstől, fellebbezésnek, félredumálásnak nincs helye. Period!
-
Emunem
senior tag
én ezt nem vitattam, nekem is többször kellet más életére vigyáznom, mert annyira bamba gyalogosnak / autósnak / biciklisnek / motorosnak... Ebben a helyzetben sajnos már megtörtént a baj, én csak azt firtattam, hogy ho tartunk... lassan a zöld lámpánál is meg kell állni, nehogy egy busz, vagy egy kerékpáros elénk ne hajtson...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Emunem #340727 üzenetére
Jaja, a 6+ a plate mérete miatt kéne. Akarok cosplay Cmdr Cody Phase II cosplayt nyomni és a 6+ méretei már elegek ahhoz, hogy értelmes szelet számmal tudjak dolgozni.
Ennyiből lenne jobb az fix, csak nem feltétlen arra amire nekem kéne.--
radi8tor Az mondjuk nálunk sok mindent megmagyaráz ha az eladó csak addig tudja lejelenteni az eladást ügyfélen míg a vevő nem íratta át. Szegény Bálintnak akkor esélye se volt online tekintve mi ~1 nappal előtte írtuk át...
Csodálatos ez a rendszer megint...
-
KAMELOT
titán
válasz
Tsebacsi #340827 üzenetére
Nem véletlenül 150-et akartál írni?
tototos: Nekem is a gumikat majd ősszel ki kell cserélni 4 évszakosra. Jelenleg nyári van, még jó a minta. Nem értem ezeket az embereket?! Ha nem érzi a kocsit minek részingez a kocsival főleg városban, xar úton, xar gumival???
Isten mentette meg a haverodat is!
Nagyon észnél kell lenni. Kis gázadás aztán a városban már 140-el repesztesz. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340826 üzenetére
haaaaat eleg sok
10-12+ eve hasznaltunk ilyesmiket PGT-n es az mar akkor sem volt uj cucc
persze azota lehet a sokadik generacios verzio ebbol -
KAMELOT
titán
válasz
tototos #340823 üzenetére
Haverom ugyan így végezte a Hondájával 10 éve. Maradandó sérülést nem szenvedett.
Ennyit mondott.
"Bejött mellém az oszlop"
Elég jól megtuningolt Hondája volt. A történtek után befejezte az autó tuningot.Más:
Nekem is kész lett a kocsi.
Összes olaj + szűrők, Összes görgők, vízpumpa csere, sebváltó hűtő és klíma hűtő csere, kerámia fékbetétek.
Kicsit máshogy szedi a lábát az AWD.SPORT MODE ON
-
tototos
addikt
válasz
hobizoli #340820 üzenetére
Fél 8 körül az Üllői úton, a Pöttyös utcánál befelé haladt a Nissan ZX300, majd a sofőr nyomott egy kövér gázt, ekkor viszont a hatsókerék-meghajtású ZX kifarolt és rácsavarodott az út közepén álló villanyoszlopra. A sofőrt a fővárosi hivatásos tűzoltók a tető és a bal oldali ajtó levágása után tudták kiemelni, súlyosan sérült, de legalább nem volt utasa, mert ő a jobb első ülésen nem élte volna túl. Olvasónk 200 méterre lakik a helyszíntől és hallotta a csattanást...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340821 üzenetére
esett az eso elotte, meg amugy nem biztos, hogy eredetileg a belso savban ment
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340818 üzenetére
este fel nyolc korul volt ott egy masszivabb baleset, rendor, tuzolto mento minden
egy piros Nissan 300ZX(?) a varosba befele halado oldalon beleallt a jobb A oszlop + jobb oldali ajtoval a szurke vastag villanyoszlopoba, amin az a kek gyalogatkelo tabla van
...nem nezett ki szepenhatul nagyzet alaku USA rendszam volt rajta es az GG-vel kezdodik
mas autot nem lattam ott osszetorve, de azokbol a zoldes korlatokbol egy parat kiutott
az egyik a szembe oldalon volt a zebra tuloldalan a jardan, gondolom hogy savban el lehessen menni vhogykicsivel nyolc elott mentem befele mar helyszineltek, most egy ora mulva vissza es meg mindig ott vannak
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #340814 üzenetére
Nem jossz ki 0-ra, meg folia nelkul se nem hogy foliazassal. Attol is fugg, hogy cserere veszi fel vagy javitasra az adott elemet a karszakerto.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
grizlisandor #340817 üzenetére
Létező jelenség.
Gyakorikérdések nevű viccoldal is tele van ilyenekkel
mondjuk az az oldal az agyhalál tömegindikátora -
grizlisandor
veterán
válasz
Blindmouse_ #340816 üzenetére
Igen, de van amikor olyan triviális dolgokról kérdezek be én is, vagy más kérdez be, amit a google első találat megválaszol.
---
8,02 az átlagfogyija Pirosnak, 568 Ft lett a vége a puruttyának alkalmazással Orlen kúton.
Fura is volt, hogy megtettem 600 kilométert és még nem villant fel a szegénységjelző. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
grizlisandor #340813 üzenetére
Az nincs meg hogy a google általában mindenkinek be van kötve akinek az internet is, ergo googlen már lehet keresgélt, és éles tapasztalatra kíváncsi, nem google/AI/foteltanácsokra.
Értjük a jószándékot, de ez most ide kevés.
Jah, lehet kéne pár szilentet cserélnie, alátenni egy Eibach rugószettet, meg egy 205 széles gumit egy inchhel nagyobb felnivel, aztán megjönne a hőn áhított stabilitás.
Mert valszeg ama közlekedőedény olyanra lett tervezve hogy a fájós derekú bácsik ne panaszkodjanak rá, nem kanyarvadásznak. -
#214
aktív tag
válasz
Vismajor01 #340814 üzenetére
Nagyjából igen. Második esetben a szervizbe betolod, intéznek mindent. Megelőlegezni nem kell, de avultatás miatt lehet neked is be kell majd szállni a költségekbe. Bosszantó, de ez van. Fólia, tuner lökös, szép felni, stb. nincs figyelembe véve, minden alap, gyári alkatrésszel számolódik.
-
Vismajor01
addikt
Balesetnel igye en vagyok a vetlen hogy megy a biztositonal?
Kijonnek megnezik es adnak ra egy arat ha elfogadom kiutaljak ez ennyi? Ha nem akkor lehet h számlásan megcsinaltatom es azt fizetik ki? Ilyenkor a biztosito fizet a szamla utan a szerviznek vagy nekem kell megelolegezni?
A kocsi foliazva van ezt figyelembe veszik? -
grizlisandor
veterán
válasz
Blindmouse_ #340806 üzenetére
Ezt nem értem?! Ha valami nem tudok, megkeresem a google-ba? Mielőtt segíteni próbálok. Vagy ez már kiment a divatból?
Releváns tapasztalatom nincs, mivel Piroson mindig ugyanaz a gyári méretű felni+gumi kombináció volt/van/lesz.
Persze a futómű egy komplex dolog, sokminden okozhatja a problémát, vagy csak túl nagyok az elvárások az hátsó kerek hajtású erősebb autó után az 1.4 Brutália "közlekedőedény" felé.
-
válasz
F_Zolee #340809 üzenetére
Próbáltam kockázni a videót hátha lesz belőle valami de arra jutottam hogy ez eléggé 50-50. Az a baj, hogy valóban nem figyelt a topiktárs hogy egy rutintalan elé jöhet. kb. 50-el rongyolt be a körforgóba a másik meg krva szarul mérte fel a sebességét. Amikor elindult akkor voltak mindketten a bejáratánál kb. Ha kicsit jobban koncentrál a topiktárs ezt talán egy időben fékezéssel el lehetett volna kerülni. Talán...
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
kisza25 #340779 üzenetére
Körforgalom ez már csak ilyen. Senki se akar lassítani. Én se de ha látom jönnének vagy más is bevetődne inkább fékezek aztán megette a fene a lendületet.
Nem pontos a sebesség kiírás a videón de közel 50 volt a bejáratnál de még gyorsult is mikor már bent volt, érdekes.
Ilyen esetben mondjuk a túloldalon nem gondolják, hogy lassítás nélkül átszelnek rajta így csak rosszul lehet kb felmérni.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
grizlisandor #340796 üzenetére
Fotelszakértők után jönnek a google szakértők?
Amúgy lehet a futóműnek van pár gatya állagú eleme, hulladék lengéscsillapító, lógó szilentek, ja meg mekkora a keréknyomás?
a szélesebb gumit jobban elhúzza a nyomvályú de amúgy stabilabb. meghát 1 centivel szélesebbet teszel rá attól nem fog látványilag megizmosodni.
-
Qru
MODERÁTOR
Az Orlen app az havi 4x ad -10 Ft-os kupont?
-
majnkopf
tag
válasz
tboldi #340802 üzenetére
erre én is gyanakszom, gyanakodtam. szerelőmnek többször jeleztem nem kéne mókázni vele esetleg de állítólag nincs még abban a tartományban
nem problémás a menetteljesítmény tehát nem kell félreérteni meg eddig teljesen más típusú autókat vezettem így picit a máshoz való megszokottság is bennem van valószínűleg meg hogy totál analfabéta vagyok ehhez, de lehet még teszek kört másnál is mit mond rá
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #340770 üzenetére
Amugy a relativ gyorshajtas tipikus esete a dolog.
-
tboldi
nagyúr
válasz
majnkopf #340800 üzenetére
Annyit még hozzátennék a többiek hsz-aihoz, hogy ha annyira nem érzed stabilnak az autót, a futőműre sem ártana egy pillantást vetni.
Erről jut eszembe az oktatómotor, amivel vizsgáztam korlátlan A-ra. Annyira imbolygott a hátulja, hogy nem mertem vele 60-nál gyorsabban menni, de szerencsére nem is volt rá szükség, mert az egyetlen városon kívüli szakasz, amit érintettünk a rutinpálya és az iskola között, épp fel volt marva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingatlanos topic!
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 dokkoló (5TW13AA) (DisplayLink)
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- ASUS ROG Zephyrus G14 GA403UI-QS033W Notebook - Kamatmentes részletfizetés
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest