Hirdetés
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
tboy93 #106684 üzenetére
Az eszegetheti az olajat, ez a 2 lityós mazda féle szokta, de amúgy jó cucc, meg a mondeo is jó ár érték arányú, nagypapázni elég lesz a 2.0 szopó
tesztek meg számok alapján a 240 lovas 2.0T-től vagy 200 lovas 2.2 dízeltől se fosod le a bokád gyorsulásban, szóval sokat azért ne várj.
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboy93 #106690 üzenetére
Kettőstömegűn szerintem ne parázz. Ma már rakják mindenbe, de ezek a benzinesek sokkal kevéssé nyírják, mint a dízelek (nyilván nincs alacsony fordulaton nyomaték, amúgy is magasabb fordulaton közlekednek velük), szóval nem esik szét 250-nél.
Nyilván jobb, ha nincs, de akkor vedd a régebbi (165 lovas) 2.5-öt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #106690 üzenetére
Ha 14-et nem is de 11-12 litert városban simán felszippant egy szívómotoros Subaru. Nekem a legutóbbi városi etapom normálisan közlekedve klíma nélkül 11,3 lett (ami jó mert a gyári érték városra 11,5).
Városon kívül elvan 8-9-ből. Mondjuk én sokat megyek országúton így 8,4 az elmúlt cca. 20k km nagy átlaga.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
focvis #106683 üzenetére
az igen, akkor van köztünk némi generációs különbség
nekem a második autóm egy GTI golf volt, 1-es, benne 2-es GTI moci.
vr6 kellett volna bele, de addigra rommá törtem az akkori rendőrfönök udvarára berepülve egy nem túl ideális kanyarsebesség megválasztás után
szóval én is csak szépre emlékszem
-
outsiders
aktív tag
válasz
tboy93 #106690 üzenetére
Szerintem van, már az MK3-ban is volt. Nekem 9 alatt elvan a Subarum komolyabb erőlködés nélkül. Bár hálistennek nem kell dugóban állnom, nagyrészt országutazom vele. Ez a mondi nagyon steril, unalmas autó volt nekem, érzelmet nem tudott kiváltani. Nagy hodály, A-ból B-be elvisz, ennyi.
-
(#106685) Qru
Igen, nem lennék vele előrébb igazából, akkor már tényleg inkább tdci, az legalább kevesebbet is eszik a hibalehetőségekért cserébe.(#106686) focvis
A vége nem érdekel, 130-150 között szoktam pályázni, azt is évente 4-5 alkalommal. Ha 4000-et is pörög pályatempóban, valószínűleg jóval kevésbé zajos mint a civic. Ha Bp.-agglomeráció távon 10-12L-ből megáll akkor teljesen jó, most 7,5-et eszik a civic és a corsa is ezen a távon.(#106687) molnarpeter
Köszönöm szépenMondjuk ezek közül egyik sem komoly műszaki hiba.
(#106688) outsiders
Én is néztem subit, de az állandó összkerékre nekem nincs szükségem és enne vagy 14L-t a felhasználási szokásaimmal. Nagyon tetszik egyébként a Legacy, élném, annnyira finom gépSzerk.: jól tudom, hogy a 2.0 szívó mondeoban van kettőstömegű lendkerék? Illetve múltkor említett valaki szívósor lapátka törést, erről tud valaki bővebb információt adni? Mire kell figyelni, hogy lehet észrevenni, megelőzni?
-
outsiders
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboy93 #106684 üzenetére
Tempomat gomb, bajnokpityu írt róla Ford topikban. Hátsó lámpába bemennek a bogarak, első fényszóró átlagnál gyakrabban párásodik. Szellőző rostélyok közepén az ezüst pöcök le tud esni (egy ilyet láttam talán). Kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet.
-
válasz
tboy93 #106684 üzenetére
Szerintem teljesen OK lehet a 2.0 benzines.
Az 1.6 a kíméletlen használat ellenére sem ette az olajat, kb. 120 ezer km-nél adtam le. 8 liter körül fogyasztott, főleg autópályán jártam vele, kisebb részt Bp-en. Végre ~200-at ment, 140-nél 4000 rpm. A 2.0 biztosan jobb, de gondolom többet fogyaszt.Nem ismerem a típushibáit. Talán majd Vili, ő oda van a Fordokért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
akela91 #106664 üzenetére
Tökölön voltam a vezetéstechnika pályán az elég jó és árban sem olyan vészes. Sztem profibb pályán felesleges kezdeni mert az alapokat itt is megtanulod és ez árban elég jó (a 8 órás kurzus fele annyi mint a DriveingCamp-ben). Ha itt már király vagy akkor mehetsz vmi komolyabb helyre: [link]
mod:
tboy93: Az 1.6 EcoBoost már direkt befecsis használtan inkább a mezei MPI-s 2.0i-t venném, sokkal kevesebb a hibalehetőség (no turbo, no koksz, stb).
-
válasz
focvis #106680 üzenetére
Akkor a 2L-es akár élhető is lehet. Nézegettem, elég nagy, az 1.6T lenne az igazi bele, de annyit mar nem szívesen költenék, meg picit félek is tőle. Igazából napi ingázásra (2*25km) elég lehet ez a 145LE is, az évi pár nyaralásra is tuti jobb lenne mint a 90Le civic most ... Tipushibakrol tudsz valamit? Mi szokott ezekben elromlani?
-
válasz
Elektrosokk #106682 üzenetére
A régi szép idők nálam 24 lóerős kispolszkival kezdődtek; lejtőn 133 kmh
(GPS akkoriban talán az F16-osokban volt).
15 éve csak turbós autóm van, leszámítva az imént említett Mondeot 2010-ből; amiből a hodály méretű csomagtartó és a szuper futómű maradt meg kellemes emlékként. -
Qru
MODERÁTOR
Ha 1000x nem mentem fel, akkor egyszer sem. Tudom melyik kanyar mennyire adja ki de az igazság az, hogy így is előbb fogy el a bátorságom mint a hajtáslánc.
mod:
Jah ha már a gumi a második: most hétvégén a levegő 19,5 fokos volt (ugyanennyit mértem a mélygarázsban itthon) az aszfalt is kb ennyi, sőt árnyékos helyen ettől még kevesebb is mert előtte eső volt.
Ide pont tökéletes a CC, mert a nyárinak nem elég meleg az út.richie900812: Szép!
-
-
kisza25
félisten
válasz
akela91 #106676 üzenetére
biztos van közelebb is, de én ezt ismerem, 10 évig ott éltem, minden héten megtettem ezt az utat legalább 1x oda-vissza
meg is néztem a linkelt videót vagy 5x nosztalgiából
Mondjuk ő pont fölfele megy nem lefele, de egyébbként felfele élvezetesebb, lefele nagyon hamar ott vannak a kanyarok és orrtolós lesz, felfelecsak néha tudtam 3.ba rakni a ceedet, hogy haladni is tudjak
Jól számolom olyan 200-300x tettem meg azt az utat
A skoda az nagyon orrtolós volt, meg amúgy is virsli gumis, a 64 lóról nem is beszélve, azzal azért nem lehetett élvezeteset autózni még lefele sem, de a kia proceed-el már jó volt -
Speeedfire
félisten
válasz
akela91 #106676 üzenetére
Ezek mind vannak, bár a nagy sebességű kanyar relatív. 40-60km óra nyári gumival vizes műgyantán elég sok már.
Ha már kisza ajánlotta a szerpentínt, akkor én is ajánlok egyet. A Bakonyban van egy nagyon jó kanyargós út. Oda érdemes elmennni, ha nem vagy nagyon rutinos akkor felfelé érdemes menni, mert lefelé szeretik eldobni a kocsikat, motorokat. Nem mérik fel kellő képpen a kanyarokat. Csesznek-Zirc. [link]
-
Mk4 mondeorol mik az általános velemenyek? Mennyire hurka a 2.0 145 lo a kasztnihoz? Milyen a motor? Olajat eszik ezek?
-
z123456789
addikt
válasz
z123456789 #104815 üzenetére
Sziasztok!
OBD II ELM 327 - Diagnosztika
Jelentem nekem is megérkezett. Jó kis kütyü, hibát olvas, és töröl is.
Még aznap egyébként kiolvastattam a hibát, illetve javítva is lesz amikor viszem a szakihoz az autót.
Kopogásérzékelő jelez, és vannak is fura hangok néha a kipufogó felől.
Köszi a segítséget, Torque appal használom. -
-
kisza25
félisten
válasz
akela91 #106664 üzenetére
Wagrain - St Johann in pongau, mindössze 8,5 km és 838 méterről - 565 méterre mész le, oda vissza jó buli, én imádtam, nekem 6,5 perc a rekord, de akkor minden kanyarban csikorogtak a kerekek
nehezítés 500 méter+ mély szakadék az egyik oldalán az útnak
van aki sokkal menőbb volt nálam(video)
a telepített mérőt hogy tudta hol van(fatelepnél)
-
Magnum_
nagyúr
Mindenki nyugodjon meg, auto brutal tiszta, gumik feketek as hell
-
-
akela91
addikt
Ki melyik vezetéstechnikai tréninget javasolja a piacon?
Igazából vezetek már 10 éve, de balesetem nem volt, nem csúsztam még ki sehol, de ugye ezért tapasztalatom sincs nagyon az ilyen helyzetekre. Mondjuk sokat simulatoroztam rendes cockpitben ha az számít bármit
Ami érdekelne, azok a nagyobb sebességű kanyarok, változó/csúszós viszonyok között. A rántópad kiváltképp érdekelne, gyors manőverezés akadályokkal, saját kocsival. Mit ajánlotok?
Casco van
-
proof88
addikt
válasz
MunezXBK #106660 üzenetére
Sajnos állandóan* átmennek a piroson. Én sokat tekerek Bp-n és mindig felidegelnek a bringások. Mivel mindig megállok a pirosnál és támaszkodom a bal lábamon, néha azt várom hogy valamelyik elviszi. Egy csomó bringást az se zavar ha embertömeg megy keresztbe a zebrán, akkor is közéjük mennek, mert qrvára sietős nekik. Plusz sokan úgy mennek át a piroson hogy utána utolérem és megelőzöm őket, megállok a következő pirosnál, ismét elmennek mellettem a piroson, elindulok, ismét utolérem őket, és ez így megy amíg ugyabba az irányba megyünk! Ha erős az autóforgalom akkor meg megszívtam, mivel olyankor megelőzni sem tudom őket, na az dühítő. Akkor minek előz meg a pirosnál? Kb hogy engem idegeljen. Az meg hogy mi van mögöttük qrvára nem érdekli őket, évek óta van sisak tükröm, mégis egy kezemen meg tudom számolni hogy mennyinek van. Hátra-hátra lehet nézni tekerés közben de szerintem jobb ha állandóan látszik nagyjából hogy mi zajlik mögötted, akkor is ha nem akarsz irányt váltani.
*állandóan: van kivétel, a bringások 5-10%-a megáll mögöttem a pirosnál. Ebből is páran csak azért, mert én már ott állok bringásként a pirosnál.
-
szabonagyur
félisten
válasz
proof88 #106658 üzenetére
Sajnos ez egy olyan átkelő, hogy átengednek vagy elütnek (utóbbi eléggé gyakori). Felüljáró aljában zebra... nem tudom kinek a hülye ötlete volt, mindenki gurul lefele mint állat...
(#106659) bitpork: tény, hogy azzal sem votl gond
(#106660) MunezXBK: sajna van ebből a típusból eléggé sok.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #106657 üzenetére
Én majdnem elcsaptam egyet.
Úgy gondolta, hogy a kanyarodó autó áll, akkor az összes többi is fog és a piros ellenére vígan átkerekezett a zebrán.
Szerencsére láttam, mikor elindult a Transporter mögül.
Ki kellett volna szállni oszt kirúgdalni a küllőit.
-
válasz
szabonagyur #106657 üzenetére
Valld be a fenekét akartad látni...
-
proof88
addikt
válasz
szabonagyur #106657 üzenetére
Jó nagy parasztok voltak, de legalább ment a szemezés?
Mondjuk ő is nekiindulhatott volna óvatosan, sokszor máshogy nem lehet kierőszakolni az elsőbbséged csak erőszakkal. -
szabonagyur
félisten
Ma futásba menet megálltam egy zebránál ahol épp balról jött egy biciklis (nem is volt éppen csúnya a lány
) aki le is szállt és várta, hogy átengedjék. Percekig álltam a sávomban egymagam, szemben senkinek eszébe sem jutott megállni. A biciklis teljese meglepődött, hogy kivártam hogy átengedhessem.
-
kisza25
félisten
válasz
Elektrosokk #106648 üzenetére
Én melós autót keresek, azért jött képbe a duster, mert magas a hasa és megfizerhető, sajnos 2autóra nincsen pénz, így olyan kell ami dolgozni is jó, meg a hétköznapokon is és 0-24 megbízható ezért kell új
Amikor még mindegy volt akkor 3 ajtós kia proceedem volt, 2016 cseréltem le családi kombira i30 sw, de diesel volt és már alig pályáztam, igy vettem átmenetinek ezt az i20at, amíg találok valami jobbat, azért ezt mert jól tartja az árát, 2,875M vettem 1 éve, nézd meg hahun, most mennyiért vannak (2,78M a legolcsóbb) -
Magnum_
nagyúr
válasz
Speeedfire #106654 üzenetére
Halló! Van itthon valaki? Gondolkozz, McFly! Gondolkozz!
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Elektrosokk #106651 üzenetére
Live-ozni fogok, ne viccelj :-)
Bitmalasz, lefotozom holnap
-
Integrale
veterán
[link] Aktual?
-
-
Magnum_
nagyúr
Beraktam a konzoljat a kameranak, szerintem a dolesszog jo lesz, de holnap tesztelem reggel, aztan beszamolok.
-
kisza25
félisten
válasz
Elektrosokk #106644 üzenetére
én akkor pördültem meg utoljára, mikor 21 voltam és egy A vecta-n elöl téli, hátul nyári gumi volt, azt tanácsolták, ha csak 2db téli van, akkor az legyen a hajtott keréken, hát ez nem jött be, mert 2x is megpördültem így az autóval télen, aztán megcseréltem és többet nem volt gond.
Azzal az autóval volt a legtöbb kalandom, egyszer belecsúsztam vele egy árokba is.
Egyszer nagyon siettem haza és 1:45 perc alatt teljesítettem a
Sopron+ Blelle távot ezen az útvonalon
de egyszer ugyanezt sikerült 6 óra alatt is, mikor olyan hóátfúvások voltak az úton, hogy folyton lementem az útról, mert nem láttam, hogy hol van.
Az aquaplaning-et is ezzel az autóval sikerült előszór megtapasztalnom.
Na meg a hátsó üléssor is elég volt mindenre, mikor még nem volt saját kecó
Mi mindenre is jó egy autó, nem csoda, hogy mi férfiak ennyire szeretjük -
Elektrosokk
veterán
válasz
Snoop-y #106633 üzenetére
én sem raccsingolok, csak szeretek kigyorsítani, meg kanyarokban, ha olyanok a körülmények...
idén februárig eléggé magabiztos voltam, 2 alkalommal csúsztam már meg, egyszer hátsókerekessel, mindkét alkalommal meg tudtam fogni. (voltam vezetéstechnikai tréningen ami pont ezt szimulálta)
viszont ez a februári eset nem végződött jól, az m6 lehajtó után ahol van az elsőbbségadás kötelező miután kijöttem a 4sávosra nyomtam egy kövér gázt és megcsúszott az autó jobbra a korlát felé, nem fékeztem csak próbáltam visszaszedni és átcsúsztam a dupla szemközti sávba, ahonnan már csak úgy tudtam a sávomba visszatérni hogy megfordultam (csúsztam) és a menetiránnyal szemben álltam meg. esős volt az idő, és volt ott egy nyomvájú amiben állt a víz. valszeg abban forgott el a jobb első kerék. Még téli gumi volt fent, bridgestone, és nem is túl kopott...
ami döbbenetes volt hogy nem is mentem gyorsan, mert a tábla után nem sokkal történt. max 40 lehetett... azóta sokkal óvatosabb vagyok.
-
stickermajom
addikt
Tesla-nál ez feature, hogy a harmadik féklámpa össze-vissza világít, vagy bug? A képen lévő autón van led ami erősebben világít, van amelyik gyengén, a többi egyáltalán nem.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #106640 üzenetére
Sok mindenbol kihuz de szar guminal vagy telen nyarival sosem tudhatod mikor veszted el a tapadast es akkor az AWD esetleg meg nagyobb kulimaszba is keverhet mert olyan iranyba tolja a gepet amire nem szamitasz. Mire kettot pislantasz mar teton vagy valahol.
Angol subaruklubban minden telen rabaszott valaki mert ugye angliusok nem hasznaljak a teli gumit mert itt nincsen ho
Oszt a szep 2 fokos hideg betonon ment a tripla leszurt ritberger a nyari gumikkal
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #106637 üzenetére
Nem szoktam de azért a Mátrában tartom a tempót a MX5-ös huligánokkal simán.
Sajnos nem igaz, ha sz@r a gumid a 4wd fabatkát sem ér.
Mikor az öreg BS Potenza volt fent, majdnem feltekertem a szalagkorlátra a gépet én is esőben.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Speeedfire #106637 üzenetére
Ez mondjuk ordas nagy tevedes, ha nem Colin McRae vagy akkor e gondolatsor egy elegans powerslidehoz vezet feltekeredve az alabbiakra:
es itt szabadon valaszthato a rendelkezesre allo tereptargyak kozul mint buszmegallo villanyoszlop kerites etc
-
Magnum_
nagyúr
válasz
athomi #106578 üzenetére
Ma hasonlokepp jartam, igaz, nem volt mogottem ket gyerek.
Tudom, h ma mindenki hulye, de en is levezettem ma a feszultseget egy buzi 1es swiftesen. Azt gondolta, hogy 60as tablanal korultekintes es index nelkul atjohet a savomba. Veszfek. Duda.anyanzik es bazdmegezik. Hat pirosnal kiszalltam. Es levzettem rajta a feszkot..akkor mar kuss volt persze.Senki ne uljon ma autoba. Komolyan.
-
Snoop-y
veterán
válasz
Elektrosokk #106621 üzenetére
Enyemen is az van ( 260 Lo ). Igaz nem raccsingolok vele. Kozlekedni teljesen jo
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Speeedfire #106627 üzenetére
Jaja, belkevertem a Black-es szálat
Neki elég lenne de a 200 lóra határeset. Ha vmi erősebb szívó ami nem hirtelen adja le az erejét és 4wd-s arra még talán de inkább már arra sem erőltetném.
mod:
Nekem a 173 ló + 4wd-re még éppen elég a CC.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Elektrosokk #106621 üzenetére
185 lovas dízelhez használok négyévszakost. Nagy melegben kicsit nyúlósabb, hóban ésszel kell menni. De nem érzem a hátrányát. Viszont én papásan vezetek. Sportosabb stílussal könnyű elérni a határait, én a helydben nyári sportgumikat néznék inkább!
-
Qru
MODERÁTOR
Csalódott vagyok, elkótyavetyélik ezt a nevet is...
mod:
Speeedfire: Városban császkáláshoz a legideálisabb szvsz egy 4évszakos.
-
Speeedfire
félisten
válasz
Elektrosokk #106621 üzenetére
Van gumis topic, de szerintem nem ajánlott ilyen körülmények között a 4 évszakos.
-
Elektrosokk
veterán
mi a helyzet a 4évszakos gumikkal? 200 ló körüli autóra sportos vezetéshez még ideális ? sosem volt ilyen gumim.
(#106618) Saint_ klassz!
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Elektrosokk #106617 üzenetére
E-mobility nepszerusites.
-
kisza25
félisten
még jó hogy lemostam tegnap
[kép] -
Qru
MODERÁTOR
A tankjára értettem (64 liter).
mod:
Mondjuk ezt kicsit nehezen hiszem el, mert elöl ott a cula motor (hiába full alu az egész), hátul meg kb semmi nincs. A 64 liter benyó, az a csöpp kis difi meg még a mankókerék ami érdemi súly a hátsóülésen kívül és kész... Még az akksi is elöl van (de az legalább egy hiper könnyű 47Ah-s).
-
stickermajom
addikt
Beletekertem ma olyan 80 km-t a K-ba városban, eddig szeretem nagyon. DE! Még mindig úgy hallom, mintha koppanna a jobb eleje lassú tempónál úthibán.
Első olajcserénél ránézetek szerintem.
Bár lehet már csak az agyam koppan, mert a bimmernél is folyton ezen pörögtem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #106606 üzenetére
Ehh, csalódtam a Svédekben.Ja akkor még sem. Teganp amúgy is láttam egy jó 93-as Saab-ot (2.0t). Arra rákívántam picit.Viszont ma megtudtam, hogy ha tele van Bubu hasa akkor pont 50-50% a súlyeloszlása. Már csak tartalék kéne bele meg vmi rendes gumit tenni rá.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
aero. #106608 üzenetére
Akkor nem szóltam.
Korábban még elkezdtem kutakodni, hogy az enyhe előre-hátra mozgás mennyire természetes ennél. Amit kiderítettem és megmaradt, hogy mindenkinél van egy kis játéka előre-hátra és mintha írták volna, hogy elsődleges a felső motortartó bak ?miatt? van ott. De akkor lehetséges, hogy rosszul rémlik.
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #106606 üzenetére
En ugy tudom toronymerevito, csak ugye hozzakapcsolodik a felso motortarto is.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #106606 üzenetére
Előre-hátra meg is bliggyegtettem (a szóhasználat joga fenntartva!), de oldalirányban fix, mint ahogy annak lennie kell. Szerintem csak merevít, pont a tornyokhoz csatlakozik közvetlenül.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 380GB Intel Optane 905P NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Apple iPhone 11 / 64 GB / 85% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Okos Playstation 3 - Telepített PS3 játékokkal
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest