- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- LG LCD és LED TV-k
- ASUS notebook topic
- Powerbank topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hermanyi
#7418
üzenetére
Grafikát inkább hagyjuk, nagyon régi már az alapjáték, akinek ez prioritás az el se kezdjen vele játszani szerintem. Viszont a mod fizikája nagyon jó, iszonyat nehéz lett, ami végre azt jelenti hogy pl. Hringen 1:22 volt a legjobb köröm, de kb. 10 körből 7-ben szanaszéjjel töröm az autót
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 
Új hozzászólás Aktív témák

- Spórolós topik
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Suzuki topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Tesla topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- HP OMEN 17 // RTX 3070 Ti // i7-12700H // 16GB RAM // 1TB SSD
- Siguro TURBOVac Elite AI robotporszívó - Új, 3 év garancia, akciós ár!
- Garanciális // dobozos // MSI KATANA 15 B13V // i7-13620H // 16GB RAM // 1TB SSD // RTX 4070
- Philips TAB5109/10 SoundBar 120W - Új, 2 év garancia, akciós ár!
- Xiaomi 15 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Lenovo E490 Notebook i7/16/500
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 


