- Villámgyorsan töltődhet be minden a PNY új SSD-jével
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Utolérjük a processzorokat? Az ASUS új monitora ma a leggyorsabb a piacon
- Sorban áll az iPad és a MacBook az OLED panelekért
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videószerkesztés
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- LG LCD és LED TV-k
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hermanyi
#7418
üzenetére
Grafikát inkább hagyjuk, nagyon régi már az alapjáték, akinek ez prioritás az el se kezdjen vele játszani szerintem. Viszont a mod fizikája nagyon jó, iszonyat nehéz lett, ami végre azt jelenti hogy pl. Hringen 1:22 volt a legjobb köröm, de kb. 10 körből 7-ben szanaszéjjel töröm az autót
Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 
Új hozzászólás Aktív témák

- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- Okos Otthon / Smart Home
- Windows 10
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
- Apple iPhone 15 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370-A i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T7 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Füvet megcsíped, kerékvetőn felül az autó, vagy csak túl korán adsz gázt és egyből vége mindennek. Megmondom őszintén hogy k*rva jó érzés végre újra szimulátorral játszani, én az rFactorral a megjelenése óta játszottam szinte napi szinten (főleg F1-es modokkal), amíg ki nem jött az F1 2010. Azóta viszont semmit, és marhára élvezem a "visszaszokást"
mondjuk itt a multizás felejtős + azért van hiba is bőven de legalább menet közben nem basz ki a rendszer. Pár dolog ami más (jobb) F1 2011-hez képest: féktávon gyönyörűen keresztbe áll ha gyorsan pakolsz vissza, kanyaríven sokkal inkább bebólint az autó eleje ha elveszed a gázt, ami F1 2011-ben semennyire nem volt érezhető.., kerékvetőkkel nagyon kell vigyázni mert nagyon sok megvezeti az autót + ha csak egy nagyon picit is koccolsz bármit, rögtön repülnek a szárnyak. De pl. nincs olyan hogy Hring utolsó kanyart 5.be veszed a fűről meg ilyenek 


