Új hozzászólás Aktív témák
-
Yllgrim
őstag
válasz
Malibutomi #9192 üzenetére
Meg kell nezni ezt a videot, ott latszanak a beallitasok es ahhoz kepes mennyi az elfogyasztott memoria.
(#9193) Abu85: fene a click-bait cimekbe...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában nem memóriatömörítés ez.
Az új Catalyst némi memóriaoptimalizálást használ, ami bizonyos játékokra rá van gyúrva profilokkal. Magának a WDDM 1.x felületnek az a gondja, hogy nagyon sokáig tart benne törölni. Valójában a játékok közel sem igényelnek 4 GB VRAM-ot. A Mordor jó példa, hiszen a high textúra konzolon 500 MB alatti helyet foglal, de PC-n már 2,5 GB-ot. Tehát 2 GB-tal fizetünk csak azért, mert szar a WDDM 1.x. Az AMD az újabb Catalystekben ezen dolgozik, hogy a béna alaprendszer kevésbé fájjon, és erre vannak különböző alternatív menedzsmentek az AMD saját WSI felületén keresztül. Nem jutunk el vele a konzolos, vagy a későbbi WDDM 2.0 szintre, de jobb, mint a WDDM 1.x-re bízni az ellenőrzést. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen normális, hogy a driverek az évek során fejlődnek mindegyik oldalon, és ezzel a korábban kitesztelt tuningok gyakorlatilag instabillá válhatnak. Ez a jövőben is így lesz. Ezért nincs garancia a tuningra sehol. Valójában egy dologról van szó. Olyan, hogy stabil tuning nem létezik. Stabilnak hitt tuning van.
(#9104) rocket: Az AMD írta mailben, hogy a DX12 volt az optimalizálási fókusz, annak ellenére, hogy ez az AotS verzió még játszható DX11-ben is. Ugye ebben a preview buildben a legkisebb pálya van benne a legkevesebb egységgel. A végleges verzió bizonyos játékmódokat már el sem enged indítani DX11-ben. Brad Wardell írta régebben, hogy a 4K sem aktiválható ezzel az API-val.
A Project Carsnál mondtam régebben, hogy az übershaderek nagyon regiszterpazarlók.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ráduplázni DX12-ben nem fog, hiszen a D3D bájtkód nem változott meg. A DX12 elsődlegesen azon változtatott, hogy közelebb vitte a működést a GCN típusú hardverekhez, hogy ne kelljen emulálniuk a bekötést, stb. Most persze a többi hardver emulál, kivéve a Skylake.
Az Oxide-nak nem számít, hogy dokumentálják-e az architektúrát. Dan Baker mögött komoly szaktudás van, hiszen elmondhatja magáról, hogy nem csak elsőként, hanem konkrétan egyedüliként rakott össze működő deferred context motort, illetve egyedüliként implementált Reyes-féle leképzőt valós időben, ami még több száz shadow casting fényforrást is kezel. Neki egy hardver visszafejtése nem téma, csak időbe kerül. A dokumentáció hiánya leginkább a kisebb tudással rendelkező programozókat fogja negatívan érinteni.
-
HSM
félisten
Magam is így szoktam. Általában beválik, de korántsem mindig.
(#9186) asdxv: Akkor ezért maradt ki. Az első évben nem vettem GCN-t, elég volt az 5850-em, és a 180K-s ára a 7970-nek és a 100k körüli 7870 se hozta meg a kedvem hozzá.
2013 márciusában viszont már jó volt, 60K körül 7870XT, majd egy hónappal utána a 7950 75K-ért.
A 7950 még ma is megállja a helyét, pedig 2,5 év eltelt....
-
ffodi
veterán
Értem, nálam ez a Kelperes story kimaradt.
Én egy tuningot akkor nevezek stabilnak, ha az az általam preferált játékok (néhány rövid játékteszt) és loopolt benchek alatt stabil (+esetleg Furmark). Ez az esetek 99%-ában jó indikátor szokott lenni, és anno az így tesztelt 290x-et se fektette meg a Mantle (pl. BF4 alatt).
...
-
HSM
félisten
válasz
daveoff #9182 üzenetére
Szerintem a userek többségének se szeme nincs ehhez, se kellően gyors monitora.
Nem sok mindenki tolta vagy tíz éven keresztül 100hz CRT-n az FPS-eket....
Ezenkívül manapság a monitorok nagyon nagy többsége is dög lassú és csak 60hz-es... Ott nincs nagy difi, elveszik a monitoron.(#9183) asdxv: Lehet, akkor ez kártyafüggő is.
A csodadriverek sosem izgatták a fantáziám, úgyhogy azt passzolom, azt se tudom, melyik volt az. -
lowzor
veterán
Nálam még nagyobb tuninggal is stabil Mantle alatt, mint bizonyos DX11-es játékokkal. Pl Mantle alatt stabil +50mV-al az 1100mhz, GTA-ban már eldobja magát. Terhelés szinten is van olyan DX11 játék, ami többet ad a kártyának.
(#9181) HSM:
Az AMD-nél is volt olyan driveres fejlesztés, aminek hatására bőven vissza kellett venni a tuningból. Pl: a GCN csodadrivere.
-
HSM
félisten
Volt Nv-nél egy komolyabb driveres fejlesztés, amikor sokat javítottak a Keplerek regiszterkezelésén. Ott is sokaknál instabillá vált a korábban kitesztelt órajelük, és vagy visszatették a régi drivert, vagy vissza kellett vegyenek a korábban stabil 24/7 tuningjukból.
Arra reagáltam, hogy nincs olyan általánosan, hogy "stabil tuning", otthon nem tudod kitesztelni. Olyan van, hogy adott körülmények között stabil tuning. A DX11 DX12 váltás viszont elég drasztikus változás a körülményekben.
Itt is olyan terhelések érhetik majd a VGA-t, amire DX11 alatt nem volt példa.
BS-em tényleg nem volt, csak ha elkottáztam a tuningot/alulfeszelést.
(#9180) daveoff: "Persze, Te már csak tudod, hogy nálam mi hogy működött"
Te magad írtad le, hogy nem láttál input lag különbséget, nem változott a tuning, és nem változott a hőmérséklet sem.Én csak levontam az egyetlen logikus következtetést.
"Ezt a tuningos dolgot is ugyanúgy beseggelted, mint Abu minden egyes mondatát....."
Igazán kedves a feltételezés, de ez saját kezű tapasztalat. -
daveoff
veterán
Persze, Te már csak tudod, hogy nálam mi hogy működött, biztos nálam nem volt kerek a Mantle....LoL.
Az, hogy Te nem találtad meg a stabil tuningot, az ne az én gondom legyem, másik, ha Te adnál neki plusz feszt, akkor ne csodálkozz, hogy melegebb lett a GPU....
Ezt a tuningos dolgot is ugyanúgy beseggelted, mint Abu minden egyes mondatát.....
-
ffodi
veterán
-
HSM
félisten
válasz
Ren Hoek #9150 üzenetére
A draw call-ok és a compute pipeline-ok teljesen más fogalmak, itt lehet nálad a félreértés.
Jelenleg amúgy sok kérdés kering bennem. Először is, nem vagyok meggyőződve, hogy a DX11 és DX12 mód 100%-ban ugyanazt a képet számolja-e. Nem volt időm utánanézni még. A másik, hogy sokaknak eltérő az eredménye, ami minimum érdekes. Harmadrészt, alfa állapotú teszt, elsőkiadású mindennel, DX, Win, driver téren.
Én azért ebből még nem vonnék le messzemenő következtetést.(#9170) ffodi: Stabil volt pedig az. Amúgy ha nekem nem hisztek, tekerjétek vissza a 780-as topikot, ott is volt egy durvább driveres "javítás", ami után sokaknak az addigi stabil 24/7 beállításukból vissza kellett venni.
(#9173) daveoff: Nálad akkor valami nagyon nem volt kerek Mantle-vel... Ugyanaz a tuningpotenciál, difit se láttál a DX módhoz képest, ugyanaz a működési hőfok, WTF? Szerintem szénné throttlingolta magát a kártyád.
-
kovsol
titán
Ezt a tesztet nem lehet letölteni majd?
-
Laja333
őstag
válasz
#Morcosmedve #9171 üzenetére
Továbbra sem találtam olyan tesztet, ahol a fogyasztást mérték volna. Az lehet beszédesebb lenne, mint a framerate.
-
ffodi
veterán
válasz
daveoff #9169 üzenetére
Egyébként nálam is ment ugyan az a tuning Mantle alatt, mint ami DX11 alatt. Lehet csak annyi a titok, hogy eleve megfelelően stabil beállításaink voltak?
SZerk.: Most a teljesítményviszonyok kiderülése után már csak ezt a mítoszt kell majd cáfolni/megerősíteni. Szerintem a jelentős tuningbeli változás túlzás, de majd meglátjuk.
-
#Morcosmedve
veterán
- Mind a kettőtöknek van igaza, de mondjuk, ha GTA V - stb. vel akarok játszani, akkor nekem kevés, hogy DX12-es teljesítmény jó.
- Eleve eddig az a tény, hogy egy db pre alpha játékba jól megy nem valami nagy eredmény, kell 6-8 játék, hogy legalább DX12-ben el lehessen mondani, hogy jó. De továbbra is szükséges feltétel, hogy DX12-ön játszál vele, illetve, a next gen kérdés nyitott.
- Én is Fury-t akartam próbálni, de 210k egy Ti G1, nem ref, nem bazári, így elég nehéz eltántorítani, marad a várakozás.
- Marketinges részben h1mpinek teljesen igaza van. -
h1mpi
félisten
-
h1mpi
félisten
-
daveoff
veterán
válasz
#35434496 #9152 üzenetére
Mi majd játszunk DX11-ben, nincs más választásunk....
DX11
DX12Egyébként ugyanaz kezd körvonalazódni bennem, mint anno a Mantle kapcsán. AMD sokat javul a DX12-vel, de még így sem tudja elérni az NV DX11-es teljesítményét, ami azért durva..... Ha az NV ráfekszik a DX12-re, akkor minden visszaáll a régi kerékvágásba....
-
füles_
őstag
Ja már megint az a duma hogy majd driverből gyorsul 20 fps-t.
Egyszerűen nem tudod elviselni ha a másiknak van előnye.A Fury X megjelenése előtt sírtál hogy az EVGA Hybrid TI-hez kell majd hasonlítani,mert ez így nem érvényes.Akkor az NV alig gyorsult vagy inkább lassult DX12-ben akkor nem érvényesek a benchek....Nem értem ez neked ennyire fáj -
h1mpi
félisten
válasz
#35434496 #9153 üzenetére
A TITAN-X killer?
Épphogy a 980Ti szintjén van... Szerintem ennyit a nagy DX12 marketingről, az nV majd kiad egy drivert és megint mennek a levesbe az AMD vga-k. A másik meg, hogy az embereket már nem lehet egy ugyanolyan teljesítménnyel átvinni a másik oldalra, amikor a gyártó jövője bizonytalan és a driverek se a legmegbízhatóbbak. Fail ez az egész megint.
-
#35434496
törölt tag
-
mlinus
őstag
egy dolog a közes ezekben a tesztekben: az amd dx11-ben mindenhol sz@r
néztem pár tesztet de mindegyik teljesen más eredményt mutat. van ahol elhúz az amd dx12-ben, van ahol az nv lassabb dx12-ben mint 11-ben és van ahol alig van különbség a két gyártó között..
-
Ren Hoek
veterán
Bezony ott a pont... én arra számítottam, mint extrém draw call meg anyámtyúkja, hogy 970 elvérzik.
Ehelyett heavy draw call-ban 30 FPS-t megy a szívószál390 meg 32-őt
Rendes procival meg 290X szintjén van... HSM urat kérném a mikrofonhozAkkor hol is a negyedére lassulás ennyi compute pipeline alatt?
Egyébként annyi eredmény ahány teszt... kb kuka eredmények ezek szerintem. Örülök, hogy AMD kicsit felhozta magát, de sehol nem látok NV alázást.
-
gtamate2
veterán
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez egy játék nem csak egy teszt, ezzel promózzák a dx12-t is /az amd-nél/. Ennek ellenére nem igazán látok nagy különbséget dx 11 és 12 között, de még akár 10 is lehetne, mert grafikailag a játék ne kicsit le van maradva.
Értem hogy jóval nagyobbak a dx12 adta lehetőségek, de ebből lássunk már is valamit, ne pedig egy 7-8 éves grafikát idéző játék akarja ezt megmutatni.
-
deadwing
addikt
Bocs az OFF-ért.
Nem néztem utána, mi az UEFI és mennyiből jobb? Teljesen fogalmatlan vagyok a témában. Én a win10-et nem UEFI telepítővel raktam fel.
Jah nálam azt csinálja a gép, ha kicserélem a régi ssdre amin egy win7 van, a mellette lévő sima vinyót mindig indexvizsgálattal indítja először. Ha meg visszarakom a win10-es ssd-t akkor meg az is így tesz -
schwartz
addikt
Elbasztak, de ki? Az AMD nem csinalt profilt a DX11-hez mert stb. stb (nem tudnak
) az nv rendszerprogramozoi meg klasszisokkal jobbak mint az Oxide koderek. Papiron a Fiji foldbe kellene dongolje a Hawaii-t de ugyanaz a szuk keresztmetszet megvan most is valahol hiaba a nagy DX12...
-
A tanulság, hogy jól elb..zták az AMD DX11, az NV DX12 portját és a cpu igényt. Nagyjából egy határ s..r az egész.
-
schwartz
addikt
De első körben nagyon szépen látszik a DX12 hatása. Ezt nagyon jó, hogy megmutatja ez a teszt.
Nos, en azt latom hogy nv hardveren alig van kulonbseg DX11 es DX12 kozott.(pcgameshardware tesztjeit neztem 1080p valami Intel i7 4.5Ghz) Nekem ebbol az jon le mennyire remek munkat tudnak vegezni (ha akarnak) az nv rendszerprogramozoi es milyen harmatos az AMD DX11-es meghajto. (osszesegeben) Az is erdekes, hogy a Fiji 3-5FPS-el kepes tobbre a Hawaii-nal DX12 alatt De mi a fenenek van benne akkor NEGYEZER shader proci ha nem lehet etetni? 128ROP viszont nincs...
Az eredmenyeket nezve mar abban sem vagyok biztos, hogy a DX11 annyira limitalo tenyezo CPU oldalon. (vagy az Oxide egyszeruen csak nem tud tobb szalra normalis kodot irni, meg DX12 alatt sem)
Szamomra ez igy egy nagy nulla egyelore... (az API-ra vetitve) -
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Ez nem csak egy tesztprogram, hanem egy játék is. Igaz alfa állapotban van még, úgyhogy mire megjelenik szépülhet, de jelenleg tény, hogy nem valami szép...
-
Yllgrim
őstag
válasz
FollowTheORI #9141 üzenetére
Az emberek tobbsegenek nem jott at, jo esellyel fingjuk sincs mi a kulonbseg a ket API kozott, csak azt mantrazzak magukban: "DX12 a megvaltas! (hanyok) A kartyamon menjen jol es akkor ujra megmondhatom a magamet! Meg fikazhatok minden mas kartyat hasznalot!,Meg amugy is szar *************...
"
Szerintem probaltak pol korrektek lenni, bar azert az egyik videon szepen lehetett latni hogy DX11 alatt mar szaggatot mig DX12 folyekonyan viitte tovabb, foleg a zoomolaskor.
Vegre a hardverek jobban ki lesznek hasznalva ezaltal jobb jatekelmenyt kapunk majd, itt mar nem lesz majd mire fogni mi miert nem megy ugy ahogy, driver, meg support, meg lusta programozo...
Lesznek meg meglepetesek
-
-
-Solt-
veterán
Köszönöm Urak, átnyálazom a javaslatokat, mert van pár amit még nem próbáltam!
-
Laja333
őstag
válasz
snecy20 #9132 üzenetére
Lehet hogy velem van a baj, de szerintem eget rengető a különbség. Azt nem mondom, hogy bejön az AotS (nem csak a grafika), de azért az sem igaz, hogy swine kinézetű.
(#9135) letepem
Pont fordítva.AMD +30-70% növekedés, Vileda meg + -10 - 20%.
Egyébként, mintha Thief meg BF4-ben is eljátszották volna. -
ffodi
veterán
Simán lehet az, hogy a gép elaludt (ezt magyarázza a PWR LED villogása), majd nem volt képes felébredni, amikor kellett. Nem bosszantásképp, de a 290x-szel nekem is volt anno ilyen, és csak a táp ki/ táp vissza segített. Az ébresztéskor, amikor kilőtted, elkúrhatta a bootsectort.
Install:
Mindenképp AHCI módban indulj neki, legyen UEFI boot only, és a telepítőt is UEFI-ben bootold. A telepítőnél ha továbbra sem látja a háttértárakat, akkor két dolgot érdemes még meglesni:
1, tenni egy intel drivert a pendrive-ra és a telepítőnek megmutatni
2. Megnézni a telepítőben parancssorban diskpart-tal, hogy látod -e az SSD-t. Ha igen, akkor tolni vele egy clean parancsot és megpróbálni újra a telepítést.Ilyen nem ismerem fel móka, nekem is már sokszor több PC-n is, ezek általában megoldották az anomáliát.
Szerk.:
#9133: Így ahogy mondod.
-
#85552128
törölt tag
Nekem ilyet akkor csinált amikor beraktam egy másik HDD-t utólag amin az adatok mellett egy másik OS is volt.
Próbáld meg akkor is csinálja e ha csak a rendszert tartalmazó tároló (SSD ?) van csatlakoztatva a SATA portra.(#9129) gtamate2: én is azon a véleményen vagyok, hogy jelen állapotában kritikán aluli ahogy ez a játék kinéz, igen a draw callok növekedése a csatajeleneteknél tényleg hozzáad a hangulathoz , de nem sokat érünk vele ha minden más csúnya.
-
#Morcosmedve
veterán
AMD lap?- tudom, hogy i7
nem akarok veszjos lenni, de alaplap necces. Bios t downgradelj egyet, hatha, illetve mas gepben ra kellene nezni, de 3/3 (merevlemez) nem lehet rossz egyszerre. Illetve ne csak az inteles satakon nezd meg, hanem az ASmediakon is, vagy mik a tarcsi sata portok. Gondolom tap/kabelek rendbe vannak
-
-Solt-
veterán
Itt sok a szaki, ezért egy kicsit offolnék, hátha tud valaki segíteni, mert más topikban zsákutcába futottam.
Kb 15 percre magára hagytam a gépet, mire visszajöttem sötét képernyő fogadott, nem mentek a ventik, és a power gomb ledje nagyon gyorsan villogott. Nem segített semmi, csak az áramtalanítás, majd utána kék képernyő fogadott ezzel az üzenettel,
"INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE"
Azóta csináltam W10 és W7 telepítőt is, de bármit állítok, kizárólag IDE módban ismeri fel a lemezeket, AHCI módban semmit (1 SSD, 2 HDD) nem talál a telepítő. ( BIOS-ban látni a lemezeket, IDE módban mindegyiket felismeri )
Clear CMOS megvolt, legfrissebb default BIOS, SSD Secure Erase is volt, de semmi előrelépés. Az IDE módban telepített W7, W10 esetén a gyári Asus SATA driver sem megy fel! A W10 nem telepíti a frissítéseket, ha a pendrivre másolok valamit, akkor másik gépben nem tudom megnyitni, (fordítva működik) plusz a 30/5-s netem (wi-fi) nem hajlandó feltölteni (speedtest), a letöltés viszont maxon megy!
Szerintem beszart a lap SATA vezérlője... szerintetek?
-
gtamate2
veterán
Először megnéztem a teszteket és leesett az állam hogy így feljött az amd. Aztán ránéztem erre az Ashes of Singularity-re. Megnéztem ezt a videót. Aztán nem is tudom mit gondoltak, hogy ez a játék dx 12? A swine 2001.-ben nézett ki ilyen jól, az effektek meg Beat Hazard-osok (~400 mb-os játék).
Majd ha jön valami tényleg dx 12-nek legalább kinéző játék akkor oké, de ez kész vicc.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #9123 üzenetére
Én egy szóval sem mondtam hogy "fos" az AMD.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Malibutomi #9123 üzenetére
Elég szépen ki lehet facsarni ezeket a dolgokat aszerint, hogy az embernek épp piros vagy zöld oldalon lévő kártyája van.
-
Na, most ki fog törni a kollektív amnézia? Szívószál-sávszélességű Maxwell nincs meg? 130%-os Fury sebességnövekedés nincs meg? GCN-only kutatás nincs meg? Soroljam még?
Az, hogy az olló záródása az elvárás, az elmúlt napokban lett többször kihangsúlyozva. Azelőtt máson volt a hangsúlyEz nekem nem tűnik egy nyitva hagyott mondatnak!
Az AotS-re vonatkozott. A DX12 előtt pontosan olyan rögös utat látok, mint eddig, aminek a végén nyugodtan lehet siker. De az első bomba mindenesetre bekukucskált a sarkon, halkan elrebegte, hogy "bumm", aztán udvariasan elköszönt.
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #9120 üzenetére
Igazad van.Had gratuláljak az AMD-nek hogy 2 év kemény munkájával hozták DX12-ben az Nvidia Dx11 teljesítményét.
-
Laja333
őstag
Kíváncsi lennék a fogyasztás alakulására is. Elvileg annak is meg kellett emelkednie.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Interceptor #9113 üzenetére
Érdekes...980Ti kivételével a Geforce-ok DX11-ben gyorsabbak, DX12-ben lassabbak, pont fordítva kéne legyen nem?
-
Interceptor
addikt
Ezeket az eredményeket még senki sem kommentálta itt link
-
-Solt-
veterán
válasz
daveoff #9110 üzenetére
Így van, PR fogás, ettől szebb lesz a grafikon, ebben egyetértünk!
Pont emiatt nem lehet ebből olyan következtetést levonni, hogy mindenhol ilyen szar az AMD DX11 alatt!
(#9111) gbors: Akkor nem ugyanazt a fórumot olvassuk, én semmi ilyet nem vártam!
Szerintem többször is ki lett hangsúlyozva, hogy az olló szárának záródása az elvárás.
A világmegváltás pedig szokás szerint elmaradt.
Ez nekem nem tűnik egy nyitva hagyott mondatnak!
-
Nem a fenét, csak olvasd vissza a fórumot március-áprilistól. Ami
ökörségcommunity tudás itt összegyűlt, az alapján a Fury X-nek rá kellett volna duplázni a Titan X-re, és az FX-8350-nek az i5-4670K-ra. De megmondom őszintén, az alapján, hogy 50.000-szer lett elmondva, hogy az Oxide GCN-re kutatott, mert evilgeci nVidia nem dokumentálja az architektúráit, még én is egy 20-30%-os Fury X előnyre számítottam. Az FX-ek szereplése pedig totál érthetetlen.Végkövetkeztetést amúgy hol olvastál?
-
daveoff
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig elfelejtjük, hogy a DX11-nél az MS sosem ajánlott olyan drivereket, amelyek 2000 batchnél többet tudnak 60 fps-sel, és erre jó oka volt a cégnek, mert ha egy meghajtóinfrastruktúra fölé megy, akkor onnantól kezdve az AI és a gameplay innováció ki van végezve, mert a processzoridő nagy részét viszi el a grafika. A DX12-ben pont ezt a problémát kezelték a gyökerénél szimplán úgy, hogy kidobták a fenébe a teljes grafikus kernel driver infrastruktúrát.
Csak kérdezd meg a topik játékosait, hogy mennyire várnak már valami AI innovációt. Nem szakemberek ők, nem tudják, hogy ez ma azért lehetetlen, mert a DX11 kernel driver infrastruktúrája lehetetlenné teszi a processzoridő 80%-ának elérését, viszont a DX12-ben pont lehetséges lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Villámgyors internet, egyetlen kártyával!
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest