Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nonsen5e
veterán
válasz
gtamate2 #12607 üzenetére
Ezek szerint mégsem olyan ártatlan a GameWorks, mint ahogy itt időnként szeretik beállítani?
Azzal egyetértek, hogy sokmindent elb*szott az AMD, de a vak is látja, hogy általában ha egy játékban megjelenik a GameWorks, az biztos, hogy rosszabbul fog teljesíteni minden kártyán (AMD-n meg külön rosszabbul).
És az, hogy az adott játék jól fut 5960x és Titan X mellett, nem feltétlen jelenti azt, hogy a játék jól optimalizált. -
válasz
gtamate2 #12525 üzenetére
Elnézve a Crimson hír topikját, sebtiben kéne jöjjön egy új driver. Nekem nincs vele gondom (legacy hardveren sem), de a többség az úgy tűnik szendved vele.
(#12527) gtamate2: az kevés szerintem. A többi hibajelenségre is kéne valami megoldást találniuk gyorsan, így sokaknak csak a kedve megy el.
-
#85552128
törölt tag
válasz
gtamate2 #12511 üzenetére
Ez a Furyval van a 970 a másik gépben van (még
)
(#12516) Gertrius: Abszolút nem működik a szabályozás, az utoljára "beállított" sebességen ragad a kártya ez általában 20-25%, félpasszív kártyáknál pedig kikapcsolva maradnak.
Nálam is 79°C-nál még nem gondolta, hogy fel kéne vennie [link]
Szerencse, hogy egyéni fan profilt használok mert simán kinyírhattam volna... -
nonsen5e
veterán
válasz
gtamate2 #12506 üzenetére
Automata ventillátorszabályzással maximum a szőrös fánk vagy hibás hűtés mellett mehet 90 fok fölé.
/r/pcmasterrace subredditen is írta egy csávó, hogy lefüstölt a kártyája, mert nem ment 25%-nál följebb a ventillátor ő meg nem figyelte.Akkor annak nem kellene érintenie. Nekem Tahiti alapú kazánom van.
update:
Elvileg csak akkor "kellene" megsütnie a kártyát, ha OverDrive beállításokat piszkálok aCatalystCrimsonban. Na én azokat nem piszkáltam, mert az Afterburnert preferálom. -
válasz
gtamate2 #12492 üzenetére
Én inkább onnan közelíteném meg, hogy rohadtul mindegy, hogy nagyon terheli a GPU-t, csak a végeredmény számít. Ez egy szubjektív, esztétikai kérdés. Objektív kérdést majd akkor lehet csinálni belőle, ha olyan közel leszünk a valóság ábrázolásához, hogy a kép minden pontját egy referencia videóhoz hasonlíthatjuk. De akkor sem a gpu terhelési értéktől lesz jobb vagy rosszabb egy kép.
-
#85552128
törölt tag
válasz
gtamate2 #12492 üzenetére
Ez lehet az szerintem, de nem biztos: GPU PerfStudio
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11448 üzenetére
Hát ez van. Én is sajnálom, de gondoltam rá, hogy napi 14 óra mellett nem fog örökké működni. Baj igazából nincs, mert van még mellette több pótalkatrész, szóval össze tudtam rakni egy gépet munkára. Aztán majd várom, hogy mi van elfekvőben. Én ráérek. Mondtam, hogy a szállítási költséget duzzogva, de állom.
(#11447) Ren Hoek: Áh olyat nem fogok kapni.
Igazából csak lapot kértem, mert procit majd veszek bele magam. Úgyis tudom, hogy van egy rakás elfekvő tesztalaplap, ami megjárta a Balkánt és ma csak fel van rakva egy polcra. Tökéletes lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11419 üzenetére
A Q9550-nek már mindegy, mert az alaplap 8 év után felmondott, ráadásul rendkívülivel.
Szóval mindenképpen váltás lesz. Azt még nem tudom, hogy mire, de biztos nem Sany Bridge-re. Olyan processzort akarok, ami támogatja a WDDM 2.0 IOMMU címzését. Egyelőre még beszélek az alaplapos spanokkal, hogy mit tudnak küldeni olcsón, aztán ahhoz veszek valamit.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
gtamate2 #11365 üzenetére
Az a bökkenő, hogy még csak nem is indie játék... Oxide-nak mocskosul sok pénze van, és erőforrása erre. Műfajilag sem igazán indie szerintem. (És általában az indie játékoknál a hangulat a lényeg, nem a grafika. Egy core 2 duón is eldöcögnek 2D sprite grafikával. Itt meg egy Fury X is épphogy bedadog
Hogy mitől azt elképzelni se tudom... Vicc)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #11107 üzenetére
Röviden az Apple normális OpenCL támogatást kért, de az NV nem adott. Helyette a CUDA-t erőltette. Erre az Apple lecserélte a Quadrókat a Mac Próban FirePrókra. Amire áttértek a szoftverfejlesztők OpenCL-re. Erre az NV így sem reagált jó OpenCL meghajtókkal, így nem volt más választás, mint kidobni őket. Ennyi. Az Apple célja az, hogy minden partnere a saját zárt rendszerét támogassa a jövőben. Az NV-nek ez nem tetszik, mert az Apple képes kivégezni a CUDA-t a konzumer és profi vonalon. Legalábbis azt a részét is, ami meg maradt belőle.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
gtamate2 #11052 üzenetére
Ah, nem felek...meg aztan amig jonnek a DX12 jatekok addigra mar par kartya at is ment a kezemen. Lehet hogy csak nekem, de ugy tunt hogy az NV elegge siet a Pascal-al...meg mielott jonnenek a DX12-es jatekok.
Azert azt valljuk be hogy hatalmas pofara eses volna ha kiderulne hogy egy 390X gyorsabb a 980Ti-tol DX12-es jatekokban.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
gtamate2 #10990 üzenetére
Ma pont erről jelent meg összegző cikk tomshardware-en: FreeSync: AMD's Approach To Variable Refresh Rates
-
sixpak
nagyúr
válasz
gtamate2 #10505 üzenetére
Én már jó ideje használom, igaz nem rendszeresen.
AB, Fraps és a többi hasonló programnál sokkal jobban vesz fel. Igazából teszi a dolgát, instabilitást nem tapasztaltam (ettől még elhiszem, ha valaki igen), a felhasználói felülettel, átláthatósággal nincs gond.
Szerintem jól működik és képes kiváltani más, esetenként drága rögzítőprogramokat, ingyen....asszem ennyi. -
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #10500 üzenetére
Ja, azt az Afterburner nem tudja. Én csak annyit csináltam vele, hogy felvétel indít, kis erőforrásigénnyel felvételt elkészít, és annyi. Én nem vagyok nagy videózós, de örömmel fogadtam, hogy AMD oldalon is van lehetőség kis gépigénnyel felvenni a játékot.
Amennyire képben vagyok, a shadowplay legnagyobb okossága is ez volt. Bár AMD oldalon nem tudom, pl. twitch-re hogy lehet streamelni vele, meg hasonlók. De a GPU képessége ott is adott játék mellett h264-et kódolni.
Szerk.: Most nézem, elvileg a Gaming Evolved App, vagy mi a szösz tudja mindezt+Twitch-et. [link] Sosem használtam.
-
-Solt-
veterán
válasz
gtamate2 #10372 üzenetére
Na jó, de aki meg AMD VGA-t vett a Mantle miatt, annak mi problémája lett? Ahol van Mantle, ott előnyöket élvez, ahol nincs, meg játszik az aktuális DX alatt. Sőt, DX12 alatt gyakorlatilag olyan, mintha Mantle játékokkal játszana...
Továbbra sem értem, hogy miért várta bárki is azt, hogy ömleni fognak a játékok egy AMD only API-ra. Lehet benne van a hiba, de én nem emlékszem olyan cikkre, hírre ami ezt vetítette volna előre.
-
-Solt-
veterán
válasz
gtamate2 #10370 üzenetére
a mantle hype miatt mindenki amd-t akart az "up to 70%" miatt
Ezt írtad, ez nekem elég általánosítónak hangzik. Egyébként én csak up to 45%-ra emlékszem a BF4 esetében, ahol egy A10 + R9 290X volt a konfig, és ez jelezve is volt a grafikonon! Ezen simán el tudom képzelni, hogy jött a 45%.
Igaz, hogy ez semmit nem jelent, de én nem hallottam vagy olvastam olyat, hogy valaki a Mantle hype miatt vett volna FX procit. Azt elhiszem, hogy aki FX-n gondolkozott annak egy plusz érv lehetett, de aki csak emiatt vett FX-t, és azt várta, hogy majd mindenhol szárnyalni fog, sőt, onnantól minden játék Mantle-re jön, az valamit nagyon félreértett. Ilyen jellegű hype egyáltalán nem volt. Sok helyen a Mantle volt a téma, de értelmesen tálalva, hogy miről szól. Továbbiakban pedig az előző hozzászólásom első bekezdése...
-
-Solt-
veterán
válasz
gtamate2 #10354 üzenetére
Az a baj, hogy számos esetben teljesen elrugaszkodnak az elvárások attól, amik a cikkekben megszületnek. Ez sok esetben annak köszönhető, hogy van egy júzer réteg, aki sportot űz abból, hogy kiragadott mondatokat kiforgat, felnagyít, majd ez alapján beindul a fika hadművelet.
Természetesen van egy olyan réteg is, aki többet akar belelátni azért, mert az AMD-vel szimpatizál, és van egy olyan réteg is, akinek egyszerűen a szövegértelmezés, feltételes mód felfogása nem megy, vagy csak szimplán kiragad egy grafikont, és azt vetíti ki mindenre.
A Mantle az elejétől fogva a CPU limit problémáinak megoldásáról szólt, nem az volt a lényeg, hogy hány játék jön majd Mantle alatt, hanem az, hogy milyen változásokat indít el. Ettől függetlenül, azok a játékok amik Mantle támogatással jöttek, az AMD tulajoknak nem okoztak csalódást teljesítményben, főleg azoknak, akik mondjuk valamelyik FX procival multiztak BF4-l. Akik meg azt várták, hogy az i7 mellett a 290X 70%-l gyorsabb lesz, azoknak szintén az első bekezdés a lényeges.
Világmegváltásról szó sem volt, ez a szóhasználat tipikus példája az első bekezdésben taglaltaknak. Lehetőségekről, években mérhető előrelépésekről, jobb hardver kihasználásról, volt szó. Senki nem mondott olyat, hogy innentől minden játék erre jön, és kapunk minden esetben 70% plusz teljesítményt.
Az pedig, hogy "mára" mi lett belőle, jól példázza a DX12 / Vulcan / LiquidVR hármas, karöltve a Win10 újításaival.
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #10354 üzenetére
Nem tudom, mi számít "erős procinak", én a saját i5 4690K-mat erős procinak gondoltam 4,4Ghz-en, 16GB 2133Mhz CL11 rammal párosítva. Így pedig amit nyertem, hogy a 290-es Radeonnal High helyett fel tudtam dobni Ultra-ra a grafikát anélkül, hogy nagyon 70 alá esett volna az FPS, míg DX11 alatt ehhez kevésnek bizonyult a gép. Ezenkívül a játék "késleltetése" is a töredékére esett vissza, ami már önmagában is jelentős mértékben növelte annak élvezeti értékét.
Ja, játékdömping nem volt, de nem is arra hozták ki a Mantle-t, hanem hogy kikényszerítsék vele a DX12-t és Vulcan-t, valamint, hogy el lehessen kezdeni a játékfejlesztést ezekre az API-kra. Ezt pedig sikerült 100%-ig elérniük.
-
Yllgrim
őstag
válasz
gtamate2 #10106 üzenetére
Az hogy egy felteteles mondat azon felere porogsz arrol nem en tehetek. Allitasod szerint kiprobaltad es tetszettek a korabbi demok, ezek szerint a mondat masik fele nem igaz, tehat nem ertem min sikerult megsertodni
(#10107) imi123: akinek szovegertelmezesi gondjai vannak arrol nem en tehetek...
-
Televan74
nagyúr
válasz
gtamate2 #10101 üzenetére
És még mindig menő átnevezve is.De nekem sem tetszenek az átnevezések. Jobb lett volna eredeti nevén hagyni őket.De látszik hogy az AMD mennyire nem akar változtatni a koncepcióján.GCN -re tett fel mindent.Így maradtak az átnevezések és a top kategóriában hoz mindig valami újdonságot.
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #9463 üzenetére
Az Asus nem volt elvileg vészes, csak kicsit joban meg kellett pörgetni rajta a ventit, mint gyárilag tették. MSI-vel már voltak rosszabb tapasztalatok.... Én amúgy nem is értettem, minek vettek annyian olyan típust, ami melegedős, ha zavarta őket... Van már manapság ezer teszt, utána lehetett volna nézni időben...
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #9461 üzenetére
A ref modellnél spóroltak a hűtéssel, azért volt forró, ugyanazt kapta, mint a jó 50W-al kevesebbet fogyasztó 7970. Az gáz volt, ez tény.
A leírtakon kívül teljesen jó volt még a PowerColor PCS+ is. Igazából csak néhány modellel voltak a melegedési gondok, más téma, hogy valamiért azok elég nagy számban voltak vásárolva az emberek által.
-
huskydog17
addikt
válasz
gtamate2 #9378 üzenetére
Szerintem is nagyon jó vétel az R9 380, sőt szerintem az a legjobb, főleg az UVD 5 és VCE 3 egységek miatt, ezek már piszok erős fixfunkciós egységek, a 4kp60 sem gond ezeknek, míg az előző generációk nem tudnak mit kezdeni például a 4k-val.
Bár azokat én jelenleg úgysem használnám ki, a jelenlegi UVD 3 és VCE 1 is bőven tökéletes számomra. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #8769 üzenetére
Inkább a PBS/PBR határozza meg a grafika minőségét. A Frostbite 3-nak is volt PBR branch-e a Dragon Age: Inquisitionhöz, de az új Frostbite már alapból és teljesen PBR-es. A másik nagy változás, hogy az EA is rájött arra, amire a Sony, hogy ha mindent házon belül írnak, akkor el tudják fedni az egyes pipeline elemek gyengéit. Ez kis dolognak tűnik, de a végeredményben óriási jelentősége van. Azzal, hogy nulla grafikai middleware-t használnak (mindegy, hogy zártat vagy nyíltat) képesek lesznek minden grafikai problémát kezelni, mert koncepció szintjén úgy építették fel a rendszert, hogy tudták, hogy "xy" dolog probléma lesz, és ezek kezelésére "zw" dolgot építettek bele. Többet is ezt az utat fogják járni a jövőben. Drága dolog ez, de nézzél rá valamelyik új EA játék gameplay videójára.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #8763 üzenetére
Semmiféle utalás nincs a GameWorksre. De a WCCFTech az nem hírforrás, mert írnak annyi baromságot, hogy lefordulsz a székről. Maga a játék felhasználható reklámcélra, ahogy az AMD is felhasznál egy csomó EA játékot, de nagyon kontraproduktív lenne az EA-nek GameWorksszel lassítani a játékukat 3-4 hónap extra munka árán. Mond el, hogy mi előnyük származna belőle.
Az EA amúgy nem zárkózik el az NV-től, mert a múlt évben a Titanfall is NV-s játék volt, de abban sem volt semmi. Jó persze beígérték a HBAO+-t, de a végén nem volt kompatibilis a motorral, és hiába kapcsolták be, nem jelent meg. Mivel az effektet nem lehet átírni, így bukták, helyére ment a régi HBAO. A TXAA került bele fél évvel később. A TXAA-t szerintem az EA még megengedné, ha nem bénázzák úgy el, mint a Titanfallnál. -
Yllgrim
őstag
válasz
gtamate2 #8763 üzenetére
Kb ezen a szinten van az az oldal
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
gtamate2 #8755 üzenetére
De nem a grafikus motor teljesítményével volt probléma. Abban a Frostbite Team verhetetlen, de persze abból a büdzséből, amiből dolgoznak ez a minimum, hogy kihozzák ezt. Messze az EA költi ma a legtöbbet a motorra, és ez meg is látszik már azon, hogy a Frostbite technikailag mennyire elhúzott a piactól.
A Frostbite Team dolga alapvetően a motorfejlesztés, míg a problémamegoldás a DICE feladata. Az biztos, hogy a DICE-nál a BF4-gyel voltak problémák, de nem a grafikával és az optimalizálással, hanem a multival és a netkóddal. -
Ren Hoek
veterán
válasz
gtamate2 #8373 üzenetére
Ha minden úgy megy ahogy a Freesync terjedését jósolják, akkor egy 50K-s FHD-be is bele fogják rakni. Csak még túl új. Láttam már olcsón G-Sync monitort is, sima 24 colos FHD Acer 380 dollárért, és abból még lejön 150 dollárnyi chip. Szóval egy Freesync még olcsóbb lesz majd. Nem mindenkinek igénye a 4K 32 colon.
Tahitiben is van amúgy "manuális" freesync, csak nem tudja dinamikusan állítgatni, hanem kézzel te tudod fix értékre rakni. Persze ez tényleg huszadrangú dolog, viszont azért az súlyos bunkóság, hogy kiadták a harmadjára rebrandolt 370 GCN1.0 Freesync nélkül. Nem az én bajom, inkább azé, aki megveszi - vagy OEM-ben ezt kapja.
-
Whysperer
addikt
válasz
gtamate2 #8333 üzenetére
És ember.. szerited az AC cienmatikot kinek csináltuk .. apámnak? Amúgy meg Fx 8120 szóval attól ,hogy lyukas memóriád van és azzal érvelsz nem hinném ,hogy értelemeset it írsz.
Ubisoft: [link] stáb lista. ott a nevem a végén. Ede Csizóczki... menj fel facebookra ott nyugodtna meg is nézheted a Chelseas dolgaimat is. Nem lesz nehéz nem találsz még egy Csizóczki Edét a facebookon
Szóval ,ha valaki beszállító a mercinek az XY cégnél dolgozik aki amercinek gyárt akkro nem dolgoztál a mercinek?
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #8194 üzenetére
Teljesen hibás az érvelésed.
Először is, ott a konzol. Pl. PS4 kapásból 176GB/s-el. A Box kevesebb, de abban ott a SRAM a gyakoribb dolgoknak.
A fejlesztők elsősorban arra fognak még sokáig fejleszteni, az pedig GCN.
Ami a piac szeletét illeti [link], nézzük a mai sláger-Maxwell-t, jelenleg a Steam felhasználók 2,84%-a rendelkezik olyannal (GTX970). Ehhez képest az öreg 7900-asok 1.95%-al vannak jelen.
GTX960 az a piac mindössze 0.89%-a.
A GTX780-ból is annyi van, mint GTX980-ból, 0.74%.
És ott vannak az R9 200-asok, 0.85%-al, amikről sajnos nem derül ki, pontosan melyikből mennyi.
Szóval ez így nekem nem 80%-nak tűnik....(#8195) TTomax: Ebben nagyon tévedsz, ez nem az új szériáról találgatás, ami a másik topik.
Írtam, hogy nem a legjobb példa, mivel GPU is erősen kell neki. Amúgy az a 680 alatt azért nézd a procit is, 3960X @4.9, az azért nem csirke. Ha alárakod a 290X-nek a 4930k @4.7-t, máris igencsak elment a 290X....
Amelyik 290-est utolérte, CPU 1090T @4.1, hááát... -
válasz
gtamate2 #8194 üzenetére
ezen az nvidia is nyerni fog. ők elsősorban új kártyákat akarnak eladni, nem pedig azt nézni, hogy de jó, istenem, itt van egy ötéves geforce, ezen is milyen frankón elfut még a gta 146. az ilyenből nem lesz osztalék év végén.
szóval ha az új játékmotorok nagyobb sávszélt igényelnek, mint amire a mostani architektúrából kitelik, akkor az azt jelenti, hogy megjelenik egy fizetőképes kereslet a piacon, amelyiknek frankón el lehet adni az új kártyákat, és mégcsak győzködni sem kell róla őket, hogy miért is jó nekik újra kiadni érte 500€-t. ez win-win szitu, már amennyiben lesz olyan termékük, amivel ezt az új keresletet ki tudják szolgálni. -
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #8192 üzenetére
Ha nem érdekel a dolog, skippeld kérlek Te is. Én továbbra is tisztában vagyok vele, hogy DX11 alatt szépen mennek a Maxwell-ek, mivel ott nem fáj ez a spórolás, ezt nem is tagadtam sehol.
A sávszélességigény megtorpanása egyfelől a DX11 sara (nincs kihasználva a GPU, nem kell annyi adat sem), másfelől a programozók, akik látták a piacon lévő hardvereket, és spóroltak a sávszél igénnyel, amennyire lehetett.
-
HSM
félisten
válasz
gtamate2 #8178 üzenetére
Itt van a BF4 FHD maxgrafikás memóriahasználata a 290-es Radeonomon (GPU memory utilization): [link].
Szépen látszik, hogy a 20-50%-át használta ki a 320GB/s-nek, szóval nem túl meglepő, hogy a kőkemény 128GB/s-el rendelkező GTX960-on sem ütközik akadályba. Ugyanakkor egy olyan játékmotorban, amiben a memória intenzíven használva lenne, a GTX960 a béka feneke alatt nem lenne, nemhogy egy R9 280X-hez vagy 7970-hez, de még egy 7870-hez képest sem.... -
#Morcosmedve
veterán
-
bozont
veterán
válasz
gtamate2 #7870 üzenetére
Ez már tetszik, ha még esik az ára legalább a 980 szintjére akkor jó vétel. A fogyasztás is elég jól mérséklődött, mondjuk még BD alatt relatív sokat eszik, nem értem miért kell maxon járatni a gpu-t. Igaz tuning az nem megy, de ez meg szubjektív kinek fontos és kinek nem.
Már csak az a kérdés, ha a Nano a 290x teljesítményt fogja hozni egy kicsit fejlettebb architektúrával, akkor minek a 390X?
-
imi123
őstag
-
rocket
nagyúr
válasz
gtamate2 #7735 üzenetére
Csucs highend ~600$-os termeknel nem eleg a kartya jovo-allosagahoz 4gb vram, dx12 alatt se, persze technologia korlatai vannak jelenleg, hogy tobb lehessen.
Foleg nem olyan termeknel amit 4k-hoz ajanlanak.
Most a vram gyors uritesevel oldjak meg, hogy a kartya nehany esetben ne fusson ki a vrambol, de ez nem tokeletes megoldas, mert noveli a frametimeot ami mikro akadasokhoz vezet, raadasul minden jatekhoz kulon profil kell, ami az AMD szoftvertamogatasat ismerve, fog gondokat okozni day1 nehany esetben.Felemas termek lett a Fury X, es nem csak teljesitmenyben.
-
Egon
nagyúr
válasz
gtamate2 #7688 üzenetére
Sajnos eléggé drága, a többihez képest.
Nem tudom milyen a hűtése, de pl. az én kártyám (560Ti) gyári hűtése általában kétventis volt, EVGA-ból (amit láttam) egy ventis verzió volt, ami nem nyerte el a bizalmam...
Ettől függetlenül, legközelebb lehet hogy EVGA kártyát veszek. -
#85552128
törölt tag
válasz
gtamate2 #7688 üzenetére
Annyival nem jobb/nem rosszabb a többi gyártótól, hogy mindenkinek, minden helyzetben, minden kártyánál #1 választás legyenek.
Az egyik 970-nél pl. csúnyán félretervezték a hűtést [link] - nyilván mindenki benézheti, de akkor is ez a típus biztos nem a legjobb termék... A Supportjuk nagyon jó, a top gyártók termékei közül meg szinte nem lehet mellényúlni annyira kicsi az eltérés, valamiben egyik, valamiben a másik jobb.
A tápjaik is jók még ha csak rebrandok is és nem ők gyártják, második Supernovát vettem mert meg se nyikkannak az "Eco" móddalAmúgy egy időben volt olyan pletyka, hogy AMD partnerek is akartak lenni, csak az AMD lepasszolta őket
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- VR topik
- Androidos tablet topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AliExpress tapasztalatok
- iPhone topik
- Streaming vs kábeltévé: feldarabolják a Warner Bros Discoveryt
- Google Pixel topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sorozatok
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 30 Ciklus - 100% Akkumulátor - 8GB/256GB SSD - MAGYAR - Éjfekete
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest