Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz bajaki #38599 üzenetére
A 10W40 Aral olaj és a Viking gumik (WTF??) miatt komoly fillérb*szó emberrel van dolgod szerintem
A leírás alapján csak ABS kocka az ami rizikó, minden mást cserélt elvileg. Megéri megnézni, csak nem értem miért nem lehet tisztességes olajat beleönteni és rendesen felgumizni egy autót. Egy Magnatec 5W30 pont 2e Ft-al lett volna több..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Erről az autóról mi a véleményetek? Igaz, nem GS, de az előéletét és tartozékokat tekintve reális az ár szerintem. A tulajjal is beszélgetek már pár hete, de csak holnap lesz alkalmam először megnézni a kocsit. Egyébként teljesen korrekt embernek tűnik, készségesen válaszolt eddig bármilyen kérdésemre.
10W40 Aral Blue Tronic olajjal használta, 73k km óta van nála.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
SX4-e (nem az scross) van itt valakinek ferdehátú verzóban?
HKorn: itt igazából az a helyzet, hogy ha nagyon nagyon kell, akkor az Almera árára (4-700 közt érhet bmit, attól függ kereskedő, vagy magánszemély viszi) max egy millát tudnánk sztem rádobni. Vagy ezt kipótolni hitellel, ami persze nem igaz hogy kis hitel Nem nagyon szeretnék ugyanakkor hitelbe se belemenni.
Keresem azt a megoldást ami jó[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
Sziasztok!
Páromnak lett egy 2005-ös Suzuki Altoja. Volt szakszervizben átvizsgáláson és van mit rajta javítgatni... Budapesten van nektek bevált szakemberetek? Sok itteni autós topikban jelen vannak jó szakemberek azt figyeltem meg. Kicsit beletekertem a topikban igaz igen felületesen, bocsi ha 627 alkalommal leírtátok már Köszi!
-
Szajo
őstag
Amúgy a baleno "fentebb van" mint a swift?
-
Vesztor87
senior tag
Egy 15 éves Almera után szerintetek gagyi a Baleno? Gondolkodom merre tovább autó fronton, gondolkodtam 10 éves H Astrában, de lehet egy kis hitellel egy Baleno jobb lenne... csak némely foton szegény olyan gagyinak tűnik...
-
Kakaduku
senior tag
válasz Motion_Blur #38581 üzenetére
@Motion_Blur: Véletlenül nem te voltál az, aki egy kék színű S-cross-t vitt el a StarCarGarage-ba?
Bocs, az OFF -ért. -
IreN!CuS
őstag
válasz kisza25 #38578 üzenetére
Szerintem mindketten (HKorn) félreértettetek...én nagyon szívesen kifizettem volna az említett plusz pár tízezer forintot. Nem várom el, hogy a Suzuki jófejségből adja
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
M_AND_Ms
veterán
Nem látunk be az egészbe: hogy, s miként állítják össze egy termék beltartalmát.
Egy off példa. Divat a panellakásokat zsigerből fikázni: miért ilyen kicsi, miért ilyen rövid, miért annyira olyan. Családi kapcsolatok révén volt szerencsém megtudni, hogy anno, mikor tervezték őket, akkor is a legnagyobb munkát az okozta, hogy az egy lakásra szánt költségkereten belül tudjanak maradni úgy, hogy azért az alapvető-, elvárt- és kötelező tulajdonságokat teljesítse az épület és a lakás.
Szóval, nem arról van szó, hogy ne tudna Suzuki, autónként 30ezres hangszórókészletet berakni (ami ugye nem mondható drágának), hanem inkább arról, hogy valószínű itt volt egy vágás, hogy a végösszeg alatt maradjanak (és valószínű ezen hangszóró bekerülése költsége töredéke az általunk kiválasztottnak). Talán jobb is, hogy már nem a karosszéria merevségén spórolnak.
Persze, kívülállóként én is tudnék gazdagítani a beltartalmon úgy, hogy szerintem nem, vagy csak -számomra- nagyon kicsit dobná meg a költséget. Nem tudom. Azért gyanítom, sok minden tényezőt nem ismerek az egész nagy egyenletből.
(Ugyanígy vagyok, mint amikor saját szakterületembe valaki kívülről a saját -de hiányos- ismereteinek birtokában tényleg jó szándékkal és még érvekkel alátámasztva is, de "beleokoskodik". Én jobban tudom, jobban ismerem az okokat és a "mit-miért"-et.)Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
HKorn
veterán
válasz IreN!CuS #38576 üzenetére
Ezen kár rugózni mennyivel kerülne csak többe, ha ez meg az még benne lenne. Hiába tűnnek ezek filléres dolgoknak, az árazás és az ebbe beleférő dolgok patikamérlegen vannak kiszámolva.
Persze én is azt mondom amit ti, hogy ha a Suzuki tényleg a kis apró filléres dolgokra jobban odafigyelne, sok negatív kritikától szabadulhatna meg sé még az autó is minőségibb összképet sugallhatna. Persze azt is mondom, hogy ennyi pénzért még mindig nincs jobb és minőségibb nála.
Run&Ride
-
IreN!CuS
őstag
válasz M_AND_Ms #38575 üzenetére
A véleménye szerintem azért ilyen negatív mert hallja azt amit például én is a kép csal plusz volt. Legalább szebben fogalmazta meg a dolgot mint ahogy én tettem volna. Mellesleg kár szépíteni dolgot...egy rakás sz@r az egész na csak megfogalmaztam
Igazából azt nem értem, hogy egy ilyen autónál ami a Suzuki zászlóshajója itt, pontosan mekkora pénzbeli különbséget okozna ha 4 mind a négy ablak auto fel/le opcióval lenne ( 2008as ceed-emben ez alap volt ) lenne benne 4/6 ici picit értelmesebb hangfal és nem folyna be a víz? 50k? 100k? Szerintem a vevők nagyon nagy százaléka kifizetné....bár lehet csak én/mi vagyunk erre ennyire háklisak és az "átlag" leseszarja
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
M_AND_Ms
veterán
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Lesz a lidlben motorolaj 1000 huf/liter, milyen lehet?
-
M_AND_Ms
veterán
Egy hangszóró hangját azért ne a külsejéről ítéljük meg. Történetesen a kicsinek látszó neodímium mágnes csalókán néz ki, erejében ugyanott van, mint a régi megszokott méretű ferrit mágnes. A műanyag kosár is lehet merev, vagy még merevebb, mint a fémöntvény.
A Suzukikban elsősorban a nem kialakított csillapításon és az ebből következő rossz akusztika viszonyokon kell javítani. Addig nem érdemes a hangszórót cserélgetni. Amúgy ez egy belépő szintű hangszóró, amit második lépésben már érdemes cserélni egy jobbra, de azt sem szabad (csak) külső alapján választani.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Tamoo
MODERÁTOR
S-Cross. Mondhatjuk típushibának, igencsak sokakat érint. Gyárilag szarul ragasztják a fóliót ajtón belül és bevezeti a kárpithoz a vizet. Én a két elsőnél tapasztaltam. Szervizben visszanyomkodták ahol elállt, de maga a konstrukció is rossz. Ennyi víznek nem kellene az ajtóba bejutnia, az elvezetést meg nem egy ragasztott fóliára kellene bízni.
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz tboldi #38568 üzenetére
Szigetelés alap, eddig a beázó ajtó miatt nem akartam megbontani. Reménykedek, hogy lesz valami visszahívás, ha nem akkor majd megcsinálom előbb-utóbb magamnak.
A fejegységet nem hiszem, hogy le fogom cserélni. Ajtó szigetelés és egy pár elfogadható minőségű hangszóró 20-30 körül szerintem kielégítené az igényeimet. De azért is nem sürgettem a dolgot, mert viszonylag kevés időt töltök az autóban, annyit meg kibírok zene nélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Első körben érdemes kipróbálni az ajtók szigetelését. Nekem a Jazz-ben hasonló cincogók vannak, de kibéleltem az üregeket bitumenlapokkal, és egyből teltebb lett a hangzás.
Ha hangszórót cserélsz, akkor valószínűleg a fejegységet is kelleni fog, a gyáriak a legtöbb esetben rosszabbul szólnak egy aftermarket hangszórószettel, mint az eredetiekkel.
-
blakey
titán
Azért tudom, hogy miről írsz amikor az 1-es Swifthez képest kérdezed és annál sokkal jobb a mostani.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tamoo
MODERÁTOR
Szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Már épp akartam írni, hogy azért annyira nem vészes "autó szinten" a dolog, viszonylag jól be lehet állítani és a 1860-as szoftverrel egy picit még finomhangoltak a dolgokon, mintha jobb lenne. Vezetés közben bőven elég ez a hangzás, úgysem itt fogom hallgatni Vangelist.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tamoo
MODERÁTOR
Gondolom ugyanaz van benne mint az S-Cross-ban. Én képtelen vagyok hallgatni, inkább az autó zúgás. Hülye fejemmel belerakattam a centert is, így 6 borzalmas hangszóró helyett lett 7.
Olvastam már mástól ugyanerre, hogy 10/8-as szerinte. Nekem rettenetesen bántja a fülem a zajos torz hangja, pedig borzasztó nagy igényeim nem lennének.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
veterán
-
Szajo
őstag
Akinek van új Swift:
Mennyire szólnak jól a gyári hangszórók? -
őstag
válasz Napfénysüti #38545 üzenetére
Alapvetően nem maruti teszt volt hanem indiai belpiacos teszt. Évekkel ezelőtt láttam, nem emlékszem hol (ezért mondtam ha megváltozott ez akkor jó). Amire emlékszem az eggyel ezelőtti swift-nek kinéző indiai belpiacos ami utascellástól nyomódott össze 50 kilométer körüli frontális teszten (és az előző swift európai változata 4 vagy 5 csillagos). És ha jól emlékszem az indiai belpiacos hyundai-ok is hasonlóan szerepeltek...
-
őstag
válasz Napfénysüti #38538 üzenetére
Hát amit láttam töréstesztet azon nem csak a légzsák hiányzott, hanem az utastér is gyűrődési zóna volt... Ha ez már a múlt akkor az pozitív. Ha az utascella már megfelelően merev (és a gyűrődő rész is jól van megtervezve) az nagyobb lépés a szememben mint a sok biztonsági elektronika (bár feleségem a jazzében szereti ezeket a kütyüket).
-
őstag
válasz kisza25 #38536 üzenetére
A hangjától és a kultúráltságának a hiányától (rezonancia), a tartósságban nem kételkedek.
Igazából még nem vezettem soha Swiftet, csak ültem benne. Az biztos, hogy beltéri minőségben erősen visszalépés lenne a C30-hoz képest, meg gondolom a hangszigetelése sincs a fasorban, hiába egy 10+ éves konstrukció a Volvo. Fateromnak volt előző generációs Kia Rioja, na az autópályán már erősen fárasztó volt rövid távon is a beszűrődő zajok miatt, feltételezem a Swift is hasonló lehet. De ezt meg sajnos egy rövid próbaúton elég nehéz felmérni, főleg, ha a pályára sem tudja felvinni az ember.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Mondjuk ha rendszeresen autópályázol és azért sötétben is szoktál városon kívül vezetni, akkor az adaptív tempomat és a LED fényszóró nagyon-nagyon jó dolog, már csak ezek miatt is a GLX-et venném.
Amit én hiányolok a Swiftből, az a deréktámasz, esetleg holttérfigyelő.. ja és az automata váltó mint opció a Swift Sport esetében.. 1-2 év múlva lehet, hogy lecserélném a Volvót és Budapestre tök jó lenne egy automata kis autó, akár a Swift is, de CVT-vel nem merem megvenni, meg jó dolog a nyomaték, de kicsit félek a 3 hengeres ezrestől.
"Less but better" - Dieter Rams
-
zolnagy
őstag
Szerintem a 600e felár nagyon sok a GLX-ért. A GL+ 300e felára simán megéri (csak nálam ennyi sem kell, ezért maradok a GL-nél). Persze ezek a csomagok "okosan" vannak összeállítva, hogy az ember mindig találjon valamit, amiért a nagyobbat venné
A GLX áráért már egy alap Vitarát lehet venni. -
Szajo
őstag
válasz zolnagy #38528 üzenetére
+1
Engem is érdekelne.
Valamint,hogy azon agyaltam,hogy plusz 600ezerért (glx) jó-e az,hogy led az atyaisten is a kocsi lampáiban. (Ha kimegy lehet-e külön cserélni?)
(És ne jöjjön senki azzal,hogy nem megy ki soha... mercikbe is kimegy meg kia-ban is rendszeresen cserés pl az első lámpa helyzetjelző ledje.. )[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Az új Swiftnél mire lehet számítani egy kötelező szervíznél árban?
-
xmad
őstag
ha valakit érdekel van 1 liter 75w90 -es total váltóolajom.. bárdiból vettem, nem kellett megbontanom ezért eladó.
2000 Ft
-
blakey
titán
Még innen is érdemes venni bár nem mindig olcsó, de előfordul.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
IreN!CuS
őstag
Tudtok esetleg olyan megbízható oldalt ahonnan tudok rendelni gyári lemezfelnit TPMS szenzorral? A Sumo Suzukinál nincs telefon alapján egy de inkább két hetet kell várni mire lesz.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
őstag
válasz zolnagy #38522 üzenetére
Az indiai változat az nem 3* lesz szerintem hanem inkább 0. Az eu 3* azt jelenti hogy passzív biztonság egész jó, biztonsági elektronikában meg gyenge.
De az indiai piacra gyártottakban más fémek vannak, nem véletlenül olcsóbb, azoknak még mindig borzalmasan gyenge a passzív biztonsága.
Többek között ezért félek az indiai gyártástól (balano és celerio), és lett az asszonynak jazz (japánból) és nem baleno. Hivatalosan nem keveredhet az eu és indiai piacra szánt modell, de nekem üldözési mániám van (avagy most nincs eu-ba való, csak ennél az alkatrésznél jó lesz most az indai változat is).
És tudom hogy a japánok is simliztek az acéllal... Nincs már biztos semmi
-
-
Siriusb
veterán
válasz tboldi #38509 üzenetére
Köszi a választ!
Szerintem sem lenne értelme pár évvel fiatalabb autóba belevágni, aminek ki tudja milyen előélete van. Hiába 15 éves az enyém, a 9 éve alatt, amióta nálam van, megkapott minden szükségest, sőt még extrát is, jobban bízom benne, mint mondjuk egy ismeretlen 10 évesben. -
zolnagy
őstag
De láttam, tetszik is nagyon
Kék meg van az utcában, az annyira nem.
A szürke meg olyan jellegtelen.
A fehér is tetszik, azt is láttam élőben.
Mondjuk én GL felszereltségben gondolkozom. Tudom megér a GL+ 300e-t de városi rohangálós 2. autónak elég a GL is, meg olcsóbb. Ráadásul a gumija is ballonosabb, így talán nem pattog annyira. Tavaly tesztvezettem a GL+-t, hát én nem a rugózása miatt fogom megvenni.blakey,
Koszi!
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz zolnagy #38508 üzenetére
Ne aggódj, semmi gond nincs gyakorlatilag egyik színnel sem. Volt 2-es Swiftem, piros, 8 évesen sem volt fakó, a titok, hogy nem mossuk mindenféle "idióta" vegyszerrel. A fehér is fakulhat ahogy a szürke, stb, csak általános gondoskodás szükséges. Nekem piros van most is, semmi gond vele, 1,5 évesen is olyan mintha most jött volna ki a szalonból de 5 év múlva is ilyen lesz, előző autóm fehér volt 9 évesen is olyan volt mintha most vettem volna, pedig abból is láttam fakó példányt. (G Astra)
(#38510) gerii
, nekem piros/fekete és semmi pénzért nem cserélném másik színre.[ Szerkesztve ]
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
gerii
addikt
válasz zolnagy #38508 üzenetére
Nehogy már azért vegyél fehéret, mert az okosok szerint kifakul. Nézd meg a K,L,M rendszámos Swifteket, teljesen jó a fényezésük. A mostani szériát én piros/kék/ esetleg sötétszürke valamelyikéből választanám, azokkal baromi szép az alakjuk. (Gondolom nem láttál még pirosat, mert akkor nem lenne kérdés. )
-
Siriusb
veterán
Egy kis OFF, amiért elnézést kérek, de a Ti véleményetek érdekelne jelen pillanatban.
Felmerült egy ötlet - amit én azonnal elutasítottam - s kíváncsi lennék, szerintetek mennyi létjogosultsága van:
Adott egy jó állapotú 15 éves WagonR+ 1,3 (110k km) és egy 17 éves szintén jó állapotú Opel Corsa 1 literes (75k km). Ha ezeket eladnánk, tudnánk venni közösen a 2 autó árából egy fiatalabb használtat? Első nekifutásra annyi lenne a kritérium, hogy több hely legyen pakolni, mint a WagonR-ben és alacsony fenntartási költsége legyen, mint az én WagonR-emnek.Szóval mire lehetne váltani, illetve az kijönne-e ebből az árból? Tudom, hogy több lényegi tényező játszik, de most csak úgy ötletelés szintjén vagyok kíváncsi a véleményetekre...
Előre is köszönöm!
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Kicsirics77 #38495 üzenetére
Kihangosításhoz, híváskezeléshez, zenehallgatásoz kábel sem kell, csak BT.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
blakey
titán
Miért, ebay-en mennyi? 20e volt és eredeti, a "frissítés" meg 1 órán belül megtörtént a telefonálás után. Természetesen használjátok úgy ahogy nektek tetszik.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kicsirics77
veterán
válasz blakey #38500 üzenetére
mindenkinek egyéni döntése,nekem meg így kényelmes és kerülgetni sem kell mert a váltóra van körbetekerve és semmiben sem akadályoz vagy zavar.
az biztos,hogy nekem annyit amennyiért árulják hivatalosan/nem hivatalosan,nem ér..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest