- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #59169 üzenetére
Én 8 liter körül kijövök.
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #59183 üzenetére
A C-s a 150 lovas,ha jól tudom.
-
máyköl
veterán
válasz Wiz Khalifa #59296 üzenetére
Ha tényleg minimális ráköltés a fontos, szerintem mindenképp suzuki.
E Kadett meg azért nem valami dekoratív ma már, szerintem a suzuki is igényesebben néz ki, pedig az is hagy némi kívánnivalót maga után... -
diegho
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #59301 üzenetére
A régi autók szinte mind Suzuki szinten törnek, szóval ez ne legyen döntő szempont. Az F astra is borzasztó ebből a szempontból.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #59305 üzenetére
A nagybátyám pont egy első generációs Suzuki Swiftből ült át egy F Astrába. Alkatrészárak nagyjából azonosak (bagóért van minden), de a Suzuki agyonüthetetlen, az F Astrára meg kell is költeni néha. A Swift mellett szólhat még, hogy jobban ellenáll az időnek, kevésbé hajlamos a rohadásra (az F Astra viszont képes rá, főleg 200-300k körül a lefingottabb darabok). Biztonsági oldalról meg egykutya, mindkettő papír, ahogy minden korabeli autó, amit nem tanknak terveztek (pl: Volvo, Mercedes, Saab, stb).
Szerk: Egyetértek AMD Power-el abban, hogy ennyi pénzért nem találsz rendes autót, csak leginkább szakadt roncsokat, amiket még éppen át lehet tolni a műszakin. Nagybátyám 450 ezerért vette az övét, műszakilag pöpec, de azért meglátszik rajta, hogy akkor volt benne 16 év (most már 19 éves). Suzuki Swiftből meg elképesztően sokat használnak futárkodásra, az ő levetett gönceiket árulják 200 ezer forint körül. Itt is van egy pizzasütöde az irodánk mellett, mesélik a srácok, hogy a Swifteket 600-800 ezer km körül lepasszolni, sokszor visszatekerve 300-400 ezerre.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Wiz Khalifa #73228 üzenetére
Ha jól emlékszem Mikulabának volt ilyen autója sokáig.
Tőle sok infót kaphatsz, jelenleg a Ford topicban megtalálod.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_seth_
veterán
válasz Wiz Khalifa #73228 üzenetére
A motor miatt ne aggódj annál a Calibránál. A C20NE híresen strapabíró, igénytelen motor. 100e kilométer erejéig nekem is volt egy ilyen motorom. Tehát én nem a motor miatt nem venném meg, hanem amiatt ami körülötte van, sajnos ma már nagyon kevés nem bontásra váró calibra van eladó, de ez már közel 10 évvel ezelőtt is így volt amikor én nézegettem ezeket az autókat. Egyébként azt mondják, hogy a jó élményhez kell a 150 lovas motor bele, de tekintve, hogy a nagy többségüket megette a rozsda és kuka a futómű így a 115 paci is bőven elég lehet
Biztos calibra kell neked?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #73231 üzenetére
Sokat a korábbi véleményhez hozzádni nem nagyon lehet, inkább csak megerösíteni.
Valóban kimondottan megbízható Motor, a Km-re azért nem érdemes odafigyelni, mert nem az fogja az állapotát meghatározni úgysem, hanem, hogy miként bántak vele eddig.
Én 8 éve bántom a Gsi-mben az NE-t, kétszáztökömtudja mennyivel vettem meg, most fordult át a 350 ezren, volt versenypályán, utcán hajtva.320 ezerig gyáriként ment, akkor kapott egy teljes generált, tényleg szinte minden részletre kiterjedöen, plusz húzva is lett rajta picit, azóta is vígan veszi a fordulatszámot.
Megnézni ugyanazt kell rajta kb, mint minden motornál.
Kiegyenlítöbe bekukk, olajos-e a víz, mennyire könnyen indul, induláskor dob-e füstpamacsot, hidrotökéknek van-e hangjuk. Menet közben bátran forgassátok el végig, magas fordulaton tükörben megint nézni jön-e pamacs. Vízhöfokot nézni, hogy bemelegszik-e rendesen, szóval nagyjából a szokásos menet.Szerintem is inkább kasztnin idözzetek el sokat és pofátlan alapossággal kopogtassátok végig mindenütt, mert motort lehet javítani, felújítani, akár egy komplett újra kicserélni, de ha a kasztnin kell sokat javítani, az szerintem sokkal nagyobb szipóka.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #73242 üzenetére
OPEL FANATIC-ban hirdetnek egy állítólag teljesen gyári LET Calibrát 500K címkével.
Just in case.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
-
Declare
őstag
válasz Wiz Khalifa #73256 üzenetére
Hat en szemely szerint biztos nem vennek egy taxit....es nem a km miatt. Gondolj bele, milyen igenybevetelnek van kiteve minden alkatresz egy taxiban, mennyi hideg inditgatas, km van benne.
Eppen ezert nyilvan tök olcso, amivel ha szerencseje van az embernek, lehet jo....
-
F_Zolee
veterán
válasz Wiz Khalifa #79501 üzenetére
Van itt szakija de ahogy beszéltük ilyen idősen már ezeknek a motorblokkja csoda ha ép. Miért akarsz ilyen autót?
-
válasz Wiz Khalifa #79503 üzenetére
Hát ez tényleg jól néz ki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #79503 üzenetére
Az egyetlen értelmes darab az egész csoportban amúgy.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79505 üzenetére
Nem szeretnék én lenni a károgó, szóval abszolút nem bántásképp, de számomra pont ezek a "riasztóak" ezen az autón, "kívánságlista" az ajtón, hangos kidörgö hátul, mind-mind egy adott felhasználói típusra jellemzö dolgok...
Plusz az elsö lökös - ami amúgy gyárinak tünik, max kis toldatokat raktak rá oldalt - picit eláll, no meg hozzá az a fantasztikus utólagos lámpamosós megoldás is érdekes.Mellette párásodik a lámpa, illetve az utólagos Xenon miatt is lehetnek kellemetlen meglepik. Belül a kormány szintén nem gyári Calibra.
Szóval kell vele foglalkozni, ami miatt nálam nem áll meg a "minden szempontból patika állapot", ennyiért föleg nem...
Ha már szép, gyárias Calibra, akkor nekem ez sokkal vonzóbb alap: [link]
-
F_Gergely
őstag
válasz Wiz Khalifa #79501 üzenetére
Az a baj hogy a calibra mar 15 evvel ezelott is penztemeto volt, es ha veszel fel millaert egyet, kb masfel 2 milla lesz mire rendbe teszed.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79509 üzenetére
Nem követem a Calibra piacot, most a linkelt darabról néztem át, így ezt nem tudhattam, ettöl én még ha ilyet keresnék, biztosan megnéznék több darabot, köztük amit linkeltem azt is, számomra valahogy szimpibb, mint amit feljebb mutattál. Aztán ha tényleg gond van vele, akkor továbbállni.
Megértem, hogy téged a leírt dolgok nem zavarnak, apróságok persze, új dob, kis csinosítás, elsöre semmi komoly igazából, pusztán ezek után a tulaj szavának "hitelessége" szenved csorbát a szemeben, mert ha szerinte ez a patika állapot, akkor másnál is eltérö lehet a mércéje, ergo nem árt az óvatosság.
De ezt természetesen csak az én véleményem.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79511 üzenetére
Aprón szokás ez legújabban, hogy minden patika. Ha még erre alapozva az értelmes direkt ki is emeli és már képről bemondok 2-3 elég szép hibát és kókányt, akkor az nem patika. Az a patika, amibe nem tudsz belekötni. Amikor én árulok patika telefont, az olyan, hogy 3-an nézték 10 percig, mert 10k-t adtam volna minden mikrokarcért is. Nem találtak, a teló 2 évesen is gyári állapotú volt. Nem korának megfelelő meg egyéb okoskodás, hanem gyári. Ezekből szoktak lenni a félreértések és a megkímélt laptopra is simán bemondják ha hiányzik egy centis darab a házából, hogy hát neki az a megkímélt. Ooookay.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #79522 üzenetére
10-12 litert biztosan
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #79524 üzenetére
Városban nagy köbcentis benzines eszik szèpen, ez meg öreg autó is a javából. Kiindulni abból tudok, hogy nekem a lagunám volt 2 literes, 8 szelepes, 113 lovas, az tèlen 10, nyáron 9ből elvolt városban, vegyesben is 9 körül kijött. A calibra egy nem túl takarèkos motort kapott, már nagyon règi konstrukció, szerintem tèlen 10 felett eszik, de aki ilyet vesz, az ne a benzinen akarjon spórolni, ez sosem a spórolásról szól, főleg egy calibránál.....
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #79524 üzenetére
Hát nézd, ez azért lábfüggő is. Biztosan el lehet vitorlázni vele 8 literrel is, de általában 10-12 a jellemzőbb.
Pl bratyóm is 6-700km közt megy el egy tankkal, ha én hajtom az autóját, egy negyed tankkal megyek 240-et.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79522 üzenetére
Amiket feljebb is írtak, az mind igaz lehet.
Én otthon nagyrészt csak városban használtam a Gsi-t gyári NE-vel, az átlag valóban 8 és 10 liter között mozoghat, forgalom, és gázpedál taposás függö.
Ha kevésbé csumpis, külsö kerületekben autóztam, akkor 8 is volt, de ha erös a forgalom, bent araszolsz a dugóban, rendszeresen, akkor felmászhat 10-ig is.(#79528) Wiz Khalifa:
Azért azt ne felejtsük el, hogy egy 23-25 éves autóról van szó, természetes, hogy ha ezeket napi szinten szeretnéd használni, akkor bizony foglalkozni kell vele, vagy kezdésnek ráborítani egy nagyobb összeget, hogy szépen rendbehozd, és utána mehet az állagmegóvás.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79531 üzenetére
Egy olyan állapotú Calibrát, amin csak állagmegóvást kell(ene) csinálni manapság szerintem olyan összegért adnak, amitöl a legtöbben leülnénk.
Csodák pedig nincsenek, ha valaki ilyesmi korú autót választ magának, akkor ott mindig kell legyen a sifonérban, mert igénylik ezek már a foglalkozást. Különösen, ha napi közelekedésre kívánja az ember használni. Önmagában az idö, és a természeti behatások is megesznek sok mindent az autón.
Én cirka 6 évig használtam egyszerre mindennapi szaladgálós és pályán játszós célra a GSi-t, és sosem éreztem alkalmatlannak erre, ettöl még szépen apránként, de mindig volt valami, amit alakítottam, javítottam, cseréltem rajta, egyszerüen mert elöregszik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Sötétben vezetted már?
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Üdv a fedélzeten, tricsillió balesetmenteset! Értsd: ha megtöröd, megdobálunk szeméttel.
Aztán lehet majd jönni jó időben topiktalira. Sosem ültem még Calibraban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Grat, ezen legalább normális felni van ( ), vagy nem adta vele?
-
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok. Szolgáljon téged sokáig.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79632 üzenetére
Elképzeltem...bár elég nehéz volt.
-
trassher
addikt
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79641 üzenetére
Gyárilag is fosch volt a Calibra lámpa. Olvass utána.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #79722 üzenetére
Forgalmi hátoldalán szokták és kpm-es vizsgakor.....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #79724 üzenetére
De te a kipuffot, a toldatokat, a lámpát meg ilyesmit akarsz bejegyeztetni, nem? Miről van műbizonylatod? Mert amiről nincs, azt nem fogják neked beírni, mert szépen kéred, sőt amiről van, nagyjából azt sem....
A kpm-es az az, amit az NKH-nál vizsgáztatsz, bárhol nem fognak neked a forgalmiba firkálni, mert nincs az a hatáskörük.....
Ha tudod, hogy minden jó a kocsin..... manapság, mikor egy rohadt levonó az üvegen buktának számít, akkor én nem tudom, hogy mi a jó autó műszakilag..... -
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #79722 üzenetére
Hát ez nem úgy megy tesó hogy bármit beíratsz
Én átíráskor rendszámot cseréltem ( minden jármű vásárlásnál megteszem) És kértem hogy írják be az előzőt, ezt megtették. Jó ismerősöm az okmányirodás, de ez nem jelent semmit, csak hogy információkat szoktam tőle kérni ezért könnyebb volt például a Vectrát forgalomba helyezni, mert mindent elmondott részletesen.
Érdekesség hogy német forgalmiba bejegyzett nagykereket sajnos nem írták be a forgalmimba . De ezt már későn vettem észre. Na azt be lehetett volna, vagyis inkább honosítani az információt. Mert azt lehet.
Ha a miskolci "KPM"-ről beszélsz, ami NKH, arról vannak információim ha érdekelnek, de az csak privátban.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79728 üzenetére
Jobb esetben az E jel nem olyan, hogy rá van dobva azt csókolom. Ennek stimmelnie kell az adott kocsira, homológnak kell lennie. Van ennek ugyanis egy szép kis száma is. Aztán amikor a dob száma valójában egy első lámpához tartozik... na az szivacs
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79730 üzenetére
Hát, én a 3/2-ről is letettem. Mondjuk nálunk most is leér a sárfogó, ezt ültetve le is szakadna.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #79732 üzenetére
Ezt te tudod, én biztosan vinném előzetesre, nekünk már a kis szemöldök miatt is azt mondták, hogy bukta.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79730 üzenetére
Szerintem is érdemes ennek elözetesen alaposabban utánajárni, mielött némi pénzmagod bánja, elég sok cikk foglalkozott már ezzel a témával, és híresen nem könnyü otthon bármit is beíratni a forgalmiba.
Értem, hogy van TÜV papírod, de pl. ez a TÜV papír magyar nyelvü? Mert nem egy cikkben olvasni, hogy a német nyelvü TÜV papírral annyit érsz, mintha kést rántanál egy pisztolypárbajon.
Hivatalos magyar nyelvü fordítás/igazolás kell róla minimum, de itt egy cikk példának:[link]Plusz szerintem nézd meg/nézesd meg, hogy a kapott papír eleve a Te rugóidhoz passzol-e, vagy csak adott valamit a srác. Megegyeznek-e a KBA számok a rugón és a papíron, illetve szerepel-e rajta a Calibra, mint engedélyezett típus.
A felnikhez is a gyártó, és a típus alapján tudsz keresni leggyakrabban német nyelvü TÜV papírt, onnan mehet a fordításos móka, bár, ha gyárilag nem szerelték 17"-os kerékkel a Calit, akkor kíváncsi leszek, mit szólnak hozzá a papír ellenére.
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #79846 üzenetére
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #79862 üzenetére
Ennyi
Én se vagyok oda a dísztárcsáért. valami gyári alufelni kéne a téligumihoz. De most ez van, mint ahogy neked is csak nem tehetek a 17-esekre téligumit
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #80315 üzenetére
Jó lesz az.
To all: Ha közben valaki felfedné azt az Indy Jones féle rejtélyt, hogy mégis mivel lehet visszaadni a gyári fényét annak a szottyos plexinek ami az óracsoportot takarja, az bitteschön írja majd meg.
Még nem volt időm, de rámegyek majd egy réteg wax-szal, noha nagy valószínűséggel nem ez hozza majd a kívánt eredményt.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz Wiz Khalifa #80637 üzenetére
Volt hozzá egyáltalán gyárilag? Esetleg bandázsolást lehet megpróbálni úgy mint a motoroknál (mármint kétkerekűekre gondolok).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Wiz Khalifa #80641 üzenetére
Az előkészítésre nem lehet alapozni Nekem is volt ilyen motorom, klubtársaknak is, de gyári leömlő takarót még nem láttam.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #80641 üzenetére
"...És ha gyárilag nem lenne akkor miért vannak előkészítve? Gondolok itt a csavarhelyekre..."
A képeket nézve úgy látom,hogy egyforma leömlőket gyártottak,és különféle motortipusokba beépítették.Van olyan motortipus,ahol a motor megfelelő működéséhez kell a hővédő, és van olyan aholvá nem szükséges.
Gyárilag volt hővédő pl: C20NE vagy C14SE Ha megnézed a képeket, látszik, hogy a gyertyapipát csak úgy tudod kivenni, ha a hővédőt előtte kiszeded.Valszeg azért nem került vissza, mert csak útban volt.
Olyan motortipusokon maradtak meg a hővédőlemezek, ahol a beszívott levegőt elő kell melegíteni a normális működéshez. Annyit módosítottak, hogy a gyertyapipát csöbe dugták, így nem lett útba a hővédőlemez.Ez a megoldás van pl:C12NZ X16SZR A képeken is látszik,hogy a hővédőlemezek nem egyformák,máshol vannak felfogatva, de a leömlő ugyanaz,Így mindegyik fajta hövédőlemez rögzíthető rá. (szerintem ezért vannak előkészítve a csavarhelyek)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #80679 üzenetére
Na szóval.
A hűtővízre az a tippem hogy lehet a fűtőradi eresztgeti mivel érdekes hogy ha vizes is de alig a cipőm beszállok a kocsiba megyek mondjuk bevásárolni.Jól befűtök mire oda érek. És mire jövök ki a kocsihoz addigra a hátsó szélvédő teljesen az első vagy az oldalsók meg félig be vannak párásodva belülről.
Kétlem hogy attól a a picit vizes talpú cipőtől párásodna be a szélvédő belülről.
Arra gondoltam hogy ahogy a motor üzemi hőmérsékletű lesz és megy a fűtés akkor a radiban a nyomás miatt el kezd egy kicsit a víz csöpögni vagy valami.
Mi a véleményetek erről?
Smoke some weed nigga!
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80681 üzenetére
bontsd le a fűtőradiátor környékét és tapogasd meg nem e vizes.
cseréld ki a termosztátot, ha ilyen hidegbe már kapcsol a venti -
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80693 üzenetére
Nem tudom sajnos, mert calibrát nagyon rég láttam még távolról is. Vectrában le lehet bontani a középboxot, és hozzá lehet férni.
termosztát helyét megmondom ha mondasz egy motorkódot
-
Wiz Khalifa
addikt
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #80702 üzenetére
A thermosztáthoz nem kell nyúlni,úgy működik ahogy a nagykönyvben meg van írva.A hűtőventilátort nem a thermoszát kapcsolja.
Arra nem gondoltál még,hogy a hideg, és a meleg levegő találkozásánál páralecsapódás lesz? Utazás közben, felhúzott ablaknál is van különösen a hátsó szélvédő, és a hátsó oldalabakokon is.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )