- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házimozi belépő szinten
- OLED monitor topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Dell asztali gépek
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phobion
őstag
válasz
kriszpontaz #43789 üzenetére
ezzel gondolom fogyasztást nem lehet nézegetni?
illetve, az "Üzemanyag szint szenzor" az lenne? '99-es F Astra-hoz ez használható?
-
AMD Power
titán
Viszont a cikkben van zöldség!
Ha nem a Country Tourer 2.0 CDTI rakták volna össze amiből egyébként a (B 2.0 DTH Start/Stop, 125 kW / 170 LE (AWD), 6-sebességes manuális váltós alapáron 10 850 000 Ft + extra) hanem a sima Sports Tourer lett volna az ellenfél , amiből a fullos Sport verzió mindössze 9 550 000 Ft és már nem kell bele annyi
extra és az alapár is több mint egy millával kevesebb. Mát messze nem lenne + 3.1-el drágább. -
AMD Power
titán
válasz
haddent #43782 üzenetére
Pedig sajnos ez már csak rosszabb lesz.
A "szűk" és régi Insignia.
Újabb német-japán meccs: Mazda6 vs. Opel Insignia
Összevetés: Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT vs. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI -
w333
félisten
Na kicseréltem a 2 első indexet ... pofon egyszerű volt
Viszont a tükörlap szenvedős volt kb. 20 perc míg felraktam, tanácsként csak annyit mondok hogy a középső vastagot kell előbb bepattintani, aztán egészen le kell állítani a tükröt (így kijön a baloldali pöcök) nálam ez elektromos, majd azt a kis pöcköt oldalról meg kell feszíteni egy sima csavarhúzóval másképp recsegve benyomódik (csavarhúzóval kontra kell), majd utólag a jobb oldani pöcköt (egészen balra kell állítani a tükröt hogy a jobboldali pöcök kijöjjön) ismét csavarhúzóval megfeszít majd simán bepattan ... így utólag nem is volt olyan nehéz
-
GLOCK34
aktív tag
Astra-H (Z14xep) ferdehátú. Ma volt átvizsgáláson,ahol a hátsó lengéscsillapítók cseréjét javasolták mert szivárog az olaj.
Mit javasoltok,milyet vegyek? -
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
F astra-ra kéne valami könnyűfém felni-gumi méret tipp, hogy ne legyen ilyen virsli alakja a kocsinak.
14-15"? Mintha valahol azt olvastam et 35 fölé nem érdemes menni, mert beleér majd ide-oda. De sötétben tapogatózom.
-
kriszpontaz
veterán
Nem akarom teleszemetelni a topikot képekkel ezért itt a Dropbox link, képernyő lista amit tud a cucc és a progi, valamint pár kép az ELM327-ről.
Az elérhető ECU család típus és évjárat és autófüggő. Természetesen több lehetőség van az új típusok közt. -
kriszpontaz
veterán
Ezzel az Easytronic vezérlőhöz is hozzáfértem. Hibakódot olvastam belőle és töröltem. Élő adatokat figyeltem, de felsorolja az összes vezérlőt a rendszerben amit lát, vagy láthat. Nem tudom mi a különbség belül típus és típus közt, mert nem szedtem szét.
Most épp egy OP-COM-al szemezek mert az több vezérlőhöz hozzáférne.Mindjárt csinálok pár képernyőképet mobilon hogy miket lát a kütyü és milyen élő adatokat mutat. Kérek vagy 20 percet.
-
válasz
kriszpontaz #43786 üzenetére
Ha ezzel menne az enyém is, és csak a szoftok nem kommunikáltak az ECU-val (bár ketten is azt mondták, azt írja ki minden szoft, hogy a cucc ugyan látja az ECU-t, de nem kommunikál vele - maga a kütyü, nem a progi), az jó lenne.
Vagy mégsem? Én fordulatszám, átlagsebesség, meg hasonlók (esetleg fogyasztás, bár kétlem hogy az enyémben tud ilyen adatot kinyerni) figyelgetésére használnám, ez meg nem olyannak néz ki mint a többi, grafikus felületű program.mod: a listád nagyjából azt mondja amit tudtam, a program leírásában meg ott az F Astra 96-tól.
Érdekes, lehet, más kütyüvel tud ezekből akármit is kiolvasni? -
kriszpontaz
veterán
válasz
n0rbert0 #43780 üzenetére
Corsa C 1.2 -höz a fórumról vettem, de gyakorlatilag EZ a kütyü lenne az. Vagy ez.
ODB2 kompatibilis járművek listája Opelből.
ScanMyOpel progival használom, de teszteltük BMW E46 Touring 320D-vel, Astra G-vel, Corsa C-vel. Eddig minddel működött. Ezen nincs USB csati (csak BT képes) de ha olyan kell akkor van olyan verzió is belőle. Nekem bevált.
A ScanMyOpel progit meg különösen ajánlom. -
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #43779 üzenetére
Brutális vihar volt tegnap... nem is emlékszem ennyire nagyra, vagy csak másnap nem nézelődtem, ma meg igen. Amerre mentem mindenhol kidőlt kitört fák, lehullot ágak az út szélén a katasztrófavédől fel-alá azt se tudják hova menjenek... Remélem nem ez lesz az új módi ebben az országban, eddig ez egy tökéletesen biztonságos jó klímájú/elhelyezkedésű hely volt..
-
n0rbert0
senior tag
válasz
kriszpontaz #43737 üzenetére
Szia!
Neked milyen OBD csatid van és honnan rendelted? Én ezt néztem, vajon jó lehet?
-
haddent
addikt
Volt nálunk is csetepaté.. Két házzal odébb van egy nagy kocsibeállójuk, ott szokott állni egy Transporter, egy X6 meg még valami hétköznapi kis szutyok. Na azt szépet beterítette egy fa úgy ahogy van. De beálltak előtte volt eszük. Meg az utcában (főűt) kidőlt egy fa teljes széltében ott állt 6 busz amit mondjuk azért nem értek mert bőven látszott az utca végéről, hogy már áll ott egy busz és előtte meg egy retek nagy kidőlt fa
szerk. am milyen jó hogy még a katasztrófaképeket is vízjelezte Vera és kicsit megszerkesztette
-
trassher
addikt
Köszi srácok!
-
adorjant
őstag
válasz
_seth_ #43772 üzenetére
Túlzás nélkül mondhatom,hogy mindent megcsinál
Én amikor zárbetétet cseréltem 1-2 éve,akkor volt 3-5e forint az új lamellázása a régi kulcshoz.
De amúgy nagy penge az öreg, Ford kulcsokat is másol,még azt is ami totál hengeresre van kopva,és nem látszik milyen volt eredetileg -
-
AMD Power
titán
Ez sem volt hülye....
-
_seth_
veterán
Vectra B-hez új gyújtás zárhengert vettem tehát most amivel indítani lehet az autót az a kulcs nem nyitja az ajtót. Szeretném összhangba hozni az ajtóval. Kadettnél anno szét tudtam szedni az ajtózárat és a kis ovális alkatrészeket addig cserélgettem amíg nem nyitotta az ajtó zárját az új kulcs. A B veki zárját viszont hiába vettem ki nem tudtam szétszedni, valakinek van ötlete?
Árulnak külön ajtóhoz való zárbetétet is, de ezzel sem lennék beljebb mert ehhez is szét kellene szedni.
-
gerisz23
őstag
Működik a fejegységem!A gyári kijelző vezetéke volt a ludas,gyártottam egy átalakító kábelt,szépen szól,majd idővel lehet cserélek hangszórókat is de amíg nem recsegnek addig maradnak.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! -
zeg
őstag
válasz
kriszpontaz #43705 üzenetére
Anno klímakompresszort cseréltettem a z12xe motoros astra G-be klímakuplungal együtt, gyakorlatilag a teljes klimarendszer ki lett a kocsimból berhelve. Soha semmi bajom nem volt az új klímával a 2 év alatt, míg használtam. Kell egy hozzá értő szerelő, és nincs különbség a gyárilag és az utólag beépített gyári között. Ha jól emlékszem 150ezres volt az új kompresszor, kábé 60e a klímakuplung+ szűrő+ miegyéb, azaz bőven 200ezres volt a gyári alkatrészekkel mindenestül beépítése(nem az Opeltől vette a szerelőm, hanem a klímagyártó hazai képviselőjétől cikkszám alapján)
-
válasz
Markizmark #43748 üzenetére
Egyértelműen az a lényeg, és nekem a cikkből is ez jön le, hogy ami árt az az alacsony fordulaton eröltetés.
De mi nem eröltetjük, vagyis nem gyorsítunk, vagy csak lassan, hanem gurulunk egy adott fordulaton.
Egyébként nekem lett egy erőlködés-jelzőm is mostanság, a hátsó dob kezd fáradni, és annyira hallható lett ha "túlnyomom", vagyis gyorsítok, hogy simán ehhez tudom mérni a gázt.
De csak lehúzott ablaknál hallani, felhúzottnál nem - vagyis a motor hangján nem hallani ha erőlködik / több gázt adok mint amit az adott pillanatban fel tud dolgozni. -
Declare
őstag
válasz
Markizmark #43748 üzenetére
Jam csak akkor tedd hozza ezeket az infokat
mert ha valakinek csak annyi jön le, hogy jaa hurra, dizel, akkor menjünk 1200 fordulaton, az szepen elkalapalhatja magat, ha egy ujabb kocsija van. Utanna persze jön a sz@rfosdizel meg sz@arfos tsi a lancnyulassal meg bajokkal....de ugye 1200 nal jol fogyaszt es hala a turbonak lepadlozva meg is indul....
-
haddent
addikt
válasz
Markizmark #43748 üzenetére
Hát lehet, hogy igazad van.. A mi F- ünket is úgy vezetik (amikor nem én
), hogy minnél előbb be négyesbe aztán gurul. Ötösben mondjuk az életben nem ment városban, lefulladásközelbe sem. Tehát szépen volt kezelve, de mindenképpen alacsonyfordulaton tartva. Ami biztos és fogadni mernék, hogy 15+ évesen és 130 ezerrel a háta mögött gyári állapotú belülről a motor - a koksz alatt. A koszolódás valószínűleg jelen van. Nem tudom..
-
Markizmark
addikt
válasz
Declare #43747 üzenetére
Se EGR, se kettős tömegű.
Viszont van jó olaj és nem 1500-nál váltok el, hanem addig engedem le a fordulatot. 8 szelepest nem kell pörgetni. A koszolódás a 16v motorok betegsége. Az enyém 2800-nál adja le a maximális nyomatékot, annál sokkal följebb még intenzív gyorsításkor sem érdemes pörgetni.A katalizátor, meg egy úttal minden más is szépen kitisztul ha felmegyek pályára. Havonta minimum egyszer előfordul. 70km 4000es fordulaton helyrerak mindent.
Ha pedig nem jön be a módszerem, akkor pár ezer forint költségen hajtókar csapágyat cserélek. Akna van, szerszám van.
Sokat olvastam én is olaj témában, ezt a cikket sem először látom és nem véletlenül merem megtenni, hogy 5-ben gurulok 60-al erőltetés nélkül meleg motornál. Ezekben az F astrákban amúgy sem hosszú a váltó.
-
Declare
őstag
Csak a szokasos, dolog, amit ilyenkor linkelni szoktam...alacsony fordulaton a motort is es ha van kettöstömegüt is szepen nyirjatok + kokszolodik a katalizator, EGR.
-
haddent
addikt
válasz
Markizmark #43744 üzenetére
Olajnyomás témát hogy lehet egyébként ellenőrizni, számosítva (most a lámpa ég nem ég annyira nem épp tudományos )
-
Markizmark
addikt
válasz
haddent #43743 üzenetére
Hát pedig meleg motornál semmi baja nem lehet. Alapjárat 900 körül van és ott már 1,5 bar az olaj nyomás, már annak is elégnek kell lennie. 1500-on meg főleg elég.
Vaj simán jár a motor, nem remeg semmi csak szépen gurul az autó. Az a nem jó, ha innen megpadlóznám, akkor van rázkódás meg erőlködés.
De mondom, télen indítás után 10w40 GM olajjal nem tenném meg ugyanezt.
-
haddent
addikt
válasz
Markizmark #43741 üzenetére
Nem akarom elhinni hogy jot tesz neki ugyanazon az attetelen menni 50 el es 130+ -al..
De persze el tud indulni otodikben is -
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhatja, hogy sokáig kekk a benzines C Corsát tekertetni mire elindul? A szerelő azt mondta, hogy váltsak töltőállomást, de az nem oldotta meg a problémát.
Valani ötlet? -
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #43712 üzenetére
Én is 5-ben gurulok a városban mutató szerint 60-al. Ekkor 1500-at pörög a motor. A mi 8 szelepesünknek nem lesz ettől semmi baja.
Ha kiérek a városból akkor fokozatosan nyomom le a gázt, hogy ne remegjen. Vagy visszateszem 4-be.
Akkor van gond ezzel a városban 5-ben gurulok dologgal, ha nem túl jó minőségű az olaj és még hideg is + erőltetve van a motor. Ekkor előfordul, hogy a csapágy a tengelybe mar a rossz olajfilm miatt. Emiatt télen soha nem gurultam 5-ben a városban, hiába van benne eneos 5w40 olaj.Ui.: Emlékeztessetek, hogy legközelebb TD autót vegyek klímával.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
gerisz23 #43726 üzenetére
",,,vagy a bendix ment tönkre,nekem egybe volt építve az egész..."
Indításkor,a meghajtó fogaskerék,BENDIX tekeri a fogaskoszorút,..stb…stb.
Még jó hogy egybe van építve az önindítóba,hisz a forgórész tengelyén mozog oda-vissza
Őt egy villa mozgatja, a villát pedig a behúzótekercs. -
gerisz23
őstag
válasz
sziku69 #43735 üzenetére
Nah így akkor tudod indítani a gépet,ha 3-nál többször nem indul el csak ezzel a módszerrel akkor mképp meg kell nézni az önindítót.
Más.Kiszedtem az új rádiót,így mér a Km óra.Csak lóg kicsit a bele...ha tudok veszek délután iso csatikat aztán csinálok egyet magamnak,csak ki kell derítenem melyik szál miatt nem az óra.
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #43732 üzenetére
Hát na, éppen erről van szó. Benzinesnél 60 alatt ötödikben akkor mi van? Szégyenfolt
Nem tudom, hogy ennyire merőben más-e a sebváltónk (de nem, mivel a fordulatból látszik..), vagy mi, de én 60 alatt egészen biztosan 3-asban megyek. Ha látom, hogy város van de azért lehet nyugisan menni 60 -al úgy hogy nem kell fékezni gyorsítani csak gurulni akkor mostanában már szájhúzás mellett elváltom négyesbe de ennyi.. Amiket én vezettem dízeleket azok nem voltak olyan jól (vagy jobban) megkonstruáltak mint a H astra (kissebb moci volt), de én azokat is pörgetve éreztem csak magamat jól. Jó, mondjuk -1000RPM.
Egyébként nyilván meg kéne tanulnod "újra" vezetni az biztos. Nekem a 8 szelep és 16 szelep közti váltás is zavaró tud lenni pedig ráadásul Opel midnkettő minden ugyanott van ugyanúgy megy..
Nem vagyok nagy dízeles de 2500 huzatás ne viccelj már csapj hozzá még 1000-1500RPM -et és majd akkor
Egyébként szinte bármilyen (benzin) motornak szép a hangja... itt a gyártók nem normális megoldásai az agybeteg elvárásoknak (kipufdobok) azok amik ennek keresztbetesznek. Jó nem lesz chopper-straightdownV8 hangja egy sutttyuki 1.0 3 hengernek, de egy normális dobbal teljesen élhető (NEM! fart-can, csak normális, ami tompít, csak nem visíttat) -
F_Gergely
őstag
válasz
gerisz23 #43708 üzenetére
Én beraktam egy adaptert, ami igazából csak egy toldás de megfelelő kiosztásban. (egyébként nekem a blau könyvében benne is van hogy nehogy rádugd a gyári ISO csatlakozóra mindenképp szükséges egy adapter).
(#43709) haddent:
Hát nálam 5.-ben gyakorlatilag 60 alatt az alapjárat van az meg utazónak nem igazán jó igy 60-65-nél szoktam váltani. Benzinest én nem szeretem pörgetni, (nyilván van olyan aminek jól áll, és élvezed a hangja minden másodpercét) abban pont azt szeretem hogy 5.ben elmész vele mindenhol. Dizel az berángat pl 30-nál nem tudod 5.be rakni mert alacsonyabb lenne a fordulat mint az alapjárat ezért berángat vagy befullad, benzines simán elmegy 30-nál 5.-ben nyilván ha tövig nyomod a gát kb semmi gyorsulás nincsen, de a 30-at simán tudja tartani.
Egyik forumtárs benzines vectra-ját próbáltam ki, szegény már ott veszekedett velem "ne váltásál már ilyen korán hagyjad, ez benzin nem dizel ez könyörög hogy pörgesd, toljad neki" és tényleg 3 ezres fordulat fölött jött meg az a dinamika, az az erő amit én 1700-nál érzek, de mig ez sima szivó benzin, nálam ugye meg ott a turbó. Nekem külön meg kéne tanulnom benzint vezetni, rászokni arra hogy pörgetni kell csak nálam a magas fordulat valahogy egyenlő azzal hogy úgy nyeli a benyát mint alkesz a dekást, dizelnél tudom hiába tolom neki és szív a turbó sosem fogom elérni még klímával sem a 7 literes fogyasztást 6,7-nél megáll. Benzinnél szerintem simán feltolnám 12 literre, mert huzatni én is szeretem, főleg mikor rápippant a turbó
Na de az a huzatás is olyan hogy 2200-2500 nálam már a "kihuzattam" ott már olyan nyomaték és "ülésbebelesüppedszöcsééém" érzés van hogy nem igazán szoktam tovább tolni neki, max ha előzök. -
gerisz23
őstag
Reggel elindultam az autóval,az új rádióval nem megy a km óra,csak a fordulatszámmérő.Valakinek ötlete?
-
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Használtautó vásárlásnál a G Astrát mennyire lehet bevállalni? Sok jót, de sok rosszat is lehet hallani (eszi az olajat, nem megbízható, lomha stb), de nekem személy szerint tetszik. Az első genes Focus mellett ez lehetne alternatíva, azt olvastam össze hogy 2003-tól van láncos 1,4-es is, azt érdemes venni. A többi alsó közepessel ellentétben az Astrában még az 1,4 is használható azt mondják, enni mennyit kér egy ilyen autó (nem pest, vidéki nagyváros és vidéki utakon lenne használva).
Köszi -
haddent
addikt
válasz
Calogero #43724 üzenetére
Aha.. hát egy gonddal kevesebb
Nem egy tétel (2-3 ezer Ft), kapható bárhol. Bár kép alapján pont olyan mint amilyen szokott lenni, és itt pedig akkor nincs. Csak azért akartam volna cserélni, mert ha eltömődik ugye csökkentheti a nyomást, nem feltétlen úgy hogy azt már rossznak érezze az ember, de veszíthet az erőből.. Illetve hagyományos megoldásnál így van, most akkor hogy itt mit kutyultak azt nem tudom.
Emberek, olajpumpát nem szoktatok/nem kell cserélni? Igen tudom örökös darab meg stb... De a vízpumpától itt fél mindenki mint az ördögtől, pedig ha az olaj megy el az ám csak az igazi halálos ítélet szerintem
-
gerisz23
őstag
válasz
sziku69 #43725 üzenetére
Ha betolásra indul,amúgy meg esetleg csak "kattan" egyet a gép akkor nagy valószínűséggel igen.
Lehet hogy elkoptak a szénkefék vagy elkoszosodott,vagy a bendix ment tönkre,nekem egybe volt építve az egész,ismerőssel kb 8000 Huf lett volna megcsináltatni,csak nem foglalkoztam vele.Ha maszek szerelőhöz beviszed biztos nem csinálja meg ennyiből.Ha meg cserés az ön9ndító,akkor valószínűleg bontóba kell majd keresgélned.De előbb nézesd meg mképp,nem vagyok autószerelő,csak nálam is volt hasonló hiba. -
Calogero
addikt
válasz
haddent #43717 üzenetére
Igen egybe van a tankkal, így ha cserélni kell a szűrőt valamiért így csak azzal együtt tudod.
Amúgy alapból nem kell cserélni.
Az enyémet sem cserélték amikor szeviz3+ csomagba kértem a nagy motor csomagot. (2010-ben)
A szerviz4+ csomagból már ki is vették a üzemanyagszűrő cserét a listából. -
-
sziku69
őstag
Corsa C 1.7 isuzu motorral.
Mászkáltunk ide oda ismerősökhöz. Az egyik helyen még elindult, de a következő indításnál már nem csinált semmit. Aksi feltöltve. Elfordítom tökig a kulcsot, és nem indul. Ha betoljuk az autót simán elindul.Volt már valakinél ilyen probléma?
-
gerisz23
őstag
válasz
kriszpontaz #43714 üzenetére
Szintén zenész,csak én fűrészlappal vágtam el a csatit.A gyári rádión rajta van leírás,meg persze az újon is,csak a gyári eléggé lekopott.A telefon mute az nemtudom hogy működik,de amúgyse lehet vezetés közben telefonálmi
Ha lesz türelmem kicsengetem a kormányvezérlésen a gombokat,hátha összetudom hozna vhogy a rádióval(nekem is Blaupunkt az új,ha még nem írtam volna) a kormányvezérlő-adapter nélkül.Most nézem a rajzodon felvan tüntetve kormányvezérlő is.Nagyon szépen köszönöm!
Ha igaz nem fogom tudni azt bekötni így semmiképp,de tudok élni nélküle. -
kriszpontaz
veterán
válasz
gerisz23 #43713 üzenetére
Nekem a gyári Blaupunkt helyére egy blaupunkt ment. A 2 piros 12V vezetéket meg kellett cserélni a gyújtáskapcsoló és a fix táp miatt, a gyáriban fordítva van. Ugyanakkor még tudatlanként elvittem a kocsiba berakatni anno a CD-t és kettévágták csípőfogóval az ISO csatlakozót (Opelnél egybe van az egész), mert egyébként nekem is némított, nem szólt. Szóval nekem összvissz az alsó 2 sor van bedugva.
Az én CD-mnek ez a diagramja: a gyárin a 12V ág pont fordítva van (4 - 7 pin).
-
gerisz23
őstag
válasz
kriszpontaz #43711 üzenetére
De az lenne ,ha nem online kéne megrendelni,mire ide ér már 3-4000 huf...annyit meg nem ér
Ha nem tudom kiszedni trancsírozás nélkül akkor egyelőre így marad,ha olyan helyen járok veszek bele átalakítót.Valaki tudja hogy a telefon némítás hogy működik?El kellett csipnem azt a zsinórt a csatin mert folyamatosan Telefont írt ki a fejegység.
Holnap jön a vihar,4-ig ne essen jégeső...utánna talán már fedél alatt lesz a gép. -
AMD Power
titán
válasz
haddent #43709 üzenetére
Ezt az 5-ben gurulom végig a várost ez nálam is inkább Tesóm 1.9 TDi-el szokott működni. Az Astraval is lehet menni 5-ben 50-el csak szerintem nem egészséges....
Nekem amúgy 16v motorral semmi tapasztalatom nincsen. Szerintem én még nem is mentem olyannal sohasem!
De egyet biztosan tudok "látatlanban" is. Tolni kell neki. Főleg az ilyen városi gépeket mint a mijeink, ha autópályára kerül a sor akkor adni kell neki.
-
F_Zolee
nagyúr
Na ha már panaszkodni kell akkor jövök én is. Újabban ebben a nagy melegben mikor hazaérek a kocsival majd venném ki a kulcsot akkor nem kattan "be", hogy már a kormányzár menne rá. Ilyenkor még nagy szenvedés árán tudom csak visszanyomni a kulcsot további játékra, hogy jó legyen. -.- Jöhetne már egy kis lehülés.
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #43695 üzenetére
A benzinest rakod be 5. -be és autozod át a várost? Hát nem tudom, én ezt pontosan csakis dízellel tudom elképzelni, éppen azért mert annak kb a fordulat mindegy. Persze annak is baromi rosszat tesz, de benzint 1500 -on forgatni? Jobb helyeken azt alapjáratnak becézik szinte
Tudom hogy te meg vérbeli dízeles vagy, de azért az mégsem fair hogy "nyomatékhiány" mellé csak "üveghang" jár. Tisztességes motornál az üveghang előtt és az üveghang is azért utánozhatatlan erőt/dinamizmust ad mindenféle turbo nélkülAMD Power nem vagy egyedül. Voltunk ma Budapest - Balatonboglár és vissza, 4 ember és nem aprók, csomagtartó telepakolva horgásszék matrac gumi pumpa stb minden baromsággal, légkondi be, és megy.. Nincs vele semmi gond. Jó azt be kell vallani, hogy a 16 szelepes benzines ilyen üzemmódban induláskor lomhácska, de amint elérem a bűvős határzónát, megvadul és pont mindegy neki hogy milyen extra fogyasztó (légkondi) meg súly van rajta. Ugye ezt mondtam én a multkor, erre (málháslónak utazgatni hosszan a családdal) pont elfogadnék egy dízelt.
Na de utánna amikor megállunk a városban és én szépen duruzsolok a pásszántosok meg kotyognakNa meg amikor egyedül megyek vele
150 -el mentem végig kb . egyébként, fogyasztás: Shell Vpower Nitro+ 100 -as -ból telitank (kattig) fogyott a felénél kicsit több. Nem vészes.A legjobb pillanat akkor volt amikor egy ugyancsak H Astra utolért a belső sávban és villant egyet (140 körül előztem nyugisan a kamionsort), 150 max 160 -ig követett majd elmaradt a 190 nem tetszett neki
Utánna én megint visszalassultam nyugi tempóra majd elhúzott mellettem. Hát mit látok "CDTI"
(nem kell ám hegyibeszéd)
-
gerisz23
őstag
Valaki nem tudja véletlenül hol vannak a bennakadó "fülei" a c-s corsa ISO csatijának?Átkellene cserélnem a direkt 12V meg a gyújtáskapcsoló pinjeit,mert a Blaupunktnak kicsit más a kiosztása.
-
beg
veterán
válasz
kriszpontaz #43705 üzenetére
Drága, macerás, de a kollégám meglépte pár évvel ezelőtt (ugyanúgy z12 mellé ). 4 hónapig élvezte, majd két hetente vitte barkácsolni, utána sosem lett jó. Megunta, nem használja és megbánta.
-
kriszpontaz
veterán
Ha már a klímánál tartunk, utólagosan a Z12XE mellé lehetséges beépíteni? Hány talicska pénz lehet és mik kellenek hozzá ha igen?
-
Calogero
addikt
válasz
kriszpontaz #43702 üzenetére
Én csak para gombnak hívom, amikor már azon gondolkodsz hogy meglesz vagy nem lesz meg
Főleg ha csak egy 1,4-es fűnyíró motor van a nehéz kaszniba és még a klíma is be van kapcsolva
-
kriszpontaz
veterán
válasz
Faterkam #43701 üzenetére
Ez igaz. Ha elpörgeted a kereket mert pl. gyorsan akarsz indulni (vagy simán elpörög murván), felcsapja 2-esbe és már imádkozhatsz is hogy ne vágjanak oldalba. Velem 3x volt ilyen, azóta manuálisban indulok ha sprintelni kell, nehogy megszívjam. A gázpedál alatti kapcsoló padlóra nyomva is jól jön előzéskor. Én csak para gombnak hívom, amikor már azon gondolkodsz hogy meglesz vagy nem lesz meg
.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- OLED monitor topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest