Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    (#26726) F_Gergely: Felhúzod az eredeti bőrt a váltókaron, alatta lesz egy gumiharang. Az gyárilag gyors kötözővel van rögzítve, elvágod és felhúzod a gumit is. A váltókart egy stift tartja, azt kiszeded és kint is van. Visszafelé ugyanez, értelemszerűen kell egy új gyors kötöző a gumiharangra. A kéziféket nem tudom biztosra, de szerintem vagy a markolatot kell leszerelni valahogy és előrefelé levenni, vagy ha az nem jön le akkor szőnyeget kiszedni és a váltóalagút oldalán oldani a csavarokat, akkor kijön az egész fékkar.

    (#26728) mephi666: Ez mindenen szörnyen mutatna, merthogy csúnya mint az állat. Ráadásul az ilyen kiképzésű felnik iszonyatosan surrognak.

    (#26730) adorjant: Annyira nem szörnyű azért, nekem 195/45 R16 van a Kadetten, még sosem durrant be a karom. :D

    (#26731) DopeBob: Ahogy LaciCRM is mondja, jó alapos mosás, akár többször is. Opcionális: Az eladó zaklatása ismeretlen telefonszámról, mindenféle hajnali időpontban. :DDD

    (#26733) mephi666: Hivatalosan kb. semmit nem tehetsz alá a gyárin kívül. Nem hivatalosan ne legyen túl peres, ne legyen túl nagy átmérőjű, ne lógjon ki a sárvédő alól. Kb. ennyi az aranyszabály a rendőrök elkerülésére. Jól emlékszem, Astrád van? Én keresnék rá gyári 16'-os felnit későbbi Opelről. Az biztosan jó és jól is mutat.

    (#26735) Findzs: Nekem volt egy Toyota Starletem, járkálósnak. 50k forintért vettem, a karburátorát kellett rendbe rakni, utána soha nem volt vele baj. 2 évig volt meg és életem egyik nagy hibájának tartom az eladását.

    (#26738) mephi666: Bánni is fogja. A Kadett nagyon megbízható, ha mégis elromlik, olyan egyszerű javítani mint egy ajtóéket. És fingért van hozzá az alkatrész (igaz, nem mindig van).

    (#26739) LaciCRM: Én is így jártam a Toyotával, de azért nem mentem el a végletekig. Ki lett javítva a karosszéria, megcsináltam rajta minden kifogásolható dolgot (kuplung főhenger, futóműben pár szilent és beállítás, fékbetétek cseréje) aztán csak használtam. Nem lett porig ültetett, Supra motoros világverő. :D

    (#26741) Impressa: Azért ha tényleg nagyon szép és jó, szerintem nyugodtan megveheted akkor is, ha nem CDX.

    (#26743) bambano: Nem szeretnék a továbbiakban értekezni a témáról, ahány, ház annyi szokás. Ellenben egyik ex apósjelöltemnek volt TZ-4K-ja, párszor voltam vele a hegyen. Nagy élmény a "derékből fordulóval" menni. Na jó, nem... :DD

    (#26744) Damage401: Legyen inkább 1.6-os, szerintem is.

    Az olajos kérdéshez: A hitetlenek nyugodtan higgyék csak el, amit a kollégák mondanak. Fél liter üzemanyag is simán lekerülhet a karterbe egy periódus alatt. Nem általános, de előfordul. Főleg futároknál, érthető okokból.

    (#26763) adidas4death: A fék légtelenítésének menete:

    Először is megkeresed a levegősödés okát. Ha az megvan és ki lett javítva, akkor jöhet a légtelenítés. A házilagos módszert írom le, nyilván nincs otthon profi szervizes felszerelés. Kerekek szerint kell sorban haladni, így:

    1. Jobb hátsó, 2. Bal hátsó, 3. Jobb első, 4. Bal első

    Veszel átlátszó gumicsövet, olyan 1-1.5 méter hosszút, olyan vastagságút ami pont rászorul a légtelenítő csavar "csöcsére". Ellenőrzöd, hogy az olajszint maximumon van e a tartályban, ha nincs, akkor feltöltöd. Valakit beültetsz az autóba, lehetőleg olyat akinek amúgy is van jogosítványa. Ez azért fontos, mert ha olyan ül be, aki nincs képben, az nem fogja tudni finoman adagolni a pedált. Rárakod a csövet a "csöcsre", a másik felét a szádba veszed. Fellazítod a csavart, a bent ülő elkezdni finoman nyomni a pedált, Te pedig szívod a csövet lassan. Amikor már nem jönnek belőle buborékok, akkor jó. Úgy kell elzárni, hogy közben is szívod, nehogy jusson vissza levegő. Az átlátszó cső azért fontos, hogy ha netán majdnem megtelik a cső, akkor lásd és ne nyeld be. Ilyenkor elzárod, a csőből az olajat visszatöltöd a tartályba, aztán folytatod (de 99%, hogy ennyi levegő nem lesz benne). Ezt megcsinálod minden keréknél, de mindegyik után ellenőrizni kell a tartályt, hogy nem e kell rátölteni. Ha az utolsó után hiányzik a tartályból, akkor rátöltesz és végeztél is. Ezt pedig sajnos muszáj leírnom:

    A fék nem játék! Ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz! Nem vállalom a felelősséget, ha elrontasz valamit és ebből bárkinek kára származik.

Új hozzászólás Aktív témák