Hirdetés
- Bontsuk ki ezt a 4K-s vadállatot! - ASUS Prime 5070 unboxing
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali notebookos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
tomyoy #19846 üzenetére
emlékeim szerint (nem vagyok benne teljesen biztos) a régebbi motorokon a benzintankból megy előre egy cső, amin keresztül az ac előrenyomja a benzint, és megy egy vissza is, amin a felesleget visszaöntik a tankba.
a modernebb motorokon rájöttek, hogy felesleges a dupla csövezés, ezért a benzintank alatt van a nyomásszabályzó és onnan közvetlenül megy vissza a tankba a felesleg. Ami meg kell az injektornak, azt egy csövön tolja előre az ac. a c1-es vectrán pl. biztosan így van, láttam a szervizben
az egészen régi motoron, mint pl. a ladákban, elöl volt egy mechanikus, membrános pumpa, amit a motor hajtott és szívta a tankból a benzint.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- Lapierre e-Zesty AM 9.2 Fully carbon Ebike
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest