Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fenyibaba
csendes tag
-
Ghandi
aktív tag
válasz
Fenyibaba #76393 üzenetére
A sok tapasztalat teszi a mestert. Dani ismerősőm Alfájával voltak érdekes problémák. Valami leszívta az aksit, meg menet közben majdnem hogy elment az áram annyira lecsökkent hirtelen a feszültség, stb érdekes anomáliák. Nem tudtak rájönni hogy mi a baj. Aztán egyszer elkeveredett egy 17kerben lévő öreg szakihoz, akinek semmi modern eszköze nem volt. Elmondta mi a probléma, ö fogta a kis próbalámpáját, meg a saját maga csinálta eszközeit, mért itt, mért ott és pár perc alatt megmondta hogy ennek az autónak a több fokozatú hűtőventi szabályzója a hibás.... kicserélte azóta jó! És az öreg olyan olcsón dolgozik hogy csak na. Neki már annyi tapasztalata van hogy tudja hol kell keresni a bajt, nem kell mondani a környéken minden autószerelő és még villamosságiak is hozzá viszik az önindítókat és generátorokat felujjítani
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #76391 üzenetére
A gyári Renault könyv írja a 10 évet, de nem emlékszem, hogy cserét ír vagy csak ellenőrzést. De valószínű cserét.
Nem tudom mennyibe kerül, de ugye már az M1-ben is van 4 légzsák meg 2 övfeszítő, ráadásul mindegyik dupla patronos, mert kétlépcsősen tud felfújódni, nem hangzik olcsón.
Szerencsére a Megane passzívan is jól meg van építve, ha nem nyílik a légzsák és nem feszít az öv még akkor is nagy eséllyel életben maradsz. -
#89309696
törölt tag
válasz
Pttypang #76392 üzenetére
Szerintem létezhet az is, mert nem csak szakadást néz, hanem kifejezetten ellenállást figyel folyamatosan menet közben is a légzsákellenőrző és ha más a patron ellenállása, mint ami kéne bele akkor simán érzékelheti rossznak. Ismerve, hogy az autógyártók szeretnek mindent belerakosgatni az autóikba amit épp olcsóbban megkaptak, lehet másfajta patront kapott más-más sorozat. FHP jeladóból is volt kétféle vagy négyféle, ugyanahhoz a motorhoz, elsőre rosszat vettem én is.
Nem tudom, hogy ezeket kell-e tanítani, mint az injektorokat, szerintem nem, nem indokolja semmi.
-
válasz
Fenyibaba #76389 üzenetére
Sajnos, aki nem tudja mit kell keresni, az nem is fogja megtalálni.
Persze, ilyenkor jön az előbb említett xar három F!
Néha-néha persze előfordulhat ordas nagy szívás.(#76390) Fehér Farkas: ez jogos, a 10 évet régebben olvastam én is valahol, csak ezek szokták elvinni egy-egy autó árának a kétszeresét...
-
#89309696
törölt tag
válasz
forceberg #76385 üzenetére
Nem baj ha kicserélte újra, mert a 20 éves patron franc tudja kidurranna-e mikor pont kell vagy nem-e késve durran ki, mert elöregedett (10 évente cserélni kéne őket egyébként), csak hát ez egy nem túl bonyolult hiba és ha ezen elakad a szerelő akkor tapasztalatlan. Nem biztos, hogy kókler, csak még nem szerelt elég sokféle autót.
-
Fenyibaba
csendes tag
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket!
Mivel már többször volt nála az autó megbíztam benne!
Elmondása szerint megvizsgált mindent, a lehetséges szakadásokat is,
de semmi hibát nem talált!
Az ülés alatti csati-ban sem volt kontakt hiba!! -
Ghandi
aktív tag
válasz
Fenyibaba #76381 üzenetére
Megane légzsák anomália szinte már jellegzetes hiba, igaz nekem és volt munkatársamnak is állandó probléma volt. Munkatársamnak a jobb első ülés alatti csatlakozó szórakozott, megmozgattad és akkor egy ideig jó volt. Aztán már hiába mozgatta nem javult meg. Vitte több szerelő és villamosságishoz is, mindig mondta is hogy elött ez a csati volt a hibás, azt elutasították, mert a diag mást ír, de azért volt aki kontaktolta de nem hozott semmi tartós eredményt. Emberünk bemérgesedett, fogta levágta a csatikat és egyszerüen összeforrasztotta a kábeleket. Amíg még együtt dolgoztunk kb 2 évet semmi baja nem volt utána vele. Nekem is kijött ez a hiba de nekem pár mozgatás és kontaktozás után elmúlt. Persze nekem azóta elszakadt a kormány szalag... Azóta már rendeltem kínából ujjat, csak még nem volt időm kicserélni, a műszaki meg még messze van. Majd elötte egy héttel kapkodva fogom megcsinálni
-
#89309696
törölt tag
válasz
Fenyibaba #76381 üzenetére
Valószínű felesleges volt cserélni, mert a korabeli Rönóknak a csatlakozóknál van kontakthibája jellemzően, az ülés alatti csatlakozót kell szétszedni, megpucolni, befújni kontaktsprével és összedugni. Illetve típushiba még a kormányban a szalagkábel szakadása.
A hibát törölni sem muszáj, mert az első beindításnál érzékeli, hogy rend van és kialszik a légzsák visszajelző. Azért világít még mindig, mert nem a patronok voltak rosszak, hanem a vezeték vagy a csatlakozó ami feléjük megy. -
Fenyibaba
csendes tag
Szép estét kívánok!
Tanácsot szeretnék kérni egy roppant kényes ügyben!
2002-es évjáratú Renault Megane kombi autóról van szó!
Pár hete elkezdett világítani a légzsák hibát jelző lámpa!
Autóvillamossági szerelő hibakód alapján cserélte a légzsák indítót,
valamint mindkét oldali övfeszítőt!
A javítás után viszont a hibakód törlése nem sikerült!
Azt mondta még mindig hibának jelzi mindkét oldali övfeszítőt,
pedig azok jók!
Több kódolvasóval is próbálkozott,de a hiba törlése nem jött össze!
Azt mondta ő még ilyennel NEM találkozott!
Esetleg tudnátok javasolni valamit amivel megoldódna a probléma?
Előre is köszi!
-
Ghandi
aktív tag
válasz
#89309696 #76338 üzenetére
A motorcsere sajnos megvolt, de ugyan olyan 1.4 16v motorra, a régi, rossz minden alkatrészével megmaradt. Gyorsan kelett a csere, és én mindig megtalálom a balfax szerelőket, de most működik a darab a lényeg az. Persze a motorszámmal így igy kellene kezdeni valamit, állítólag az erősebb sósav is jó rá? Sajnos ebben nincsen tapasztalatom
-
valaki_xy
tag
válasz
molnarpeter #76367 üzenetére
és (#76368) Fehér Farkas és (#76369) rob210
Köszönöm a válaszokat. Olajfolyásnak nincsen nyoma, a víz és az olaj is tiszta, és nem is füstöl. Mostanában 5-25 kilométereket megy főúton, vírus előtt hetente ment 100 km-t szintén főúton, akkor nem szokott probléma lenni. Igaz most kapta rendesen, 4 felnőtt + 1 gyerek, klíma, közel 30°C, tartósan 120 km/h.
Úgy tudom, hogy a hengerfej csak síkolva lett, abba meg nem avatott be a szerelő, hogy milyen olajat tett bele. Sajnos kénytelen voltam idegenhez vinni, mert nem itthon történt a "baleset".
Egyébként jelenleg kb 1 cm-rel van a minimum felett, úgy, hogy mikor jelezte, hogy nincs benne kb 2,5 dl-t rátöltöttem jobb híján a "jól bevált" 10w-40-ből (5w-30-ból csak dízel Fordba valót tudtam volna), amiről mást nem tudtam. Szóval jól sejtem, hogy egy olajcsere mindenképp kelleni fog normális olajjal? Vagy nem úszom meg ennyivel? -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #76370 üzenetére
Cactus leírta.
Bármilyen ecetsav mentes tömítőanyag jó. -
Pokesz007
senior tag
válasz
molnarpeter #76344 üzenetére
Köszi
-
válasz
DonThomasino #76370 üzenetére
Nekem is volt hasonló gondom, a hörcsögnél, illetve asszony Aurisánál is, a hátsó lámpa szivacsa adta meg magát egy picit. Én sikaflex-et hasznátam (pontos típusra nem emlékszem, de a boltban elmondtam mire kell, inkább tömítő, mint ragasztó kell). A szivacsnál körbekentem, hagytam picit száradni, visszatettem azóta hibátlan.
-
#89309696
törölt tag
válasz
DonThomasino #76370 üzenetére
Az egyszerű ember átfúrja, hogy ki tudjon folyni alul.
-
#89309696
törölt tag
válasz
valaki_xy #76366 üzenetére
Kocsi alatt, motornál olajfolyásnyom? Motorolaj, hűtővíz tiszta, nem habos?
Kocsi reggel beindításnál füstöl, nagyobb gázra, váltások közben esetleg füst? [link] Ilyesmi.
Ha rövidtávos a kocsi és most mentél vele sokat akkor a benzinmaradék, kondenzvíz is ki tud párologni az olajból ami csökkenést mutat. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
valaki_xy #76366 üzenetére
Hosszú úton hirtelen fogyás normális, ha előtte csak rövideket ment. Ilyenkor fel tud melegedni az olaj és a víz stb elpárolog belőle. Másik, hogy meleg motornál pontatlan szokott lenni a szint általában, nézz rá holnap, ha ugyanott áll megint (domborzati viszonyok is jelenthetnek valamennyi különbséget, érdemes ugyanott állva nézni)
-
valaki_xy
tag
Szép estét!
Tegnap megtettem egy kb 260 km-es túrát az 1.4 8v 2000-es évjáratú Cliommal nagyrészt autóúton. Induláskor az olajszintet ha jól emlékszem kb 2/3-ra írta a műszerfal. Félúton már csak 1/3, kb 240 km megtétele után meg már 0-át. Ekkor a nívópálca szerint még volt kb fél cm benne. Korábban 1 év/6000 km alatt nem evett meg ennyi olajat. Mitől lehet ez a hirtelen olajfogyasztás?
Fontos lehet még, hogy októberben sikeresen felforraltam a vizet, így hengerfejes lett. Akkor cserélve lett a tömítés, síkolva lett a hengerfej, vezérlés, gyertyák, olaj és víz lett cserélve. Lehet összefüggés a kettő között? Bár azóta megtett kb 3000 km-t és azalatt nem volt probléma.
Előre is ezer köszönet -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #76363 üzenetére
Hátsó lámpa szigetelése mellett lefolyik.
-
DonThomasino
veterán
Megane 2 grandtour műanyag pótkerék tálcájában mitől állhat a víz?
-
válasz
rob210 #76348 üzenetére
Elvileg megy minden, a motorhaztetonel a szellozoben volt lerakva a telefon, az elegge berezonalt.
Csinaltam egy masikat, mar rendesen megjaratott, meleg motorral is, de nem sok kulonbseg van. A ketyegesre mondta a szerelom, hogy hajtokarcsapagyas.
Ha a klimakompresszor bekapcsol, akkor tenyleg eleg rendesen elkezd remegni az egesz, az igaz. -
shifty!
senior tag
Féligmeddig kiköszönök a csoportból, a napi használatú járgányt felváltotta egy 2014-es Mazda 3 2.0 Sedan. Anyum Espace-a marad egyelőre, illetve Megi is megvan még, de esélyes hogy mindkettőjüktől elköszönünk, és a helyükbe érkezne egy kicsit fiatalabb 2.Gen Scenic 1.6
-
válasz
Pttypang #76312 üzenetére
Ha a hatso motortarto bakkal problema lenne, akkor gazadasra nem kene ennel jobban mozognia a motornak?
A valtokar alol viszont fura hangok jonnek, nem tudom, hogy az eroltetes miatt, vagy sem.
Hetfon beszelek a szerelovel, twingos csoportban az olajcseret emlitettek, hatha emulzio miatt nehez a valtas, mostanaban eleg rendes esozesek voltak.Az olajtolto nyilason belesek majd, milyen az olaj bent, csak nincs rendes emelom most itthon.
-
Pokesz007
senior tag
Sziasztok
Dacia Sandero Sce 75 0.9 -es gépkocsit vettünk pàr hete,remélem jò helyen járokmajd,lenne pàr kérdésem. Alufelnit akarok,majd venni.
[kép] -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76341 üzenetére
Pénteken megyünk haza.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76336 üzenetére
Fékrendszer több féle van, ha benne van a trw az elnevezésben akkor stimmel, ha nincs benne akkor lehet bosch vagy ate is.
De így már értem, viszont ehhez alvázszàm kell.
Én meg most nem vagyok gépnél amin a szervízprogram fut.Bemész zsuhoz, rátudnak neked keresni.
Vagy vedd le a mostanit és vidd be magaddal.
Ilyet tudnak polcról adni. -
#89309696
törölt tag
válasz
Ghandi #76324 üzenetére
Cserélj inkább motort, ki kell csiszolni majd maratni a motorszámot aztán a kövi műszakinál majd ráköhögik, hogy olvashatatlan, idegenkezűségnek nyoma nincs és jóvilág. Ennek feltétele, hogy gyárinak nézzen ki és ne két nappal előtte legyen kicserélve a friss szerszám és szerelésnyomokkal, meg ne legyenek lejelölve a csavarok frissen sárgával. Anyám Swiftjébe is így lett motor cserélve.
Járatbővítésnek önmagában semmi értelme ezek nem kétüteműek, mindent hozzá kéne igazítani az meg nem lesz olcsó. Ha nagyon tuningolni akarsz akkor chiptuningot és 4-2-1 leömlővel meg egy szellősebb végdobbal tudsz rajta segíteni, én majdnem megcsináltattam, de aztán inkább hagytam a fenébe, árban ugyanott lettem volna (átírási költség bukás, szerelések stb.), mintha eladom és veszek egy dízelt amiben még erő is van.
-
Kronos3000
senior tag
válasz
rob210 #76334 üzenetére
A fékpofán TRW felirat,ez csak a gyártó vagy maga a rendszer is, vagy egyáltalán mivel te eléggé értesz hozzá gondoltam így ránézésre meg tudod mondani a fontos dolgokat mint a fékrendszer, stb amire szűrni kell hogy a megfelelőt tudjam rendelni. Ha túl sok segítséget várok, esetleg egy-két fénykép nem elégséges információ ehhez akkor elnézést kérek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #76331 üzenetére
Zimmerann pofa, dob, cifam munkahenger.
Vagy mi a kérdés? -
Yoshida
aktív tag
válasz
eTrade #76300 üzenetére
Faternak régen úgy 10 éve összetörtem az alméráját, és rakattunk bele egy bontott kompresszort. Azóta is vígan megy, még töltet se volt cserélve egyszer se a csere óta! (mondjuk ez nem jó
, de hűt szépen mai napig) Igaz, évi 10-15k km megy csak bele az autóba.
Nekünk meg a megane 2-nek a kompresszora 190k km-nél, és 11 évnél megkotlott. Nekünk is azt mondta a klímás, hogy kell a töltet csere évente, mert a kenőanyaga degradálódik (ha a motorolajjal nézem az analógiát, akkor végül is logikus).
Nálunk is kellett hűtő, meg szárító csere, plusz az összes csövet át kellett mosni, mert a régi kompresszor tele dzsuvázta a rendszert... aki igazán pórul jár, annak a belső elpárologtató is cserés
Mondjuk azt mondták, 100-ból 1-2 Renault kompresszor hal így meg.
Viszont az évenkénti töltéssel 10 év alatt elköltöd a kompresszor, és csere árát... (én most a 2 évenkénti töltet frissítésen gondolkozom)
-
Kronos3000
senior tag
-
Ghandi
aktív tag
válasz
rob210 #76326 üzenetére
Ok értem, és miért nem? Nekem van egy motorom, amin vezérműszíj problem volt, eltört egy szelep, és egy elgörbült. A motor cserélve lett, de gondoltam megcsináltatom a hengerfejet, és vagy eladom majd, vagy megmarad tartaléknak. Találtam egy embert közös ismerős által, aki szakműhelyben dolgozik és ugymond olcsón meg javítaná a hengerfejet (bemarások hegesztése, elcsiszolása, szelepfészek cserélése és becsiszolása, meg az összes szelep ujra becsiszolása) Ő ajánlotta hogy ha kell a portolást is meg tudná oldani, de nem adtam még választ arra hogy az kell e vagy nem. Persze el kell adni a munkáját, ajánlotta hogy ha kell bármit meg tud csinálni, pl lendkerék könnyítés, hajtókar polírozás de annyira nem is akarnám szétszedni a mostani blokkot sem, Egy hengerfej csere még megérné a dolgot, ez is csak azért mert felajánlották a lehetőséget.
-
Ghandi
aktív tag
válasz
forceberg #76325 üzenetére
Hát nem tudom. Én izzócserénél nem is látok belőle semmit, csak tapogatással operálok. Már többször volt hogy mivel nem látok belőle semmit, ezért a tapogatással rosszul értelmeztem a dolgokat és nem felül toltam oldalra a drót rögzítőt, hanem azt hittem hogy össze kell nyomni alul a drót két végét. Na ezzel kipattintottam az egélsz rögzítőt a foncsorból ami leesett. Vehettem le az alsó takarólemezt, mert nem esett ki, és vakon rakhattam vissza az egészet...... Én ezt tuti nem tudom a gyári helyén átsaruzni, de a lámpák kivételéhez meg le kell venni a lökhárítót..... Nincs erre időm meg türelmem.
-
-
Ghandi
aktív tag
Használt már valaki portolt hengerfejet? Csak a hengerfej lecserélése okoz észrevehető változást, vagy ahoz sokmindent kell még kicserélni? Úgyértem ha marad a gyári vezérmű tengely és szelepek, gyári kipufogó rendszer, gyári levegőpszűrő és gyári egy pillangószelep, igaz felbővitett szívócsonk is lenne a hengerfejjel. Ez egy 1.4 16v Megan motorhoz lenne.
-
Ghandi
aktív tag
válasz
forceberg #76321 üzenetére
Az én kettes Meganomban is megégett a stekker a lámpánál, lehúzásnál szét is porladt az égett műanyag. Most külön a saruk vannak az izzón, de egy kicsit össze kellett nyomni a sarukat, annyira lazák voltak. Biztos ezért is égett meg. Az ujrasaruzáshoz gondolom az egész lámpát ki kell szerelni mi?
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #76318 üzenetére
Mérjetek a stekkerekben ellenállást és feszt.
Aztán kiderül mivel van a baj. -
válasz
molnarpeter #76320 üzenetére
Meganeon és Lagunán is át kellett már saruznom egyet-egyet. A műanyag eltakarhatja a megégett sarut.
-
válasz
molnarpeter #76318 üzenetére
A saru nem égett meg?
-
molnarpeter
nagyúr
2004-2011 Logan egyik tompított nem világít, lámpa kapcsoló lesz a gond? Szabad aliról rendelni, vagy van esetleg bevált olcsó forrás?
Gondolom utána ki kéne relézni és akkor jobban bírja majd, bár valószínű ez is a gyári még benne.
-
Amarth
aktív tag
Párszor beindult, kb 15 perc múlva már nem.
-
Amarth
aktív tag
Megane 1-ben az önindítóban kicseréltem a bronzkefét, azóta csak kattog.
Előtte hidegen indult, csak melegen nem.
Ötlet? -
Kronos3000
senior tag
Mivel a szerviz könyvbe írt dolgok eddig sem stimmeltek, így most jutottam el oda hogy szétszedjem és megnézzem mi a helyzet hátul. Abban kérnék segítséget hogy a képek alapján melyik dobot, fékpofát és munkahengert rendeljem a Zsu+u oldaláról? A dob 203mm. Nem abs. Thalia 1.4 16v (2003)(Ők közel vannak eltudok menni érte) A munkahenger a jobb oldalon ennyire ereszt amennyire látszik hogy olajos(minimális) viszont inkább párban cserélek mindent és egy darabig nem lesz rá gond.
-
#89309696
törölt tag
válasz
zeon.hu #76308 üzenetére
Attól függ hova viszed. Valahol árokból kiszedett balesetest is átengednek, máshol még a szélvédőkarcokat is megmérik, meg a lámpa vetítési képét.
Általában (90%) féket mérnek, lengéscsillapítót mérnek, kormányt, futóművet megnézik nem kotyoghat, nem lóghat, szilenteken nem lehet ujjnyi vastag repedés, nagy kiterjedésű rozsda nem lehet fő szerkezeti elemen és a károsanyag mérés. Lámpával, szélvédővel akkor foglalkoznak, ha már át se látni rajta, gumin csak profilmélységet néznek, meg tengelyenkénti egyezést, illetve kinézetre gyárias legyen.
Vannak helyek ahol csinálnak előzetes műszaki vizsgát, de vannak szerelők akik szintén elvállalják és ha szerintük át fog menni akkor viheted vagy viszik ők a rendes vizsgára.
-
zeon.hu
nagyúr
Van lista arról, hogy műszakin minek kell jónak lennie? Mit néznek és mit nem?
(Clio menne lassan vizsgára, de most csak a szükséges javítások lennének elvégezve.) -
Jaded
őstag
válasz
Quasi_modo #76283 üzenetére
Grat!
-
dssport
tag
válasz
Quasi_modo #76283 üzenetére
Nagyon jól néz ki. Gratulálok! Majd kérünk használati tapasztalatokat.
-
válasz
rob210 #76297 üzenetére
Arra nem is gondoltam, koszi, akkor melegitem, aztan belehuzom.
Ma vettem eszre, hogy a valtokar nehezebben megy sebessegekbe, foleg az otodiknel erezni, de a tobbinel is nehezebben jar. Az alany meg mindig a 16 szelepes 1.2-es 2. faceliftes 1-es twingo. Valto azonositot nem tudok pontosat.
A valtokarnal a szoknya alatt, vagy a valtonal lehet gond?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Motoros topic
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest