Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #29493 üzenetére
Ezeknek a felének a megcsináltatása sem fog beleférni
Havi 40-50-et tudok kb. költeni az autóra, és ebben már a benzin is benne van, így nem marad túl sok a javításokra, csak lassan apránként tudok haladni, bár idén is már a 4 hónap alatt ~249.100 Ft ment rá nyállal együtt, az havi 62.275 Ft ebben az évben átlagban, mondjuk ebben a biztosítás, adó meg parkolás nincs benne.
(#29494) rob210: Valamiért a te injektoroddal sokkal erősebb volt a kocsi. Akkor a mostani injektorhoz képest 0-100-ra gyorsulásban 1-1,5 másodperc volt, és a tieddel érezhetően jobbat lépett. Persze a katalizátor hiánya is segíthet egy kicsit rajta, nem véletlen vagyok így is a gyári gyorsulási érték alatt, viszont akkor is a te injektoroddal még 1 másodperc lejönne kb., és egy ilyen fosgyenge autó esetén az rengeteget jelent. Egyszerűen nem megy előzésekkor, sokat jelent az a +5 LE is... Én saccra most 65-70 LE-re mondanám az autómat, egy normális injektorral meg tutira meglenne a 75 LE, egyszerűen érzem, hogy megy annyira jól, és az értéket is hozza. Tehát a cél az lenne, hogy értelmes áron találjak egy olyan injektort, ami jó az autómba, és annyi erőt ad, mint a tied adott, és működik is vele rendesen.
(#29495) SocketA: Én is azt hittem hogy kész lesz
Végülis a hátsó merevítő meg a dob semmi, az olajcsere és váltóolaj az nem számít bele, azt ugye mindig kell csinálni, tehát a 100%-os állapot tényleg meglenne, ha a rozsda rendben lenne, mert akkor olyan a kocsi, hogy kívülről és tulajdonságaiban senki nem tudna belekötni, viszont még egy vezérléscsere is kell, akkor az injektor sem ártana amit írtam fentebb, rozsdás felni cseréje, tehát ez másnak már rég tökéletes állapot és nem csináltatja meg, de (#29496) AMD Power: Igen, már rég túl drága ez a Megane, fiatalabb sosem lesz, erősebb sem, jobban sem fog kinézni (na jó a fóliázás is sokat dobott rajta és egy alu sem csúfítaná...), de ettől függetlenül mind kidobott pénz. Viszont ha már ennyi időt és pénzt öltem bele, nem fogom eladni, és nincs is félmillióm, hogy az eladás után egy másik autóba üljek. Ha már ennyi pénz ráment erre, akkor ezt használom, meg is szerettem egyébként, ismerem minden egyes tulajdonságát, tudom hogy nagyjából az egész autó az utolsó csavarig ki van cserélve, és pl. azért vettem gumiból is egy tökéletesen megfelelőnél drágábbat, meg azért csináltattam fóliázást, mert ennyi pénz költése után már az a pár ezres különbség nem számít, akkor már legyen az... Ilyen a kormánybőrözés is, ha már ráköltöttem a kocsira 900k-t, akkor már legyen 910k, és sokkal jobb lesz vezetni... Stb.
(#29498) Mágus2: Tudom, hogy nincs 100%-os állapot, de valamit mondani kell. Ha már nem tudok mit csinálni az autón, mert minden rendben van, és nagyjából új állapotú, akkor kimondom, hogy 100%-os állapot, addig csak 99.
Szerk: Ez az idei 249k buszbérlettel 24k lett volna...
-
Mágus2
Közösségépítő
Olyan nincs egy autónál, hogy 100%-os állapot. Ami használva van, az kopik, romlik. Törekedni lehet a tökéletes állapotra és kell is, de soha nincs olyan,hogy most már mindent megcsináltam rajta, mert holnap valamit úgy is észreveszek. Majd giigz is megtanulja lassan.
-
(#29187) giigz válasza Mágus2 (#29185) üzenetére 2014-04-19 12:31:37
"Ha majd meglesz a fóliázás meg a rozsdafoltot is eltüntetem, és majd a kipufogó dob is rendben lesz, tehát ki tudom mondani hogy 100%-os az állapot, körbelövöm az autót jó minőségben
"
Ket het sem telt azota, hogy ezt irtad! Mostmeg megint ujabb lista van?!?! En tenyleg nem ertelek...
-
válasz
AMD Power #29490 üzenetére
(#29490) AMD Power Igen, szabad, mert nagyon jo vetelt csinaltunk, ugy nez ki. Egy tulaja volt vegig, szinte rozsdamentes. Kulfoldrol behozott kocsi, minden papirral egyutt 1.4 milla volt. Es ebben meg a 6 hengeres motor dolgozik
(#29491) rob210 Persze, ez egy eleterzes. Kinek ez jon be, kinek az. En senkit nem fogok meggyozni, es ez utan nem fogom fikazni sem a Renault-okat.
(#29492) giigz Multkor azt mondtad, hogy mar kesz van a kocsi. Nem ertem, miert nem adod el... mar bocsi..
-
rob210
Topikgazda
Ebből egy párat nem is értek.
Pl.: injektor csere ez meg minek már megint mi van az injektoroddal?
Vagy vettél egy ilyet és fel akarod rakni?Amit összeírtál az felnik nélkül majd egy 100-as.
Nem kispályázól.
De ezeket mind cserélni is kell?
Meg a kormánybőrözés, apukám micsoda luxus felhasználó lettél
Én megoldottam egy egész pofás kormányvédővel 2.500.-ért -
giigz
veterán
válasz
rob210 #29491 üzenetére
Jajj de jó neked, nektek
Nálam a nyári vagy idei program:
olajcsere
váltóolaj csere
kormány bőrözés
alufelni vagy rosszabb esetben 4 új(abb) lemezfelni
vezérléscsere mindennel együtt
motortartó bak csere
a váltótartóra is lehet ráfér a csere, nem tudom igazából
injektor csere
lengőkar szilent csere
valami gömbfej csere
középső dob takarítás
hátsó merevítő csere
rozsdák megcsinálása, autó aljának lekezeléseMost ennyi jutott eszembe
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29488 üzenetére
Sok sikert hozzá
Ettől én még nem leszek BMW fan, de megértem azokat akik szerelmesek bele, valóban sok jó megoldás van benne amit irigylek, de sok olyan baromságot is betettek a Német mérnökök amik le is rontják számomra az értékét.
Egy biztos sok van belőle, bontott is sok van belőle, de nekem ilyen téren a renaulttal sincs bajom, pont tegnap írtam, hogy nincs mit csinálni rajta kész a kocsi.
Állhatok neki valami ismerőst keresni akinek valami "szar" német autója van, hogy legyen mit bütykölni
-
rob210
Topikgazda
-
(#29483) AMD Power Koszi, bar meg lesz mit rajta finomitani. Ez a 15 colos kerek nem mutat tul jol.
(#29484) rob210 A gyari alkatreszek valoban dragak. Elvittem a Magiszhoz atnezetni, par apro hibat talaltak rajta: Elso lengokarokat szilenttel cserelni kell (gyorsan kopo alkatresz ezeknel a tipusoknal, par evnel tobbet nem birnak), hatso fek csere, esetleg egy olajcsere. Kell egy porvedo a lengescsillapitora, meg egy legzsak erzekelo az ulesbe.
Ez a Magisznal majdnem 300eFt lenne. BMW forumon beirtam, mire lenne szuksegem, kb 30eFt-bol megoldom mindezt. Es nem kell vezerlest cserelni, mert lancos, szoval ingyen kijon egy szijas kocsihoz kepest.Annyi bontott van belole, hogy nem gyozok valogatni a sok ajanlat kozul. Pl. full bor belso 60.000.- Ft !!! Kalaptartot at akarom cserelni feketere: 5.000.- Ft
Az ido majd megmondja, de szerintem joval olcsobban fent tudom tartani majd, mint Ronit. Plane, hogy Ronire is megint kolteni kellett volna: olajcsere, muszaki vizsga, meg a tobbi aprosag...
Kotelezo es teljesitmeny ado is csak par ezer Ft-tal tobb.
(#29487) imyourfriend Vehettem volna... de nekem O kell!
-
rob210
Topikgazda
válasz
SocketA #29482 üzenetére
Remélem nem kerül rá sor, de ha úgy adódik, hogy valamit javítani kell rajta, akkor is hasonlítsd majd össze a renaultal.
Nem rosszból, csak, hogy lásd valóban nem egy kategória, sem minőségben sem fenntarthatóságban.Nekem nincs pénzem egy BMW-t fenntartani én ezt el is ismerem, de őszinte leszek, ha ennyi pénzem lenne akkor se BMW-be ülnék, de ez azért van, mert ahány ember annyi ízlés.
Ettől még remélem néha irkálsz majd ide akár BMW-s panaszokat élményeket is. -
válasz
AMD Power #29479 üzenetére
(#29479) AMD Power Igen, nagyon mas. Megeri valtani... persze majd idovel derul ki ez igazabol, de eddig nagyon tetszik minden. Koszonom a jokivansagot!
(#29481) rob210 Nagyon meg tudom erteni
Nem akarom bantani a Renaul-ot, mert nagyon jo volt... amig nem jott meg a BMW. Sokaig gondolkoztunk, hogy biztosan ezt akarjuk-e (marmint eladni Ronit). De miutan Csutortok este elhoztuk a BMW-t, utana mar Szombaton nem fajt a szivem (annyira), hogy elvittek Ronit.
(#29480) mycso
-
válasz
AMD Power #29477 üzenetére
Sajnos csak 750-be vittek el, de gyorsan elment legalabb, nem huzta az idot a srac, szoval igy megerte nekem.
Az utodja mar megvan, es bar imadtam Ronit, sajnos eg es a fold a kulonbseg: BMW e46 320CI (coupe) 6 hengeres. Nagyon finom kis kocsi, nem bantam meg, hogy lecsereltuk Ronit.
-
-
rob210
Topikgazda
Jelentem és egyúttal remélem nem kiabálom el, de kész az autó.
Mindene a helyén mindene amit ki akartam cserélni ki lett cserélve.
Most legutolsó körben a 4 gyertya lett kicserélve meg a folytó szelep házat szedtem le de nem volt benne kosz(amúgy is csak szerelhetnékem volt)
A torony megcsinálva felütésgátlók is cserélve.
Most már csak egy polírt kéne leszervezni a gépre, de az valahogy nem akarózzik összejönni.
10.000.- et rászánnék egy jó polírra de anniyból szépen nem csinálják megÍgy egyenlőre késznek nyilvánítom és remélem sokáig így is marad.
Jah lefestettem a kipufogó dobokat is kifejezetten kipufogó festékkel (hőálló) így nem megy olyan hamar szét , mert ez ugye renault betegség az I-es megane nál.
-
giigz
veterán
Használtautó csak nekem szarakodik/lassú?
Már hetek óta olyan lassan tölti be a képeket, most meg a részletes keresőre kattintva nem csinál semmit, más oldalak tökéletesek...
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #29451 üzenetére
Azt a mindenit, de fáj a szívem ezt látva...
Valami eszeveszett jól néz ki ez a kombi
Én lehet visszatértem volna a Megane-hoz, és egy ilyen kombit vettem volna, de sajnos nem (csak) én döntöttem, így lesz a Focus kombi, de megkockáztatom, hogy ez a Megane legalább olyan szép, sőt talán szebb is
-
AMD Power
titán
-
rob210
Topikgazda
Ha tudnád a környezetem már kezd kiborulni.
A haver a múltkor mondta nem megy a kocsi nézzük már meg.
Feltettük diagra mondtam neki hát ez baxik kommunikálni.
Aztán mentünk pár kőrt kicseréltük a beszívott levegő hőmérséklet jeladót és most jó a kocsi.
Pedig a szerelő már ott is dörzsölte a markát, hogy mi mindent a számlára fog írniEzért jó a tapasztalat megosztás, mert ha valaki figyelmesen olvas nagyon sok tapasztalatot szerez amit nem csak típus specifikusan tud használni és sok sok lóvé az ember zsebében tud maradni.
Egyébként ha nincs kész az ódi a megjelenés akkor is kötelező számodra, ott van apád lagunája ha más nincs.
Te dobálóztál vele a múltkor is annyira, legalább nem csak én leszek renaultos, meg mycso ha úgy dönt, hogy el tud jönni.(és te se leszel bajban, mert a lagunán csak egy vas pin@ van az ódin meg 4 luk zavarba lennél)
-
tresh
veterán
Jó tanács hogy ne írd tovább mit mennyiért csináltál meg rajta akkor nem fog fájni annyira
Én amit már rá locsoltam az audira már lassan egy másik ugyan ilyet vettem volna belőle...de ez az én hülyeségem jó kis hobbi ez csak költséges
Lehet eladom azt veszek egy 2.0 16v benyát csak az meg nem 5,5-6 literrel járna akkor meg az üzemanyagra locsolnám a pénzt. Mindegy ha kész az autód 350-et adok érte
Rob: Te lettél volna másik aki nálam is nagyobb autó b*zi
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #29446 üzenetére
"Én ha valami zörög remeg cisszeg azonnal keresem hol a hiba és meg is csinálom(tatom)"
És szerinted én nem?
Megvettem az autót 370-ért, szabtam egy 500-550k-s korlátot, és most tartok 900k körül. Időm is rengeteg van benne, és pénzem is, és továbbra is a hibák javításán vagyok, szépen folyamatosan megcsinálok rajta mindent az utolsó karcig.
-
rob210
Topikgazda
Mind a ketten érdekes figurák vagytok
Jókat szoktam mosolyogni folytassátok csak.
Egyébként meg szerintem mind a ketten elbújhattok mögöttem és magatokra is vehetitek, ha mást nem a feszülős pólót
Én ha valami zörög remeg cisszeg azonnal keresem hol a hiba és meg is csinálom(tatom)
Csak úgy miheztartás végett pont ma volt bent melóba egy storym.
Közölte egy kolléganő, hogy valamiért kopog a kocsi.
Teljesen random jelleggel, sok okos mondott mindent a kettős tömegűtől az égadta egy világon mindent ki akartak már cseréltetni szegénnyel.
Mondom neki menjünk már ki a kocsihoz meghallgatnám mi lehet.
2 perc után mondtam neki, hogy a biztosíték tábla fedelét visszapattintom ha nem gond és szerintem semmi más baja nincs a kocsinak.
Mert, hogy valami buzi szerelő nem rakta vissza rendesen és beesett a kocsi elejébe a haspáncélhoz és ott kopogott, ahogy időnként erre arra kanyarodott gyorsított meg fékezettA kollégáktól persze megkaptam, "jól van, mert te autós újsággal alszol a fejed alatt"
Ennyi...... -
tresh
veterán
Nem tudom minek veszed magadra...és általában azért írom le hogy mit és milyet hogy pl Te ne sz*pj fékcserélnél mondjuk mint láttuk..
Amúgy ha 100 emberből 3 olyan van mint én akkor igen jó arányt mondtam... az megint más kérdés hogy itt ezek az emberek összegyűlnek és megbeszélik tapasztalataikat mert nem akarnak egy ipari hulladékkal járni.. de ahogy érzed ha bántó a stílusom akkor ne olvasd el amit írok és ne foglalkozz velem én ilyen vagyok /maradok és leszek.
szerk: nekem se tetszett múltkor a suzuki fikázásod AMD-vel szembe még se vettem magamra és egy szót se szóltam pedig én se szeretem azt a márkát és meg van a véleményem róla
-
tresh
veterán
Ki hogy értelmezi ezt én nem úgy ahogy te a véleményed kifejtetted pusztán megjegyeztem hogy a találkozóra ha nem megyek annak ez lesz az oka hogy nem tudom időben megoldani a problémát..abba hogy ki mennyit költ és foglalkozik az autójával úgy vagyok mindenkinek a saját szíve joga és én egy percig se állítom azt hogy én lennék itt az egyedüli. Szóval a kedvedért és a félre értések elkerülése végett ismétlem én ezt nem állítottam és sose fogom csak viccesen megjegyeztem valamit
Ismerek itt én 100-szor nagyobb fanatikust e téren és szakmailag is felettem van.. nem igazán értem ezt hogy sikerült magadra venni...
AMD: De szeretnék egy olyan mastert a seggem alá imádom azt az autót nálam etlaon a T5-el együtt ha fuvarozásról van szó.
-
giigz
veterán
Ez itt a forumon es az autos topicokban nagyjabol mindenkire elmondhato, hogy autobuzi, tokeletessegre torekszik, es szemtelenul sokat kolt a kocsira.
Nalam is a 100%-os allapot a cel, csak nem mindegy hogy ehhez a tokeletes allapothoz 3 dolgot kell megcsinaltatni 50-100k-ert, vagy 20 dolgot 300k-ert...
Csak azert irom ezt, mert ugy irod, mintha te lennel az egyeduli aki mindent megcsinaltat a kocsijan, es a legjobbat adja neki...
-
AMD Power
titán
Amúgy mennyivel jobb ezzel a HD képes "előfizetéssel" kocsikat nézegetni a hahun.
-
-
rob210
Topikgazda
Persze.
10.-éig lehet utalni, mert utána már nem tudja beszerezni a kajához az alapanyagokat bitpork.
Meg ugye pácolja is meg még a tököm tudja mit csinál a húsokkal
Aki nem akar kajálni vagy megoldja magának annak meg elég aznap úgy dönteni, hogy na csak elmegyek már megnézem ezeket az állandóan írkáló manusokat -
rob210
Topikgazda
Jah és a helyszín innen 4 perc kocsival, itt találkozunk és felvonulás jelleggel átgurulunk a helyszínre.
-
rob210
Topikgazda
http://prohardver.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_66969-66969.html
Ez az utolsó állás.
-
rob210
Topikgazda
Már írtam, de írom mégegyszer.
Május 24. szombat Velence ha sütteted a kaját akkor 3300.- ot kell elutalni bitporknak és csak enned kell nem is keveset, mert iszonyat kaja mennyiséggel készül.
Meg finommal is.
Ha csak jössz akkor meg az útiköltség.AMD ha gondolod én Pestről megyek jöhetsz velem beférsz a gyerek meg mellém
Sőt ha esetleg még valaki szeretne jönni csak az utazás problémás akkor hozzám 2 ember befér.
-
giigz
veterán
Na pont ezért nem az 1.0 turbo-t vesszük, lehet hogy jobban megy, de nekünk tartós kell
Egy ismerősöm az 1.0-ba 2 év alatt 140.000 km-t rakott, most robbant le 1 hete...
Nem tudom még mi a baja a kocsinak, majd ha következőleg találkozok vele megkérdezem
-
Sly189
senior tag
Kicsit off, de a TotalCarTV ben hallottam az 1.0 ECO boost Ford motorról, hogy a gyártó megadta a várható élettartamát.
250.000 km
Valószínűleg a TCe motor se bírja sokkal tovább, de ha belegondolunk azért az nem kevés
-
mycso
Topikgazda
válasz
Doki16 #29406 üzenetére
Szia, elvileg csak ki kell pattintani:
Illetve ITT van pár kép az ajtó hátuljától is: [link]
(#29407) srich: Így normális, nekem is ilyen lett kuplung csere után. Előtte a rossz kuplung is fent fogott, viszont az nagyon fent. Az új is fent, de nem olyan durván, sokkal jobban/finomabban kezelhető.
-
srich
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 1.6-os megane II-őm... Pár hete lett benne teljes kuplung szett cserélve... Mikor elhoztam lent fogott a kuplung, most viszont a pedál legtetején fog... Gondolom kidolgozta a benne maradt levegőt, de normális ez, hogy legfelül fog? -
Doki16
addikt
Megane 3-nál mi a trükkje az OBD csatlakozót takaró műanyag leszedésének? Nem igazán akarja megadni magát
-
tresh
veterán
válasz
Sgt. Chris #29403 üzenetére
Szívesen
Ebbe az adalekos dologba én nem hiszek és csak ideiglenes megoldásnak tartom mert ha szivárog valahol akkor az kis idő újra fog.
-
Sgt. Chris
aktív tag
Köszi a részletes leírást...!
Azóta beszéltem vele, hétfőn lesz a napja, mert azt mondja, akkorra lesz nála olyan adalék, ami az olajhoz keverve a kisebb lyuka(ka)t el tudja tömíteni, ha vannak. Ha nincs ilyen, akkor meg az a legjobb...
Egyébként ő is azt mondta, hogy mindenképp lefejt mindent és az előírt gyári minőséget és mennyiséget tölti vissza a nyomáspróba után. (egyedül ez az adalék lesz extra, ami inkább biztosíték, mint muszály..)
-
tresh
veterán
válasz
Sgt. Chris #29400 üzenetére
A szaki azt mondta, hogy valószínűleg van valahol egy lyuk, mert olyan nncs, hogy a gáza magától elszeleljen, mivel ez egy zárt rendszer.
ennek fusson neki újra a "szaki" ugyan is zárt rendszer de a közeg mellé nem hiába kerül olaj ami a gumi tömítések végett kell hogy ne száradjon ki és ne eressze el a gázt... ugyan is ha nem használod állandóan a klímát csak hébe hóba akkor képes elereszteni a gázt a gumi tömítéseknél... alu cső hogy tud rohadni ? Vidd el rendes klímáshoz aki látott már ilyet és tudja is mit kell vele csinálni...
Klíma töltés/ellenőrzés menete:
- lefejti a gázt
- vakum alá helyezi a közeg nélkül rendszert kb 10-15 percig
- ha tartja a nyomást akkor megfelelő olaj/ hűtőközeg mennyiséggel visszatölti a rendszert
- majd autó indít és manuálnál/ digitnél is letekeri csutkára hogy max hideget fújon a gép
-ha jól sikerült a műtét akkor kb 25 fokos kinti hőmérsékletnél durván olyan 7-8 fokot kell tudni fújni.
-Ha ez meg van örül és használ (ja és télen is használni kell)
Pesten tudok segíteni ebben ha kell
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest