Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- ASUS notebook topic
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- LED / LCD TV topik
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
A távoli rádiókat (25-100km)
igen csak jó a rádióm... Beciripel a hangszóróba, hallani ahogy változik a fordulat szám, de most megint elmúlt 1 hónapja nem hallani. Legutóbb akkor jött vissza mikor a sok benzint miatt lemostam a motorteret, ekkor volt mikor nem ment 2 henger majd szép lassan kiszárítottam és rá egy hónapra elmúlt.
Gyurike: Akku sarú jó lehet mert indul a kocsi indítás közben vesz fel nagy áramot. Első körben átnézném az összes biztit.
-
giigz
veterán
válasz
Gyurike #31795 üzenetére
Nekem volt egy akkusaru gondom bő 1 éve, akkor is nyitotta az ajtókat, viszont nekem már be sem indult, azonnal lecsapta. Egy próbát megér. De mivel ez elektoromos hibának néz ki, ezért ne mással akarj foglalkozni, hanem az akksit, mindenféle elektromos kábel állapotát, biztosítékokat ellenőrizd, amennyire tudod. Ha nem találod meg a hibát, irány egy jó elektromos szerelő, nem hinném, hogy újdonság lenne neki ilyen jellegű hiba.
-
Gyurike
tag
Ezt mindenképp megnézem majd.
Javítsatok ki ha tévednék, de nem tippelnék UCH hibára, mert gombnyomásra indul az autó, ajtó nyit-zár, index és egyéb külső lámpa ég, csak belül nem kapok visszajelzést. Nem hülyéskedik, nem töröl feleslegesen az ablaktörlő vagy ilyesmi.
Az egyedüli (az ürességen kívüli) rendellenesség, hogy 2. gombnyomásra áll le a motor, de utána ugyanúgy indíthat, és 2 gombnyomással leállítható.De az akkusarukat, rögzítéseket mindenképp ellenőrzöm.
Akksi nem túl idős 2-3 éves, és jól bírja.
-
giigz
veterán
Az én 1.4 8V-mben is ilyen Eyquem gyertya van gyárilag?
-
kisninja
őstag
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Némi segítséget kérnék tőletek:
Nagyon úgy tűnik, hogy a Megane gyári EYQUEM RFN58LZ gyertyája hiánycikk. Legalábbis, ahol eddig próbáltam nem tudtak adni és rendelni sem.
1. kérdés: Tudtok-e esetleg valahol elfekvőben lévő készletről?
2. kérdés: Ha nem, akkor melyik a legajánlottabb típus bele. (NGK, Bosch, ilyesmik jöhetnek szóba)
4db kellene 1.6 16V gépbeElőre is köszönöm!
-
Gyurike
tag
válasz
#42667776 #31779 üzenetére
Szia Lion01!
Nem hinném hogy biztosíték ment volna ki. Ugyanis tényleg semmi nem megy az utastérben.
Tegnap még minden ment, ma reggel meg már ilyen volt, nem hiszem, hogy a semmiből levágott volna ~10 biztosítékot...
Kiváncsi lesze, hogy lesz-e még valakinek ötlete (vagy más is volt már ilyen helyzetben), de azért köszönöm a tippet! -
#42667776
törölt tag
válasz
Gyurike #31778 üzenetére
Hali!
M2-vel nincs tapasztalatom, de gondolom abban is a motortérben vannak a nagyobb biztosítékok én ott keresgélnék először. Aksisaru le majd egyesével nézd meg őket, segíthet ha a kezelési könyvben van leírás melyik hova tartozik. Beltéri biztosíték táblánál is lehet, bár annak szerintem kicsi az esélye, hogy csak a beltér funkcióinak a biztijei mennek ki. -
Gyurike
tag
Sziasztok!
Érdekes esetem volt ma reggel.
Szeretett kis Megane 2-esemet ma reggel indítva szokás szerint beindult, de a "beltérben" semmilyen elektromos eszköz nem működött. A műszerfal meg se nyekkent, minden mutató ugyanúgy 0-n, semmi LED visszajelzés, mint leállított állapotban. Ventillárokok, ablakemelő sem megy.
Ha indexelek, vagy felkapcsolom a helyzetjelzőt, akkor az kívül működik, de belül ugyanúgy néma csend, még az index se kattog.
Ha leállítom, utána újra indítható az autó, és a központi is nyit-zár.Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van ötlete, hogy mi lehet a gond?
-
rob210
Topikgazda
válasz
sladka_pani #31753 üzenetére
Na én pont ezért cserélem két évente, hogy ne legyen rozsdás, meg a megfelelő fagyállót teszem bele amiben a renault minősítésű korróziógátló van.
Aki mosogatni akarja az meg tegyen bele bár mit, de olyan tiszta nem lesz a rendszer mint az enyém, annak azért örülök, hogy gondos gazdától vettem.
Aki szintén odafigyelt mit rak a kocsiba. -
giigz
veterán
Azt hogy tudom megállapítani a legegyszerűbben, hogy milyen gyertya van a kocsiban? Gyertakulcs nélkül lehet?
-
giigz
veterán
Azt a mindenit, nem gyenge árak... Itt egy ismerősömnek 11 ezerért csinálták, de olyan lett, mintha új lenne a kormány
-
-=Tiger=-
tag
Mennyi a reális kormánybőrözés MII-re kb.?
-
sladka_pani
senior tag
válasz
rob210 #31752 üzenetére
Ha nem is kétévente törvényszerű, mert ha nem hengerfejes, akkor nem lesz olajos, de azért rá kell pislantani az a tuti! Ha cseréled, előtte sokszor nyomasd át sima vízzel a rendszert, hogy a lerakódás, szutyok, rozsda jöjjön ki, az idő alatt nem fog a csapvíztől vízkövesedni, aztán mehet a télen-nyáron fagyálló általában -18fokra bekeverve, reméljük hidegebb nem lesz
-
-=Tiger=-
tag
válasz
moriak #31750 üzenetére
Nézd, ha van egy jó szerelőd és közel van az autó, akkor nyílván nem, viszont ha olyan helyen van az autó, ahol nem megoldható, hogy megnézze, akkor igen.
Budakalászon van 1-2 ismerősöm a márkaszervízben, de ettől még nem oda viszem szervizelni.
Tegnap épp kérdeztem ezt a hajtókarcsapágyas cuccot... lássuk csak.... még 20% engedménnyel a munkadíjból, viszel olajat stb... 120E
30 körül van a csapágy
15E dekni tömítés
csavarok 8db /1500Ft/db
stb
stb
stb -
moriak
tag
Srácok mit gondoltok erről: [link]
Túl szép, hogy igaz legyen? Sérülve volt ez eleje, javítva lett, szó nélkül belemenne az átvizsgálásba, korrekt eladónak tűnik, viszont engem már a rózsaszín köd lep el!
Köszi! -
giigz
veterán
Vízpumpa cserénél a hűtővíz is cserélve van?
-
rob210
Topikgazda
válasz
sladka_pani #31737 üzenetére
Hévizen vagyok 9 napig, amúgy 2-3 ember győr közeli.
szép a gép nekem a 3as nagyon bejön. -
giigz
veterán
Na szóval nem én fogom lefesteni, ecsettel nagyon gané lenne, túl nagy már ahhoz a felület, és túlságosan látható helyen is van rajta munka. Kikevert spray + lakk kb. 6k lenne, ezért úgy voltam vele, rákérdezek a fényező ismerősömnél... És láss csodát ő is 6k-t mondott, festékszóróval lefújja, megcsinálja szépen
Szerdára adott időpontot, reggel viszem
-
AMD Power
titán
F1 pilóták gépei.
-
mycso
Topikgazda
válasz
sladka_pani #31734 üzenetére
Nos igen, az árak durvák, én m2-re vadászok első rs lököst, de elég ritka és ha van is, 80-100k körül adják. (a sima lökös meg 15k...)
Illetve kombira van gt spoiler a csomagtartó tetőre, ami 30k körül van, a gyáritól picit sportosabb, jobban kinyúlik, de basszus 3x annyi, mint a gyári.
Érdekes árak vannak.
Azon gondolkozok, hogy keresek valakit, aki üvegszállal dolgozik, aztán csináltatok vele egyet, vagy az én gyárimat alakíttatom át, ez lenne a legolcsóbb. -
#42667776
törölt tag
válasz
sladka_pani #31737 üzenetére
Köszi! Nekem tetszik, bár sokaknak nem jön be.... de ízlések és pofonok.
Én is láttam már azt a karbonos textilt, nem rossz! Itt még új vagyok, nem voltam talin, de ha lesz akkor remélem eljutok. Lagunásokkal sok talit szerveztünk anno, amíg pörgött a fórum. A "maggal" most is tartom a kapcsolatot, találkozgatunk is!
-
sladka_pani
senior tag
-
#42667776
törölt tag
válasz
sladka_pani #31733 üzenetére
-
sladka_pani
senior tag
Ami még érdekelne Megane III-ra, ha létezik egyáltalán, a hátsó ablak tetejéhez spoiler toldás, esetleg küszöb spoilerek. Azt tudom, hogy első és hátsó lökösből létezik sport verzió, kapható is aranyáron, de az első az úgy tökéletes ahogy van, a hátsót talán lecserélném
-
#42667776
törölt tag
válasz
sladka_pani #31729 üzenetére
Nagyon szép!
Látom a 19-el is foglalkoztál rendesen!
-
giigz
veterán
válasz
sladka_pani #31729 üzenetére
Nagyon f@sza
-
sladka_pani
senior tag
Így néz ki elölről, 2013-as facelift, meg a GT pack (króm és bőr cuccok sokasága):
Persze még télen a 15"-ös gumikkal, nyárra 16" felni van:
Csomagtér szolíd átvariálása (védőcsövet készítettem a nyomó elé, ki van számítva, hogy előtte 3 karton ásványvíz elfér
), ja és ezzel megyünk bevásárolni, hátsó ülés inkább plafonig pakolom
-
rob210
Topikgazda
válasz
sladka_pani #31722 üzenetére
Engem az újról jobban érdekeltek volna a képek.
Persze ez is szép csak a z új jobban mozgat, kollégám fluenceben ültem azt imádtam.
Ment is szépen a 140 lovas mocival -
rob210
Topikgazda
A spirál valamilyen elektromos hibára utal.
A környezet védelmi lámpa miatt valamilyen túldúsítás vagy rossz keverékképzés.
Így lambdaszondára gyanakszom én is.
Annak a csatlakozója a cliónál be szokott ázni el szokott oxidálódni.
Párszor szét kéne húzni be wd40ezni és szerintem megszűnik.
Bár ha nem jön elő többet akkor csak egyszeri baki volt. -
AMD Power
titán
válasz
sladka_pani #31716 üzenetére
2 miliót? Jézus...
Gondolom gyerkőc ilyesmi nem igazán van nálad?
Szép az autó tényleg.
-
-=Tiger=-
tag
Le a kalappal, fanatikus vagy.
-
sladka_pani
senior tag
Az új Megane-val megszívtam, mert már 2x okoskerék hiba volt gyárilag 3000-3000km-enként... (lásd videóimat linkeltem korábban)
0km-es autóról beszélünk, 5 évig ingyen javítják, de vissza nem veszik a phaszok! Egyébként erre csak önszántamból átalakításokra költöttem, ilyen volt első héten mindjárt a csomagtér autóhifi átépítése, 4 ablakra fekete légterelő, rendszámtábla és teljes belső tér fehér ledesítése, majd az első két lábtér kék ledes megvilágítása, a gyári első H7-es izzók fehérebbre cseréje (Osram Cool Blue Intense), középkonzolba szivargyújtóelosztó és USB-s töltő igényes befaragása, menetrögzítő kamera beszerelése, magasított fekete gyapjú szőnyeg ezüst körülhímzéssel 4db
Amit ezenkívül szeretnék az egy sport hátsó dob, de az már garit veszít elég hamar, ja meg lecseréltem itthon 12 ezernél az olajat 10.800FT-ból egészen pontosan 1 délelőtt alatt, ez még nem okoz garivesztést mert 30 ezresre elviszem nekik had húzzanak le... -
#42667776
törölt tag
válasz
sladka_pani #31716 üzenetére
Így van ez az öreg verdáknál 3-éve van nálam a mostani Lagu jövőhónapban lesz nagykorú anno kb 350-et költöttem rá ebben van két garnitúra új gumi 15" téli, 16" nyári + egy garnitúra 16" alufelni, a többi alkatrész, szerelést magam csináltam, minden működik rajta hibátlanul, két első sárvédő alját kéne lakatolni, de ha el akarnám adni nem adnának érte semmit, a használati értéke sokkal nagyobb mint a piaci!
-
giigz
veterán
válasz
sladka_pani #31716 üzenetére
Igen, alapból ugye az átírás, biztosítás, adó minden autóra van, tehát csak tisztán a kocsi 800 fölött van egy picivel, de a 900-at még nem érte el. (Majd eléri év végéig
)
Viszont a te eseted az extrém durva...
Az új Megane-ra nem kell költened?
-
sladka_pani
senior tag
Az átírást, biztosítást, adót egyebet, amit más autóra is ráköltenél (és persze az üzemanyagot se hagyjuk ki!!!), azt ne számold szerintem, mert elment volna a másikra. A 800-at simán elhiszem, mert 5 év alatt 2 milliót költöttem a 19-esemre, mert mindenből új meg profi alkatrészeket akartam. Aztán 1 éve nincs meg és azalatt míg elbontottam, durván 400-et tudtam kisajtolni belőle. 240ért vettem alkuval, rohadt lepusztultan, fapadosan, szinte semmilyen felszereltséggel
Kicsit húzom a számat ugyan, mert mikor már teljesen kész lett volna, azaz megvettem a teljes átfényezéshez is a 3 liter színt (még megvan), akkor a végére beszart a főfékmunkahenger, a vadiúj lengőkarokat nem húzta meg egy szerelő rendesen (pedig amúgy magam javítottam legtöbbször, de ekkor nem volt műhelyem rá), kiesett a csavar, elferdült a bal fele, még a bölcső is kapott ugye, szögeshálóra kopott az első gumim 140km alatt (muszáj volt vele hazajönnöm), és ekkor azt mondtam el vagy átkozva te rohadék, soha többet egy fillért se költök rád. De még is megérte minden, és imádtam a vele töltött 360ezer km-t, még úgy is, hogy sokszor minden délután bütyköltük vagy legalább hétvégente, folyton az úton voltKi lett lakatolva utolsó porcikáig (300.000ft volt és 5nap) és az évek alatt ő mellette 3 tizenkilencest elbontottam, hogy mindenből legyen minimum 2 tartalék alkatrészem. Igazi szívpecsét volt a 19-es, a szám, a kocsi, én mindenben azt láttam. Mai napig hiányzik, ez az új Mégane egyáltalán nem olyan feelinges! Visszacsinálhatnám az időt nem tudom mi lenne, de 2 autót nehéz fenttartani...
-
giigz
veterán
válasz
AMD Power #31712 üzenetére
Mindezt úgy, hogy az elején átírással együtt egy 500k-s limitet terveztem...
Amikor felvázoltam, hogy nagyjából mennyibe fog kerülni az autó a következő években, kompletten átírással 500k-t írtam az első évre, utána pedig évente 20-25k-val számoltam...
Majdnem így lett...
-
SZATA
senior tag
-
Pecc
őstag
Azért adja el, hogy vegyen egy másikat ki tudja kitől? Ki tudja, hogy volt használva, mennyi km, stb.
Megvesz egy másik kocsit ami kicsit újabb. Ül majd egy újabb autóban amivel lehet ugyanazt csinálni, ami ezen már kész van. A vége ugyanaz lesz, nem lehet majd annyiért eladni azt sem, mint ahogy ezt sem. Nem érné meg a váltás erről csak egy sokkal jobbra, arra meg gyanítom innen sokunknak nem futja.
Peace -
giigz
veterán
Ráköltöttem 1 milliót, és adjam el 300-ért? Akkor már inkább használom ha már közel a 100%-os állapot. 1,5 év foglalkozás vele, 1.000.000 Ft és menjen minden kárba?
Nekem annyi a lényeg, hogy induljon, menjen, és a következő 3 évben fusson le még 30-50.000 km-t. Nagy hülyeség lenne már eladni. Nem kellett volna ezt megvenni, hanem várni még egy picit. Ha már most ez van, ebből a helyzetből kell kihoznom a legtöbbet.
Még idén van egy kis munka vele, megcsinálom 100%-ra, aztán megy ameddig megy. Utána kb. bő 3 év múlva majd lecserélem, ha úgy alakul, ez meg az udvar végében megpihen
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #31701 üzenetére
Azt a hangot, ami neked jön a futómű felől, nem tudod levidezóni, vagy alig hallható?
Mert nemrég nekem is elkezdett valami hang jönni a bal eleje felől, de csak akkor, amikor foltozott úton megyek, sima úton nem hallatszódik semmi. Nem koppanás, inkább valamilyen surlódó hang...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #31699 üzenetére
Mert nálatok emberi áron vannak az alkatrészek.
Nem kérek ilyet tőled, de nézd már meg légyszíves hogy 2001 K4M700 as LA04 1.6 16V-hez mennyibe kerülne nálatok a teljes jobb, bal féltengely!Mert itt kedvezményesen 46.000.- lenne plusz 4 liter váltóolaj.
Összesen 54.000.-Ezért felújíttatom ezt is, attól tartok. az Felújításonként 14.000.-
Remélhetőleg csak a két belső ment szét de ha még szerencsésebb vagyok akkor csak a bal belső.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Akciókamerák
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Béta iOS-t használók topikja
- Battlefield 6
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest