-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsit más téma, de a hidegen rúgásról jut eszembe. Haver sofőrködik néha BMW-s rendezvényeken, ilyen-olyan nagykövetet kell vinni ide-oda vagy kiviszik az új bimmereket rendezvényre, hogy lehessen tesztvezetni stb. Zsír új 5-ösöket kaptak legutóbb, annyira kellett figyelniük hogy a 2500km-t nem léphetik át vele, mert addig számít új autónak és úgy tudják még jól eladni utána. Na de azok az autók amit kaptak. Tiltáson pörögtek vele a parkolóba meló után, bejáratós motorral
Volt olyan verda amit 240-el küldtek meg autópályán. A MINI-ket kivitték tesztnapra a ringre zsír új pirelli pzerokkal, a nap végére lerobbantak a gumik az autókról. Volt olyan 3-as ami 1800km után már dobta a check enginet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #80897 üzenetére
Nem tudom ki-hogy használja de mivel cégesek fokozottan benne van a pakliban, hogy rúgják neki hidegen (is). Nem mintha mérvadó mintavételi lehetőség lenne ez pár autó ami nálunk fut. Szóval azt tudjuk, hogy nem tudunk sokat.
De tény, hogy a 1,8-nál voltak ilyen gondok nálunk a 2.0-nál meg nem. Bár mindegy, már úgyis futtatják ki őket, 1,4 tsi jön már csak meg 2.0 tdi.mod:
Jah ez ilyen.
Nálam van kék led amíg hideg a víz (ha már vízhőfokmérőre nem futotta a gyárnak) de sok autóból már ezt is elspórolják sajnos.
-
bajnokpityu
félisten
ezért nem tekintem hibának ezt. a régi 1.3as 8v stift dugója is hajlamos volt kettétörni, ha valaki -10ben elrugta neki, mégis toleránsak voltunk, nem hibának mondtuk. itt se kéne, sztem. ha meleg motorral tiporják, akkor bizony nem kopik túlzottan az 1.8tsi, nem eszik olajat, nem lesz hengerfejes,stb..
annyit megtehettek volna mondjuk a gyárnál, hogy vagy fojtson, amig hideg, vagy legalább érezni lehessen, hogy nem annyira jó neki. mert pontosan ugyanúgy működik hidegen, mint melegen. mondeonál nagyon érezni, pl, hogy "hideg vagyok, ne b*ssztass", vitara is jelezte, hogy nem kerek még a működése. kia se jelzi sehogy a hidegséget.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #80895 üzenetére
Mondjuk rontja a képet, hogy cégesek tehát senki sem kímélőben használja őket... Azért az sokat számít ha hidegen nem rúgod.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
tomcsi23 #80893 üzenetére
ezek szerint. nomeg közvetlen befecsi, teljesen láncos, stb..
Qru: elhiszem. felénk nem volt egyiknek se baja. viszont mi is, meg szomszédok is eladták 1 hónapon belül, remélhetőleg nem lesz további infó sorsukról. tartok tőle, hogy erősen felhasználófüggő a dolog. felénk mindannyian gondosan bemelegitettük, mielőtt padlóztunk. -
tomcsi23
veterán
válasz
bajnokpityu #80891 üzenetére
A 20 szelepből lett 16?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #80891 üzenetére
Az 1.8 tsi dugattyú problémái érdekes módon nem jelentkeznek a 2.0 tsi-nél. Szóval nem teljesen egyforma a két motor mégsem az a gyanúm. Nálunk a flottában van jó pár 1.8 tsi meg 2.0 tsi is és a nagyobb blokkból egy sem lett HF-es a kisebbnél meg 10-ből 6 az lett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #80889 üzenetére
Legalább felvállalják.
Amúgy vannak jó motorjaik is. A 2.0 CR TDI meg a 2.0 T(F)SI pl sztem jó konstrukciók.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #80885 üzenetére
Jah csak ők cserélik a blokkot gariban (akár a már említett bokszerdízel, vagy pl a vvt-k) míg a VAG sunnyog és szarik a szakadó láncokra meg a hengerfejesedő blokkokra...
mod:
Amúgy a Skyactiv 1.0 se volt probléma mentes, a dízeleknél voltak ott is gyerkőc betegségek ha jól tudom...
-
EQMontoya
veterán
válasz
BigBlackDog #80881 üzenetére
De
Qru: az első szériás vvti benzinesekkel is volt probléma bőven, gyakorlatilag az összessel. 1.4-1.6-1.8 ette az olajat 2.0-nál hajlamos volt vetemedni a blokk (az 1.4-1.8 gyakorlatilag ugyanaz más lökettel, a 2.0 tök más). Szóval a japók is basznak el dolgokat bőven.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Jaffa75
őstag
válasz
BigBlackDog #80871 üzenetére
dehogynem, ez a rég divatos "Rat" stílust fedi, de gyári kivitelben...
Biztos nem vennék ebből a verziójú új motorból, ki tudja milyen tartós lesz? Nincs tapasztalat, csak gyerekbetegség...
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #80874 üzenetére
Ahogy Peter is irja lehet gyarilag is csinatlatni a kereskedonel, de a viaszos miatt egyebkent sem bukod a garanciat, azt csak az aljara rafujjak es egy atlatszo reteg lesz.
Egyebkent a marcinel is felaras extra az alvazvedelem -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #80868 üzenetére
Fixen 2,2 előre, hátra meg 2,1 van a matricán de én 2,3/2,2-re fújva használom. A manual ettől részletesebb, ott le van írva, hogy pincehőfok mellett értendő a nyomásérték (16 fok) és +/-5 fokonként +/- 0,07 bar nyomást kell elvenni/hozzáadni.
Továbbá leírja azt is, hogy ha a meleg garázsból kimész télen pl a -15 fokba akkor bejelezhet a TPMS a hirtelen nyomásvesztés miatt.Vagy a széle kopik (alacsony nyomás) vagy közepe jobban (túlfújva). A legjobb stabilitás és fékút szempontjából ha a gyári értékre fújod. Kivéve az újabb autóknál ahol a fogyasztás mérés miatt már ezzel is trükköznek (gyárilag előírtan túlfújt gumik). Ha hosszabb távot mész pályán érdemes kicsit többet fújni bele a kisebb gördülési ellenállás miatt. De nem sokkal mert tartós magas tempónál amúgy is felmelegszik a gumi a súrlódástól, tehát nő benne a nyomás. A gyárinál alacsonyabb nyomáson meg nem érdemes járni kivéve ha nagyon csúszós (hó/sár) részen akarsz átkelni akkor kicsit engedhetsz ki a gumiból mert nagyobb lesz a kapaszkodóképessége.
Ezen kívül a nyílmintás gumik (mint pl a CC) hajlamosak (fürészfogasan) félrekopni gyári nyomáson így azokba érdemes picit több levegőt fújni (én is ezért tolok bele picit többet a gyárinál).
Mazzag téma: Sztem a rohadási hajlamon hamarosan javítanak de valóban egy merőben új technika mindig tartoghat meglepetéseket. Lásd bokszerdízel... Mindenki várta mint a messiást aztán kiderült, hogy egy kalap... az egész. Persze mostanra már jóra reszelték de ehhez kellett pár év. De a konszernél maradva hozhatnám a D-Cat motorokat (csak, hogy ne mindig a tsi flame menjen
).
-
-
Peter.70
addikt
válasz
BigBlackDog #80874 üzenetére
Mazdánál nem, Van ismerősöm aki az új autónál csináltatott kiegészítő alváz védelmet. És Mazda márka kereskedés is adott nekem rá ajánlatot
-
BigBlackDog
veterán
-
footy
addikt
válasz
BigBlackDog #80868 üzenetére
Uj autonal nem felnek a rohadastol, csinaltatsz egy alvazvedelmet es kesz(ami garancias 2 evente a viaszosat, utana pedig egy teljes(Dinitrol) uregvedelmet). Inkabb az a kerdes, hogy valojaban mennyire jo/megbizhato a technika, mert van egy-ket trukkos megoldas benne, ami nem feltetlenul megbizhato hosszu tavon. (kiegészítő dugattyú ) A masik, hogy mennyire lesz tenyleg tiszta a nagynyomasu (direkt) befecskendezessel, mert pont az a karos reszecskek egyik eloidezoje.
-
Peter.70
addikt
Sok negatív ember
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Peter.70 #80869 üzenetére
Az újabbak állítólag már nem rohadnak annyira
Nos, hát reménykedek benne, hogy ez nem csak egy új, rozsda színéhez optimalizált fényezés megjelenését jelenti.
Most komolyan, kezdem már néha azt érezni, hogy kartellhangulat van már jó néhány éve. Mazdáék jönnek a jó motorokkal és formákkal, de elcseszik a korrózióvédelmet, Hondáéknál egyre jobban megfojtott szívóbenyákkal próbálkoztak egy jó darabig (majd a turbóbenzines típusoknál meg árban kezdenek elszállni), németeknél meg érzésem szerint a tartósság/gondozásmentesség kérdőjelezhető meg az utóbbi 8-10 évben, koreaiaknál meg a motorválaszték eléggé harmatos. Elég sok márkát ki tudok lőni, főleg használt autók terén.
Persze ez csak a saját meglátásom, lehetséges, hogy csipa van a szememben.
-
Peter.70
addikt
válasz
BigBlackDog #80868 üzenetére
Az újabbak állítólag már nem rohadnak annyira
-
BigBlackDog
veterán
Gondolom egy kombinál a nagy terhelést vették alapul, ezért van csak egy érték.
Ha már itt tartunk, kérdezek. Guminyomás változtatása milyen következményekkel jár? Gondolom (a gyárilag megadotthoz képest) alacsonyabb guminyomás mellett jobban tapad a gumi, meg talán kisebb a gördülési zaj, ha pedig túl van fújva, akkor kisebb a fogyasztása. Meg aztán tippelnék, hogy mindkét esetben elkezd rendellenes kopni a gumi. Esetleg van még más előny-hátrány?
(#80867) Qru: Olvastam én is, gondoltam is rá, hogy kibekkelem Tücsökkel 2019-ig, aztán majd átülök egy 3-asba. De egyrészt gondolom lesz ára újonnan, másrészt új konstrukció lesz még akkor nulla tapasztalattal és akkor még ott van a Mazda rohadási hajlama is.
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
válasz
Speeedfire #80854 üzenetére
150e környékén lehet már jót venni. 100e alattiak, csak játékok.
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ideiglenes kivonás mindenképpen személyesen intézendő, nincs ügyfélkapus opció? Sok a sarc a (törött)
teherkocsira, javítás idejére jó lenne kivonni, ha nem kell fél napot rászánni.Manitou: BMW gyári talán 3500 volt, szilikonmentes, gumikéderekre valót kértem, ez konkrétan nem spray formában van.
-
Manitou
veterán
Autógumi ápolásához tudnátok ajánlani valami jó terméket? Nem baj ha nem drága
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #80847 üzenetére
Az a fura, hogy a gyárilag 140 lovas 205/55R16-ot kap a 170 lovas meg 215/55R16-ot. Eddig 3 teljes szezont nyomtam le nyáron 215 Conti PC5 télen 205-ös Conti TS850-es gumival de még se félerekopás se rendellenes viselkedést nem tapasztaltam. Gyanúm szerint csak a nagyobb teljesítmény miatt kapott szélesebb pacskert a gyárilag 170-es. De erre Mági tudna pontos választ adni.
Az viszont tuti, hogy a gyárilag a 215-ös mérethez van belőve a futómű (még ha fizikailag azonosak is a beállításuk tuti nem). -
válasz
barnam_ #80851 üzenetére
Ezt az ablaktörlő szettet néztem ki; lécci ne rendeld meg automatikusan, mert lehet, hogy addig veszek itthon. Köszönöm szépen!
Karcher: ennek az elődje van nekem; bohóckodni elég. 🤡 Nem összevethető az ereje egy benzinkúti lándzsáséval. A mostaniak nem igazán tartósak, az enyém mondjuk 8-10 éves és még megy. Full műanyag a belseje, a dugattyú is.
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #80850 üzenetére
Persze, mi lenne az?
Felveszem kedvencekbe, így talán nem felejtem el majd(bár nem tudom mikor lesz legközelebb, ezért remélem nem sürgős)
szerk.:
Erősen agyalok nagynyomású mosón autómosáshoz (meg máshoz is jó). Ezt néztem ki, mert árban is jó, és vannak hozzá kiegészítők.
Szerintetek? Mosás után úgyis szárazra törlöm, akkor nem hátrány hogy nincs foltmentes víz. -
szabonagyur
félisten
válasz
bajnokpityu #80846 üzenetére
Én sem épp ma csináltam, de nekünk(nekem) külön kérte az oktató meg vizsgáztató is, hogy lehetőleg 1 nagyon max 1,5 autós helyre parkoljak csak be, mivel nem kíváncsi arra, hogy állok meg egy kamion helyén.
Ezzel az a ciki, hogy látom hogy sokan utána is így parkolnak...
-
barnam_
nagyúr
Nekem az volt az érzésem, hogy google fordítót használnak.
Érdemesebb angolul írni nekik, de Valika akkor is ragaszkodott a tört magyarhoz, mikor kifejezetten írtam neki angolul, hogy angolul válaszoljon. Szerintem egy kiegészítő van neki bekapcsolva a ticket kezelő rendszerben (zendesk), amiről nem is tud.Van egy másik user (Alan), ő normálisan tud kommunikálni angolul.
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz
szabonagyur #80845 üzenetére
nem jól rémlik, hogy 1szer szabad Yozni forgalmi vizsgán?
amúgy igen, amikor mi csináltuk a vizsgát, akkor kevés kocsi volt vidéken. és úgy szólt a feladat, hogy alkalmas helyen két autó közé. Anno a két autó között akár 100m is lehetett
-
szabonagyur
félisten
Mai miért ne: meló után próbálok megállni a ház előtt ami amúgy sem egyszerű feladat. Már 2 percet várok és tartom fel a forgalmat, mivel várom, hogy a tanuló vezető befejezze a 2,5 helyen való tologatást, igazgatást. A végén meguntam és kerestem másik részen helyet.
Mikor mentem fel a lakásba még mindig ott tologatta előre hátra a járművet a 2,5 autónyi helyen, de a végén csak lerakta középre.
A végén kérdem az oktató, hogy biztos jó lesz ez meg erre kell tanítani? Ő meg ez így jó van, nincs felfestve a parkolás konkrét helye, megállhat ahol akar.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
norrberth #80843 üzenetére
Nagyon vótmá (legalábbis nekem).
Viszont volt másik kellemetlenség is. De azóta már csak javították a "bugot".
-
norrberth
addikt
Volvo auto brake system fail
YT Alert
-
arni1
aktív tag
válasz
barnam_ #80841 üzenetére
A honlap alapján nagyon jó az értékelésük, de a levelezésünkben így írnak:
"sojnos csok dyári.
Szivesen segitetűnk Önnek, ho lesz még valomi kérdése ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.
Üdvözlettel,
Autodoc csapota
.Tisztelettel Valika "E miatt fordulttam a topikhoz. Szétnézek még aztán átgondolom, hogy honnan rendeljek.
Köszönöm a választ!
-
barnam_
nagyúr
Több webshop is van különböző néven, de valójában mindegyik mögött az Autodoc GmbH nevű cég van.
Eddig háromszor rendeltem tőlük: az első volt nagyon gyors (kedden rendeltem, pénteken jött), az előző már lassú (07.26 - 08.08; alkatrészhiányra meg rendszerhibára hivatkoztak). Most legutóbb hétfő este rendeltem, eddig nem jött email tracking számmal.35 ezer ft felett ingyenes a szállítás, alatta szerintem nem éri meg, mert kisebb értékű cuccoknál pl. a Kauffer is jó áron van. Még annyit érdemes megjegyezni, hogy csak angolul beszélő ügyfél szolgálatuk van. (akik kicsit törik az angolt, tehát szerintem románok csinálják)
-
arni1
aktív tag
Sziasztok!
A www.autoalkatreszonline24.hu oldal mennyire megbízható?
Előre is köszönöm a választ!
-
Qru
MODERÁTOR
-
rii
nagyúr
köszönöm mindenkinek
reményeim szerint akkor talán nem jön a mikulás .-/(#80833) szentkuti11:
iiiigennn
egyszer pedig ott mán'megcsináltam, hogy lámpa megfog.... első voltam ... kilőttem, és még a 3. lámpa pirosra váltása előtt átértem rajta bőségesen a kis skoda feli-vel ... na az nem 70 volt ... meg sündörgők se voltak ..... mák .... -
válasz
bajnokpityu #80829 üzenetére
Tapasztalni fogom ősztől. Még nem döntöttem el, hogy a kinézett vasfelni+dísztárcsa vagy alufelni lesz-e. Meg hogy akkor az előbbi 16-os, a gyári meg 17-es.
(#80821) lenko: Van ilyened? Urambocsá vezeted is? Tapasztalat? Kép alapján peresebb, annyival, hogy azt már megérezni, de várjálvárjál, miafenéértisbeszélekénveled?
-
rii
nagyúr
sziasztok
eléggé hektikusan működik mifelénk a posta
hol tudnék érdeklődni, megvágtak-e gyorshajtásért?
(6-os főút után Savoya mellett 72-vel mentem, bokrok közt meg elbújtak a sünök)
-
bajnokpityu
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #80827 üzenetére
az nem lehet
biztos ti szortátok rá
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #80818 üzenetére
pénteken hozom el, mert névreírva kértem és legközelebb akkor lesz időm elmenni érte
lenko: ja ez nekem is tetszik meg a keréknyomás ellenőrző szar miatt lehet célszerű is lenne: -
-
adalbert1
veterán
válasz
Magnum_ #80796 üzenetére
Ikeában és tesco-nál múltkor mi is a családi helyre álltunk meg, igaz, még volt 1-2 hét szülésig.
Ennyi szerintem belefér.
Tegnap amúgy meglepődtem, hogy a váci úti tescoban mégis csak beüzemelték újra a sorompókat a beléptetésnél, pár éve már mentek 1-2 hétig, de utána hanyagolták a dolgot - ezek szerint lehet, hogy megint megunták, hogy sokan p+r-nek használják.
Én reggelente megyek kb. a gyöngyösi utca magasságából az Infoparkba - tapasztalataim szerint 7 óra előtt még nincs nagy forgalom, és 10 előtt már nincs (persze van pár nap, mikor még akkor is van), a 8 óra körüli időpont a legrosszabb az elinduláshoz. -
kisza25
félisten
mert nagyon nagy távolságokat tesznek meg egyben,
én is kerülöm őket.
más.: ma mentem Lelle-Boglár elkerülőn, 90 helyett 60-al ment elöttem az ember.
Jobbra kanyarodik az út nem lehet belátni, vártam kicsit és kimentem előzni, velem együtt kijött egy kis busz is mögöttem, eddig semmi gáz, de elkezdett engem is előzni közben már 2 autó jött szembe, még gyorsítottam volna, de elvettem a gázt, így is alig fért be.
1perc múlva Boglárra érve a kisbusz megállt a kocsma előtt 2 másodpercel előbb ért oda, mintha mögém besorolezért érdemea volt 4-5 ember élet3t veszélyeztetnie
le is lassítottam és sokat mondóan bólogatva mutattam neki a hüvejk újam
Ez után a kereszteződésben lefulladt elöttem egy autós, mert telefonált és nem tudott váltani, majd ezt megkerülve index nélkül satu fékkel befordult egy autó elöttem a kocsibejáróra, volt még sok más csak oda, de most ennyi ia elég áááá -
Qru
MODERÁTOR
válasz
bbubby00 #80802 üzenetére
Márkaszervizzel óvatos lennék, sok ott a pék. Az előző autót ott javítattuk (hátulról belém jöttek). Na most nem találták el a színt és a hátsó ablaktörlőm se működött többet. Gariba visszavittem újra fújták a hátsó ajtót de az ablaktörlőt csak nem sikerült működésre bírniuk.
-
-
bbubby00
őstag
Újpest környékén tudtok ajánlani fényező mestert, aki számlával dolgozik? Kárügyintézés végett, csak ez az opció jöhet szóba. Esetleg vigyem be egy Opel kereskedésbe és csináltassam meg ott, hisz úgyis kifizetik?
Sosem volt még ilyenem, tehát fingom sincs az egészről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen monitort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Autóhifi
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- MasterDeeJay: HDD működési idő rekord 29766 nap :)
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Steam Deck
- További aktív témák...
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest