Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Bluetooth hangszórók
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone-nal videózol? Ezért kell egy külső SSD! – Aiffro P10 bemutató
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #261194 üzenetére
Holloko fele a Bableves csarda egesz korrekt. Amugy nem olyan jok az utak arra, inkabb Matra 24-es ut.
Direkt befecsi nem erintkezik a szivoszeleppel direktben. Kevesbe kormol az az elonye. E10 aztan 100-150 ezernel pucolas.
Ha Matra akkor meg a Vorosko ami ertelmezheto de az se egy nagy durranas azert.
-
Reggie0
félisten
válasz
z0d1@Ku$ #261182 üzenetére
A sulyos baleset az mas kategoria, mint a szabalysertes. De sokat kuldozgetnek rendoroket egyeb celbol, pl. bizonyitekot, iratokat vagy egyeb vackot vigyen at egyik orsrol a masikra, vagy helyszinen kell valami egyeb tevekenyseget vegeznie stb.. Ezek nem fognak megallni ilyesmi miatt.
-
válasz
focvis #261175 üzenetére
Annyira szánalmasnak érzem ezeket a néhány forintos kuponokat. Őszintén, mennyit dob a családi bűdzsén -1000Ft? Pár liter üzemanyagon ez az összeg megvan a MOL-nak. Az lenne segítség ha azt dobnák be, h 10-20 esetleg többet tankolhatsz ingyen. Sokat gondolkodtam, h az emberek miért vannak ezekért a filléres dolgokért megőrülve?? Ha otthon, az Alföldön tankolok, ennyit, vagy többbet hagyok szerencsétlen kutasnak. Bocsánat, nem Neked szántam, csak most Te (is) említetted, ez volt az input.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
macilaci78 #261159 üzenetére
Jó de ezek mind motoros sztorik, azokat tényleg szeretik zsanettozgatni, bár nem tudom miért fókuszálnak azokra jobban.
Reggie0: Szerintem meg ha a rendőr rendőrautóban ül, akkor rendőrködjön, csinálja ami a feladata, mert pont az ilyenek miatt támadnak meg egyre több rendőrt a nyílt utcán, meg nézik semmibe őket. Mentő sem fog elhaladni egy súlyos baleset mellett azért mett ő éppen giroszért megy
radi8tor: engem nem izgat hogy kinek van led izzoja a kocsiban, túl van ez lihegve bőven.
rbalint88: pontosan. És rengeteg a baleset is. Az utóbbi egy hétben itt a környéken, minden reggel és délután baleset van az üllőin. Ma is lezárták a fél üllőit a lidl-nél valami motoros baleset miatt. Volt ott mentő, tűzoltó meg minden aminek kell.
-
válasz
6030D #261178 üzenetére
Azt gondolom igen.
Vili: Tudod új autó (számomra), mutassunk tiszteletet egymás iránt (a cicamobil finom dolgokat kap, cserébe ne szopasson meg). Puru 608 lett volna, a táltos 625, ennyit megért a kényeztetés.
Hosszútávon normális 95-össel fog járni. Ez a Skyactiv motor tisztán GDI, időnként kell neki a pucolás (már amennyire pucolja a benzin).
-
Reggie0
félisten
válasz
rbalint88 #261174 üzenetére
Mert egyre tobben vezetnek fillerbszo modon. En is kevesebb embert engedek be, mert 90%-hogy olyan jon at amelyik aztan lampatol lampaig guritja ki az autot, mikozben leszarja, hogy mogotte mar nem ernek at a zoldon.
Ugyanigy zoldnel elindulni sem hajlandoak emberi tempoban. Ha mogottem csigulnak az nem zavar. -
-
rbalint88
addikt
Ha mar ugyis jovendoljuk a vilagveget: az a megfigyelesem, hogy kb karacsony ota* egyre rosszabb a moral, elozekenyseg/emberseg tekinteteben. Jelesul eddigi tapasztalataim alapjan egy-ket gyoker volt csak, aki dacbol nem enged be, hanem a gazba tapos es aztan nagyot fekez, nehogy egy autonyival hatrebb legyen. Meg ha a gyalogosnak megallsz ugy, hogy meg nincs a zebra kozepen, akkor ledudalnak. Ketiranyu utcaban nem all felre, akinek felre kellene. Araszolaskor kozepre huzodnak es a motoros nem tud elorecsorogni. Buszt nem engedik ki a megallobol.
Ezek olyan dolgok, amik eddig is voltak, de nem ilyen szamban. Eddig 30% volt a bunko, most 70%, erzesre.* lement a szeretet unnepe, elobujt a rezsidemon, lassul a gazdasag, inflacio, stb, szoval a gazdasagi rossz kedv lenyomatot hagy itt is.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
Khm
[link] (a motoros eltévedt ezért 2 perccel lassabb volt mint lehetett volna)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
kisza25 #261165 üzenetére
Én is olyanban lakok, ráadásul két házba is vezet ajtó, összesen 4 lépcsőház 48 lakásába. Simán lehet olyan szerencsétlen, akinek a buszmegálló közelebb van, mint a garázsban parkoló autója.
Szüleimnél azért van bő 25 éve elektromos garázsajtó, nagykapu, mert apám lusta volt kézzel nyitogatni ezeket. -
válasz
macilaci78 #261164 üzenetére
Látom az eredeti írásom nem sikerült értelmezni, nem baj, megszoktam már ezt itt, mindenki csak írni jön, nem olvasni.
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #261164 üzenetére
Egész sok olyan házat tudok, ahol bemész a garázsba és onnan a házba egy ajtón át
-
kisza25
félisten
válasz
Vismajor01 #261107 üzenetére
Mert ki fogtál olyan vevőket, akik bementek az okmányirodába és időben átiratták, ezért neked nem volt veled dolgod
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Vismajor01 #261158 üzenetére
Robogó is kb 350k-tól indul újonnan kis hazánkban és ez még a dzsunka kategória.
Az egy fokkal jobb kínai (Sym, Keeway, Motowell) abban jobb, hogy lehet tudni, mit másoltak, milyen sikerrel, mik a várható hibái, 500k-tól. A Hondának egyetlen modellje van smkp kategóriában jelenleg, az egy gyerek méretű krosszmotor.
Egy valamire való smkp 700k-tól indul, például a Derbi. Na, ez összemérhető például a mai Dacia-val.A használt motorok árait, kínálatát nem ismerem, eddig távol állt tőlem a vásárlás. Azért a túra BMW-kre ránéztem és 3 mFt-ért 15 év körülieket láttam hahu-n legalább 100k km körüli futással. A 15 éves német prémiumok mennyiért is mennek?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
z0d1@Ku$ #261144 üzenetére
Múlt héten valamelyik este mentünk haza a Hungárián. Egy smkp szépen küzd 50-nel a külső sávban a forgalommal. A pirosnál szépen előre csorog. Egyszercsak elhalad a középsőben egy rendőr mellett a Népliget és a Hidegkuti Nándor Stadion között. A rendőr kimegy mögé, a robogós persze megy tovább 50-55-tel, a szabályos 40 helyett.
A rendőr levillogja és félrehúzódnak valamelyik kisutcába bekanyarodva.Nyilván nem bünteti meg, aligha volt hitelesített óra a rendőrautóban, az pedig nem állja meg a lábát, hogy az autó sebességmérője 50+-t mutatott.
Öcsémmel ugyanezt megcsináltuk a Krisztina körúton a Mammut felől jövet. Rendőrautó kihúzott a jobb szélsőbe, tartotta a 40-et. 1-2 sarok után meguntam, mindketten ráelőztünk, levillogott, megálltunk. Csak igazoltatott, illetve a robogók okmányait kérdezték. Meglepődtek, hogy testvérek vagyunk, de a sebességet szóba sem hozták.
Higgadtan, tisztelettel beszéltünk velük, nem voltunk megijedve, nem is hőbörögtünk. Nemigen tudott volna mit ránk verni. Sisak, kesztyű, hosszú ujjú zárt öltözet megvolt, a robogók állapota megfelel, lámpa világított, a gyár forgalom miatt nem is cikáztunk a sávok között.Előtte pár hónappal a Fehérvári úton állítottak le, akkor valami összehangolt akció keretében kimondottan a robogósokra, motorosokra fókuszáltak. Az volt az egyetlen alkalom, hogy az alvázszámot is megnézték. Egy műanyag takaróelem mögött van a vázon a lábszáram előtt.
Kérdeztem a fiatal rendőrt, hogy van-e kéznél egy csavarhúzója, bicskája, hogy kipattintsam? Meglepődött, elkezdte tapogatni a zsebeit. Legyintettem, "akkor megoldom", elővettem a sajátomat, kicsaptam, lepattintottam a fedlapot: "ehun van!". Ezen is meglepődött, de már elraktam az amúgy 6 centis pengét.
Leolvasta, összevetette a biztosításommal. Nem tette szóvá, hogy nem egyezik, az online rendszer nem fogadta el biztosításkötéskor az alvázszámomat, túl kevés karakter. Eléírtam annyi 0-t, amennyivel már elégedett volt a rendszer.Autósként egyszer szondáztattak, kb 18 éve. Szerintem vagy 6 éve nem igazoltattak, akkor is csak szülőfalum határában, a román határ mellett. Összesen talán tucatszor állított le rendőr 25 év alatt, mióta jogsim van.
-
Vismajor01
addikt
válasz
macilaci78 #261156 üzenetére
Jó, de a BMW túramotort azt ne a legolcsóbb Suzuki Ignissel vesd össze!
Az ami a motorok világában 12.5m az autóknál a 7es BMW 60milkáért. Normális motorokat lehet kapni 3-5m körül, az a mi golfunk, és lehet venni csoffadt 50 cm3 használtan na az a mi suzukink
Én robogóm kb kb ~~500e-ből van(értsd mindent amit ráköltöttem induló árral együtt), ennyit már ráköltöttem a kocsira pedig a motor 4 éve van meg ez meg fél
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Vismajor01 #261121 üzenetére
Nem vettem bele autó vs motor relációt, csak azt írtam, hogy egy motoros balesethez legalább 1 hülye kell... Egy motorbalesethez nem feltétlenül kell segítség, a motoros egyedül is könnyen tud balesetet szenvedni.
Azonban ha a motoros észnél van és megfelelően közlekedik, akkor jóbal kisebb a kockázat. Betartja a megengedett sebességhatárokat, kanyarban ésszel, a belátható szakasz szerinti sebességgel közlekedik, nem a felezővonalról a szembe sávba dőlve, stb.
Ilyen motorost esetleg az úthibák, egyéb be nem látható vis maior körülmények lephetik meg.
A forgalom többi résztvevői is részben ide tartoznak.Fogyasztás: mindenhol 3 liter körüli fogyasztást hallok 2T 50 ccm-re, alattam az enyém 5 litert eszik.
Azért tegyük hozzá, hogy ez két személynyi súly, ami a robogóm terhelhetőségének felső határa. Ilyen fogyasztással a 300 ccm is eljárna alattam, teljesen más dinamikával, sebességgel, tartóssággal.
A kresznek megfelelő közlekedéssel a nagymotorok is beérik 6-7 literrel, igaz, a vigyorgás csak rövidebb ideig tart.
Egy smkp-n csak egy fő utazhat, egy rendszámos motoron 2, oldalkocsival 3 és ennyi a max. Azért az is ritka, hogy egy motort rendszeresen 2 fővel használnak, a 3 fő tényleg esetleges.Egy személyautóban úgy emlékszem, valami statisztika szerint 1,7 fő utazik átlagosan. Biztosan van valami statisztika az átlagfogyasztásra is.
Tothgera30: ez a 45 km/h a motor tervezésekor figyelembe vett végsebesség, de 40 km/h a megengedett legnagyobb sebességhatár a kresz szerint smkp kategóriában. Tele van az internet ezzel a 45 km/h-val, tévesen.
Vismajor01: a kinézett BMW túramotor induló ára 10 mFt, konfigurátorban összekattintottam egyet, 12,4 mFt-ról alkudnék.
dnelb: a személyautó szem előtt van, kikiáltották hát közös ellenségnek. Régi, jól bevált taktika...
-
MasterMark
titán
válasz
simonjoe #261145 üzenetére
Ha be van allitva, ellenorizted hogy nem vakit akkor ok.
A gond azokkal van akiknek random iranyba meg felfele vilagit a tompitottjuk. Fuggetlenul attol hogy halogen vagy led, nagyon zavaro. Ha ebbe meg ugye ledet tesznek az extran zavaro.
A kinai kek ledekrol nem is beszelve.
-
-
válasz
Villa7 #261147 üzenetére
1ébként nem értem az egész lámpamozgató b@...ást! Rohadt lassan reagálnak a szintező motorok. Régen RC helikoptereztem, ott a farokrotor szervó a másodperc tört része alatt tud reagálni. Van olyan aminek a válaszideje 0,04 sec és 10 kiló feletti nyomatékkal bír. Miért nem lehet ezt alkalmazni az autóiparban is? Ráadásul nem egy nagy tétel.
-
-
válasz
szőröscica #261143 üzenetére
Örök "harc" lesz ez a LED téma. Mint korábban írtam, én is kicseréltem a Passat xenon-ját LED-re. Látok vele, nagyságrendekkel jobban mint az elődjével. Sokat vezetek éjszaka, szükségem van rá. Automata szintszabályzás révén nem okozok akkora kárt a velem szemben közlekedő társaimnak. Szervizben egy picit lejjebb is vették az alapbeállítást. Vetítési képe sem rosszabb. Nem igazán olvasok olyan híreket, h tucatjával okoznak balesetet az illegális lámpamókolók. Azt elhiszem és megértem, h sokszor kellemetlen, de mindezt okozza a gyári fényszóró is. Az este, éjszaka szembe jövő autó fényébe meg ugye nem nézünk bele! A többi meg pont nem érdekel.
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
szőröscica #261143 üzenetére
Én azt veszem észre hogy pont telibeszarja az összes rendőr lassan hogy led van-e a kocsidban vagy sem. Kb minden 3.-4. Lefingott bontószökevényben az van, a rendőrök meg nem foglalkoznak egyikkel sem (már lassan semmivel, a múltkor a rendőr orra előtt ment át a furgonos az utolsó pillanatban a dupla záróvonalon és elkerített területen is, a rendőr még rá se villogott)
-
válasz
szőröscica #261140 üzenetére
-
pit stop
addikt
válasz
dnelb #261129 üzenetére
Mondjuk nem tudom hol lett kevesebb autó
Most volt egy cikk Józsefvárosról, ugye ott az első autó után kell fizetni kb egy deákot éves parkoló bérletre, a második autó után meg 3-4 deákot. Már ettől lokálisan kevesebb autó lett valóban, és értem, hogy kiadás, de egy autó fenntartási költségeihez ez lófütty ha jó műszaki állapotban akarod tartani és vigyázol rá...
Ehhez képest sokan fel vannak háborodva, hogy mekkora plusz költség - ez inkább azt mutatja meg szerintem milyen műszaki állapotú a magyar járműpark -
válasz
Vismajor01 #261107 üzenetére
Sitty-sutty megy a lejelentés online.
-
dnelb
veterán
válasz
Vismajor01 #261113 üzenetére
hogyha vissza akarjuk szorítani a co2 kibocsátást
az a baj ezt nem az autók elektromosra cserélésével fogjuk elérni. Az össz co2 kibocsátás 15%-a a közlekedés, ennek a 70%-a közúti, és ennek a 70-nek a 60%-a az autók... Ha holnaptól hirtelen minden autó elektromos lenne se változna semmi kb, csak most ezt nyomja a politika, mint anno a dízelt... Nagyon felhúzták erre a propagandát hogy az autók miatt van minden, közbe meg kb közük nincs hozzá arányaiban, csak ne kelljen hozzányúlni az iparhoz, repüléshez, hajókhoz stbHátulról indulnak neki, karigerisen. Infrastruktúra, parkolóházak, p+r, elkerülő nincs, de mehet a tiltás meg a sávelvétel, azt csodálkozunk hogy kevesebb autóval is több a dugó mint régen
-
6030D
addikt
-
Vismajor01
addikt
válasz
tboy93 #261126 üzenetére
Ez mind elhanyagolhato egy autó megvetelehez és fenntartasahoz képest, nem is értem minek írtad le. Egy sima olajcserebol fenn tartom a motorom 1 évig benzinen kívül.
És abba bele se mentünk h mennyivel többe kerül az autó megvétele mint motore. De egyébként tökre nem tudom minek ezt összehasonlítani, ennyi erővel a motorra nem tudnak hárman rá ülni szal az egy sz*r
Azzal meg senki sem tud vitatkozni hogy egy ember autoban az rosszabb mint egy ember motoron, belsoegesueket nézve persze
-
válasz
Vismajor01 #261121 üzenetére
A tankolás az egy dolog a sok közül. Mondok pár példát. Az 500R-en 12e km alatt elfogyott a fékbetétem, kb 15e km alatt kockásra kopott a gumi a sok ingázástól (keveset járok kanyarogni), egy lánc szett kb 30e km-t bír. Mondanom sem kell, hogy motorgumiból 2db kerül annyiba mint autóból 4db prémium 205/55R16, egy gyári lánc szett is 70-80k, fékbetét sem olcsóbb mint az autóhoz. Olajcsere 6-8 ezrenként, ahol már a munkadíj is sok, tekintve hogy a fél idomzatot le kell bontani hozzá. És akkor még nem vettél semmi ruhát, motorra az is kell. Nyárra hálós ruha hogy ne sülj be, őszre télies öltözet hogy ne fagyj szét. Opcionálisan bőr ruha, ha pályázol is. Egy belépő kabát minimum 50-60e Ft. Egy nem alap motoros farmer 50-70e Ft. Kesztyű. Csizma. Gerinc protektor. Bukósisak. Esőruha. Táskák. Ezek is elhasználódnak
3 évet bírt a kesztyűm, kihíztam egy 50 ezres kabátot stb. A motorozás legkisebb költsége a benzin. És ez csak egy 500R, egy 600++ le tud darálni egy szett gumit 5.000km alatt is.
-
Nekem még mindig az az autós jövőkép tetszik elfogadható alternatívaként, ha tényleg nincs más, ami a Minority reportban volt ha jól emlékszem, ahol a nagyvárosokban amolyan "kapszula" járművek mentek teljesen automatizálva egy sínpályán, kiépített letérőkkel, te ténylegesen csak utas voltál benne.
És max a kőgazdagoknak volt pénze autóra, azt is csak vidéken lehetett használni, és ha jól emlékszem az is elektromos volt (baromi rég láttam a filmet). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #261113 üzenetére
Jah a sok kamuhibrid nem tesz hozza a karmenteshez.
-
brumi1024
veterán
válasz
Vismajor01 #261121 üzenetére
Arra gondolt, hogy egy 7 litert fogyasztó autó 2 fővel jobb, mint 2 4 litert fogyasztó motor 1—1 fővel.
-
válasz
6030D #261116 üzenetére
Pedig egy 2T gyári Minarelli vagy Piaggio blokkos robogótól lényegesen nem gyorsabb egy levegős 4T 125-ös PCX. Ez két felnőtt emberhez szerintem sovány. Eleve egy elmaradott rendszerben, ahol 45km/h a sebességhatár egy smkp esetén humoros, mikor elektromos bringával (nulla futóművel és reakcióidővel) a nyugdíjas elhúz melletted, mindenféle védőfelszerelés nélkül.
-
Vismajor01
addikt
válasz
macilaci78 #261117 üzenetére
Hát nem tudom milyen autó és motor az, ahol az autó jobbra jön ki mint a motor. Nyilván vannak 1200 cm3 szörnyek
Nem tudom mennyi lehet az átlag motoros fogyi, de a rengeteg 50es miatt legyen 4l, az autó meg min 7, de inkább több.
És persze ha 4 embe ringázik egy autóval akkor az jobb mintha 4en motoroznának, de ez mennyire életszerű példa? Csakmert körbe nézek az utakon és nem ezt látom...
-
válasz
6030D #261116 üzenetére
A B125-ön gondolkodtam erősen, de asszony hallani sem akart róla. Inkább vettünk neki egy újabb autót.😁
(Nekem Chopeer kellene, ha mégis öreg koromra megbolondulnék
)
Régi osztálytársam is akkor adta el a motorját, amikor látta a motoros haverját szétszakadni egy balesetben (igen, szétszakadni...)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Vismajor01 #261113 üzenetére
A motor egyfőre jutó üzemanyagfelhasználása nem feltétlenül jobb, mint egy olyan autóé, amit nem egy ember használ. Inkább csak kevesebb helyet kér, mobilisabb az autók világában. Viszont ha a motorok kerülnek túlsúlyba, akkor motorosok cikázhatnak motorosok között, az se teljesen jó jövőkép.
Olyan rendszer meg úgy se fog kialakulni, mint a metró mozgólépcsőjén, hogy a nagy többség normál tempóval a sáv egyik szélére húzódva ad helyt a gyorsabbaknak.Rendszámot az 50 ccm gépekre, ez egy szép gondolat, egy sor előnyt jelentene a tulajnak és a közlekedés többi résztvevőjének is. Viszont lepapírozni nem egyszerű, a rendszámhoz kell műszaki vizsga, ahhoz pedig egy sor olyan gyári dokumentum, amire a gyártók többsége nincs is felkészülve, pláne nem a 10-20+ éves gépek esetében. Jómagam is egy '96-os Yamahát hajtok, első tulaja vagyok, van benne bő 10k km. Sok a külföldi import, a foghíjas papírok miatt az eredetiségvizsga is esélytelen.
Persze le lehetne kezdeni valahol, például az újonnan forgalomba helyezett gépekkel, vagy a modernebb típusok esetében, amiket le lehet papírozni, valami anyagi ösztönzéssel.A 125 ccm-re nem értem, miért kell erősebb jogsi, mint smkp-ra. Azt mondják a tapasztaltak, hogy egy fickósabb 2T 50 ccm kb pariban van egy 4T 125 ccm-vel dinamikában, akár utazósebességben is.
6030D: a motorozás is lehet biztonságos. A motoros balesetek többségét legalább egy hülye okozza. Ez persze gyakorta maga a motoros: nem megfelelően választotta meg a sebességet.
-
6030D
addikt
válasz
cappa72 #261115 üzenetére
Én gondolkodtam rajta, nem is az 50-en, hanem a 125-ön, amikor bejött a B125. A Honda PCX akkor tájt jött be, tetszett is, két emberrel el lehetett volna vele kirándulgatni, de aztán nem léptem meg, a család sem bánta. Egyik barátomnak volt egy komoly balesete, amikor 20 évesek voltunk, az megragadt mindenkiben, Öcsém is akkor akart kismotort csinálni, le is tett róla. Egy bánatom, hogy az asszony meg imád motoron utazni, de ezt meg tudom oldani úgy, hogy elmegy egy olyan barátommal, akiben bízom.
Ha nem lenne céges autó, akkor lehet, hogy lenne valami robogó a városban rohangálni, hogy kíméljem az autót, de így nincs. (kis város, nem gond a parkolás, nincsenek nagy dugók, ezért sem fontos) -
6030D
addikt
válasz
Vismajor01 #261113 üzenetére
50 cm3 is kapna rendszámot,
Az állomány fele menne a bontóba.Nem azért, mert oda való, hanem mert nem költenének erre az emberek. 50 cm3 = "ingyen" motorozás
-
Vismajor01
addikt
Egyébként full egyetértek, hogyha vissza akarjuk szorítani a co2 kibocsátást az átlag embereknek akkor nem 20 milliós elektromos autók felé kellene őket terelni, hanem motor, bicikli, roller, BKV..
Motornál is lehetne filléres törvénymódosításokkal nagyban javítani a helyzeten:
50 cm3 is kapna rendszámot, jogsi, biztosítás úgyis kell rá
125 cm3-t lehessen vezetni B kategóriával
Legyen kötelező az ABS
Etcetera. Rollert most egész jól rendbe rakták, de ott is van még mit javitani. BKV-t meg el se kezdjem. -
6030D
addikt
Motorozás? Betiltanám
Szöveg olyan, amilyen benne, de a videó szerintem tök jó. Nem vitaindítónak szánom autó vs. motor témában. -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #261108 üzenetére
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #261108 üzenetére
Miért nem Gréta?
-
szőröscica
addikt
Ma reggel egy X5M araszolt elottem a dugoban. Vilmos jutott eszembe
-
Vismajor01
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #261101 üzenetére
Az nem esik utba nekem, de azert thx.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bluetooth hangszórók
- Posta, csomagküldés
- Azonnali játékos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Mobil flották
- Jövedelem
- További aktív témák...
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest