Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone-nal videózol? Ezért kell egy külső SSD! – Aiffro P10 bemutató
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dluinet #191894 üzenetére
Ráadásul láthatóan szar az út, mert tényleg van néhány olyan hely ahol érzetre kevés az a 90-es határ pl. Szentesen a 451-es elkerülője. De ilyen aszfalton 110-el sem biztos, hogy szívesen mennék. Nagyon durva szakasz a 451-esen még Gátér és Csongrád között, 20 centis nyomvájú, de egyesek 150 felett nyomják bőven, mert az út 15km-en át nyíl egyenes.
-
Darko_addict
őstag
Sziasztok!
Felnivásárlás ügyében melyik MO-ra is szállító külföldi portálon érdemes szétnézni, amelyiken van angol nyelv is? Csak a [FelgenOutlet]-et ismerem, de ott nincs olyan, amit szeretnék.
Itthon csak ketten forgalmazzák; Google értékelések alapján az MBM Gumi-hoz semmi kedvem, másik pedig egy cseh cég, a https://e-autogumi.hu.Köszi!
-
Hihetetlen ahogy egy fa összetud törni egy autó (tegnapi baleset)
-
válasz
buci30 #191886 üzenetére
Kibírt a cucc már 23 évet, szerintem ha nincs szétrohadva nem valószínű, hogy az elkövetkező 4-5 évben megadja magát. 8-11l fogyasztás szerintem nem olyan vészes, rakass bele gázszettet ha sokat mész.
(#191887) Dluinet Szvsz mindenben életveszélyes. Egyes megcsúszás típusokat soha nem szedsz össze gáz nélkül. Plusz ok, hogy a swiftben nincs fékszervó, de a 90-es években normálisabb autókban már alap volt, ahogy a kormányszervó is. Nyilván a hibridben ahol ott az elektromotor ott nem gond
-
válasz
ivana #191881 üzenetére
Persze, toló üzemben már a karburátoros autók sem használtak tüzelőanyagot.
Geo Metronál guruláskor üresbe rakták és leállították a motort, így motor tengelye teljesen áll, ahogy a generátor, az olajszivattyú és víz pumpa is.
Mai autókkal ezt már nem lehet megtenni, mert még fékezni sem lehet leállított motorral, és a kormányzás is nehéz. -
buci30
addikt
válasz
molnarpeter #191885 üzenetére
Olaj fogyasztás az van de nem annyira vészes
Rozsda az semmi azaz a tetőn van egy kis pötty de alul és ajtók stb semmi szerencsére.
S újabb hülye kérdés mennyit bír egy ilyen kb evbe vagy km-be?
Azért gondolkozom így ha még lehet vele menni 4-5 év akkor majd utána cserélem le és nem érdekel mennyibe akkora már össze teszek egy új kocsira kb.
Ezért gondolkozom melyik a jobb választás.Tudom van aki 3-4ev után cseréli a kocsit, vagy ez a hobbija vagy munka eszköz stb
De vegyünk egy átlag embert mint engem 😂 -
buci30
addikt
válasz
Pttypang #191883 üzenetére
Akkor pl 2003-2006 os kocsit néztem amik olyan 250-300km van bennük.
Ha egy szerelő vagy mondjuk vezetett szerviz könyve van és arra azt mondják okes akkor a km nem annyira döntő?Hülye kérdés lesz de... Meddig bírja egy kocsi km-be vagy évbe?
Tudom ez is függ, hogy ha oda van figyelve rá stb de még is van egy ajánlott idő vagy km?S végül:
Azért kérdezem mert az én '98as Audi A4 b5 2.4 sedan-omnak semmi baja fogyasztás 8,5-11l között de ezt tudtam benzines nagy motor ezt vállaltam is.
Van benne 195km az se olyan huuu de sok, nézve a használt autók piacon mi van.
Plusz tetszik is max a lámpát cserélném ki rajta elől dizájnosabra.
Tehát bajom nincs vele ez is csak külcsin miatt talán.
De 23 éves ugye '98as és ezért gondolkoztam cserén csak őszintén. -
buci30
addikt
-
Sokkos allapotban tavozott a twingo tulajdonosa az omv-rol az arakat meglatva, meg kemenyebb sokk erte, amikor a tankolas kozben 400 km megtetele utan 20 liter felett porgott mar a kutfej.
Johet a puruttya auchan, kesz.
-
Csápájev
őstag
válasz
molnarpeter #191842 üzenetére
Köszi,szimpatikus csapat!
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #191873 üzenetére
Igen a fekete dBilas feliratos doboz gyakorlatilag az SFI doboz kiváltója, erre csatlakozik a "gumicsö" a légtömegmérövel és a légszürövel
A gyári kialakításnál egyetlen központi 60mm átméröjü pillangószelep van a szívósor elején, ami után a levegö a szívósor csatornáiban áramlik, örvénylik, míg elér a motorig.
A dBilasnál 4 db 45mm átméröjü pillangószelep van, amik gyakorlatilag direktben a szívószelepre zúdítja a levegöt, az elötte levö fekete dobozban "felgyültböl". A gázreakció lesz sokkal durvább, magasabb fordulaton javul az öblítés, viszont cserébe veszít az alsó tartomány nyomatékosságából.
A srác, akitöl vettem elküldte az átépítés számláját, illetve a méresi jegyzökönyvet is 2007-böl, Calibra C20NE plusz ez a dbilas ITB, hozzá egy Bastuck teljes kipurendszer és megírt program után tudott 118,5 kW-ot 6250-es fordulatnál. A gyári 85 kW helyett.
Nekem a GSi-n pluszban van egy relatíve nagy nyítású CatCams sporttengely, illetve a hengerfej is némileg át van dolgozva, kíváncsi leszek az eredményre.
-
válasz
Dluinet #191849 üzenetére
Technikailag szeretem az ilyet; csak viszonyításnak néztem, hogy a hipermillerkedés hoz még pluszban, de nem olyan nagy már a difi (mi szempontunkból hasonló* autónál). Amúgy is minden fogyasztáscsökkentős cucc is érdekel
Erről a gyorsítgatós vitorlázós - technikáról más priusosnál is olvastam.
P3 volt C3 után egy darabig a célkeresztben cserénél
(meg a Citigo IV, de az más kérdés).
A rövidebb távok és a melóba járós 100km volt a szempont amire kerestük, hasonló összegből, és tökre örültem, hogy a több hétig tartó olvasás után ők pont vettek egy ilyet, és vezethettem, körbepróbálgathattam. Nekem tetszik, asszony nem vezette, így neki nem; szerintem ha vezeti, megszereti.*: Papíron nagyon alma meg körte a P3 meg a 208, de annyira nem is nagy a difi nekünk erre a felhazsnálásra: Csomi ADACnál mérve 305l a P3nak, 260l a 208nak, Priusé. 85 ill 70cm hosszú, 98 ill 96 a legkeskenyebb szélesség, az egzakt magasság pedig kézipoggyász oldalára döntve illetve állóba berakva. Ez bevásárlások, anyóslátogatások miatt számít, második autónál nem ez a legfontosabb. 195 illetve 190 centis utasnak van hely hátul a 185 centis sofőr mögött (elől 195 és 200cm). Szélesebb a P3 belül, ez tény (ezt centiben nem tudom; de a 208 ülése jobban tart oldalt meg a derekam is kicsivel, ez erősebb szempont volt). A totál hossz terén meg minél kisebb autót kerestünk lehetőleg, mert centizni kell a két autóval egymás mellett minden nap
. 5 ajtósok jöhettek szóba páromnál a gyerekülés miatt.
CactuS: A P2 érezhetően kisebb a P3tól, és az még nem billentette be a kéne bitet nálam, a hármas már igen.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #191858 üzenetére
De, gyárilag foglalatos, bár elképzelhetö, hogy az XE-ben volt eltérés, ami nekem van a saját mellett 3-4 tartalék ECU az is mind foglalatos.
tboldi már megírta, egy ilyen dBilas hengerenkénti pillangószelepes szívósor várja a sorát:
@tboldi (és focvis):
Nem Weberes lesz, ezzel marad a befecsi és a vezérlés "gyári", a szívócsonk furataiba megy a gyári befecskendezö-sor, a tengely végére a gyári gázpedálállásérzékelö, a doboz elé a légtömegmérö. -
Gergőke88
addikt
válasz
tboy93 #191844 üzenetére
Szia,
eléggé benne vagyok a témában de az alábbiakra mindenképpen:
1. Nagyon sok törött/rohadt példányt probálnak eladni. Rozsda mindenhol, fontos megemelni és körbenézni. Csapágyak/szilentek állapota.
2. Motor szerete csapágyas lenni. Tehát olajcserék peridódusa nagyon fontos. 1,8 és 2.0 is hajlamos rá, főleg a 2006-2007-es példányok
3. Két fajta tető van:
a/ elektromos keménytető
b/kézi vászon
Egyikkel sincs nagyobb probléma.
4. Kuplung állapota, csak gyári a jó bele 200e a csere munkadíjjal együtt.
De ami erősen javasolt: Roadsterservice és átnézetni. Lalee a guru, Ő mindent is tud róluk. 10e/autó.
Ha kell még infó szólj. -
stickermajom
addikt
válasz
Kolondrum #191846 üzenetére
Vásárlás utáni nagyszerviznél derült ki, hogy valószínűleg törve volt, mert hajlott volt a villa. Haver elvitte szervizbe, szétszedték, adtak egy részletes árajánlatot, ezzel ő megkereste az eladót, aki először elzárkózott, majd ügyvéden keresztül válaszolt, hogy nem fizet semmit. Utána már csak az ügyvédek leveleztek, aminek a költség felezése lett a vége.
Én mindenképpen felkeresnék egy ügyvédet, aki látott már ilyesmit.
-
Snoop-y
veterán
M0 teljesen okes volt az M1 balesetet Biatorbagyon keresztul kerultuk. Meg lattam a helyszinelest a felhajtonal. Es megusztam nem tolt le senki udvariasan megvartak amig lehuzodok
110-nel 120-al jottem vegig.
-
válasz
MC Pite #191839 üzenetére
Ja, rollerrel még kevesebbet is.
208 egy picit kisebb autó, mint egy Prius. Gyorsan rákeresve SM-en mondjuk egy Yaris HSDhez képest majd 2 literrel fölötte van a nagyon nagy átlag. De azonos körülmények között használva simán van szerintem 1,5-2 liter egy 208 és egy P2 között. Prius városi/elővárosi harcos, azoknál kevesebbet csak a villanyosok esznek. Nyilván városon kívül, forgalom mentesen, 60-as tempóval jókat ki lehet hozni ezekből is, így születnek a gyári fogyasztási adatok is.
-
válasz
Dluinet #191834 üzenetére
Technikailag ~igaz, amit írsz, de én nem bonyolítanám ennyire túl. Budapesten belül ingázva éves átlagban - kb. 85% dugó, 10% M0, 5% átlagos gurulás - P2vel 4,5 liter körül(alatt) voltam úgy, hogy lámpánál jellemzően elhagytam a csapatot, tehát én magam bőven a dinamikusan közlekedőkhöz sorolnám, nem a totyogókhoz. Pluse and glide-ot szerintem félreérted egy picit, ott nem kell lassulni egyáltalán.
De abban igazad van, hogy városban az a kulcs, rá kell ráérezni - gyorsítás, gáz elenged, majd pici gázzal megtartani az adott sebességet és villannyal vitorlázni), az elején jó segítség lehet az infografika, amit tudnak a Priusok - ha nem akar HAval játszani -.
Tempomat azért nem jó szerintem, mert simán kiszed glideból, akkor is, amikor nem kéne, pl: akkor is, ha a soroksárin vitorlázol és az egyik huppanónál emelkedőt érez és gázt ad.
Illetve ami még talán fontos, hogy P2nél kell (amit kb. írsz az első hozzászólásban) az álló helyzet, hogy Stage 4be jusson, P3tól fölfelé már nem.
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #191837 üzenetére
Nekem a 8 szelepes (C20NE) GSi-ben foglalatos az EEPROM, így lehet cserélgetni. Ebbe megelözés jelleggel került egy "közdarab" EEPROM foglalat, így nem a gyári ECU csatlakozói kopnak a cserélgetéstöl.
Illetve ismerösnek lett EEPROM emulátoros eszköze is, így élöben, menet közben lehet finomhangolni a paramétereket, ha egyszer bekerül az ITB a helyére. -
válasz
MC Pite #191839 üzenetére
Prius:
5 ajtós
nem nyomorgós beltér
fél méterrel hosszabb mint a PEUGEOT 208
300kg-mal nehezebb mint a PEUGEOT 208
közel 400 literes csomagtartó
1,5 literes motor
Gyári felszereltséggel, végig klímázva, 5-30-as olajjal, 110 lóerős autóval, egy szög egyszerű motorral, amin még egy EGR szelep sincs, azért jó fogyasztás a priustól, 13-17 éves korában, szintén ennyi idős gyári akkuval.
Mindezt úgy, hogy közben nem terheled a motort erős nyomatékkal. Azt meg mind tudjuk, hogy a nyomaték öli a motort.
A gyakorlott vezetők hozzák 2,9 liter alatti fogyasztás.
Csak azért írtam az előző hsz-t, mert kíváncsiak voltak egy technikára. Nem akartam belemenni fogyasztás faszméregetésbe, vagy alacsony fogyasztással dicsekedni. -
válasz
stickermajom #191843 üzenetére
Na de az is pénz nem? Kicsit írnál róla többet? Ja és törött volt az autó. Állítólag kicsit m"meglöktek" vele egy rókát, de kiderült centikkel van lejjebb egyik fele. Az nem róka volt.
-
Mazda MX-5 NC gyorstalpaló kéne. Mikre kell figyelni vásárláskor? Nyilván rozsda, de hol? Motorból melyik milyen? Tető mennyire bajos, mennyire javítható ha szakadt?
(Nem nekem kell sajnos
)
-
Más téma: Adott egy autó amit megvett X, adásvételi stb. Eltelt kb egy hét. Jött a csekkendzsin 😂, azóta 586.000ft lett rá költve, de a hiba maradt. Lamdba szonda körül van baja, de az is sok mással lett cserélve, nem nyert, pl pisilő befecsi stb is új van benne, hengerek is ki vannak mérve kiválóak stb stb. A vevő a márkaszerviz kiolvasása után ahol még találtak hibát pl a központi zárban, kormány vezetékezés szakadt stb. Szóval felhívta az eladót, hogy elege van, eleinte pozitív volt, ma már csak közölte semmi felé felelősséget nem vállal és elzárkózik minden elől. 2020 novemberben lett vásárolva. Össz 1 hónapot legalább állt javítás miatt. Minden szerelő elküldte, a technika nyert feladták.
Mit lehet kezdeni vele? Az 1.45millás autó most közel 2milla, ég a lámpa és erőtlen az autó. Márkaszerviz 3-400.000ft-ot jósol csak feltárásra, mert szét szedik és mindent egyesével kimérnek, majd megmondják mi a baj, annak az elemnek az ára benne sincs. Közben elkezdett búgni a kerék csapágy is. Illetve max fordulon jár a hűtő is -10-ben is hideg motornál. Mindig van új hiba. Párás lámpák stb.
Ja ő egy 2008-as Leon. -
Csápájev
őstag
Sziasztok, Zugló környékén nem tudtok véletlenül olyan céget,amelyik megbízható és olajos kormányművekkel is foglalkozik? (Lacetti)
Illetve nézegetek 2014-15-ös toyota auris kombikat, milyen motorral érdemes ezeket venni?
(csak automata érdekelne)
Van,amit mindenképpen kerüljek? -
válasz
Dluinet #191834 üzenetére
Na, azért tegyük hozzá hogy nem sokkal rosszabbat simán is kihozok ebből, dinamikusan közlekedve, ráadásul puruttya olajjal, mert itthon nem kapok psa b71.2010 0w20-ast.
Ha nem lenne cél a normális gyorsulás és hogy hosszútávon se lustuljon/rakodjon el, azaz épp fogyiversenyben vennék részt 1 tank erejéig, akkor ezzel is lehetne hozni. Sőt, ha esete hazafelé nincs forgalom, ezzel is be tudok menni épp 4 alá, ahogy a Rapiddal is. Ha amúgy nincs forgalom és nem szar az aszfalt és nem megy a klíma, akkor kettessel kezdődő pillanatnyit mutat 52-56 környékén, amivel át lehet gurulni a településeken. De inkább 64-67-el megyek 3,5-4 között. De nyilván a jó aszfalt és nincs forgalom az fehér holló.Nyilván a dugóban araszolás más tészta a Priussal, itt most nem is azt a helyzetet néztük. Egyébként akik megelőznek spritmonitoron, azoknál már durvább technikák vannak (már a profilbe beleírva is - 2,7-3b gumi, szélárnyékban közlekedsés 100as vmax, csúcsforgalom kerülés, stb).
2.7 Bar Reifendruck, meist LKW-Speed, gerne auch im Windschatten, moderates Hypermiling (kein Engine Off Coasting)
meg
185-er Sommerreifen Druck auf 3,0 erhöht, bei Stillstand Motor aus, niedertourig und vorausschauend, Kurzstrecken und Rushhour konsequent meiden. -
válasz
rbalint88 #191823 üzenetére
Bemelegedett motornál lehet megcsinálni. Ez akkor van amikor például megállsz a pirosnál és nem állítja le még a motort kb 20 másodpercig. Ha ez a teszt (Stage 4 check) lefutott, akkor felgyorsítasz minimum 68km/h-ra (óra szerint) majd engeded vissza a gázpedált.
Látod, hogy a pillanatnyi fogyasztás erősen visszaesik 3,2-5,6 liter közé (ha tölti közben az akkut, akkor 5,6-liter).
Vagy csak felgyorsítasz minimum 68km/h-ra(óra szerint) és bekapcsolod a sebességtartást, akkor automatikus erre áll be vízszintes terepen kb 15 másodperc alatt.
Így lehet hozni a valós 4,2 liter alatti fogyasztásokat.
Vagy Hybrid Assistant használatával monitorozod.
Városban lábbal még lehet játszani (Pulse and Glide) hogy felgyorsítasz GPS szerinti 64km/h-ra, tatod addig a tartod amíg tölti az akkut (vagy valamennyit azért töltsön). Majd kicsit visszaengedsz a gázból, hogy elektromosan menjen, közben nagyon enyhén lassulsz GPS szerinti 49km/h-ra. Ekkor újból nagyon-nagyon lassan gyorsítasz Heretical módban 64km/h-ig és kezded elölről a folyamatot. Így a bemelegedési fázis nem számolva 3,6l-es fogyasztást is lehet hozni. Viszont télen fűtés bejátszik és nem engedi elektromosan hajtani. Ebben az esetben a GPS szerinti 55km/h-t érdemes tartani
GPS szerinti 48km/h alatt nem működik.
Óra szerint 69km/h felett nem érdemes lábbal Pulse and Glide -ot játszani.
Sajnos a legkisebb fogyasztást óra szerint 68km/h (óra szerint) tempomat használatával lehet elérni (vagy nagyon jó lábbal Pulse and Glide-ot játszani 58-68km/h óra szerint). Amiért le fognak tolni városon kívül.
Érdemes 90km/h sebességet tartani tempomat használatával, ekkor az akkut nagyon minimálisan használja, tehát a nagy távok nem degradálják. -
-
-
válasz
MC Pite #191822 üzenetére
És Qru! Magic Tuning! Igen én is ebben látom a változást, lent is szebben viselkedik, ahogy alapból is kéne, de nem lesz belőle porsche. A lyuk eltűnése tetszik talán a legjobban.
Fogyit majd nézek, pár tankolás után mit mutat. Egyenlőre most rövid távokra megyünk mert így alakult aztán minden van csak nem emberi fogyi. Hegyre fel, onnan le. -
-
válasz
csoki46 #191817 üzenetére
Benzinmotor jár és a kis villanymotor ellentétes irányba forogva hajtja az autót, a nagy pedig fékezi az autót, közben generátorként működik és a termelt áramot, amit a kis villanymotor használ fel.
63 km/h sebesség tartásához kb 6kw (8hp) benzinmotor teljesítmény kell.
Ennyihez pedig igen kevés üzemanyagot használ fel.
Ezt egészen kb 120km/h lehet használni (vízszintes terepen), nyilván nagyobb benzinmotor teljesítménnyel, de akkor is minimális fogyasztással.
Nagy előnye, hogy nem kér nyomatékot a benzin motortól, csak fordulatszámot, így minimális terhelés éri a motort. -
válasz
MC Pite #191357 üzenetére
Túl vagyok rajta. Szinte biztosan nem lett több ló és Nm vagy alig mérhető, de élhetőbb lett az autó főleg lent, illetve volt egy lyuk épp a városi tempó fordulatában, az megszűnt, az auto üzemmód nagyon gyér gázreakcióját is javították. A fogyit nem tudom még, de így 50km után azt mondom vagy durván javult vagy továbbra is mellé mér a számítógép, mert ütni vágni kell a 8-hoz, amit korábban lazán el lehetett érni.
Minden üzemmódban megváltozott az autó. Ennyit megért, de ilyen 100 körül nem adtam volna érte. Kiszerel, gépre köt bontás nélkül vezérlőm volt. -
válasz
ivana #191806 üzenetére
Francokat, jobban megindul mint egy 1.6-1.8, álló helyzetből óvatos. Igen, úgy nyomod, van hangja, de megy is(ha nem csak cirógatjuj), egyből 4000re ugrik. Én kézivel is forgatom, nem a 2500nál mindig elváltós típus vagyok. Átlag usernél rozsdás a pedálút második fele...
A P3 már egy jó japán autó. -
Integrale
veterán
válasz
ngaba #191809 üzenetére
Vezetek Prius 2-ot es 3-at kozben, van sok aprosag, amitol falramaszok, de at tudok szellemulni. Prius 3-ban a zaj már remek, hosszabb tavon is kenyelmes, FL P2 nekem hangos, egyszeruen a fulem tulsagosan erzekeny. Plussbelso tetszik, muszerfal formara nem, funkciokat tekintve tetszik. Nem tudom, hogy automata ablakok nelkul, tavvezerlovel le/felhuzhatoak e az ablakok, ennek es a ketzonas klimanak a hianya viszont fajo pont. Behajthato, dimmelos tukrok meg potolhatoak ahogy olvasom itt-ott. Aprosagok, mint a hatso rostelyok, es a 3 szivargyujto hianya megszokhato.
Masik szempont, ami csak most ugrott be, 462 a 100-as benyó, már a tudat is fáj. :D
-
ngaba
aktív tag
válasz
Integrale #191798 üzenetére
Értem.
Kíváncsi leszek, hogy (ha úgy alakul) a Lybra után milyennek fogod találni a Priust. Eléggé más világ. (Persze nagyon sok mindent lehet szeretni. Én az összes autót előbb-utóbb megszerettem, amihez közöm volt. Neked meg már eleve tetszik a Prius3, ami elég jó elindulás.
)
-
rbalint88
addikt
válasz
ivana #191806 üzenetére
Meg a p2 se izzados, ami gyengebb. Egy titka van, tenyleg le kell padlozni padloig, akkor biztosan menni fog. Ha csak melyre nyomod a pedalt, akkor nem biztos, hogy a vart menest kapod a cvt miatt. De a padlo az minden autoban ilyen biztonsagi funkcioval bir, hogy ott teljes municio van, nem szamit, hogy hideg az olaj vagy keves a delej az akkuban.
Integrale: mas elmenyt ad, mint az olaszok, de ra lehet fuggni a priusozasra is
-
-
kisza25
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #191788 üzenetére
Is is, 50:50% eleinte a szakítás, majd hogy formába kellett jönni, napi 100-120 fekvő, meg életmód váltás
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Siemens GEB341.1E Zsalumozgató motor 240 V, 20 Nm, 150 s
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest