- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz ngaba #178602 üzenetére
Még mindig pözsó hádéí (most már blúhádéí) van benne, de ugye még szó sincs arról , hogy cserélnék, még csak próbálok tapogatózni, hogy ha nem sikerül gar alatt megcsinálniuk, márpedig nem fog sikerülni nekik (olyan, mint a kőolajfinomítás... "nem fog nekik sikerülni kééérem'"), na akkor milyen lehetőségeim volnának
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qtya123
őstag
válasz ngaba #178638 üzenetére
"Csak ma már sokkal több más inger van, mint a mi időnkben.."
Valószínűleg ez lehet a dolog kulcsa. Anno jóformán annyi volt a választási lehetőség, hogy elmentünk biciklizni, vagy lementünk a pályára focizni. Ott meg aki lejött Simsonnal az volt a legnagyobb raj. Persze, hogy mindenki mindent vezetni akart. A focin és a bicikli után igazából csak ez volt a választható opció inger tekintetében.
Emlékszem a gimis bankettre vagy mi a tököm volt, ilyen osztályösszeülős kajálós valami. Mekkora rajnak éreztem magam, hogy apám 2107-esével mentem oda, míg sokakat hoztak, vagy gyalog.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz ngaba #178841 üzenetére
Az enyém 1,4 16v volt.
Egész jól ment. Németországba jártam ki vele, fullra pakolva- szedán volt, volt benne hely bőven- simán ment a 140 utazó, néha a Jena- Eisenach távon sima ügy volt a 160-170. Fölé nem nagyon vittem, mert a virsli gumiknak, és a himbilimbi futóműnek elég volt az is.
Országúton 5,5 literrel simán el lehetett járni, és ha nem volt teljes terhelés, azért tudott gyorsulni is.
Szerettem, jó kis autó volt!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
,
addikt
válasz ngaba #178841 üzenetére
Az év autója díjat újonnan kapta. Attól még használtan lehet iszonyatosan rossz. Unokatestvérem szívott is vele sok-sok éven át, végül kb ingyen oda is adta az első jelentkezőnek, csak szabadítsák már meg tőle. Folyamatosan baja volt annak az autónak. 1.6-os motorral 1,5-szer többet evett, mint nekem a 2000 köbcentis benzines. Míg nekem 2 évente látott csak szerelőt az autó műszaki előtt (meg persze évente olajcsere és társai), addig neki folyamatosan volt vele valami gond. Gyakorlatilag nem volt olyan alkatrésze az autónak, ami az évek során ne ment volna tönkre.
-
nagyúr
válasz ngaba #178841 üzenetére
Hyundai-omat eladtam 18 évesen, és minden tökéletesen működött rajta.
Beltere tökéletesen néz ki. Ülésein semmi nem látszik.
A volt munkatársam vette meg, 2 hetente találkozok vele, és a mai napig sincs vele gond semmi gond.
A francia autókon 10 évesen már az ablakemelő sem szokott működni.
Tudom, hogy apróságok, meg semmiségek amiket néha javítani kell, de a Hyundai-on nem volt apróság sem amit javítani kellett volna.
Folyadékokat, gyertyákat, égőket, abroncsokat és fékbetéteket kellett csak cserélnem 6 év alatt.
Műszaki vizsgákon felkészítés nélkül ment át, még 18 évesen is.
A francia autóknál is így van?"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz ngaba #178863 üzenetére
Unokatesóm 2008-as Peugeot 607 2.7 V6 HDi Executive dízelét 8 évesen már fel akarta gyújtani, mert annyit költött rá folyamatosan. Trailer-es már bérletet ajánlott neki.
Vagy a garázsban vagy a szerelőnél állt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
veterán
válasz ngaba #179149 üzenetére
Esetleg egy Volvo V70 megoldás lehet a kérdésre: mai összehasonlításban nagy üvegfelületek, ugyanakkor masszív acélmerevítések mindenhol.
Anno nekem nagyon bejött az Omega A Caravan alacsonyan húzódó övvonala. ('80-as évek töréstesztje.) A most szombaton nézett Astra F-ben is megfogott kívülről a nagy üvegfelületek látványa, de menetközben már furcsán, némiképp ijesztően festettek a pilinszka "A" oszlopok egy modern autóból átülve.
-
#89309696
törölt tag
válasz ngaba #179190 üzenetére
Én meg kinőttem már a rózsaszín világból. Nem állok neki pénzt kizsigerelni műszaki hibára hivatkozva, de inkább mondom azt, hogy nyomkodtam a kijelzőt és lementem mint, hogy elaludtam. Erre a gyakorlott rendőr se fog mit mondani.
Túl magyar vagyok ezek szerint. Itthon így maradsz életben. -
-
válasz ngaba #179477 üzenetére
Ismét a Mazdát, illetve főkènt a Kodo-designt kell felhoznom ellenpéldának... Németek is amúgy ügyesek a márkaarculattal, szerintem a bmw-é, a vw-é, vagy az audié is elég jól sikerült.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ngaba #179491 üzenetére
Nekünk megvolt, kb. 1 hetesen rommá törték, tesómmal majdnem ottmaradtunk, majd megjavították, végül amikor elkészült ellopták. Aztán meglett kibelezve, eladtuk, de anyám vagy 15 évig kapta a súlyadós csekkeket rá a helyi önkormányzattól. Nem jó emlék számomra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #179497 üzenetére
Az ablaktörlő sebességét lehetett szabályozni egy potival (ami a német autók lámpakapcsolójának helyén volt elhelyezve), ha a kart az "egyéni sebesség" pozícióba raktad. Ilyet azóta egy autóban sem láttam.
Pedig elég common feature.
Mondjuk az én Jazzemben sem volt gyárilag, de kicseréltem a kart egy FR-V-ből származó darabra, és voilá, működik.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz ngaba #179497 üzenetére
A Dacia 1310 kis túlzással egy luxuslimuzin volt (pl. egy Trabanthoz, vagy más hasonló kaliberű autóhoz képest). Volt nekünk is, valóban kényelmes volt, de csak ha rövidebb távokon használta az ember (max 30-40 km). Hosszabb távokon hátul ülve nekem mindig úgy fölkavarodott a gyomrom, hogy minden alkalommal hányingerrel szálltam ki belőle, annyira rosszul lettem. Vagy az ülése volt túl puha, és nem volt semmi tartása, vagy a futómű volt túl lágy rugózású (vagy mindkettő együtt).
Tizenévesen már nálunk is a végét járta, bár akkoriban még mást jelentett egy tizenéves autó tartósság szempontjából, mint mondjuk egy évtizeddel később. (Nekem egy 22 éves autóm van, ez már a 90-es évek második feléből származik, de ezzel bármikor el merek indulni bárhova Európán belül. Tavalyelőtt volt egy görög-albán-horvát-olasz túránk vele, 6 nap alatt 4251 km-t autóztunk le vele, meg se kottyant neki huszonévesen.) -
-
SpaceKombajn
tag
válasz ngaba #179623 üzenetére
meg az, amikor 3 autó a szélsőben utolér egy kamiont, akkor szinte tuti, hogy az utolsó vág ki a belsőbe először, fékezésre kényszerítve az első kettőt... Ezt is oktathatnák valahol, hogy ilyet ne.
Az első kettőnek is megvolt a lehetősége (amikor utolérték a kamiont), hogy előzzön (sokan amúgy csak követik a kamiont és nem is akarják megelőzni, akkor aki mögöttük jön az soha ne is előzze meg őket?), ha a harmadik előz először akkor a többiek késlekednek és mivel elsőbbséget kell adniuk az előzőnek így fékezzenek csak.
Inkább a fordítottja a jellemző, halad valaki a belső sávban (autókat előzőtt) és utolér egy kamiont (ami a szélsőben megy) ami mögött megy valaki és amikor menne el mellettük, akkor behúzza a jóember a szélsőből (pedig elsőbbséget kellene adnia) a belsőbe haladó elé és fékezésre kényszeríti, majd gyökketővel előzi a kamiont.
spacetime
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #179673 üzenetére
És ugye ez az egész 3-an mennek egy kamion mögött sztori külsőből belsőbe menésnél még inkább előjön. A belsőben elmegy mellettük egy autó, az első nem tud még menni miatta. Ilyenkor 100%, hogy hátulról előre haladva kezdődik a kamion előzése: az utolsó beáll a belső sávos mögé egyből, majd az azelőtti stb-stb. Erre még azt mondom, hogy so-so, de amikor nem muszáj, ne a hátsó előzzön először. Konklúzió: nem jó a külső sávban menni, na. De ez is olyan, hogy az ilyen szituációk ritkábban léteznének, ha az autósok nagy része nemcsak akkor menne ki a külsőbe, ha a látóhatáron sincs kamion.
A követési távolságról nem is írok. Csak annyit, hogy sokakból hiányzik a félelemérzet 130+-as tempónál. Ezért jó szar autóval kezdeni a pályázást, ott azért érzi az ember, hogy mennyivel is megyünk.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz ngaba #180074 üzenetére
125 lovas 1,4T. Alapvetően elégedett vagyok vele, egy garanciális fényszóró cserén vagyok csak túl. Mondjuk szép is lenne 2 év és ~37000km után, ha valami baja lenne. Vizet vagy olajat nem eszi, csak a benzint. Valószínűleg én vezetek bénán, de 7 liter alá ritkán megy csak be a fogyasztás. A BC által kiírt adatok pedig akár 1 literrel is eltérhetnek a valóstól.
Ha használtan vennék, akkor mindenképp olyat keresnék ami 2018 április utáni gyártású, akkor kapott szoftverfrissítést és új olajat gyárilag az összes, előtte előfordultak LSPI gondok.(#180072) Tsebacsi Na jó, de eddig ő volt a szent tehén. Most még az őszi waxolásig sem jutottam el egyelőre.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ngaba #180098 üzenetére
Számomra nem az jelenti az autózást és ezzel együtt a rutint, hogy a hülyéket kell figyelnem.
Utóbbi meg nagyon régóta megvan.
Az elsőt (autózást) meg foszlányokban sem lehet annak nevezni, ami pesten van.
Dudáljon/hat is, de ne azért, mert megálltam a pirosnál.
---------
(#180097) Dluinet
Simaliba...Egyetértek! -
#89309696
törölt tag
válasz ngaba #180513 üzenetére
Nem verik meg az ilyet itt falun se. És sokszor nem is sérültek mentálisan, simán csak szarnak bele, kimondja amit gondol. Rengeteg az idegbeteg is aki tesz mindenre, meg a neki van igaza ő tudja ám kategória. Abban egyébként is jeles a lakosság, a megszakértésben és idegállapot szegénységben, meg a másik utálatában.
Rengeteg az alkesz is. Attól, hogy épp nem dülöngél és okádja a maga előtt lévő négyzetmétert, még simán lehet az agyában a nap minden szakaszában, akkor aztán duplán érvényesül minden hülyesége.
Oldalakat tudnék írni róla miket kaptam már én is a fejemhez, de szerintem mindenki a topikban, elvégre ugyanabban az országban élünk, ugyanazokkal az emberekkel. Legtöbbször nem foglalkozom vele, 1-2 esetben nehezebben bírja az agyam akkor azért visszaszólok, de semmi értelme. -
ziyan
tag
válasz ngaba #179477 üzenetére
Anno 2004-ben rendeltünk a legelső szériából egy H Astrát, akkoriban egészen menő volt kívül-belül, jöttek megnézni a szomszédok azóta eljárt felette az idő, de tatám annyira szerette, hogy 2012-ben, már 100 ezer km felett lecserélte egy faceliftes utolsó szériás verzióra erősebb motorral (1.3 CDTI helyett 1.7 CDTI), szinte az utolsó pillanatban, egészen jó áron sok extrával (digitális klímával és hasonló korabeli dolgokkal).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #181166 üzenetére
Nagyon mas a nyomtatott/irott sajto es a videos vlogger iranyzat. Itt is jon a generacio valtas, Andriska, meg Antika nyomul szepen elore. Nem baj, ez az elet rendje ha tetszik ha nem. Ikonikus emberek nekunk, az utanuk jovoknek meg egy letunt kor arcai.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #181275 üzenetére
Így jó igazán. 1.0 3 hengeres Turbo. enyhe hibrid rendszerrel. Van szó 1.3 FireFly motorról is, Abarthban vagy a Sportban, 180 lóerővel.
Viszont Andróczi hozza a szokásos minőséget.
Lámpák LED-esek elöl hátul, műszeregység digitális, központi képernyő nőtt, gyorsult, Uconnect 5. USB-k hátra is, új kormány, új kisebb váltógomb. Új anyagok, színek, felnik. A Crosshoz adnak tetőkorlátot, az ad +3 centi magasságot.
1.6-os dízel marad, 95 és 130 lóerővel (eddig 1.3 volt és 1.6 120 lóerővel).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #181287 üzenetére
Pedig aztán egy Golfra sem hasonlít, sem korábbira, sem későbbire. Állandóan az 5-ös Golfot hozzák fel, pedig évekkel később mutatták be.
1.6-ot kerülni kell a motorvezérlője miatt, Opeltől származó 1.6-ot pedig azért, mert alkatrészt nem kapsz hozzá (tartóbakok stb), de szerencsére ez csak 1 évig volt gyártásban.
1.2 kevés, 1.4 már elég jó, 1.8 és a dízelek a legjobbak, elektronikai problémák jelentős része akkumulátorra vezethető vissza, arra kényes. Légzsákok csatlakozói, ülések foglaltságérzékelői elfáradnak, tönkremennek, főleg ha beletérdelnek az ülésbe. (80-as évekbeli foglaltságérzékelőik jobbak voltak az olaszoknak, nem igazán megy tönkre, igaz, hogy ott csak a fejtámlák emeléséhez, lebillentéséhez használták, nem légzsákhoz)
Bravo pedig egy olaszos köntösű Stilo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz ngaba #181275 üzenetére
Ahogy olvastam a cikket, a Saab eladási számai ugrottak be elsőre. Tudom, a Saab nem egy modell, hanem egy komplett márka (9-3 és 9-5), de akkor sem túl fényes eredmények.
Majd a PSA a hónuk alá nyúl.1.0T 3henger, vagy 1.4 szívó? Jó kérdés, de az 1.0T felé hajlok.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban