- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple notebookok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Egészséges légrugó, soha semmilyen körülmény között nem veszíthet leállítást követően a nyomásból, nem sziszeghet pár másodpercig? Motor leállítást és ajtó becsukást követően kb 10-15 másodpercig sziszeg és pár mm-t leenged a magasságból, aztán abba is hagyja azonnal. Mintha ilyenkor egy szelep kattanást is lehet hallani. Maga az autó 2 hét állást követően sem rogyik össze, nem veszít a magasságból, egyedül közvetlenül leállítást követően van ez a pár másodperces sziszegés és néhány mm engedés.
Hosszabb vezetések során nem szoktam hallani a kompresszort dolgozni, egyedül induláskor pár másodpercre bekapcsol, hogy visszaállítsa a korábbi szintet amit a fent említett leállítás és kiszállást követően lejjebb enged.
Külföldi légrugós fórumokat olvasgatva ez többeknél felmerült, állítólag ez egy ún. leállítást követő utó-szintezés, kiszállást követően a súly hiány miatt a futómű kicsit feljebb ugrik, de mivel már nincs szükség ekkora légnyomásra, ezért picit kienged, hogy az eredeti magasságba visszakerüljön az autó, szerintük normális, legalábbis ígymagyaráztakiÁrpi...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest