- Milyen széket vegyek?
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Meghozta az RTXMG és RTXNTC fejlesztőkörnyezetét az NVIDIA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Kezdem utolérni magam, sikerült pár dolgot elintézni az autóval. Megvolt a váltóolaj, motorolaj, szűrő, fékfolyadék csere, sikerült még mellé 3 órát aludni, ennyi fért bele.
Aztán végre eltudtam vinni az autót, mert már rég kíváncsi voltam.
Sajnos az első generációs 7G Tronic miatt nem tudtunk pontosat mérni a nyomatékra, mert nem lehet fixre zárni, így kb. 2,2k-nál tudta teljesen lepadlózni visszaváltás nélkül (nyomatékcsúcs 1800rpm), szvsz meglehet a 600, nem vagyok csalódott.
Keréken 221, főtengelyen 278 lóerő, ami pozitív meglepetésként ért eléggé.
Göbi mit szólna a görbéhez?A cég parkolójában álló autók:
+ még 4 Supra, abból az egyik ~900 ló, DCT váltós az M4-ből, a másik ZF 8HP.
Céges autó, zsír új Supra, hibrid turbó, ültetés, felni
A faszi mondta, hogy gari addig volt az autóra, míg lerakta a tréler náluk.ps.: rákérdeztem direkt az automata-manual konverzióra, említettem a 6 milliót, amit a TC videóban említettek, azt mondta picivel több, mint a feléből megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- Synology NAS
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- AliExpress tapasztalatok
- Gitáros topic
- Politika
- Külpolitika
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Big in Japan - japán játékokról, kötetlenül
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest