Hirdetés
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Hirtelen rájött az AMD, hogy mégsem szűnt meg egy funkció az egyes Radeonokon
- Aggódhatnak a amerikaiak: a Huawei újabb lépést tett a modern AI gyorsítók felé
- Hamarosan mind begombázunk?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Gamepad
- Milyen házat vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Aktív témák
- 
			
			válasz  Tuco Ramirez
							
							
								#3150
							
							üzenetére Tuco Ramirez
							
							
								#3150
							
							üzenetéreHa GS izzasztásról beszélünk, akkor nyugodtan nézzétek meg az eddigi 3 DX10-es drótozványt, azok is megteszik ezt. OK, várjunk meg egy rendesen összerakott engine-t (pl. a Rage-et - ja bocs, azt nem ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) ), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... ), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... 
 Arra meg nagy összegű fogadást mernék kötni, hogy egy DX10-es játékban a 2600XT meg sem fogja közelíteni a 8800GTS-t.
Aktív témák
- LEGO klub
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Battlefield 6
- PlayStation 3
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460s - i5-6GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3173, 100% Akkumulátor
- JBL ProFlora CO2 Starter Bio Set biológiai CO2 készlet 10-40 l-es édesvízi akváriumokhoz
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) ), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni...
 ), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... 


