Hirdetés

Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Tuco Ramirez #3150 üzenetére

    Ha GS izzasztásról beszélünk, akkor nyugodtan nézzétek meg az eddigi 3 DX10-es drótozványt, azok is megteszik ezt. OK, várjunk meg egy rendesen összerakott engine-t (pl. a Rage-et - ja bocs, azt nem ;] ), de ne számítsatok nagy csodákra - a GS ugyanabból a shader core-ból zabál kapacitást, mint a pixel shader-ek, + még generál további objektumokat, amire szintén kell pixel shader kapacitás. Emellett mi 2600XT tulajdonosok imádkozzunk együtt szorgalmasan, hogy elsősorban nem olyan új objektumokat fognak a játékok GS-sel generálni, amiket még textúrázni is kell, mert akkor aztán szépen fogunk kinézni... :(

    Arra meg nagy összegű fogadást mernék kötni, hogy egy DX10-es játékban a 2600XT meg sem fogja közelíteni a 8800GTS-t.

Aktív témák