- Új Blackwell szerverdizájnt mutatott be az NVIDIA
- A Sparkle új VGA-ja kompakt, és a villanyszámlát sem fogja az egekig srófolni
- Kábel nélküli Corsair klaviatúra és egér Apple vasakhoz
- ASUS blog: kiegészítők a tökéletes játékélményhez
- RDNA 3 architektúrás AMD Radeon PRO videokártyával bővült a Gigabyte kínálata
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
AMD quizzed over sharp drop-off in R&D expenditure
#9000: Próbáld a Fraps-ot, a programban az FPS fulon lehet beallitani, hogy a frametimest is loggolja, aztán Fraps bench viewer programmal lehet megnezni.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
deadwing
addikt
Köszi mindenkinek, holnap méregetek egy kicsit, ma meló van reggelig.
(#9005) Kolbi_30: nem az fps miatt volt a kérdés, persze az is számít hogyne, de jelenleg a time-frame-re vagyok rápörögve mocsok módon
60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
gézu
őstag
válasz Ren Hoek #9004 üzenetére
...The games media does have the okay to release benchmark results to the public. The embargo on their results is early next week.
...The answer to DX12 vs. DX11: It depends. DX12 won't make your video card faster. What it does is ensure that your video card is fully utilized.
[ Szerkesztve ]
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
HSM
félisten
válasz deadwing #9006 üzenetére
Emlékeim szerint még azt is ki tudja írni, mennyi időt tartott a CPU-n és mennyit a GPU-n a feldolgozás, tehát látod, melyik a szűk keresztmetszet.
(#9007) gézu: Szerintem még így sem teljesen pontos. Inkább azt teszi lehetővé, hogy a lehető legjobban kihasználható legyen, amennyiben a fejlesztő rendelkezik a megfelelő tudással ezt előhozni. A DX11-ben ez elérhetetlen, akkor is, ha a fejére áll a fejlesztő. A durva CPU-s és VRAM kezelési korlátokról nem is beszélve DX11 alatt.
-
#35434496
törölt tag
Na hol van az fx huszár?
-
Ren Hoek
veterán
Majd amikor FX+290X AOTS-ban lebulldozerezi az i5+970-et akkor nézegessünk
Amúgy lehet benne valami, mert AOTS jól skálázódik több magra.(Amúgy AOTS semmit se jelent jelenleg mert csak egy kihegyezett techdemo... nem hiszem, hogy DX12-ben 8 magra fogják reszelni a dolgokat. Bár ez is abszolút játék és egységszám/környezetfüggő) -
Ren Hoek
veterán
Nem kell ezen röhögni, mert így is lesz. Esetleg AMD azért nyerhet kicsivel többet, mert nagyon szarul vannak megírva a DX11-es driverek. A Ti-dnek meg tuti nem lesz hátránya. Remélem a 970-emmel is elbóklászok egy másfél évig még. Deus Ex-nek kell futnia mindenképpen, nekem az lesz a fő DX12 teszt. Ha nem megy jól, akkor összespórolok egy Fury Pro-ra.
-
Ren Hoek
veterán
válasz velizare #9018 üzenetére
Nevezhetjük tech demo-nak, mert direkt a DX12 full kihasználására koncentráltak eléggé extrém módon. Nem is fekszik a jelenlegi architektúráknak... de ez csak egy RTS játék, és totál nem reprezentálja a reális, (korai) DX12 játékok körét. GOW DX12 már pl jobban tükrözheti az erősorrendet. Q3 2015?
-
h1mpi
félisten
-
imi123
őstag
Arról nem is beszélve hogy jó esetben fogják és egy az egyben átírják.
A gond csak az hogy Ps4 és XOne-al már most küzdenek a fejlesztők.
Ez kb behatárolja a lehetőségeket.Fejlődés kb nulla és programozó kapacitás nagy része a konzolokra csoportosítva.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolokat és a PC-ket is teljesen másképp fogják programozni a következő években, mint például ma. A fejlődés lehetősége igen jelentős, mert lassan átírják a motorokat arra, hogy a CPU-ról egyre több feladat a GPU-ra költözzön. A SIGGRAPH-on már egészen érdekes koncepciók kerültek elő, amelyek nagyon aktív projektek. Persze nincsenek még bevetve, mert nincs rá kész az alapul szolgáló motor, de 2016-2017 környékén már látható lesz az eredményük. Ezeket az újításokat majd PC-be is mentik át, ahogy zajlik a GPU-k integrációs folyamata.
(#9025) kovsol: Azért volt. Az Xbox One eredeti API-ja így is sokkal lassabb, mint a PS4 low-level API-ja. Persze más kérdés, hogy a fejlesztők többsége egyiket sem használja. Nem megfelelő az elavult motorstruktúra hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért tegyük hozzá, hogy a programozói kapacitás egyértelműen a konzolokra van csoportosítva, tehát a PC-nek alapvetően az lenne a jó, ha a konzolok képességét másolnák. Viszont előkerült a SIGGRAPH-on is, hogy még mindig vannak olyan dolgok, amelyek konzolon elérhetők, míg PC-n nem. A DX12 nagyszerű előrelépés, de még mindig vannak hiányzó funkciók. Nincs GPU-s dispatch, rendezett atomi operáció, template támogatás a shader nyelvre, crosslane swizzle, stb. A Vulkan API ezek jó részét még behozza, vagyis az év végére tovább záródik az olló. Ez nagyszerű lesz a PC-nek. A következő év azzal fog telni, hogy minden gyártó csináljon Vulkan 1.0 és OpenCL 2.1 implementációt, mert ezekkel a két konzol képességeinek nagyon-nagy része lefedhető szabványosan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A core specifikációkat nagyrészt támogatják az elérhető hardverek. Itt igazából az a kérdés, hogy a gyártók meddig készítenek támogatást, mert az AMD és az NV visszamehet a TeraScale 2 és a Fermi generációig is, csak nem biztos, hogy megéri. Bizonyos, hogy a Vulkan esetében inkább az húzza majd meg a határt, hogy mire írható értelmes sebességű implementáció. Ebből a szempontból leginkább a 2012-től elérhető hardverek lehetnek támogatottak.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
Én csak próbálom kompenzálni a Ti hurrá optimizmusotokat.
Én azt látom hogy a mostani konzol generáció már a kiadásakor is kevés volt.
Ha ezekhez a konzolokhoz kell visszatartani a Pc-t akkor nem biztos hogy annyira fényes a helyzet.Abu.
Async shader mennyire életképes Dx11-el?
Van a Dolphin emunak async opciója.Lehet neki értelem Dx11-el?[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Sheld
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, két asztali gépet szeretnék összerakni, egyetlen játékra. Star Wars Battlefront. EZ fusson multiban, a többi nem lényeg.
A processzor egy 860k-s AMD lett, a videókártyával kapcsolatban nem tudunk dönteni.
R7 260X vagy GT 750TiR7 260-ból elvileg lehet 260x-et csinálni egy kevéske tuning-al. Kérdés az, hogy mennyi a különbség a 260x és a 750Ti között. Néztem videókat is, teszteket olvasgattam. Felbontás FHD felé biztosan nem fog menni, jelenleg egy 1366*768-as monitort vadászok, nekem az a felbontás bőven elegendő.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #9033 üzenetére
Ha emulációra van szükség, akkor az igen CPU oldali többletterheléssel jár.
(#9034) imi123: Egyelőre érjük el azt, hogy a PC tudásban nagyjából felzárkózzon a konzolokra. Az már egy nagy fejlődés lesz az egész iparnak, mert rengeteg konzolos optimalizáció átmenthető lenne. Utána majd lehet szépen tovább haladni. Valószínűleg ez egy hosszabb folyamat lesz, de 2017 környékére bizonyosan sok lesz a konzol és a PC között a hasonlóság, ahogy tör előre az integrációs folyamat PC-n.
Semennyire. A DX11 API nem multi-engine.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
nagyúr
Szerintem nem volt kevés...
Rengeteg dolog még mindig nincs PC-n, pl közös memória és cache hozzáférés, stb.
PC-n csomó ilyen lassító dolog van amit át kell hidalni vagy ki kell küszöbölni trükkökkel.
Ráadásul igazán a hardvert még konzolon sem használják ki, jövőre jönnek az igazi nextgen játékok első futárai.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Sheld
senior tag
-
-
-Solt-
veterán
Kifejezetten érdekel milyen hurrá optimizmusról beszélsz!? Az, hogy az ember nem rúg bele a földönfekvőbe minden félórában, még nem jelent hurrá optimizmust. Sokszor gond, hogy olyanokat láttok bele az ember mondandójába ami nincs ott, majd ezt visszavetítitek ránk.
Idáig sem a konzolok miatt volt visszatartva a PC, ezután sem lesz így szerintem. Részemről én rühellem a hülyegyerekképző dobozt, de ettől még nem érzem úgy, hogy kevés lenne a hardver alattuk. Ráadásul nemcsak grafika van a világon...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Ne viccelj, amíg kulturált a hangnem és a stílus, addig nincs gond a vélemény különbséggel!
Csodát szerintem senki nem vár, az viszont benne van a pakliban a jelenlegi infók alapján, hogy záródik az olló szára, illetve, hogy kap egy kis lendületet a PC... Azt meg úgyis az idő dönti el, hogy ezekből mi valósul meg. Az elvi előnyök az NV fölénye miatt biztos nem fognak teljes mértékben átülni a gyakorlatba, ebben szinte biztos vagyok. Sajnos...
www.smart-bus.hu
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Androidos fejegységek
- Házimozi belépő szinten
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Szövetségi felügyelet alá helyeznék a Google-t
- Milyen program, ami...?
- LEGO klub
- AliExpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest