Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • COLBrattShaw

    csendes tag

    válasz }{3@Đ$}{0ot #8528 üzenetére

    Csak nem hagyott nyugodni es lefekves elott felmentem beprobalni. :DDD :DD
    Jo az az ido amit mentel, megsem erzek akkora kulonbseget. Negyedik probalkozasra sikerult osszehoznom egy 10:07-et, de nem erzem, hogy olyan hude sok lenne meg benne. Vagasok nelkul, tisztan, szerintem 9:55 lehetseges, talan 9:50 kornyeke egy tokeletes futammal.
    Wild run es az uj fizika ota en alig vezettem Circuit vasakat, szoval eleg fura volt. Csuszott mint az allat, foleg hogy toltam ala rendesen, hogy lassam milyen ido lehetseges, valtas is teljesen mas ill. dinamikusabb mint a gt500-nal. :D Az elso ket probalkozasnal telibe becsokoltam a szembejovot, van par trukkos kanyar :K Nagyon harapos fektavokat lehetne venni, de ahoz ismerni kene a kanyarokat, nomeg a vasat. Az hozhatna extra 5-6mp-et, a 3-4 kulcsfontossagu kanyar is siman jelenthet ennyit, ill. a tiszta iveken vezetes szintugy, ugyhogy azert van meg mit faragni, csak nem olyan nagyok a leptekek.
    HC-ban pedig vigyazni kell a kigyorsitasokkal, ill. az ivekkel, mert kiporog a kerek, ill. elvesztheted a tapadast es meguszik az auto, ha tul nagy a sebesseg a valasztott ivhez.
    Felvettem a 10:07-et, lathatjatok tele van hibakkal, sok a korrigalas, tobb kontaktom is volt, fontos kanyaroknal tul sok sebesseget vesztettem. Fura volt a terkepre is pillantgatni, jobbak lennenek az eselyek ha jobban vagom a trukkos kanayrokat es nem kene neznem a minimapot. egybol jobban tudnek koncentralni a vezetesre/ivekre. :D Majd raprobalok meg ;)
    [link]

Új hozzászólás Aktív témák