- Kivenné a részét az új HBM memóriák tokozásából az LG
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- OLED TV topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
The Crew
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
HartgeH3-2.8 #6098 üzenetére
Éppen nincs meg a platina, majd kell menni pár PvP-t oszt meglesz tutira
-
Csapoati
nagyúr
válasz
HartgeH3-2.8 #6098 üzenetére
Az arany meglesz és van +30% módosítóm, tehát 80% az esély rá.
-
P kategóriába szerintetek melyik motort érdemes megvenni? jelenleg C-ben megvan a Kawasaki, az elég jól megy és jól is fordul, de nem tudom P-ben is jó-e. Én így elsőre a KTM-re gondoltam, úgy tudom az egész jól fordul, de nem ismerem.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Köszi az infókat, na így már stimm
A gyors javító perk is megvan, csak elfelejtem, hogy használni is kéne. Megtévesztő mert sokszor van olyan, hogy egy küldi végén eltünteti az autóról a sérülés nyomokat.
Kellene perket venni , de hát 100k egy darab..Igen akkor még ilyen korlátra mászós buggert én is láttam, de utána szerencsére nem.
Van amikor semmit nem csinálok egy pvp versenyen csak szép nyugodtan megyek saját tempóba, és össze vissza törik magukat körülöttem "no collision" módban is. -
Csapoati
nagyúr
válasz
HartgeH3-2.8 #6090 üzenetére
Azt senki se mondta, hogy Ridge Racer szintű, de az NFS-ekben is kell már fékezni jó ideje a kanyarok előtt. Amúgy meg a Crew-ban is létezett a wallride, nem is kicsit volt durva. Csak mielőtt megvetted volna a játékot, javították.
-
UFO1
senior tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6090 üzenetére
Ne a számokat nézd hanem a zöld csíkot minden spec.-nek különböző a javítottsági szintje.
S: 90
D: 110
P: 70
R: 130
C: 60
Az új spec-ek (Df, Mt, Dg) meg egységesem 100, de ezek nem százalékok!
Különben ott van a mobilon (ESC) a gyors javítás csak HQ-ban ki kell max.-olni a perk-jeit. -
regener
veterán
válasz
HartgeH3-2.8 #6090 üzenetére
Mert kategóriánként más a max health (pl. C előbb törik mint az R), annál feljebb nem is fog menni.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Csapoati Szerintem azért az árkádos szintnél egyel fentebb van a Crew mert az időjárás is , a törések is, az autó teljesítménye rengeteg minden kihatással van a vezetésre. Szerintem ez a játék picit több mint egy sima árkád autós game ahol megnyomom az előre gombot és 300-al beveszek bármilyen kanyart. Itt nem.
Szvsz ennek nyomán kicsit logikátlan "lenne", hogy a 3 méteres szárny és a csupaszított hátsó között nincs eltérés. Hivatalosan ezek szerint nincs.
Lehetséges azt gondolták egyértelmű, hogy nagyon szárnytól jobb tapadás érhető el. Minek a hülyéknek még a szájába is rágniNem kell azt külön feltüntetni. Én úgy tapasztaltam a full karbon RUF vs Gyári között is volt eltérés, nem sok de az pár száz helyet jelentett summitba.
Amit cseréltem karbon belső , karbon szárny, első és hátsó lökős + hood
Lehet csak bemesélem, de jobban is gyorsult a kocsi.Mike Farrel Köszi, így már tiszta!
regener Megjavítottam az autókat, de csak 70-ig ment vissza a health. Ez kicsit aggaszt.
Küldiztem is velük, de nem emelkedik. Marad 70. Kedvenc Paganim is már csak annyi. -
regener
veterán
válasz
HartgeH3-2.8 #6086 üzenetére
Menj be a garázsodba, kocsi és a külső / teljesítmény mellett ott a Repair, megjavítod és 100 lesz. A menni kell vele az hülyeség, mert csak vizuálisan javul meg de nem teljesen, az érték nem megy feljebb javítás nélkül.
-
Mike Farrel
tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6086 üzenetére
A kocsid healthje ha mész vele akkor megy vissza 100-ra, mert akkor javítja önmagát.
A mercis challengel meg ne foglalkozz, mert csak pár ország playerei vehetnek részt a sorsoláson.
Infó az országokról -
Csapoati
nagyúr
válasz
HartgeH3-2.8 #6086 üzenetére
Miért lenne puttó az Ubi, ha egy árkád játékban nem számít a szárny? Az NFS-ekben is mindig csak vizuális elem volt.
-
HartgeH3-2.8
addikt
UFO1 ..háát igen az alkatrészek áthúzása elég borsos. Akkor merga helyett RUF TC-3 lesz elvileg az a legjobb dragozni. Nem lesz olcsó..
orc88 Nálam még sajnos az is közrejátszott, hogy sérült a kocsim. Jó ideje nem javítottam és a Health is 60-70% az nem jó szerintem
De ezzel együtt lomhának érzem a nagy szárnyas autókat valahogy mégis csak. Talán majd az Agera R, ott van power és nincs 3 méteres szárny.
Tényleg még a HC mód jelenthet eltérést. Én már full carbon belsőt raktam a Leggerába, nem tudom mit lehet még kitalálni. A Health amit vissza kéne húzni valahogy..
Merci küldit továbbra sem találomOké, hogy nem szimulátor, de valami aerodinamikai jelentőségük kell, hogy legyen. Elég puttó akkor a yubi fejlesztőcsapat, ha ez pusztán csak látvány. Pl az első lökhárítón miért vannak külön kis szárnyak egyes modelleknél. Azok kanyargós úton elég durván kell tapadjanak, de egyenesben kampec. Igaz sehol nincs feltüntetve, gondolom akkor oda lenne írva leszorító erő ennyi, tapadás ennyi, de nincs semmi sehol.
Valaki azt mondja meg a health az hogyan lesz megint 100%
-
orc88
őstag
Sportban/HC-ban játszok megjelenés óta Billel általában, de néha előveszem a kontrollert is, és az F1, illetve az Exige is (amit nem írtam le, de azt is próbálgatom) eléggé megtud kaparni kigyorsításkor, illetve meg is csúszik a kanyarokban. Kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége.
-
UFO1
senior tag
+ (#6083) StormLine
Ne pont a 3 legstabilabb kocsin próbáld. A C63-at le se lehet robbantani az útról a 2 Pagani is alapból jó tapad az F1 nincs meg azt nem tudom, de szembetűnő különbséget látsz majd, ha felmész a hegyekbe pl. a mercivel csupaszon és felszerelve az összes szárnyal, miegymással és úgy csapatsz a jégen.
A Ford GT nekem így lett a legjobb (a P-s drift-re, jégen) akkoriban (WR előtt).
Drift-nél fordítva mint írtam, de ott aszfalton.
Ja igen és HC-ban!(#6083) StormLine++
Ne csak szárnyat tegyél rá hanem azt a 3-at amit írtam!Megjegyzem akkoriban sokkal nehezebben kezelhetőek voltak a kocsik.
-
StormLine
senior tag
Igen, kipróbáltam tegnap. Ugyanúgy kanyarodik és csúszik nagy szárnnyal és szárny nélkül is. Traktorokkal nem megyek, meg se vettem őket. Régebben a dragben is kipróbáltam többféle szárnyat, tizedre azonos időket mentem többször is. Ha lenne valami tuti módszer összehasonlítani, arra kíváncsi lennék. Például ha lenne egy videó ahol egymás mellé van összevágva a kétféle szárnnyal ellátott autó. De annak csak akkor van értelme ha aki csinálja az tizedre azonos teljesítményt tud nyújtani dragben, vagy akár versenypályán. Ha csak érzésre mondod akkor nincs értelme ezeket a legendákat terjeszteni.
-
-
orc88
őstag
Hartgeh elsősorban a végsebesség miatt hozta fel a szárny témát, amiben egyértelműen kilehet jelenteni, hogy egyáltalán nem / vagy nagyon elenyésző mértékben befolyásolja, de biztos, hogy nem származik belőle több mint 0,1s hátrányod. Kanyarodás/tapadás tekintetében kipróbáltam már minden perf kocsit, (mivel azok a kedvenceim és általában csak PvP-zek crewban) és a McLaren F1, amivel a legtöbbet szoktam menni, zero változást érzek a kezelhetőségben, ha van légterelő, ha nincs. C63, és Huayra is szimpatikus autó, azoknál sem éreztem változást. Street kocsiknál ugyan ez a helyzet számomra. Dirt-öt nem teszteltem szárnyal/szárny nélkül, arról nem nyilatkozom. De én továbbra is ki merem jelenteni, hogy Perfben/Streetben/Circuitben nincs különbség vagy csak nagyon pici, ami nem ad neked olyan hátrányt, hogy amiatt elbuknál egy versenyt pl.
-
UFO1
senior tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6079 üzenetére
Ha mindent belepakoltál akkor nincs is a tuning műhelybe semmi, de HQ-ban ott az összes és ott úgy csere-beréled ahogy tetszik. Vegyél/nyerj egy másik drag kocsit és abba már bele lehet tenni a megnyert alkatrészeket ami elég borsos 45.000×11! (ha jól emlékszem).
-
HartgeH3-2.8
addikt
Amúgy igen
Volt egy Mustangom summit küldihez vettem nagyon megszerettem imádom. Aztán poénból átépítettem driftnek és elég szépen dobálgatja a seggét csupaszon még jobban is mint kéne. Pedig alapon van. Mondjuk ott meg az erőt hiányolom sokszor.
(#6077) HartgeH3-2.8
Áhh értem köszönöm akkor ennek utána lesek. Drag tuningban azt írja nincs egy alkatrészem sem pedig már lootoltam is és szereztem hozzá csomó alkatrészt.A WR bétában a Drag volt az egyik kedvencem a Corvettel, de mintha az real money-s lenne, de nem akarok hülyeséget írni
-
UFO1
senior tag
válasz
StormLine #6069 üzenetére
Ilyet csak akkor jelents ki ha próbáltad.
Csak azért mondom (írom), mert én direkt cserélgettem a szárnyakat, hogy lássam mi változik.A WR előtt általában a hegyekben drifteltem és nem lehetett rendesen az íven tartani egyik gépet sem (P), aztán valami miatt rápakoltam a legnagyobb első és hátsó szárnyat + a legnagyobb (legrondább) diffuzort és az eddig kezelhetetlen járgányok teljesen jól irányíthatóak lettek.
Ezt kipróbáltam minden spec.-nél ahol lehet és azok is jobban tapadtak (aszfalton is), különösen az amcsi vasaknál látványos a javulás. A Huayra is stabilabb a nagy szárnyal, de a billegőssel jobban fordul, mert az is kormányoz mint a repülőknél.
A D-s Focus is okkal jobb lett nem csúszik annyira keresztben.
Ebből következik, ha egy drift gépre nagy szárnyat teszel akkor nehezebben csúszik, mert nagyobb lesz a leszorító erő, ez is kipróbálva nem a levegőbe beszélek.(#6077) HartgeH3-2.8
Azzal sosem leszel jobb az a leglassabb igaz könnyű vele váltani és kanyarodni és ugye mindenhez kell az 1299 lvl és az sem mindegy milyen. Emelkedőn gyorsulás alkatrész hosszú sima pályán a speed vált be nálam. -
HartgeH3-2.8
addikt
Nem vettem mergát
Sajnáltam rá 6 kilót, majd kicsit megy a pvp a bímeres miatt aztán gyűjtögetek az sls-re. Nem értem a 722-es miért nem akciós. Az is merci pedig. C63 olyan túl szürke, nem jön be
Srácok több dolgot nem értek most.
Az írás szerint elkezdődött a Mercedes Benz küldi. Azt írják a Sebringi pályán kell menni és ennyi.
Odamentem Alfával poénból és beadta, hogy challange completed.
Hol van ez a merci küldi pontosan? Nekem ez nem világos merre vanTabot megnyomva ott az infó róla, de nem enged rákattintani. Mit csinálok rosszul?!
Más:
Sikerült az okos fejemmel rájönnöm, hogy ezer éve nem javítottam autót
Jó pár ezer bucks-nyi javítás volt több autómon. A Health viszont maradt és úgy tudom az is kihatással van az autó teljesítményére nem csak ha össze van törve. Rákerestem és azt írják versenyzéssel tud emelkedni a car health tehát küldizzek vele, meg egyebek?Drag:
Folyamatosan próbálom húzni sivatagban a drag kocsimat (Challanger). Egyszerűen hiába a perfect start, a perfect váltások, a tökéletes időben lőtt nitró 2-3mp hátrányban vagyok a többiekhez. Olyan 1150 körüli a kocsi, tehát nem is annyira alap. Konkrétan lassú. Vegyek RUF-ot? vagy Corvettet? -
regener
veterán
válasz
HartgeH3-2.8 #6073 üzenetére
Nem kell, egységesen kap minden résztvevő egy ugyanolyan SLS-t a versenyre.
-
válasz
HartgeH3-2.8 #6071 üzenetére
Dettó..
CLK DTM AMG-be én is belenyomtam pár száz km-t.
Az volt a kedvencem TDU 1-be
Amúgy Én általában SLS-t használom C-ben és szerintem még most is elég jó, bár az tény, hogy régebben jobb volt. -
regener
veterán
válasz
HartgeH3-2.8 #6071 üzenetére
SLS baromi jó volt a Forgt GT-vel együtt. Talán a legjobb C-s kocsik voltak, de mára már levannak butítva...
-
HartgeH3-2.8
addikt
Én frankón úgy tapasztalom, hogy nagyobb szárnytól lassabb a kocsi. Nem véletlen a Leggerán is bazinagy szárny van nem megy úgy, de jól kanyarodik. Emlékezz Shadow a 458 Spec nálad zéró szárny van és mekkora végsebed volt
Én úgy érzem sajnos van eltérés, legalább írnák oda ha igen.
Merga driver traininget lehet nyerni?Biztos a világ másik végére szól
Kéne venni valami cédeszt.. kár hogy egyik se jött be. Talán az SLS..
Régi szép idők amikor a TDU 1-ben számolni nem tudom mennyi km ment bele a CLK DTM AMG-be -
UFO1
senior tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6067 üzenetére
Nem csak vizuális nagy szárnyal jobban tapad minden viszont nehezebben fordulhat, azt hogy lassítana nem figyeltem.
-
HartgeH3-2.8
addikt
From March 30th to April 6th, these cars will get a 30% price cut!
Holnap merga akció lesz, biztos készülnek arra a merci eventre. Jön valaki bevásárolni egyet?
Köszönet tegnap a PH-s srácoknak szépen jöttem fel full platina vagyok, és speedtrapnél 12ik! Zsíír
Remek szélárnyékot kaptam ShaDo.OW-tól!
Ja már csak 18-ikSzerk:
Akkor most városi legenda, hogy lefog a nagy szárny vagy sem? Mert tegnap amikor lemaradtam, ti tudtatok egymással szél árnyékozni ami előnyt jelent, de ettől független Lomhának érzem a Leggerát.
Szerintem "nem csak" vizuális elem. -
orc88
őstag
CDKeys.com Itt ~3000Ft
-
orc88
őstag
Hopsz, megelőztek.
Erre épül főként a Wild Run DLC. Havonta van 1 nagyobb esemény, ahol több kategóriában is versenyezhetsz, nyerhetsz kisebb-nagyobb dolgokat. Havonta van 5-6-7 "kis" summit amivel kvalifikálhatod magadat a havi, majd az éves nagy summitra. Dióhéjban ennyi, de itt részletesebben leírja a dolgokat: [link]
-
UFO1
senior tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6049 üzenetére
A dragot a legkönnyebb kimaxolni a sósivatagban kb. 1-2 óra alatt megvan az 1299, még 2 óra alatt az összes platina 50-es.
Az Alfa 8C csak C-ben van a top verdák közt, vagyis volt mert a WR-el kicsit butítottak rajta.
A drift valóban szar maga a drift modell is rossz, mert ha meg is csúszik nem lehet sohasem összeszedni némely típust. Nincs is rendes pálya mint más játékokban ahol össze lehetne rendesen fűzni a kanyarokat és itt sajnos a magas pontokért egyenesben is kacsázni kell.
A legjobbak szerintem az RX7, M5, Dodge Challenger, Focus. Az utóbbi három alap 749-is frankon csúszik csak akkor van gond, ha emelkedőn kell felfele drift-elni, mert oda kevés úgy, igaz a gyakorló pályákon nem tart olyan sokáig felhúzni őket.Az BMW X6 D-be most jött és megvehetö elég stabilan lehet vele csapatni a murván.
(#6054) BRIKLY
Ha nincs meg a WR akkor nem tudsz a factin küldiken crew-t hívni és ugye nem tudsz a summit-on sem menni. Nem tudsz semmilyen WR-el jött spec.-t megvenni csak azoknak a normál verzióját pl. Subaru S, P. Kivéve a motorokat abból semmit sem tudsz venni.
Különben meg figyelni kell van, hogy csak 2.000 a WR annyit meg megér. -
orc88
őstag
válasz
SyMbioTe #6058 üzenetére
Pedig az F1, Saleen S7, C63 is elég durva PvP-ben, én általában ezeket használom Perfben és Circuitben.
De a többi Sp-s autót is szeretem, ráadásul kapunk még +5 kocsit az alap season pass-hez (FairladyZ, Stingray, SLR 300, Mini Countryman, Eldorado)
BRIKLY:Ha azóta meg nem változtatták, akkor elég a sima crew, de summitozni nem tudtok majd.
-
BRIKLY
veterán
Nekem/Nekünk haverral a cél az lenne,hogy majd multiban ketten tudjuk játszani. Akkor ehhez elég a sima?
-
válasz
HartgeH3-2.8 #6056 üzenetére
Igen, WR az lényeges, de PvP-zni attól még lehet ha nincs meg, nem?
Azt, hogy semmiben nem korlátoz azt az SP-re értettem
Summit a WR miatt eléggé megszínesíti a játékot szerintem, szóval azt megéri megvenni, de az SP-t pl. szerintem nem venném meg mégegyszer, több, mint fele kocsit nem is használom amit abba kaptamEgyedül a 458/Abarth 500/Aston-t szoktam belőle használni
-
orc88
őstag
Igen, korlátoz valamilyen szinten pl: random emberekkel nem tudsz mission-re menni, csak akkor ha már 1 crew-ban vagytok, viszont ehhez csak a Wild Run kell. Egyébként a summitos fődíjak 2 hónap múlva mindenkinek elérhető lesz a Car Dealer-eknél.
HartgeH3-2.8: Engem megtalálsz, írj rám uplayen ha aktuális a dolog
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz
SyMbioTe #6055 üzenetére
Pont a WR bétán voltam és ott tetszett meg a Ferko 458 spec. Na mondom király veszem is majd meg, aztán utána jöttem rá az a SP-ban van benne. Azért az egy kocsiért meg nem veszem meg.
Van aki azt mondja a WR nem ad annyit és nem veszi meg. Lényegében az egész játék lényegi részét a WR adja, de nem érdekes
-
-
BRIKLY
veterán
Más topikban olvasom,hogy "ha nincs meg a Wild Run meg a Season Pass akkor konkrétan nem tudsz multizni bekorlátoz a játék". Ez mennyire igaz?
4k körül találtam alapjátékot, de többet nem szánnék rá. Vagy tudtok olcsóbbat?
-
HartgeH3-2.8
addikt
-
orc88
őstag
válasz
HartgeH3-2.8 #6049 üzenetére
Igen, most ráfeküdtem kicsit a dologra.
A FD stunts / challenge / pvp triót nem szeretem grindelni, ezért a többiben próbálok minél jobb lenni. A drift-en még van mit csiszolni... laza 20k még benne lenne, de zavaró a sok padka és keskeny út
-
válasz
HartgeH3-2.8 #6049 üzenetére
Alfát én is megfogom venni, csak a summit miatt
, RX7-et is csak azért vettem meg, viszont azt kifejezetten megszerettem.
Driftre ajánlom az RX7-et, nagyon jól lehet vele csúszkálni, én a mostaniba ~21k pontot összecsúszkálni. -
Omis
senior tag
válasz
HartgeH3-2.8 #6043 üzenetére
csinos bömös
-
HartgeH3-2.8
addikt
SyMbioTe Jaaaa értem értem
Sima Plati és ennyi. De a sok vérpisti rámegy a héten akkor lehet necces lesz a plati, de sok pvp meg Stunts challange és megvan az. Én még Alfát is vettem hogy némileg emeljem a saját esélyeim
Na a perkeken én is gondolkoztam, hogy lehet bizonyos területeken akadhat hátrányom emiatt, de igazából pvp-ben úgy is egyenlőek az esélyek. Drag kocsit lusta vagyok felhúzni, ott rendre elmaradok, mert lassú az autó. Többinek csutra van húzva. (büdös kockák).
Szeva Shadow
Próbálom tartani a szintet hozzád több helyen sikerül is aránylag
Bejön az Alfa is pedig nem akartam venni. Nem voltam hajlandó leszedni a nagyobb szárnyat ezért hiába az végseb és az acc, perk az alkatrészeken nem annyira gyors mint pl a Paganim. Drift egyszerűen ezeken a pályákon nem megy
vagy nehezítettek rajta.
-
válasz
HartgeH3-2.8 #6045 üzenetére
Addig oké, bőven bekerültem, 3 medál megvan.
(3 ezüst, 2 arany, meg 2 platina lett qualifiereken, egyedül az első maradt ki teljesen)
Arra gondoltam, hogy a havin belül az M4-ért mit kell csinálni, pl. havi summiton min. arany medált kell szerezni, stb...
Én egyszer kaptam, kemény 5000CC-t, szóval...
Amúgy én amit kezdéskor kaptam az összeset elköltöttem perkékre, akor arra érte meg, de ma már Bucks-ért is lehet venni (persze nem olcsó, 1 perk 100k bucks) -
HartgeH3-2.8
addikt
válasz
SyMbioTe #6044 üzenetére
Elvileg a havi Summithoz három medal szükséges (plussz ezek elvileg most több %-ot is adnak) tehát ha valaki csak aranyra csinálja , de van neki a selejtezőkből szerzett medálok akkor az medálonként 5% bónusz, tehát 4 medál esetén ha aranyra csinálja akkor az 50% esély + 20%, hogy kijön. De szerintem meg lehet csinálni platira ha valaki sokat pvp-zik. Jelenleg én amikor kiléptem 150-ig volt platina. Ez majd a hét folyamán tuti tolódik. Ha esetleg nem csináltál selejtezőt az sem gáz, mert a fő summitra azaz most a bímerre, potom 200 ezer kreditért be tudod magad fizetni. (Elvileg). Szerk: Legalábbis múltkor láttam valamit, hogy be is lehet magad fizetni ezekre. Nem kötelező a medál. Ha kicsit túl bonyolítottam bocs
Ha rá akarsz menni, de nincs medálod akkor kéri a dellát cserébe. Elméletben.
Elvileg ez egyedi festésű és "limitált kiadásos" bímer lesz. (Remélem).
Ha van róla több infótok toljátok be légyszi, én nem találtam.Ja és nekem még SOHA nem jött ki a selejtezőkből CC pont
Igaz van 140 ezrem amit valami csodakocsira tartogatok. Ezt még ingyér kaptuk a Yubitól -
válasz
HartgeH3-2.8 #6043 üzenetére
Vááá de jól néz ki.
Most játszok először Monthly summiton, van valami kikötés az M4-ért? Vagy csak kell szerezni valamilyen medált oszt megkapom? -
sunny84
senior tag
-
Emunem
őstag
Na bejelöltem pár emberkét, sokáig tartott, de mind megvagytok!
Márcsak jelöljetek vissza isÜdv
-
Emunem
őstag
Köszönöm az infókat!
10 € a küszöb. Ami csak azért fix, mert "csak" egy kiegészítés, nem maga a játék...
Jó karikázást!
u.i.: Lassan majd hozzácsapódok valamelyikőtökhöz gurulni egyet, csak legyen meg legalább a C vagy a P platinán. Lassan, de biztosan gyűlnek.
-
Emunem
őstag
Azokat a narancssárga ugratós témákat csak drag autókkal lehet megugrani? (Wild run nincs meg, aztán érdekelne, h van-e alternatíva.)
szerk.: honnan olcsóbb mostanság WR? 10€ alatti érdekel, afölött nekem felesleges.
-
nyozo
aktív tag
Rövid videó az M5-s BMW-ről BMW M5
-
OceanStorm
tag
Fél éve csináltam egy dirt Mustangot a küldetésekhez, szegény nem lett valami szép, nem is nagyon használtam ellenben a raid verzióval ami nagyon jól sikerült. De tegnap átgondoltam alaposabban a dizájnt aminek meglett a gyümölcse, most le sem akarom tenni. Elkezdtem maxra tuningolni, remélem a speed bónuszokkal úgy 300 körül fog majd menni hogy cruise közben annyira ne maradjak le.
-
regener
veterán
Sebring versenypályás Merci event lesz, de kétlem hogy legit player nyerne...
For 1st place:
A trip to Mercedes!
1 Mercedes car in-game
1 CC pack (30€ value)2nd to 5th place:
1 Mercedes car in-game
1 CC pack (30€ value)6th to 10th place:
1 Mercedes car in-game
1 CC pack (20€ value)11th to 20th place:
1 Mercedes car in-game
1 CC pack (10€ value) -
UFO1
senior tag
450 alatt nem nyomok NOS-t, ha hosszú a pálya csak 500 felett így éri el a 600-602-öt (csak speed), persze ehhez kell egy 1299-es tuning + a CTR.
A gumira érdemes figyelni, de ha jól váltasz akkor nem melegszik fel és kell a CTR az tartja a legjobban. A gond akkor van, ha kanyar van, ill. ugrató a pályán.
Kanyarnál nagy ívben beveszi teljes gáznál és utána kell nitrozni.
Ugratónál lutri, volt hogy elvettem a gázt mikor leért, mert különben túlmelegedett a gumi és amint rányomtam a N2O-t kifarolt, volt hogy gázelvétel nélkül is beértem igaz a hátsó kerék a max. hőfokon volt.(#6028) xenon2
Kösz nem nagyon rekordozok nem is érdekel, időm sincs nagyon gyakorolni, néha becsúszik 1-2 jobb idő.
Megj.: biztos lejjebb csúsztam már kicsit, de ez van. -
Na nekem most Gyorsulás bónusszal, nitrót még az elején elnyomva (4.-be váltás után) sikerült 20.117-et mennem, 118. helyre belőve magam.
11. helyhez meg gratulálok.
-
UFO1
senior tag
válasz
Milo629 #6023 üzenetére
Alapvetően akkor a legjobb, ha minden perfect különösen gumimelegítésnél, persze én is mentem már jobb időt good-al, de az lehet csak szerencse volt. A lényeg, ha zöldben váltasz nem melegszik túl a gumi és nem áll 2 kerékre a kocsi amitől mindig kicsit elfordul és azt korrigálni kell, ami mind időveszteség.
(#6019) xenon2
Az érdekes a mostani summit speed skill-en csak végsebesség cuccokkal mentem egy abszolút 11. helyet. Akkor hogy is van ez?
Szerintem akkor fontosabb a gyorsulás cucc amikor emelkedőn van a drag (vagy nagyon rövid), mert ott talán ad valamit az az 1-1 pont amit az acc. alkatrész hozna amúgy a semminél is kevesebb, de letesztelem.Én meg drift RX7-el mentem (még megnézhető pár napig) az ideje csak egy ezüstre elég, de jó szórakozás volt.
-
Milo629
aktív tag
Üdv. olyan kérdésem lenne, hogy Drag versenynél G27-es kormánnyal hogyan kellene jól váltani? mert ha úgy váltok "ahogy én akarok" akkor tudtam menni 17 másodperces időt és végén írta, hogy BAD, de ha úgy próbáltam váltani, ahogy "kellene" akkor mentem 22 másodpercet és azt írta a végén, hogy GOOD. Plusz driftbe is milliószor jobbat lehet menni gamepaddal vagy billentyűzettel, ezzel a játékkal felesleges szenvedni a kormánnyal?
-
-
Drag versenyeken az alkatrészeknél a Speed vagy Acceleration bónusz jobb?
-
orc88
őstag
Ha jól tudom e helyett lett a 7870 tahiti.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
PH-s játékoslista amire itt tudsz jelentkezni.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OLED TV topic
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- World of Tanks - MMO
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest