Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- TCL LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Amazon Fire TV stick/box
- Androidos tablet topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
karakpecze21
senior tag
Én vezettem ilyet.
Unokaöcsém nálam hagyta pár hetet amíg külföldön volt és azt mondta használjam bátran és ne kíméljem.
Hát baromira megy a kis gép.Szerintem annyira nem kell tartani attól, hogy szét van hajtva, mert állítólag ahhoz nagyon nagy tehetség kell, hogy széthajts egy suzuki motort.Ha tolod neki akkor zabál rendesen, 10l felett van az étvágya olyankor.Ha nem tolod neki akkor annyira nem vészes.
-
Kornel
veterán
Valaki vezetett már ilyet?
Elég jó áron hozzá lehet már jutni egy ilyen swift sport-hoz, viszont két dologtól félek: egyik, hogy széthajtották, másik, hogy sokat enne. Motor állapotát vétel előtt érdemes megnézni pl. egy kompresszióméréssel egybekötve? -
karakpecze21
senior tag
Na köszi így már látom.
Ahogy nézegetem ez a fűtés ketyere ezen nincs rajta.
Nekem ez a váltó előtt van.A padlólemeztől indul és benyúlik a műszerfal alá.
Majd megnézem hátha meg tudom bontani annyira hogy kiszedjem azt a vackot ami zörög.Nem volna rossz, ha nem kellene ezért szerelőhöz vinnem és lebontatnom a műszerfalat. -
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9596 üzenetére
egy teljesen sima .gif kiterjesztésű kép ami nem látszik nálad, nem tudom mi lehet a gond, de itt a direkt link, hátha
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz karakpecze21 #9591 üzenetére
Nem tudom, ez mennyire lesz neked segítség, de hátha.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
xmad
őstag
mitől lehet hogy 2 ezres fordulat körül nagyobb gázra dadog, torpan az autó?
kb 20 liter benzinre lett 6 liter etanol tankolva. azóta ilyen. valamit leoldhatott a tankról és eldugult a rendszer? a benzin szürő az új.
elöször a vonalon volt a mutató. majd 6 liter etanol rá. akkor nagy gáznál nagyonn torpant és dadogott.. majd tanbkoltam rá akkor 12 liter benzint. egy fokkal jobb de még mindig nem oké. most van féltankon a mutató. kellene még rá benzin? vagy megvárjam amig kifogy az etanolos keverék?
-
karakpecze21
senior tag
Megtaláltam hol zörög (gurul) valami a kocsiban.(ignis)
A váltó elött, a műszerfal alatt van egy fekete doboz, ami állítólag a kocsi fűtése.Nah abban gurulgat valami.
Nézegettem, ez egy műanyag valami.Van valakinek valami tippje, hogy a búbánatba lehet azt megbontani? -
McKane
senior tag
lenne egy apró kérdésem...
a szuzkám októberben megy műszakira.. de mivel vonóhorog nélküli,gondolkozom azon hogy raktaok rá szerelővel vonóhorgot és úgy menne műszakira.
/infóim szerint ugyis újra kellene vizsgáztatni a vonóhorog miatt /
így legalább kellemeset a hasznossal összekötném,hamár egyszer megy műszakira..lehetséges ez,vagy mindenképpen 2 műszaki kell rá? egy az alap esedékes,egy pedig a vonóhorog miatt ?
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, csak idetévedtem ha már van miért ne olvasgasson az ember sok érdekes dolgot tanulhat. Nekünk itthon egy sx4-ünk van májusban múlt 4. éves. (előtte ignác volt)
Se az előzővel se a mostanival soha nem volt semmi baj. Minden évben csak a kötelező szervizkor látott szerelőt sosem került 18e-nél többe. Az ignist sajnos nem tudtam a forgalomban kihasználni ugyanis akkor még nem volt jogsim. Sokan panaszkodtak a fogyasztásra, mindenkinek kb. 8 liter, ettől kevesebb nem is volt. Ha jól emlékszem nem mindegyik volt VVT-s csak, amelyiken hátul szerepelt a logo. Ha így volt akkor a miénk nem az a verzió kb. 6-7 l/100km -re jöttünk ki. Amit tudni kell, se az ignisben se az sx4-ben nem lesz sok km.
Azt szerettem benne, hogy jó kis pörgős motor volt plusz hozzá a hangja klafa.
Az sx4 biztonságosabb, nehezebb, stabilabb de szerintem nem kell bemutatni. Visszatérve a futott km-ekre ebben a hónapban léptük át a kemény 40.000-t. Én nagyon szeretem vezetni, amire nagyon kell figyelni az "A" oszlop körforgalmakban, zebrákon, ahogy bárhol máshol is persze. 1.5-s alapfelszereltségű, (az hozzá tartozik, hogy semmi az égvilágon nincs benne: se majréfogó se klíma se rádió sőt még a ki picsogók sem voltak benne) fogyasztása 1 tank benzinnel kb. 750-800km-t (80% város 20% kívül) durván 6,5, ritkábban 900km-t (30% város 70% országút).Sajnos 3 hete odavoltunk strandolni kijövünk és valami nagyon hiányzott a kocsi hátuljáról egyből leesett a hátsó ablaktörlő kompletten. (mondtam egy miatyánkat, meg száradjon le a keze)
Mikre nem képesek az emberek, mondanom sem kell örültünk neki nagyon. Mivel első érdeklődés után megtudtam, hogy az új gyári kar kb. 5000,- a lapát pedig 3000,- -be kerül zene füleimnek. Ennyiért biztos, hogy nem fogunk rá venni ezért felkerestem néhány bontót, ahol szomorúan tapasztaltam suzuki alkatrész szinte nincs is ha van az is 2000 előtti.Ezért a segítségeteket kérném honnan érdemes rendelni szerintetek?
Előre is köszönöm!
Jó éjt Mindenkinek és kellemes hétvégét!
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Davidof92
senior tag
válasz Szplöttyy #9586 üzenetére
van nekem is hogy nem megy be, olyankor másik fokozatba be, de végig lenyomva a kuplungot, aztán beveszi, csak pont úgy állnak a fogak hogy nem megy be, de másik fokozat fordít rajta annyit hogy bemenjen.
télen érdemesebb inkább: beindít, kuplung fel, had forogjon kicsit ér törje az olajat, aztán kuplung be, mondjuk be 5.ikbe, annak a szinkronja kap legkevesebbet majd be rükibe. Vagy várni vagy 15 másodpercet hogy leálljon a belseje.Juteszembe, apum esztergályos, aztán van hogy kilöki a sebességet a váltója az esztergának, azt az istentelen recsegést amit az levág amikor visszatolja megvan benne egyből az összes fog. Cserében szép hangja van, mivel egyenes fogazású az összes benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9582 üzenetére
szinkronizálatlan a hátramenet. Én akármelyik autó rükijét meg tudom recsegtetni kikuplungolva hidegbe melegbe
egyszerű a menet.
beül, beindít kinyomott kuplungal, nem felengedni!, be rükibe és tolatni.recsegtetés: álltó helyben kuplung felenged, ezáltal elkezd forogni a váltó hajtott tengelye, kupling kinyom, és behúz rükibe, ropognak a fogaskerekek mert a hajtó rész még forog, a hajtott pedig áll. Ezért kell kikuplungolni indításnál és kuplung visszaengedés nélkül rakni rükibe, vagy ha visszangeded akkor előbb valami fokozatba hogy megálljon a váltó.
-
hossszú
őstag
Szerintem azokkal a váltókkal lehetett a gond amelyikben nem cseréltek olajat én ezzel szemben buta módon a gyári előírás szerint lecseréltem az olajat Eneos 75W90-es full szintetikus olajra.
Már egyáltalán nem áll szándékomban eladni az autót, egyébként GS-em van.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
karakpecze21
senior tag
Ha már a váltónál vagyunk...
Nekem kicsit fura a váltóm, de nem csak nekem hanem sógorom régebbi swift-je is ilyen.
Valahogy a rükvercet nem szereti.Ha hideg a motor akkor ha mindjárt hátramenetbe akrok kapcsolni akkor recseg.Elég gyakori ez hideg motornál.Nem tudom ez mekkora gáz?Én ezt úgy orvosoltam, hogy mielőtt tolatni akarok beteszem 1-be és pár cm-t előre gurulok.Utána zöccenésmentesen kapcsol hátramenetbe.Ha meleg a motor akkor meg simán veszi kapásból is.
-
-
hossszú
őstag
Milyen gondok vannak a váltóval? Az enyém 2006.5. havi gyártás de nekem semmi gondom nincs a váltóval vagy még ezután számíthatok valami meghibásodásra, 115ekm van benne.
Gondolkoztam az eladáson de mégis meggondoltam magam, túl jó ahhoz, hogy elkótyavetyéljem. Inkább vettem mellé egy egyterűt.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
a_tesz
Korrektor
nincs tervben az eladás ha még hozzáteszem hogy még csak meg sem volt húzva
ismerős nemrég vett egy 2005-ös glx klímást, eddig ő is elégedett vele, az övé mostanában fordult hatszámjegyűre
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most töltötte az 50 ezredik km-t nemrég, egyedül a kulcsnélküli indítás vacakol néha, amikor már alacsony az elem feszültsége a távirányítóban, de elemcsere megoldja. illetve a visszahívásokon mindig megjelentünk, de az csak a csomagtartó beázása miatt volt. most hallok először erről a váltóhibáról, eddig csak a régiéről tudtam (és azt tapasztalom is nap mint nap)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én annyit tudok a kérdéshez hozzátenni, hogy a frissítés előtti 2007-es gs swift fedélzeti komputere szerint fateromnak vegyesben 6,2 körül szokott fogyasztani, nekem egy jó fél literrel kevesebbet, mondjuk városban igyekszem megtartani a lendületet, ha már egyszer elindultam, meg persze nem budapest, hanem nyíregyháza, itt azért lényegesen jobb eredményt lehet elérni, de pl. volt hogy pesten egy pár nap mászkálással és kinullázott fogyasztásmérővel nekem 6,5-öt mutatott.ez szerintem teljesen lábfüggő, hallottam olyat aki szerint pesten 8-at eszik, én ezt cáfolni tudom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
nem rossz észrevétel
de ez csak egy lehetőség, számtalan eladó swift 2 van, náluk az elég nagy előny, hogy garanciát mernek vállalni a jobb állapotban lévő kocsijaikra, ezért gondolkozok, hogy megér-e többet emiatt pl.A facelift előtti és utáni kérdésemre viszont még mindig várom a reagálásokat!
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
szűrők majdnem mindegy, amit mondjuk suzupartsnál vagy kauffernél árulnak tök jó. olajból 10w-40 az előírt, elvileg szűrővel együtt 3,6 liter kell bele, szóval egy 4 literes flakon elég lesz. gyertya NGK BKR6E-11 vagy DENSO K20PR-11 kell bele, és 30 ezrenként kell cserélni. üzemanyagszűrőt meg előttem már mondták.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
sárgához annyit, hogy a képek alapján 2008.március és 2011. augusztus között ment 10ekm-t (? egy olajjal ), előtte meg három év alatt 90ekm-t... nem lehetetlen, csak kicsit fura, főleg az a 3 év egy olajjal, mégha csak tízezer km is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
most nem az a lényeg, hogy melyik a kettő közül(mert ez csak két példa volt, bár a sárgán erősen gondolkozok, mindig is tetszettek a sárga suzukik), hanem hogy facelift-es, vagy régi is jó.
végülis hajlandó lennék lemondani a plusz extrákról, ha megbízhatóbb autót veszek.
van róla hivatalos leírás, hogy műszakilag milyen hibákat javítottak a facelift során?
fogyasztásban (motorvezérlés) van különbség? -
karakpecze21
senior tag
Lehet hülye kérdés, hátha valaki tisztába tud tenni kicsit.
Suzuki Ignis-ről lenne szó.Nemrégiben került hozzám és hála az istennek szép állapotú.Biztos ami biztos alapon csináltattam rajta egy alváz védelmet a tél előtt.
Nézegettem a hátsó doblemezeket, azokat gyárilag vastagon kifújták valami jó cuccal, teljesen makulátlan.Viszont maga a sárvédő íveknél abba a kis perembe nincs gyárilag semmi védelem, csak a fényezés.Eddig az is makulátlannak tűnik tapintásra, de szerintetek nem lenne érdemes kikennem karosszéria masszával?Nálunk télen eléggé sózzák az utakat sajnos. -
Kornel
veterán
Swift 2-t fogok venni, csak az a kérdés mikor.
Kérdés, hogy megéri-e többet áldozni egy facelift-es verzióra, gondolok itt a váltó gondokra, stb., vagy inkább egy GS-re szánni azt a pénzt. Ezt néztem most, egész korrekt, biztos nem egy gányolt autó, viszont elég drága, de garanciát vállalnak rá. Vagy vegyek egy ilyet pl?
Segítsetek! -
domojko
senior tag
-
-
karakpecze21
senior tag
Én is szilikonspray-t használok.Lehet kapni egész olcsón is és nagyon jó.Újjá varázsolja a műanyagot\gumit.
Barátnőmnek volt egy robszija aminek a lábtartó résznél lévő műanyagot nagyon kiszívta a nap.Egész fehéres lett már, de ezzel az olcsó spay-el szépen helyre lehetett tenni.Elég tartós is, mert mosás után is szép marad, kicsit víztaszító hatása is van. -
-
McKane
senior tag
mivel kellene lekennem a fekete műanyag lökhárítót elöl-hátul hogy szép fekete maradjon ?
-
gaborbol
őstag
válasz karakpecze21 #9546 üzenetére
Ugyan igy jartam en is, ez egy regebbi beidegzodes egy csomo szerelonel. Veszekedtem mar en is veluk..." piros olaj van benne azt sosem kell cserelni"
Engem nem erdekel mi van benne, csereld ki.
Kicserelte, aztan mondta: te mennyivel finobban jar a valto...Oooo.
17 eves olaj, azon a par ezer forinton nem muljon mar. -
tomsics
senior tag
Aki egy kicsit is gondolkodik az rá jön,hogy a váltóba is kell cserélni.Mivel ott is sok alkatrész ér össze,súrlódik,forog.Akár milyen olaj van benne az egy idő után elfárad.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
xmad
őstag
igen..valoszinuleg a japanok disznek irtak oda a 40 ezer km-enkenti olajcseret..
Sajnos sok hasznalt suzukiban ezert szar a valto, meg panaszkodnak h villanymotor hangja van meg szinkronos mert 1-2 igen okos ember azt mondja hogy a valtoban nem kell olajat cserelni ezert nem is cserel egyszer se..
A motorba is csereljetek 100ezrenkent olajat -
karakpecze21
senior tag
válasz Davidof92 #9545 üzenetére
Szerintem is kell cserélni a váltóolajat, mert én tapasztaltam mennyit számít a friss olaj.
Volt egy 17 éves Deawoo-m.Nem volt rossza a váltója meleg időben (de azért nem olyan simán siklott), viszont télen olyan merev lett a váltóm, mint hadd ne mondjam mi...
Kicseréltettem az olajat és télen is gyönyörű szépen finoman siklott egyik sebességből a másikba.Ég és föld lett a váltó.Nyáron meg főleg.Egy újjal kényelmesen tudtam váltogatni, tehát szvsz igen is jót tesz neki a váltóolaj csere.
-
mdk01
addikt
válasz Miamiquake #9540 üzenetére
Nekem a váltóolajat 1000,- a motorolajat meg 1500,- ért cserélték ha jól emlékszem.
A váltó olajat állítólag tök felesleges cserélni. Én is megvettem mert írta a szakkönyv aztán apám is mondta hogy felesleges, meg a szerelők is, hogy nem szükséges.
Ha ezt tudom nem cserélem ki, de akkor már megvolt véve.
Esetleg 100k-nál érdemes, nekem is ott volt de többször biztos nem. Én úgy vettem észre hogy amihez hozzá van nyúlva a kocsin azzal később is gond lesz. -
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #9539 üzenetére
Én is hasonló kérdésre várok választ csak M13A VVT motrohoz,
DE igen jól tudod, csak AC-vel együtt lehet cserélni az üa. szűrőt, tudomásom szerint is, és ált 7évente szokott bedögleni. Bár nekem 2005ös a gép, és még bírja, pedig sokat küzd a kevés benzinnel.Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
egy kérdés.
néztem 3 ajtós "új" swifteket. tényleg nagyobb elől bennük a hely, és nagyobb is az ülés lapja, vagy csak érzéki csalódás? -
Miamiquake
aktív tag
válasz domojko #9535 üzenetére
Köszi
A szervizben mennyi lehet egy váltó olaj csere? van itt Pesten Ignisekre specializálódott szakember aki nem szakszervizes???
Fontos lenne mert oldalról belém jöttek és a kerék kicsit neccesen áll.
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
2002-es Wagoner+ (G13BB) milyen márkájú szűrőket ill gyertyát érdemes bele rakni?
olajból milyet? mennyit?
és jól értesültem nincs cserélhető ü.a. szűrő?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
McKane
senior tag
ismerős megválna a suzkájától..
szerintetek reális ár érte?nem áll szándékomban megvenni,csak az áras vélemény érdekelne.. sok vagy kevés érte ?
-
trassher
addikt
Köszi a válaszokat! Összességében jó állapotú csak pont ott rohadt át ahol a cső kiérkezik a középdobból. Ezért is inkább hegesztetnén mert máshol nem rozsdás.
Redmi Note 7
-
domojko
senior tag
válasz Miamiquake #9533 üzenetére
[Én ilyen olajat raktak a váltóba]. A váltó alján a leeresztő csavar, sajna nem hagyományos. Olyan mint az imbusz, csak nem 6 szög hanem 4 szögletű. Ha jól emlékszem 10-es. A váltó oldalán van a betöltő egyben szintjelző csavar, ez sima. Én úgy oldottam meg hogy, kicsavartam a leeresztő csavart, utána a betöltő csavart. Vártam kb 1 órát hogy kicsöpögjön, megmozgattam minden fokozatba a váltót, ezután visszacsavartam a leeresztő csavart. Kerestem egy gumicsövet amit be lehet dugni a betöltő nyílásba, leengedtem a motortér felől, bedugtam a nyílásba. Így aztán föntről a gumicső segítségével beleöntöttem a majdnem 2 flakon olajat. Ha jól emlékszem 1.8-1.9 l kell a 2006.03 swiftbe. Ez nem szentírás, én így csináltam.
-
karakpecze21
senior tag
-
trassher
addikt
96-os 1.3-as swiftemen leszakadt a kipuff. Konkrétan a középdobból kijő cső rohadt át és szakadt le, perpill fel van drótozva. Hétfőn viszem szerelőhöz. Aki már találkozott ilyen vagy hasonló problémával annak mi a tapasztalata? Hegeszthető vagy nagy valószínűséggel új középdob kell? Nem esne most jól 13K kiadás amikor épp telefont szeretnék venni.
Redmi Note 7
-
Szólista
senior tag
válasz Szplöttyy #9529 üzenetére
A kollegám a Wagon R+-ba itt veszi a szüröket:Filtercenter a Bécsi úti üzletben,mert ez van neki közel.De ahogy látom több üzletük is van Bp-en.Olajat nem tudom milyet használ.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok normális. Na és?!
-
Szplöttyy
senior tag
Végeredményben milyen olajat szűrőjket vegyek, és hol?
Smoke & Torque
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9526 üzenetére
hát, én Texaco olajat tudom hogy jó, de hát japán autóba amerikai olajat?
-
karakpecze21
senior tag
Hamár az olajnál tartunk, megkérdezném, hogy milyen márkát érdemes beletenni?
Ugye nemrég vettem meg a kocsit, ellenőriztem az olajat, igazából egészségesnek tűnik, de inkább nem kísérleteznék vele.Jobba az ha lecserélem.Haverom Motul ulojat használ és tud olcsóbban szerezni.Mi a véleményetek a Motul márkáról?
Látom beszéltetek róla, hogy 5w40 vagy 10w40.
Akkor inkább az 5w40-et mondanátok?[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Ez már újabb konstrukció tudtommal, és a kézikönyvében sem szerepel a 10W40. Ezenkívül hidegen nehez forgatja, és rossz hangja van nagyon. Meg mostmár hogy öreg az olaj is, picit szólnak a szelepek is indítás után. Annyira "érezni" rajta hogy ez nem jó bele. Legalábbis nekem nem Váltóolaj csere how-to képekkel létezik?
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #9523 üzenetére
nekem, amikor újan vettem a swift 2-t, 10w40-et rakott bele a szerviz olajcserekor is! elvileg gyár szerint mehet bele 10w40 (5w30 és 5w40 is, ha jól emlékszem), de a 0w-s olaj már gyár szerint se mehet! Azért ez a konstrukció lassan 15 éves! (liana-k jöttek először ezzel ha jól tudom). A lényeg, hogy anno a szervizvezetővel beszélgettem erről nem keveset, hogy ártok, vagy használok-e vele, ha nem 10w40 megy bele, de meggyőzött, hogy az is elég bele. Szerintem többet használ az, ha az ajánlott 15k km helyett 10k-nál cserélesz mindig 10w40 olajat.
-
Szplöttyy
senior tag
Visszatérő kérdés, M13A VVT motorba, milyen olajat? Most sajnos 10W40 van benne De ugye 5W30 az előírás, azt is raknám bele. Fontos lenne a hidegindítás(ezért szóbajöhetne a 0W is, nem?) és azért van hajtva is, néha elég kegyetlenül, tehát valami jobb olajat szeretnék. Tehát a kérdés. Milyen olajat? Hol(budapesten, ahol al egolcsóbb)? Légszűrő/Olajszűrő/Pollenszűrő? Hol?
Köszönöm!
Smoke & Torque
-
McKane
senior tag
keresnék a régi swiftbe /1994-es gyártású/ padlókárpitot, vagy ahogy mások hívják, padlószőnyeget...
valaki tudna esetleg eladót ?
minél szebb legyen,az én kocsimnak az előző tulaja erősen dohányos lehetett,mert több helyen ki van égetve a kárpit,és eléggé csúnyán néz ki... -
karakpecze21
senior tag
Körbenéztem hogy oldoddták meg az Ignis-nél a korrózióvédelmet a doblemezeknél.Frankón ki van gyárilag nyomva, de a maga az ív belül nincs.Ott simán csak le van fényezve.Nem rozsdásodik meg semmi, de nem lenne azt érdemesebb nekem kinyomni karosszéria masszával?
-
McKane
senior tag
mivel régi swiftem van,a lökhárítóba kell az index. találtam fehér színűt,sárga izzóval. " E" jeles,jelenlegi tudásom szerint ez használható a forgalomban és műszakin sem szórakoznak vele.. Jól tudom ? mihamarabb írjatok,mert akkor lecsapok rá
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9515 üzenetére
[Ilyeneket] meg [ilyet] szoktam látni Ignis-en. [Nekem ilyen ] van csak a küllők kivételével szépen meg van fújva feketére. Vagy a hirdetésben nem jó az ET, vagy én nem tudom jól.
-
domojko
senior tag
Igen, tudom hogy így vannak a swiftek sorban. Ezért furcsállom hogy azt írtad hogy a 2-es swift nem mér átlagfogyit. Nekem 2006 3.-havi, gömebölyű GC-m van. Abban ugye csak az óra volt. Bementem egy bontóba, 2k-ért vettem egy másik kijelzőt ami mindent mutat, átlag fogyit is. Egyik ismerősömnek 2006.12.- havi glx van, és neki is mér átlagfogyit.
karakpecze21: nekem gyári alufelnim van, aminek az ET: 38, 15" 185/65
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz domojko #9507 üzenetére
A Swift2 a 2005-től 2010-ig gyártott, a ráncfelvarrás alias facelift nem széria csere.
Egyébként csak hogy megkavarjalak. A nálunk kettes Swift-ként megismert Swift valójában a 3. széria. Tehát a mostani a 4.
(#9506) karakpecze21: Jól áll az Ignis-nek az alufelni, csak vigyázz az ET számra.
[ Szerkesztve ]
-
karakpecze21
senior tag
Nah, ma keresgéltem azt a guruló-zörgő hangot mindenhol.Sehol nem találtam meg.
Viszont majdnem biztos vagyok benne, hogy az előző tulaj egy fém százast feltett a műszerfalra és az beesett oda ahol a levegőt a szélvédőre fújja.Beeshetett azon a kis rácsos bizbaszon.
Na viszont arról még lövésem sincs hogy onnan hogy fog kijönni.Ezért azért a műszerfalat nem akarom lebontatni, annyit nem ér az egész. -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9509 üzenetére
Igen a futóműve egy kicsit kemény ez igaz, de simán megszokható.
"Az én igényimet teljes mértékben kielégíti.Viszonylag olcsó, szép, költségbarát és még jól is megy." Ebben tökéletesen egyetértünk.
-
karakpecze21
senior tag
válasz CoolMan #9508 üzenetére
Nah, ezt megnyugtató hallani.Mondjuk eddig mindenhol dícséretet olvastam vagy hallottam róla.Egyedül a futóműre panaszkodnak, de az előző kocsimhoz képest az is olyan ebben mint egy luxuskocsiban.
Ha neaggy isten újból kocsit kell vennem, nagy valószínűséggel újból Suzuki lesz.Az én igényimet teljes mértékben kielégíti.Viszonylag olcsó, szép, költségbarát és még jól is megy.
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9506 üzenetére
Én úgy indultam kocsit venni, hogy csak suzuki, de nem IGNIS...... és mégis az lett belőle.
Meg vagyok vele elégedve, a családomat elviszi mindenhova. (2 felnőtt + 2 gyerek)
A kocsival még semmi gondom nem volt, mindig haza hozott, és egyszer sem robbant le. Egyedül a gyári aksit kellett cserélnem mert az megadta magát, tettem bele egy 45Ah-s BANNER-t.
A kötelező karbantartásokat elvégzem rajta és ennyi. (olajcsere etc...)
Nekem is úgy van, hogy a nyári gumi alufelnin van, a téli meg a gyári acélfelnin, ezért magam szoktam őket cserélni. -
karakpecze21
senior tag
válasz CoolMan #9505 üzenetére
Jah értem, akkor azért nem jött össze sehogy sem.
Gondod volt valami komolyabb a kocsival amióta megvan?Én baromira kellemesen csalódtam ebben az autóban.Úgy mentünk el autót nézni, hogy skoda fábia vagy suzuki swift(az újabb) vagy esetleg valami pici fiat.
Ignis-re eddig soha fel sem figyeltem, de mikor megláttam ezt ezekkel a kis műanyag díszítésekkel, szinte azonnal megtetszett.Amikor beleültem szó szerint elámultam, hogy én most egy Suzuki-ban ülök.Véleményem szerint nagyon szép a belseje és ráadásul kényelmes is.Most az a tervem, hogy szerzek rá valami frankó alufelniket.Arra mehetne a nyári gumi és ami most fent van lemezfelni azon marad a téli.
A régi kocsimból nem pakoltam át a hifi-t, feltettem hogy elcserélném az egész cuccot felnire, hátha valakinek kell.[ Szerkesztve ]
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Átlagot nem tudsz nézni, csak pillanatnyi van.
Amúgy nekem is ilyen ignisem van (még szinre is) viszont az enyém 2005 májusi. -
Giot
addikt
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Csak pillanatnyi van a Swift2-ben. Gondolom akkor az Ignisben is.
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Swiftnél a jobb oldali gombot kell nyomogatni.
-
karakpecze21
senior tag
Mégvalami...
Pillanatnyi fogyasztást frankón jelzi.Viszont az átlagot hogy tudom megnézni?Vagy azt nem lehet ebben?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest