Hirdetés
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- TCL LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mini-ITX
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz
anonymus89 #9699 üzenetére
Azért amerikai emberek tapasztalatával hirdetik, mert Amerika az álmok földje, és ha valami ott működik, akkor mért ne lenne jó itt is?
Én az ilyen adalékok gyártóinak azért nem hiszek, mert egy egzakt tesztet nem hajlandóak elvégezni, mindegyik csak ilyen kuruzslásnak megfelelő példákkal "támasztja alá" a saját igazát, ha meg véletlenül mégis tesztelnek valamit, úgyis kiderül, hogy semmi gyakorlati haszna jobb esetben, rosszabb esetben többet árt a motornak, mint használ (pr*long és társai).
-
anonymus89
addikt
válasz
gaborbol #9698 üzenetére
Az igaz én csak azt nem értem miért "Amerikában élő kliensek" tapasztalatait mutatják minden efféle adalék videójában?.
Mivel szinte ott a legolcsóbb az üzemanyag, és 8 személyes autókkal járnak mit akarnak spórolni ha már tellett olyan autóra.
Egyébként csak kíváncsiságból kérdeztem mert én már vettem egyszer ilyet és kevesebb lett a fogyasztás.
-
gaborbol
őstag
válasz
anonymus89 #9697 üzenetére
A videoban eefuel van ok meg greenfuel
De szerintem ez nem okoz semmifele kulonbseget az "eredeti termek" hatekonysagahoz kepest. ( tobb orszaguti tesz soran 0 megtakaritast hozott) Nanotechnologia...Sure.
-
anonymus89
addikt
Valaki próbálta már esetleg ezt a típusú adalékot?
Tapasztalat, érvek, ellenérvek?
-
stangli
senior tag
Ha valakit érdekelne egy jó izzó csapjon le rá mielőbb.
-
xmad
őstag
csak hidegen volt hangja.
az új tőkékkel az első inditásnál még rosszabb hangja volt mint elötte mer a srác kinyomta a tőkékből az olajat és úgy rakta össze. aztán elcsendesedett.
mostmég hallani kicsit mintha az egyik csattogna. gyanitom azért mert az egyikből annyira kinyomta az olajat hogy a tőke úgy maradt és mikor berakta a helyére lejjebb is állt mint a többi. nemtudom hogy azóta az helyre állt-e az olajnomyástól vagy azért van ez a fura hangja mert ez nem gyári tőke.
de mindenesetre sokkal halkabb lett igy is a motor mint elötte. csak azért fura. majd vmikor leszedem a szelepfedelet és megnézem azt a tőkét. ha szar akkor kicseréljük
-
xmad
őstag
azért ez házilag kicsit bonyolult de nem lehetetlen.de hosszú lenne leirni. van egy suzuki szerelési gépkönyvem, abban minden levan irva
-
xmad
őstag
elkoltozok otthonrol a szuleimtol es egyedul egy alberletben fogok lakni es kell a penz.
Mellette motort tartanek inkabb.A masik ok az hogy 3 havonta 18 ezret fizetek a biztositasra ami jovore megint dragul hala az orban kormanynak..meg ha be vezetik az evenkenti muszakit az is nagyon jo lesz.. Kesz elmeny hogy autóm lehet
es en ennyi nem akarok fizetni egy auto miatt.. Ha nagyon kell kocsi anyamet eltudom kerni a kesobbiekben.
Kvazar:
hidrotoke 22 ezer volt a 6 darab. Megszunt a hang.
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
G13BB wagoner+ váltójába hány liter olaj kell? elv 2.2, de gyakorlatilag mennyi szokott bele menni?
-
xmad
őstag
eladó a suzukim [link]
-
Kornel
veterán
Splash-e van valakinek, ült már valaki benne, vagy vezette?
Főleg fogyasztásra lennék kíváncsi, az erősebb motorral: Benzin – 1242 cm³ – 63 kW (86 LE)
Elvileg ez ugyanaz a motor, mint a legújabb swift 1,2-ese, ha jól gondolom. -
tomsics
senior tag
válasz
karakpecze21 #9682 üzenetére
Szerintem akkora többletet nem fog adni egy ilyen kis motornál.Én nem csináltatnám meg.Fölös pénz kidobás lenne
-
tomsics
senior tag
válasz
karakpecze21 #9680 üzenetére
Nem kacsa.Minden autót a gyárban úgy állítanak,be,hogy menjen a -30 fokos hidegben és a 35 fokos meleg ben is.Plusz ugye más és más a párataltalom egy Mo. és egy pl
rosz o. között.Erre írnak ugye egy "univerzális" programot.Amin még lehet igazítani egy keveset.Sőt ha veszel bele sport légszűrőt,kipufogót stb.. azt is mind illene hozzá állítani a motorhoz.Mert attól ,hogy nagyobb a hangja lehet,hogy gyengébb lett mint gyárilag
-
-
Kornel
veterán
na, ez nem rossz, ha swift 2 lenne a választás, akkor a pótkerék tartály mellé még egy hengeres is beférne, csak csomagtartóm nem maradna, na de az esetek 90%-ban nem is használom. 40+90=bruttó 130 liter az már nem rossz, az nettó 104 liter, 7-es fogyasztással elmennék cirka 1500 km-t egy tankolással, és akkor emelhetné OV az LPG adóját, maximum SK-ban tankolnék 3 hetente egyszer, az még belefér, a kényelmi szempontokat figyelembe véve is.
-
a_tesz
Korrektor
Most pont hazalátogattunk, lemértem neked.
Elég hülye alakja van a csomagtartónak, úgyhogy több helyen is mértem. 107 cm széles a legszélesebb részén, 102 a legszűkebben. A hossza 48 cm, de a közepén megnő 55-re. A magassága is 55 cm a kalaptartóig. A pótkerék helye 58 cm átmérőjű a tetején, 55 az alján, és 17 cm mély. Délelőtt még itthon vagyunk, ha más dolog is kell, meg tudom nézni.
-
bigkrisz96
tag
Hát nem a mi autónk...
De vannak olyan ajánlatok amik megérik.
(Főleg, hogy az újabbakban már van némi egyediség és kicsit minőségiek is... -
t1
veterán
válasz
karakpecze21 #9675 üzenetére
Ez egy turbó dízelen nagyon szépen működik bizonyos határok között, de szívó benzinesen semmit nem hoz....
-
karakpecze21
senior tag
Mi a véleményetek a computer átprogramozásról?Bocsi, ha nem jól fogalmaztam.
A lényeg, hogy haver elvitte a kocsiját egy emberkéhez aki átírta a computerben a gyári vezérlést vagy kicserélte a programot, nem tudom.A lényeg, hogy ez által több lóerő lesz a gépben elvileg.
Haver azt mondta, hogy ha normálisan használja, akkor kevesebbet is fogyaszt így neki mint előtte, mert kisebb fordulaton nagyobb lett a nyomaték és nem kell annyira pörgetnu a kocsit.Én is gondolkoztam a dolgon, nem azért, hogy széthajtsam, hanem pot azért, hogy ne kelljen annyira megpörgetni pl. egy előzésnél és ha tényleg kevesebbet fogyaszt az sem lenne mellékes.
Vélemény?Teszem hozzá én nem értek túlzottan a kocsik, én csak azt kérdezem amit hallottam.
-
Kornel
veterán
Na srácok!
Senki nem méri le nekem a swift 2 csomagtér illetve a pótkeréktartó méreteit? -
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #9670 üzenetére
nekem gázzal jobban megy a kocsi, de sokat szöszöltem a finombeállítással, a szokásos gáz betegség, hogy nagy fordulaton elgyengül, de itt 5000+ rpm-ről van szó. szerintem alul nyomatékosabb, ha lehet ilyet mondani egy ezres fűnyíró motorra
-
anonymus89
addikt
Davidof92: most nem Raffi teszten ülsz
Ezek elég szép értékek ha még azt is hozzátesszük, hogy dinamikusan vezetsz. Gondolom akkor elég sokat jársz az autóval, 130 felett 1.0-s motorral kérdem én már melyik ne enne annyit.
Swiftünk nem volt még de sosem panaszkodtak rá a tulajok, ahogy mostanában sem hallom.
Nincs két egyforma ember, ahogy sofőr sem.Nyomaték egyébként, hogy alakult változott valamelyik irányba?
-
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #9667 üzenetére
nekem normális gázt tankolva(mol, shell, de semmiképpen sem prímagáz és társai) az ezres stift megáll 6,5 literből, de ha lenne fordulatszámmérő, akkor lehet sírnék néha, nem nagypapa tempóban nyomom. benzinből 5,7 volt a nagy átlagom, de az is dinamikusan vezetve. ezekbe az értékekbe ennél a kocsinál simán benne van -0,5 liter, ha csak a fogyasztásra megy rá valaki. pályán 130+ km/h-nál már bekapja a 7,5-8 litert is, de ott már 5000+ felett lehet a fordulatszám, fülre!
az új új swift azért vonz nagyon, mert dízel fogyasztást hoz (5-5,5), és mindeközben megbízható, és biztonságos, még gázosítani se kéne, mert kevés benzint kér. lehet várok még fél évet, háta bemegy az áruk 1,5 M környékére 2-3 évesen, akkor megérheti
-
Davidof92
senior tag
válasz
anonymus89 #9664 üzenetére
a 2x50% az nem 100% hanem 125%
kamatos kamat
-
Kornel
veterán
válasz
anonymus89 #9664 üzenetére
az adója. összesen 50 Ft-al emelkedik majd, januártól 20, juniustol 30 Ft-al.
Így is megérheti annak, aki sokat megy.
viszont én havi egyszer elég közel járok a SK határhoz, ott jelenleg is 200 Ft átszámolva az LPG, ha meg tudnék tankolni 100 litert, az nekem majdnem elég lenne a hónapra.(#9665) Szplöttyy : én is pont ezen gondolkozok, ha nem adom el, elég sok pénzt félre tudok rakni, év végére lehet meglenne egy vaci új swift is, azzal meg 10 évig nem lenne gond.
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #9662 üzenetére
Az, hogy nincs rajta betöltő nyílás, nem jelent semmit, mert az enyém is a tanksapka mellett van, adapter kell hozzá, de meg nem mondod a kocsiról, hogy gázos
Mondjuk nagyon gondolkozok, hogy eladjam-e az enyémet, mert most csináltam meg az első gázos vizsgát, CO benzinnel, és gázzal is 0,01 %, lambda is majdnem tökéletes, megy, mint a svájci óra, meghálálja a törődést.
De egy új swift csak komfortosabb, és biztonságosabb lenne, csak nem tudom, hogy paszíroznék bele nettó 100 liter gáztartályt
-
xmad
őstag
válasz
karakpecze21 #9654 üzenetére
en vennek uj kocsit ha tudom hogy legalabb 10 evig megtartom..akkor total hidegen hagy hogy mennyit csokken az erteke..
Megis uj, en jaratom be..ismerem minden csavarjathosszu tavra en vennek uj kocsit
-
Kornel
veterán
jogos, de egy 10+ éves autó már inkább viszi a pénzt, nem biztos, hogy megéri, ha kiszámolod, ahogy valaki előttem is írta. nekem is most 9 éves a swiftem, bár még nem sok baja van, de lassan előjönnek majd, amit én már nem várok meg, hanem beújítok egy jobbra, fiatalabbra, de lehet várok még vele, addig meg gyűjtögetek
egyébként én is magamnak veszem, az összes kocsim saját pénzből volt -
McKane
senior tag
már akinek telik 5-6 évesre
az enyim 18 éves
igaz amióta megvan, március közepe,azóta már sok pénzt szívott fel,és most megy majd műszakira is..de van,szeretem..
és 24 vagyok, 4éves jogsival,vidéki... saját fenntartás,szülők nem segítenek,nem is várnám el tőlük.. eddig mindent saját pénzből álltam,és mellette sok egyéb kiadásom is volt/van..
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9656 üzenetére
mit nevezel kreténnek, attól függ. általánosan ez még igaz is lehet, amit mondasz egy benzinesre, de egy dieselnél, ahol azt se tudja a user, hogy mi az, hogy turbo, nemhogy azt, hogy egy pályatempó után illene azt visszahűteni, stb. stb., itt már nem kell hülye gyereknek lenni, hogy secc perc alatt kicsináld a kocsit.
egyébként teljesen egyetértek veletek abban, hogy nekem sincs most ilyenekre pénzem, megveszem 5-6 évesen a "full" extrás swiftet, ami már elbukta újkori árának a 66%-át legalább
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
karakpecze21 #9654 üzenetére
Én vennék új autót. Nekem bejön, mert mégis csak új, és sajnos nem egy 2-3éves 30-40ezret futott autót láttam már olyan állapotban... De nem tehetem meg hogy újat vegyek, úgyhogy ez van
-
karakpecze21
senior tag
válasz
Szplöttyy #9653 üzenetére
Mondjuk én kapásból nem vennék új kocsit.2-3 évesen az új ár töredékéért meg lehet venni és hacsaknem valami hülyegyereknél volt annak nem igazán lehet baja.
Nekem sajnos csak egy 9 évesre futotta, de hála az égnek nő volt a tulaja és baromira vigyázott rá.
Mikor beültem komolyan mondom olyan illata volt mint egy új kocsinak.
Mostmár az asszony a javarészét kiszagolta. -
Szplöttyy
senior tag
Az az igazság, hogy én megmondom őszintén, sajnálnék annyi pénzt. De tisztázzuk előre is, hogy még véletlenül sem állok semmilyen szinten sem közel az autóvásárláshoz, több mint lehetetlen, de, egy új swiftet nagyon szívesen vennék, csak nagy a kísértés, nem tudnék dönteni, mert 2,5ért meg vehetnék 2-3éves sokkal de sokkal jobb valamit is, de az nem új, Nagyon jó az új swift, de 2,5ért tuti más lenne. Számomra a "lélektani határ" az egy splash volna, ~2milláért, újonnan, klímával. Ha van bármi extra csak jó, egy elektromos ablak+klíma kombóval, akár literes motorral is, milláért. Az még pont az a pénz lenne, amit kiadnék egy ilyen projectre.
-
Mercutio_
félisten
Én teljes költséget számolok, az érdekel, hogy kp-ra mennyiért lehet elhozni - mostanság esélytelen szerintem a jó %-os hitel - és adott pénzért mit kapok.
Nem azt várom, hogy annyi hely legyen benne, mint a swift sedan-ban - bár egy lacetti kombi bőven hozza azt - de azért egy hétvégi nagybevásárlás cuccait nyelje már el az a kocsi -
karakpecze21
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9643 üzenetére
ennek is 2 oka lehet.
az egyik az előbb említett dolog, a másik már kicsit öncélú: az eredeti vevő adatok már semmit nem érnek, nincsenek friss adatbázisok, ami alapján nyomhatnák az új új swift marketing anyagait, viszont így okosan tudnak egy jó kis potens adatbázist építeni a lehetséges vásárlóközönség adataival. -
a_tesz
Korrektor
válasz
karakpecze21 #9643 üzenetére
Szerintem csak a világ ezen táján meglepő, kultúrállamokban ez lenne a megszokott, ha a gyártó nézett be valamit, ő is vállalja a következményeket.
szerk: #9642 kornelka: az enyémbe is japán került a magyar helyett.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
karakpecze21 #9638 üzenetére
Elsőket cseréltek, 97-2001 közötti Swifteknél, mert a jó magyar beszállító által készített lengéscsillapítók elrohadtak, és kifordulhattak a kerekek. Elég komoly visszhangot kapott a magyar sajtóban, noha ezt jelentené a termékfelelősség, nálunk kvázi ismeretlen fogalom.
-
tomsics
senior tag
Hát igen,ez a veszélye a használt autó vételnek.Főleg egy dieselnek.Viszont ha ki fogsz egy tényleg jó állapotút,gondos gazdától,azért az egy jó darabig bírja.Szívósak a diesel motorok is,ha rendesen bánsz velük.
Amit írtál abban viszont egyet értek és teljesen jogos.A vissza tekerés pedig erősen fen áll a diesel kocsiknál -
karakpecze21
senior tag
Hát pontos részleteket nem tudok, mert nem foglalkoztam különösebben vele.
Csak mikor még nővérem régi swift-ét vittem alvázvédelemre, azt mondták, hogy most beszámítanák ezt 1millába.Csak néztem.A másik érdekesség, hogy kapott nővérem egy levelet, hogy vigye be a szervízba a kocsit, mert ingyen kicserélik a lengéscsillapítókat.Azt hiszem a hátsókat.
Hitetlenkedtem, de tényleg kicserélték.
-
Kornel
veterán
válasz
tomsics #9636 üzenetére
egyben van, mert költök rá. a szerelőm is azt mondja, minek ebbe jó olaj? mondom csak. nem is eszi az olajat, a kipufogó belseje fém tiszta 120k km-nél! stb. stb., nem részletezem
a diesel kérdés még mindig nyitott, egy grande punto mjet személyében, viszont félek tőle, ha kifogom, és nem kímélték, akkor a gatyám is rámegy. nyilván nem mindegyik dieselre igaz, amit mondtam, de csak használt kocsikban gondolkozok most, ami azt jelenti, hogy km visszatekerés és széthajtás kockázata simán benne van a vételbe, aminek az esélyét lehet csökkentei, de 100%-ban elkerülni nem lehet, na már most ha befigyel egy turbo, vagy magasnyomású elem csere, esetleg megfűszerezve egy kettős tömegű lendkerékkel, akkor a kocsi árának fele rámegy, amivel már nem éri meg. erősen sarkítva: punto mjet fogyaszt 5 litert, swift 2 meg 6 litert, a különbség kerekítve 450 HUF / 100 km. Swiftet megveszem 1.000.000-ért, punto 1.300.000, tehát a különbség 66.666 km alatt jön be, amit a m13a (netán m16a) motor lazán kibír, de vajon a mjet-re mennyit kell ezen idő alatt költeni?
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #9632 üzenetére
Én elkezdtem nézni a swift sportokat is, ha már lúd, legyen kövér, közben ráakadtam pár új új swift sport tesztre is, na az kéne! 6 fokozatú váltó, továbbfejlesztett m16a motor, 136 LE-vel, és mindeközben elmegy 6 literrel átlagban, simán hozza a gyári fogyasztási adatokat.
Egyébként a sima új új swift legnagyobb előnye szintén a kisebb fogyasztás, illetve a jobb felszereltség, és nagyobb biztonság. A 3 eddigi népitélet szerint 5.5 körül van az átlaga!
Szerintem nincs rossz áron, simán bevállalható, sőt szerintem 2,5 M-ért nyerő is a kisautó kategóriában, akár dieselekkel szemben is.
Amiért én swiftet fogok venni, az a megbízható láncos motor, aminek csak gyertya kell, ha megkapja 15 ezrenként az olajat.... ha egy dieselt vennék, akkor gatyám is rámenne a szervizre. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Szplöttyy #9632 üzenetére
Én mentem vele, amikor volt ez a próbalehetőség, aminek a végén meg is lehetett nyerni, sajnos nem én voltam a szerencsés. A motorja sokkal jobb alacsony fordulaton, köszönhetően a szívó- és kipufogóoldali változó szelepvezérlésnek, ami városban nem hátrány. Sokkal komolyabb autó benyomását kelti menet közben, a futóművét kipróbáltam kellemetlen felületű úton is, szerintem jobb a hangolása, mint a közvetlen elődjének. Cserébe nem tudom, mennyit őrzött meg a játékosságából, mert arra nem volt lehetőségem, hogy csapassak is vele egy kicsit. Ha nem lenne olyan kicsi a csomagtere, szerintem mindent vinne, de én elfogult vagyok
-
Kornel
veterán
Így van, bár nekem itt pesten 400k-t mondtak a kocsira, és az a max...
1.2 GL Edition 20 2.490.000 Ft-ba kerül az 500.000 Ft engedménnyel együtt, tehát az nekem 2,1 M HUF-ba lenne összesen, ha 400.000 Ft-ot ér a kocsim. Ami nem is hangzik rosszul, mivel 2008-ban az 1,3 GLX-et még 2,6 MHUF-ért vettem, tehát ez olcsóbbra jön ki alapból, viszont ami visszatart, az a nagyon drága hitel, amit kínálnak, szerintem egyáltalán nem versenyképes, tizen x százalék, rengeteg! 2,1 M KP-m meg nincs, és ha lenne is, akkor se költeném egyben kocsira.
Tehát valószínű Swift lesz a következő kocsim is, egy 2006 körüli megkímélt GS, amit 1 M HUF körül megkapok, ha okosan alkudok
Továbbra is várom a jelentkezést, ha valakinek lesz ilyen eladó, és leinformálható, megkímélt, stb.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
karakpecze21 #9628 üzenetére
Mondjuk ez nekem nagyon nem egyértelmű, hogy mik is a pontos feltételek. Itt az árlista. Azt nem értem, hogy ha pl. a Splash 1.0 GC AC 125 000 Ft árelőnnyel kapható meg, akkor teszem azt kornelka (az egyszerűség kedvéért) 500 000-et érő Swiftjét ennyivel többért számolják be? Annak idején, amikor szülők vették a GS Swiftet 2007-ben, akkor úgy volt, hogy az akkor 700 000-et érő régi Swiftért 1 200 000-et "adtak", vagyis ennyivel szálltunk be az újba, kíváncsi lennék, hogy most is így van-e (amit kétlek).
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9626 üzenetére
Mivel a kocsimra 500k-ért csak jelentkezők voltak eddig, vevő nem akadt, ezért valószínű be lesz számíttatva 450k-ért, ezért eladósorba fog kerülni:
-4 db aiwa alufelni, 4 használható debica passio 2 nyári gumival (30K), még egy nyarat elmennek
-első-hátsó-alsó toronymerevítők egyben (12K)Aki érdekel, itt elér.
Szerintetek elmennek ennyiért, vagy kár próbálkozni? -
karakpecze21
senior tag
Bakker, hát igy első ránézésre elég csúnyának tűnik a dolog.
Viszont ha van egy jó hegesztő vagy lakatos ismerősöd akkor az seccperc alatt kihegesztgeti.Nekem egy Deawoo Nexia autóm volt aminek a küszöbe volt elrohadva és a hátsó ív helyenként.
Haver hála az égnek tudott hegeszteni é s volt co hegesztője.
Én kivagdostam a szétrohadt részt, ő szépen bevarrt lemezeket a helyére.A hegesztés 1 nap alatt megvolt.Ha meg akarod tartani az autót akkor ajánlom, hogy amíg rozsdát látsz vágd ki akár milyen ijesztőnek is tűnik, mert csak így ér valamit.Persze ha rendesen ki is lesz hegesztve, akkor rendes védelems és fedő festést kell adni a javított részeknek, mert pár év alatt megint kirohad, ha elmarad.
Ha csak ideiglenesen tutykolni akarod, akkor egy drótkefével keféld ki a porózus részeket.
Majd lehet kapni kémiai rozsda átalakítót (jobb mint a sósav) és azzal vastagon kend át.Ez egy darabig megfogja a rozsda terjedését én már használtam egész jó.Mikor megszárad olyan lesz mint egy fekete festék.Természetesen erre is kell festék stb.
De ez csak ideiglenes tutykolás, nem évekre szól.A rések kitöltése karosszéria masszával ajánlott és ugye ez is csak tutykolás, de jobb mint ha a résnél befolyna a víz és rohasztana mindent tovább.
Hány éves volt ez az autó?Nem volt ez már törve?Én ennyire megrohadt suzukit még nem láttam.
aphra2: Hát igen, nekem a Deawoom-nál is azt hittem, hogy csak felületi rozsda, azt fogtam a csavarhúzót és lebontottam a fél autót.Elég elkeserítő tud lenni mikorr a csavarhúzóval finoman szurkálod és málik szét minden mint a homok.
-
aphra2
senior tag
Már bocs , de ez szét van rohadva rendesen , ezt tömögetni bármivel semmi értelme , halottnak a csók kategória, szilikonnal meg főleg nem, mert savas.
Ezt ki kéne lakatolni normálisan , gyanítom , hogy a küszöb alja is sz@r ahol a perem van , tipikus szuzi rohadások ezek , elől a 2 emelőbaknál ,ill a fenéklemez ill a küszöb találkozása, ha csavarhúzóval megbolygatnád tuti átlököd sok helyen.
-
xmad
őstag
véleményetek szerint ez hidrotőke hang vagy a henger van megkopva?
addig van ez a hang amig be nem melegszik a motor.
hidrotőke tisztitó adalék hatására jobb lett egy-két fokkal
-
a_tesz
Korrektor
válasz
anonymus89 #9619 üzenetére
Ja presze, el is felejtettem, hogy az SX4 ablaktörlő miatt te írtál be. Ahhoz egyébként azt tudom tanácsolni, hogy a kart érdemes megvenni azt az 5 000 Ft-osat, mert nem valószínű, hogy olcsóbban találsz, lapátot meg a legolcsóbb 350 mm hosszúságút, biztos nem fog 3 000 Ft-ba kerülni.
-
anonymus89
addikt
No igen az lemaradt, hogy sx4-ről van szó.
Próbálok keresgélni valószínűleg csak fórumokon találnék infót. De én sem gyanítom, hogy volna valami különbség.
Még egy dolgot felejtettem el ezeken látszik a kis fűthető embléma?Köszi a választ már vártam valaki észrevételét.
Egyébként sikerült találni olcsóbban. -
a_tesz
Korrektor
válasz
anonymus89 #9614 üzenetére
Gyanítom, 2005 utáni Swiftről van szó. Szerintem simán bele kell menjen a tükörházba a fűthető lap, nem hinném, hogy a rögzítésben nagy eltérés lenne.
-
mdk01
addikt
válasz
anonymus89 #9616 üzenetére
Igen vagy kivágni addig amíg masszav a kasztni és kipótolni egy daraba lemezzel. Ha ennyi munkát és időt beleraknék valamibe biztos megcsinálnám rendesen.
-
anonymus89
addikt
Csak egy szerény ötlet az autókereskedők c. sorozatból véve szerintem üveggyanta lenne a legjobb megoldás csak kicsit drága. pl. ezt találtam elsőre, biztos van olcsóbb " A korrózió által nagyon elvékonyodott részek megerősítésére, lyukak, rések kitöltésére alkalmas, ahol üvegszálra van szükség a gyanta kikeményedése közben, valamint a mechanikai teljesítmény javítására."
-
McKane
senior tag
segítséget kérnék..
a két kerékdobnál egy kicsit el van válva a kocsi alja a kerékdobtól...
szomszéd nem tudja hegeszteni,mondván pár hónap múlva mellette repedne...
itt vannak a képek:
[link]kérdés,a két dobtőnél a lyukat mivel töltsem ki ? fater szerint szilikon megteszi, astránál pár éve bevált nincsen kilyukadva a kasztni,csak rozsdás ! rozsdamarót nem merek használni,nehogy több kárt tegyen,mint hasznot..
A képeken apukám láthatóJa, és a filcanyagot nem sikerült egyben kiszednünk, le volt ragadva sok helyen... oda,annak a helyére üveggyapot megtenné ? nem akarom a padlószőnyeget egyből a vasra rakni..
-
anonymus89
addikt
Meg van repedve a jobbos tükörlap a kocsin nem fűthető.
Ha veszek egy jobbos fűthetős tükörlapot szerintetek lesz valami különbség beszerelésnél?
Valaki cserélt már? -
CoolMan
MODERÁTOR
válasz
karakpecze21 #9610 üzenetére
Igen, pontosan, és lőn világosság.
-
anonymus89
addikt
válasz
karakpecze21 #9610 üzenetére
A tompított kapcsolóját magad felé húzod és voilá.
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a feature talán, amit a legeslegjobban utálok a WagonR+-ban is, hogy ott van fent az a kis szar lámpa, amit nyitott ajtónál nem lehet lekapcsolni, meg csúnya is és ne mvilágít jál, az idegeimre megy
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz
karakpecze21 #9607 üzenetére
Húzd ki a világítás kapcsolóját.
-
karakpecze21
senior tag
Nem hiszem, szerintem csak azért nincs annyi eladó, mert még nem akarják lecserélni sokan, mert jó kis kocsi.
Más: Tudja valaki Ignis-ben hogy lehet beltéri világítást bekapcsolni?
Este kerestem valamit és egyszerűen nem tudtam lámpát kapcsolni, csak ha kinyitottam az ajtót. -
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9605 üzenetére
kár egy ilyen gyöngyszemért!
lehet azért van ilyen kevés eladó példány, mert sok széttörik. -
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9603 üzenetére
az nem lenne rossz nekem, az még belefér.
viszont felgumizni egy kisebb vagyon lenne, meg nem tudom, mennyire bírná a kátyúkat az a szép 17-es felni
rokonod nem akarja eladni amúgy? -
anonymus89
addikt
Akkor senkinek sincs ötlete honnan pótolhatnám a hátsó ablakról eltulajdonított ablaktörlőt?
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #9600 üzenetére
ha nem tolod neki,csak mesz 100-al orszaguton,akkor mennyit eszik?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72