Hirdetés
- Mini-ITX
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- TCL LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem nincs, de ha lenne vizHŐFOK mutatód, az sem mutatná, hogy van-e víz, vagy nincs, ha meg melegedik(mert nincs víz) akkor ez is szólni fog, meg ha lenne mutató ott is látnád. Vannak autók ahol a BC írja hogy Coolant Level Low vagy valamit.
(#9997) xmad:Most felhúztál
Kicsit elhúztam az olajcserét és nekem is kezdett hangosodni, de ha az új olajjal nem lesz halkabb, felgyujtom
(#9996) mefistofeles:Nekem pont azért, szeretem az ilyen "Sleeper" gépeket, hogy kinézetre senki ki nem nézné belőle, hogy megy, és mégis megy. Mert érted, egy BMW-től mindneki elvárja, hogy menjen. A suzukira meg "áhh egy literes úgyse megy" és akkor nagyon nyúlik az arcuk, ha megindul a kis gép
-
Kornel
veterán
castrolbol és eneosbol milyen volt benne?
más: a splashbe nem szereltek vízhőfok kijelzőt, a könyv szerint a kritikus vízhőfokot jelzia műszerfalon, de mi van akkor, ha egy nyest elrágja a vízcsövet, és nincs víz a rendszerben, vajon ezt is jelzi a fed comp? kritikus feltétel a működéshez a víz jelenléte a fedkompnak? van erre nyomásmérő műszer a vízkörben?
-
Szplöttyy
senior tag
Swiftre is van hasonló megoldás, majd keresek képet ha hazajöttem, de Splash-en a legjobb. Nem a splash a kedvenc suzukim, de így nagyon vad. Kéne bele valami turbosított 1.6Sport moci, igazi büntető lenne
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #9987 üzenetére
hol lehet ilyen fekete fóliát venni rá? matt, vagy fényes lenne a jobb amúgy?
akarok még venni majd ködlámpát, csak kicsit sokallom az árát, emellett jövő nyáron hátra kap majd sötétítést, és kb. ennyivel ki is fújt, nem akarom csicsázni nagyon.
ja veszek még egy fasza kamerát bele, biztos, ami biztos... -
Szplöttyy
senior tag
válasz
mefistofeles #9986 üzenetére
Részemről, egy ócska müanyag folia "3d carbon mintával" mindig is bazári lesz. Ellenben mattfeketében azért elég morcosak tudnak lenni az autók.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
mefistofeles #9984 üzenetére
A Carbon folia semmin sem mutat jól, azért is írtam úgy ahogy, egy matt fekete folia, esetleg fújni is lehet, vagy PlastiDip
-
Kornel
veterán
válasz
mefistofeles #9981 üzenetére
az nekem se tetszett, de már kezdem megszokni. viszont nagyon praktikus, rengeteg rekesz és tároló van, és lehajtható ülésekkel nagyon jól pakolható kicsi kocsi
-
Szplöttyy
senior tag
Igen arra, csak így vasárnap reggel még nem tudok valami jól fogalmazni.Így valahogy. Persze, ha akarod lehet rá, ultre mega giga raj menő karbonfolia is
-
-
Newboy911
tag
válasz
Motion_Blur #9969 üzenetére
Nekem a Banner aksikról van jó tapasztalatom. De még is egy Varta blue dynamicot vettem, áfa nélkül max kedvezmény miatt
-
-
Newboy911
tag
Eddig én castrolt használtam, 1-2 ezer km múlva kipróbálom az eneost. Sok jót hallottam róla, és olcsóbb is. Sajnos egy átlag vásárló nem tudja pontosan milyen olaj van a kannában. Én a saját szememmel láttam mikor egy olajos cégnél OMV-t csomagoltak át X olajjá. De ez még a jobbik eset volt.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Motion_Blur #9969 üzenetére
Akkor érdemes cserélni, ha szar.
Nekem 2005ös a vas, szintén gyári akksi, de lassan cserés. Indítás után halványan világít minden, egy pár másodpercig amig nem jön meg a power a generátortól
Na akkor cserés.
-
Motion_Blur
félisten
Most múlt 7 éves az autóm, mikor érdemes ezekben akksit cserélni és milyenre? Még a gyári van benne
-
Szplöttyy
senior tag
Mondjuk ahogy nézem, a 0W20 még olcsóbb mint az 5W30. Hát, gondolom a Sustina lenne a legjobb
-
Szplöttyy
senior tag
Hmm nem is rossz ez a "bót" közel is van, csak suzukihoz nincs semmilyük. Pesten (13-14-15-16 esetleg 4kerben) hol lehetne legolcsóbban olajszűrőt meg légszűrőt venni?Pollenszűrőt nem veszek(nincs klíma, sok haszna eddig se volt max hogy a por nem jön be, de bejön a lehúzott ablakon, télen meg csak gyengébben fúj/párásodik tőle a gép.)
Mod: Kornelka! Környéki vagy?
(#9964) tomsics:Szép mutatvány lehetett, de érzésem szerint ez inkább valami egyedi hiba lehet.
Amúgy akkor Eneos-t inkább, mint Castrolt?
-
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #9962 üzenetére
ez akkor is csak 7,2k
mondjuk én megszívtam, mert mielőtt megvettem, megvolt a 60ezres szerviz, és szokás szerint 10w40-et rakott bele a márkaszerviz, így legalább 10k km-t használom, azért egy új olajat nem ereszt le az ember. de legkésőbb a mínuszok beálltával cserélem majd, csak azt nem tudom, mire... eneos 0w20 vs. eneos 5w30 vs. eneos sustina 5w30
-
Szplöttyy
senior tag
Mindenképp a bárdiból lesz, ott van 35%kezdvezmény, de ott egy 5W30as Castrol Edge 4liter kapsából 16rongy, egy Liqui Moly(igaz asszem 5liter) meg lazán egy 20as. Most ha jó bele az 5W40, az 12ezer ott, kezdveménnyel nem jövök ki rosszabbul, mint pl a Castrol mintaboltban, ott is 9ezer körül van, nekem még picit olcsóbb is lenne. És szűrőkkel mindennel együtt meglenne a dolog ~12k-ból japanparts szűrőkkel.
-
Szplöttyy
senior tag
Én biztos 0W20at raknék bele. Vagyis én mindig úgy vagyok vele, hogy olajból/izzóból/ablaktorlőből/fékből/gumiból csakis a legeslegjobbat! De sajnos az anyagiak közbeszólnak, ezért is lett szilikon ablaktorlőból az ezer párforintos nem a márkás sok ezres, meg ezért lett most GE MegaLigth Ultra is NightBraker Plus helyett. Főleg hogy nem is kopott a motorod, mert új, én azt raknék.
Hát a 10W40 tudom hogy jó, azt rakták bele-.-" de az szar, nekem rendes olaj kell, csak nem tudom, mi az előírés. Szivem szerint 5W30 lenne, de az közelít a 20ezerhez(-kedvezmény, de az most mindegy) viszont az 5W40 van 13ért ami jó volna. És azért nem mindegy, de akkor jó az 5W40 M13A-ba is gondolom, csak jön valami szakértő
4liter meg csak elég lesz.
-
Szplöttyy
senior tag
Tudom ezerszer volt már, de hirtelen nem találtam M13A motor, VVT-s (Ignis/Wagon) 4liter olaj elég, ugye? Vagy kell az 5literes? ÉS most akkor mi is kéne bele 5W40? Csak mert a kolléga írta valahol, hogy elv 5W30 kell az M13A-ba.
-
xmad
őstag
válasz
mefistofeles #9956 üzenetére
szep is lenne ha 40 ezer utan szarakodna
más.
Mk3 GTi kormany elado. Szep kopasmentes allapotban.
7.000 huf
-
mefistofeles
veterán
Szűk 40k van a swift 2 ben de a váltója teljesen rendben van (még jó hogy!). Halk, akadásmentes.
A fogyasztási adatokhoz...
Az uccsó tankolás óta 140 kilót tettem bele full városban és 6.5-öt eszik stabilan! -
xmad
őstag
válasz
Motion_Blur #9951 üzenetére
a 96 utáni váltók elég silány minőségüek és nagyon sok tönkre is ment mert elmaradt az olajcseréje.. gondolom a legtöbben ezért küzdenek szinkron gondokkal is, meg villanymotor hangú váltóval. sajna a villanymotor hang nálam is megvan hála az elözö tulajnak.
érdekes egyébként az új swift váltója is elég kényes.
a suzuki amilyen jó motort készit, olyan szar váltótfőleg a régi swifté.. szerintem ennél kevesebb anyagból váltót épiteni már nem lehet
-
Giot
addikt
válasz
Motion_Blur #9951 üzenetére
Én 40e-re emlékszem.
De ha a szervizkönyvben az van hogy 45e nél cserélni kell akkor elméletileg ki kellene annyinál. Az más kérdés hogy az enyémben is most cseréltettem, kb 70e km-nél. Én 62e km-el vettem a szervizkönyve szerint nem volt még cserélve.
Általában az Opeleket hozzák fel példaként hogy bizonyos típusainál élettartamos a váltóban az olaj. Akkor miért ne lehetne a Suzukiban is. De azt ne feledjük, hogy tegyük fel 50e km-nél 2,5 évesen megpusztul a váltó benne és nem volt a gyártó által előírt időpontban cserélve az olaj. Akkor a felteheti a kezét a gyártó hogy -nem lett betartva az általam előírt csere idő, nem cserélem a váltót-.
Ja és valszeg nem szórakozásból írja oda a csereidőt pld a Suzuki sem. Ő tervezte a váltót tudja mire kell odafigyelni. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #9951 üzenetére
szerintem swift 2 is 45k km, nekem a splash-ben 45k-nál cserélték, meg is nézettem most vizsga előtt, olyan volt, mint az új (15k km alatt)
-
karakpecze21
senior tag
Értem, az enyém egyelőre akkor szerintem nincs vészesen állapotban, csak valóban ahogy te is mondod valószinüleg már meg lehet kopva.Majd ha nagyon odalessz akkor csere.
Tomsics: Hát én is pont ezt gondoltam magamban.Már ha csak használatlanul áll egy olaj sokáig akkor is egy idő után már a szagán is érezni, hogy nem az igazi.
Most a váltókban lévő olaj gondolom valamennyivel időtállóbbak, de gondom alapjaiban mégsem különböznek túlzottan sokkal a többitől.
Nekem anno volt egy simsonom, amit apukámtól kaptam meg.Jópár évig használatlanul állt mikor megkaptam.Leengedtem az olajat és rettentő büdös avas szaga volt. -
tomsics
senior tag
válasz
karakpecze21 #9943 üzenetére
Ezeket úgy birom akik azt mondják nem kell cserélni.Ha logikusan gondolkodtok ott is mozgó,surlódó fogaskerekek érnek egymáshoz.Ott is ugyan úgy elfárad az olaj egy idő után.Én olyan 40 ezrenként abba is lecserélem.Inkább veszek 4-5 ezerért egy doboz olajat,mint a váltót keljen felujjítanom x ezrekért
-
Giot
addikt
válasz
karakpecze21 #9946 üzenetére
Az a műanyag váltókulissza miatt van szerintem. Valszeg megkopott. Az enyém (swift2) törött ez úgy jelentkezik hogy van ,hogy nem hajlandó bevenni az 1-est. 12e ft lenne a cseréje, de majd ha romlik a helyzet akkor cserélem, most még simán használható.
-
karakpecze21
senior tag
Értem, köszönöm.Akkor jól éreztem.
Hát ha kell, akkor ebben már tuti megérett rá, mert 139.000km van benne.
Szerintem a legjobb az lessz, ha kiviszem a Suzuki-hoz, eddig úgy is kellemesen csalódtam bennük.Szplöttyy: Hát akkor lehet már neked sem ártana egy olajcsere.Az én váltóm igazából még frankó, de ezen kívül mmár csak a fékolaj csere van hátra.Mondjuk a váltója kicsit olyan nem is tudom hogy mondjam, talán a legjobb szó rá hogy "lötyögős", de ez gondolom ilyen.Nagyon könnyen vált, csak olyan löttyedt kicsit mint hadd ne mondjam mi.
-
Giot
addikt
válasz
karakpecze21 #9943 üzenetére
"Ugye jól érzem, hogy ez baromság ugye?"
Igen. A Suzukiknál kell a váltóolajat cserélni. Nézd meg a szervizkönyvében hogy az Ignisnek milyen időközönként. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
karakpecze21 #9943 üzenetére
Azthiszem valami 60ezrenként kell, aztán hogy mi igaz nem tudom. Azt tudom, hogy az enyémben ~80ezer van már asszem, és hidegen reccsen a 3adik, meg egyre gatyább a váltó, bár tőlem aztán olyan kíméletlen használatot kap, hogy az hihetetlen.
-
karakpecze21
senior tag
Ma megvolt a kocsiban a gyertyacsere. (Ignis)
Elvittem a szerelőhöz, mert ehhez nem volt kulcsom meg amúgy is az öreg autómat mindig ő javította.Ingyen kicserélte nekem.Viszont mondtam neki, hogy hamarosan elhoznám váltó olaj cserére a kocsimat (139.000Km) és elég érdekes választ adott.
Azt mondta, hogy a váltóban teljesen felesleges olajat cserélni.Ugye jól érzem, hogy ez baromság ugye?
Az olaj, még ha nincs is használva akkor is amortizálódik valamennyit.Ez meg 9 éves kb. és azért kilómétert is futott rendesen.Vagy én vagyok a hülye? -
a_tesz
Korrektor
Mondjuk ez így különös, összehasonlítva a M13 motorral, kiderül, hogy annak nagyobb azonos fordulatszámon a nyomatéka, bárhol.
Itt egy kép hozzá:
képViszont a váltókat összehasonlítva azért az új Swiftnek rövidebb valamivel a váltója, ez kompenzálhatja a dolgot, de érdekes, az biztos.
Szerk: #9940 Giot: tudom, hogy a blokk ugyanaz, pont ezért hoztam fel, mert hiába ugyanarra az alapra épül, mégis sokkal tunyább alacsony fordulaton. Másabb a karaktere a hengerenkénti négy szelep miatt, ez ezzel jár.
-
Giot
addikt
Igen de a blokk ugyanaz a G13BB esetében, csak a vezérlése más. SOHC 16V hengerenkénti.
Az M13A a DOHC, hengerenkénti, vezérlés, a furat löket aránya miatt még inkább előjön a lustának tűnő karakter alsó fordulaton.
"Ez sajnos ilyen, forgatni kell, de nem haragszik meg érte"
Egyébként a legújabb Swiftbe kellene egy tisztességes 1.5-ös moci.
Pld az a 110 lovas amit az SX4 is megkapott.(#9939) kornelka: Én is simán beteszem 60-nál 5.-be, nem rángat nem köhög, de nem is történik túl sok minden ha lenyomom a gázpedált.
Csak álmosan elkezd felfele menni a km/óra mutató, de azt gyorsulásnak nem nevezném. Viszont ha ottfelejtem a lábam, sunyin eléri a 70 majd 80-at, és az ember észre sem veszi, máris jön a csekk.
-
Kornel
veterán
Valóban, K12B-nél a furat x löket 73,0 × 74,2 sűrítési arány 11
M13A-nál 78,0x69,5, sűrítési arány 9.5
itt van egy érdekes "marketing" szöveg: "Az új benzinmotor jellegzetessége az alacsony és közepes
fordulatszámnál jelentkező erős nyomaték."
Nálam ez úgy jelentkezik, hogy országúton ésszel használva board szerint 4,5, rátankolással 4,8 literre jött ki a fogyasztás, 60-nál simán 3-ból 5-öt kapcsolok, nem rángat, nem fullad, pedig 2000 rpm nem sok, úgy használom, mint egy dieselt. Kb. annyit, vagy kevesebbet fogyaszt, mint az ezres swiftem anno benzinből. Egyedül városban lenne előnyben, a kis önsúlya miatt. -
a_tesz
Korrektor
Már a régi 1.3 16V-n (G13BB) is érezni lehetett, hogy nem akar úgy alul menni, az M13A blokkoknál még jobban kijön a tipikus hengerenkénti négyszelepes karakterisztika, nekem meg főleg a 1.3 8V (G13BA) után, ha beülök szülők M13 blokkos swiftjébe. Ez sajnos ilyen, forgatni kell, de nem haragszik meg érte
Az új K12 blokk sokkal jobb ilyen szempontból, sokkal "kockább" a furat-löket arány, meg a motorvezérlőt is másként hangolták, nem kéri annyira a fordulatot.
-
Giot
addikt
válasz
Mercutio_ #9934 üzenetére
A helyzet az hogy Suzuki-ék, változtattak a furat löket arányát. Az előző 1.3-as (G13) blokkhoz képest az M13 blokk rövidebb löketű. Emiatt jobban pörög felül, alul viszont kevésbé nyomatékos.
Ez érezhető is, alul kicsit komótosabb 3-4e-től viszont életre kel.
Persze ezt azért ne vedd problémának csak ez ilyen karakterű. Jól lehet vezetni alsó fordulaton is. Nekem nincs bajom vele.
De az 1-es swift 1.3-asa nekem lineárisabbnak tűnt emiatt.
A váltó áttétel hasonló a 2-es 1.3-as Swift esetében. -
Giot
addikt
válasz
mefistofeles #9931 üzenetére
Ha forgatod eszik, ha nem, nem eszik de totyogós, igazán ezzel nincs mit kezdeni.
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #9906 üzenetére
vettem 2 komponensu poliészter gittet és azzal bekentem a lyukat és körulötte. Kb egy gombostü nagyságu lyuk volt, mert ugye ahogy folyt ki a benzin folyamatosan nagyobbodott aztan mikor drotkefeztem akkor is egy kicsit nagyobb lett. vegulis erösen megkötött szerintem jo lett. majd teli tankolom megint aztan kiderul jo lett e. bontoban nem talaltam sehol sem tankot sajnos.
-
mefistofeles
veterán
Nem tudom srácok de én az 1.3-as swift 2 -vel országúton 100-110 es tempóban simán 6 alatt megyek még légkondival is! Vegyesben most éppen 6.5 -6.6 az átlagom de nem igazán nyugdíjas stílusban........
Egyébként a swiftet szokni kell! Én is simán feltoltam neki 8 litykóig (sőt) városban az elején......
...az a véleményem, hogy ha jól bánnak vele akkor a suzukinál megbízhatóbb autó nem sok létezik..... -
-
Giot
addikt
Az M13A blokk fedélzetije 5.5 lityi környékét mutat 100 magasságában.
Valszeg sima DOHC blokk a tiéd. A Suzuki kiteszi az autóra ha VVT a blokk. Lásd Ignis-ek, vagy a Swift2 1.5-ösén is kint van hogy VVT. Hisz az 1.5 már VVT blokk, míg az 1.3 csak DOHC.
Az M13A blokk 4e környékétől indul meg olyan emberesen. Ott még kellemes taszítást is érezni. Hogy miért a megoldás, egyszerű 4e-nél van meg a max nyomatéka ennek a blokknak ezzel a vezérléssel.
Egyébként 3e-től kezd el éledni. Bár azalatt is szépen használható, csak kicsit lustácskának érződik.
Egyébként ez egy öreg probléma a pörgős kis köbcentis motoroknál, ha nem forgatod nem eszik sokat, de nem is igazán megy, ha meg megforgatod megindul de akkor a torka is nyílik.
Vezettem 1.4-es VW Polo-t úgy éreztem úgy megy mint a disznó, alsó fordulaton, de nem bírtam megállni hogy ne forgassam meg.
És nagy csalódás lett a vége. 4e-ig tisztességesen megy de ott kifogy szuszból és csak ordít.Az M13A blokk meg ott éled igazán, Szóval mindez a furat löket arányának, és a vezérlésnek a játéka.
Egyik gyártó így a másik úgy.
Nah jól el filozofálgattam itt magamnak. -
domojko
senior tag
Ha jól emlékszem 69KW- 94 LE.
Nos megnéztem most már. [A suzuki honlapján ] max teljesítmény 69 kw. Vagy nem K12B-ről van szó?
(#9925) kornelka: OK már értem
-
Mercutio_
félisten
Villamossági szerelőt senki nem tud?
-
Kornel
veterán
110-nél visszaszúrni 3.ba tényleg nem takarékos megoldás
Viszont ez az 1,2-es motor 3000 felett úgy megindul, mintha VVT lenne, de sehol nincs róla info, annyit találtam, hogy az új swift/splash motorja, aminek ugyanez a kódja (k12b) már dual VVT, de hogy a régi milyen, arról sehol semmi.
-
Giot
addikt
válasz
Motion_Blur #9919 üzenetére
Tavaly nyaralási útak, 6.2 volt az átlagom országúton, most hasonló körülmények között 7 lityi.
De én nehezebb lábú vagyok mint az átlag olyan 100-110-es tempót szoktam tartani országúton. Meg ha előzni kell akkor szükség szerint, visszaszúrom a harmadikba is, nem szoktam gatyázni vele.
6 liter alá simán le lehet vinni 90-es átlag tempóval 5.ben. Előzéseket kerülve. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #9919 üzenetére
én is regisztráltam most, legyen ellenpélda is a 8 literes átlag mellé
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #9917 üzenetére
szerintem swifttől kifejezettem jó fogyasztási adatok, végre valaki, aki tud vezetni.
ismerek olyat, aki azért adta el a fél éves! swift 2-jét, mert neki 8 litert evett... és bukott 1 millát kb... ahelyett, hogy elment volna egy vezetéstechnikai tréningre -
Motion_Blur
félisten
válasz
fokukac #9916 üzenetére
Amikor vettem mindenki azzal riogatott hogy 7 alatt nem áll meg, de inkább 8.
Nagyon finoman 6 liter alatt épphogy. De mondom, a 195-ös gumi is lehet szerintem pár deci. Télen 175-ös gumival hidegben is ennyit eszik.
konkrétan itt vannak a fogyasztási adataim: [link] - kicsit nagyobb fogyira emlékeztem, így már akkor hasonló mint amit a kolléga írt
-
fokukac
nagyúr
válasz
Motion_Blur #9914 üzenetére
ennyit eszik a swift2?l
mondjuk, lába válogatja.
ékes példa rá a keresztanyám első szériás mazda 6-osa, amivel a család 10-11 literrel közlekedett, én meg elmentem vele 6,5 literes fogyival Szegedre, meg vissza. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #9914 üzenetére
nincs túlfújva a kerék, gyári 2,3 bar!
viszont tényleg finoman vezettem, de nem is fogom taposni, lemértem, a 45 perces utat leggyorsabban 40 perc alatt teszem meg, de akkor már csekk is jöhet, ha pechem van, meg ön- és közveszélyes is vagyok olyankor -
Motion_Blur
félisten
"m13a-t swift2-ben sose sikerült 5,5 alá vinni átlagban, tele tankon"
Nekem 5,7l a rekordom de jellemzően 6-6,4 körül eszik, pedig nem talpalom. Ez 70% országút, 30% város. Mondjuk 195-ös gumik és klíma. Benya: Shell V-Power 95
Nagyon finoman vezethetsz ha ilyen jó értékeket produkálsz. Vagy 3 báros virsligumikkal mész
-
Kornel
veterán
Megvan az első "tele tankos" fogyasztási eredményem a splash-el.
90% országút, 10% város
787,6 km-re 38,25 litert tankoltam, ez 4,85 literes átlagot jelent, ami több, mint a board által mutatott 4,5 liter, de őszintén szólva én rosszabbra számítottam! most megpróbálom mit mutat maxxmotion 95-el, ha nem jelent semmit, akkor marad a sima super 95!
szerintem fogyasztás szempontjából fejlődés a k12b, az m13a-t swift2-ben sose sikerült 5,5 alá vinni átlagban, tele tankon. -
Xmodule
őstag
Köszönöm a valaszokat. A tank sajnos nem muanyag.
-
-
Xmodule
őstag
Hello. Van egy Suzuki Alto 1.0 2000 -res modell. Az a gond, hogy lyukas a benzintank a felsö részénél. Kérdésem szerintetek hogy lehetne megoldani? Glettelni? Vagy ha cserés bele menne e 2009 ces modell benzintankja is? Valtozott a tank mérete csavarok elhelyezkedése ? Mit csinalnatok?
-
xmad
őstag
van egy masik eszrevetelem a csorges zorgessel kapcsolatban.
1800as fordulaton csinalja csak.ha esik vissza a fordulat akkor
csak 1800 nal csörög be.se folotte se alatta nem. Valoszinuleg
hidegebb idoben ezer hallom mer akkor 2000 az alapjarat es
hamar lemegy 1800 ra es kezd zörögni.meleg idoben meg jo
ha 1500ra megy csak fel az alapjarat vagy addig se.es csak akkor hallani a zorgest ha gazt adok es megy vissza a
fordulat..van otletetek? -
Giot
addikt
válasz
Szplöttyy #9902 üzenetére
Talán az hogy elég nagyban hamisítják. De ha eredetit veszel nincs gond.
-
karakpecze21
senior tag
válasz
Motion_Blur #9901 üzenetére
Én most ilyet tettem bele, mert haver már régóta ilyet használ és nagyon dícsérte.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Motion_Blur #9901 üzenetére
Nekem a Castrolt ajánlották. Mi a baj vele?
Új hozzászólás Aktív témák
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Egyedi ékszerdobozka
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11