- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen széket vegyek?
- Platina besorolású tápcsaláddal bővült a be quiet! felhozatala
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ArthurShelby #77552 üzenetére
A P1405 tesója P0400-nak. (te a P1415-öt kérdezted... )
Nem jó ha be van ragadva,mert az ECU érzékeli,hogy nem működik,és addig jelezni is fog,amíg nem jó az egr.Ha lefalazod nem fog koszolódni,de neked csak kifordítva lesz működőképes.
A P0303 égéskimaradás a 3.hengerben,ami nem feltétlen csak gyujtáskimaradás."...A szerelő a telefonban azt mondta, hogy a p0303-mat a gyertya cserével szokták kezdeni (legolcsóbb),.."
Aki nem ért hozzá aszongya,hogy cseréld meg a 3. heger gyertyáját egy másik hengerben lévővel,ha a hiba továbbra is fennáll,nem a gyertyákkal van gond,alsóhangon megspóroltál 6000 pénzet.
"... Néha rángat (remélem csak a gyertya gond van)..."
Erről ilyeneket írnak:.."....Ennek a típusnak elég sok a gyárilag ismert javított hibája és ezek közül a tipikus ide vonatkozó rángatásos esetre a motorhőfok érzékelőt hozza ki kontakt hibásnak és aranyozott érintkezős hosszabb kábelűre cserélteti ki, ami után helyreáll a kocsi motorja...."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assassin's Creed Shadows - Íme a gépigény
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Google Chrome
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest