Hirdetés
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
korobi
aktív tag
válasz
mohabá 007 #49328 üzenetére
egy kis helyzetjelentés.
Az aktív szénszűrőt ha megrázom, nem kopog hanem hallom hogy por van benne. gondolom ez nem jó.
Na most kérdeztem a szerelőt, akihez szoktam vinni, ő nem vállalja levenni a tankot. Szóval azt hiszem lesz egy dolgos hétvégém megint...csak tudjam levenni akna felett.
Elmondása szerint egyik cső a tankba megy a másik meg ehhez a szűrőhöz. na már most ha a szűrő felé menő dugult, attól tankolnom tudni kelleneközben másik kérdésem volna.
megmakkant a fűtésem. egyáltalán nem fúj meleglevegőt, de még langyosat sem. ma szeretném átmosatni a rendszert trisós vízzel. ez idáig szemmel nem találtam semmi leeresztő csavart a hűtőn. vagy csak én voltam bamba? ( X20XEV )ez az mikor a kocsi áll 3 évet s előjönnek az egyhelyben állásból származó gondok
-
Petyyyyy
addikt
Ti urak!
A G Astra Coupe első lökhárítója vajon felmegy a kombira...?
Előbbiben ugyanis ránézésre valamivel jobban védve van a ködlámpa, praktikusabb lenne. -
F_Zolee
nagyúr
Rakoncátlankodik a légtömegmérőm. Jövő héten egy tisztíttatásra elviszem de gyanítom nem biztos, hogy elég lesz. Ezek közül melyik márkák számítanak jónak? 20k alattira gondoltam.[link]
-
w333
félisten
válasz
amargo #49380 üzenetére
Hátsó ablak fűtéskapcsolójára kell rákötni
Bármelyik elektromos boltban találsz ilyen vékonyabb papucsokat
-
mohabá 007
aktív tag
Mond meg neki, hogyha ennyire biztos a dolgában,vegye meg a vezérlőegységet,ha az volt a gond fizetsz mint a katonatiszt,ha meg nem,legyen neki tanulópénz.( könnyű a más f@szával verni a csanalat)
Hibás a vezérműtengely jeladó,vagy a jeladóhoz csatlakozó kábelnél van gubanc.(személyes tapasztalat)Nekem szerencsére csak a csatlakozó dugónál a kábelekkel volt gond,de sikerült meggyógyítanom.Sárga lámpácska folyamatosan világított,4500ford-nál letiltott.
Gyakori hibaforrás,és csak a gyári eredeti jeladóval gyógyítható.Az olcsóbb utángyártottakkal nem fog működni,még senkinek nem sikerült.
Tehát első körben vezetékek,csatlakozás ellenőrzés,ha ez jó,szerezni egy jól működő jeladót ellenőrzés végett
(ami másik gépben jól működik),és csak ezután szabad a vezérlőegység felé kutakodni. -
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #49385 üzenetére
Akkor a mai estét úgy érzem megnyertem. Próbáltam dögleni délután, 2 percet sikerült feküdnöm. Ja és a sofőr oldali ajtót nem bírom kinyotni. Az a tippem az alá szorult oldalsó műanyag miatt. Hiába húzom a kilincset, nem ér el a "kattanó" pontig - belső nyitó bovdenjét el is szakítottam.
FF23 - Na igen, sajna megesik. Nem is értem miért kellett odanéznem mikor odanyúltam. Egyébként bal kéz volt a kormányon, jobbal nyúltam. Drága, de hatásos figyelmeztető volt.
gban - Köszi az infót!
-
zolikaDB
veterán
Teljes mertekben lehetseges a dolog.
Ha 60-70 korul van bontottan, az jo ar, en is annyiert vettem, meg egy tizesert berakta, felprogramozta a villanyasz, ui 1.6-oshoz valot kaptam, nekem meg 1.4 van.
Masik opcio, h elkuldod Weisz Daninak, o ezzel foglalkozik, es felujitja. Azt nem tudom, h mennyi jelenleg. -
ALI_G
veterán
Sziasztok,
Van egy G astrám ami elkezdett rakoncátlankodni és 3200 /perc felé nem engedi a vezérlés forogni a motort, csak nagy ritkán. kb. 2 hónapja kezdődött, elvittem szerelőhöz, most hoztam el 3-ik alkalommal. Próbálta kicserélni a vezérműtengely, főtengely jeladókat, de nem javította meg. Azt mondta, hogy a jel gond nélkül megy rajta, de a computer nem tud vele kapcsolatba lépni (?). Szerinte a komplett vezérlő egységet ccserélni kellene.
Volt valakinek már ilyen? Bontottat javasolta, de én csak 60-70e körül találtam, ami elég rosszul hangzik. Bármi esély javításra?
1.6 G, benzin, 8 szelepes. -
FF23
senior tag
válasz
Petyyyyy #49381 üzenetére
Erre a legtöbben hajlamosak vagyunk, általában csak tudatos rákészüléssel lehet ezt a reflexet kiküszöbölni. Ha teljesen elvonja a koncentrációt -ez esetben- a keresett tárgy, akkor cumi lehet a vége.
plusz még menet közben:
-nem nyúlunk át a kormányon
-a kormányt tartó kezünkön nem nyúlkálunk keresztbe. -
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #49378 üzenetére
90-110 még kényelmes nekem. 130-nál agyhalál, 140 valamivel jobb. Nekem az ülésekkel semmi bajom, lehet azért mert előtte 6 évig suzukiztam.
Petyyyyy: Ez elég szépen néz ki. Legalább te megúsztad. Tudom hogy ilyenkor ez nem sokat ér az embernek, nekem sem ért semmit de a lényeg végül is ez.
-
Gabis
őstag
Ha leszedem az akksi negatív pólusáról a csatit, nyerhetek vele amíg szerzek egy töltőt vagy ez nem ér semmit?
-
Petyyyyy
addikt
Mai jó tanács: soha ne nyúlkálj a műszerfal tetejére a bizgentyűkért, főleg ha megvan benned a szokásos reflex - arra húzod a kormányt, amerre nézel.
És akkor már én is dobok egy két pikcsát, noha nem örömömben. :| Külsőleg
Sikerült elkaszálni egy út széli fényvisszaverős fehér oszlopot és bónuszba lett még egy 360 is. Továbbá fű és föld ~ 1kg. Nem folyik, nem lyukas semmi legalábbis látszólag. Viszont valami biztos van, mert meleget nem tol a fűtés illetve kétezerig kb. úgy gyorsul mint eddig, onnantól viszont sehol senki. Vagyis nincs turbó nyomás. A képen látható csatlakozó pedig nem tudom hova való, miért felel.
-
amargo
addikt
Sziasztok!
ismét segítséget kérnék, most visszapillantó fűtés beszerelése ügyében, linkelem, a kérdést, ahol már feltettem:
[link]Visszapillantó tükörfűtésre adtam a fejem, mert hasznos lenne. A kis fehér kábel meg van az ajtónál, ami értelemszerűen nem megy ki a tükör testhez és itt a gondom, ezek alapján van egy csatlakozó a testben is
amit rálehet húzni a tükrön található fűtő szálakra, majd ezt kell bentre bekötni viszont ilyen kábelt honnan lehet szerezni? Manuális a tükröm és csak fűthető lapokat vettem, nem kell elektromos elvileg vissza is tudom pattintani csak a bekötés hiányzik. -
#TOTTI
őstag
Opel Astra H GTC 1.6 - Z16XER (85kw) - 2008/04 - 49556km
A történethez hozzá tartozik, hogy nem ez az első H GTC-m, de nagyon szerencsés vagyok, hogy egy-két szép és drága autótól eltekintve ez a forma tetszik a legjobban. Sokat nem használom, ellentétben a korábbit (évi 50e km), de a pihenések és a hétvégék miatt azért hasznát vesszük!
-
diablo1984
veterán
válasz
realmadrid #49375 üzenetére
zsírozva könnyebben le is tud lazulni akár menet közben is! nekem is cserekor úgy vonyított a menet, hogy a kutyánk is elkezdett vonyítani, de annyit csináltam, hogy egy gondolatnyi wd40et ráfújtam és go! ez nem fog magától leszaladni, az tuti!
-
kutyman
aktív tag
válasz
Markizmark #49367 üzenetére
Kerékcsavarokat soha nem zsírozunk, maximum a fejét alulról ahol a felnivel érintkezik!
-
Markizmark
addikt
válasz
realmadrid #49366 üzenetére
Be voltak zsírozva legutóbb, most sem voltak szárazok, de hiába vannak zsírozva, ha 500Nm-el le vannak tépve.
-
realmadrid
aktív tag
válasz
Markizmark #49363 üzenetére
Remélem betekerés előtt bezsíroztad.
-
válasz
Markizmark #49363 üzenetére
Nekem már két külöböző "szaki" barmolta szét légkulccal a kerékanyáimat
A futóműves ferdén kapatta fel, aztán otthon levételnél beletört az anyába a tőcsavar, instant kerékcsapágy + tőcsavar csere, nagyon boldog voltam. Rá fél évvel később lakatos szintén ferdén kapatta fel, de szerencsére a tőcsavar menete nem baszódott szét teljesen, csak a kerékanyáé, így itt nem kellett csapágyat cserélni...
-
Markizmark
addikt
Na ma föltettem a téli pacskerokat. Gumis faszán rátépte tavasszal a csavarokat a légkulcsával. Attól féltem beletépem őket. Rá kellett állnom a kulcsra, hogy lejöjjenek. Ezt a recsegést ropogást ...
-
Skizz
addikt
Az egy dolog, de ha 2 hetente annyit jársz vele, hogy még azt se tölti vissza amit a kulcs elfordításával megetettél a rendszerrel, akkor tökmindegy. Mennyit mész vele egyhuzamban ilyenkor?
De igazából a lényeg, hogy döglődik. Ez egyáltalán nem akkukímélő használat, a legmárkásabb is tökönszúrja magát 1-2-re tőle. Vagy csepptöltés, vagy 2-3 hetente telitöltés normál töltővel. Lehet már így se bírja sokáig, de a kövit töltsd rendszeresen és sokáig akksi lesz. -
Skizz
addikt
A másfél év épp elég ilyen használat mellett.
Méricskéld, hogy mennyire lehet még tölteni. Ha még nem a végét járja, akkor vegyél egy csepptöltőt, és használat után tedd fel töltőre, kövi alkalommal meg tedd vissza a kocsiba. Ellenkező esetben hamar ki lehet dobni a következőt is sajna.
-
Gabis
őstag
Sziasztok,
van egy Gigawatt G55R 56Ah akkumulátorom a Corsa-ba.
Nem sűrűn használjuk.
Most is kb. másfél hét után éppen csak beindult a kis járgány. Szenvedett, de elkapta. Ha másodszorra próbálom szerintem megint lehetett volna betolni
A akksi olyan másfél éves lehet. -
Borokafa
őstag
válasz
Declare #49345 üzenetére
Motorral nagyon kell figyelni, én is ha valamelyik lányommal megyek duplán óvatos vagyok, és még így is nagyon élvezik. Több mint 30 év motorozás után sajnos azt kell mondanom, hogy bizony egyre veszélyesebb az utakon. Neki is álltam régi P10-es Pannóniánk (44 éves) felújításának, lassan át kell térnem arra
-
korobi
aktív tag
válasz
mohabá 007 #49328 üzenetére
köszi az infót, most fogok neki állni, ez, valamit hűtőrendszer mosás van még tervbe.
benzinszagot épp nem érzek, sziszegés az megvan. ha nem boldogulok vele akkor megy a szerelőhöz...ennél mélyebbre már nem tudom behelyezni!
-
HellAbove
tag
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám és hátha ti tudtok segíteni.
Vettem nemrég egy Opel Tigrát (1998) X14XE motorral. Van egy olyan problémám vele, hogy néha gondol egyet és rángat az autó, majd abba is hagyja pár másodperc alatt. Ez eddig csak simán zavaró volt, de ma már majdnem otthagyott.
Mindegy neki, hogy hogy adagolom a gázt, még gázelvétel (motorfékezés) közben is előjött már. Van esetleg valami ötletetek mi lehet?
Rángatás után tökéletesen megy újra és teljesen random jön elő, megtett kilométertől és sebességtől -ahogy észre vettem- függetlenül.
Olajcsere most lesz jövőhéten, az be volt tervezve, ez már kevésbé -
Declare
őstag
válasz
Borokafa #49344 üzenetére
Ez is lehet
de en egyelöre elkepzelhetetlennek tartom, hogy olyan kocsiba erezzem jol magam, aminel egy köver gaznal nem tamaszt meg legalabb egy picit az üles, mint a mostaniban....pedig ez is gyenguszka, de a turbonak köszönhetöen van egy tartomany, ahol legalabb huz
viszont a motor......ahh...na az allat....
olyat nem szabad venni....egy 600 as Honda (valami turas jellegü mocival) vittek is, mentem is
hat az embertelen....na oda nem kell turbo, az valoban huz es valoban vegig, 4-5ezertöl 11-12 ig
....nem nem nem szabad. Egyik cimbora pedig mondta, hogy na azert ez pedig igen verszegeny....ök 1000 gsxr el nyomtak....tuningolva
(mert az 1300 as nehezebb es azt a tuning 1000el siman le lehet nyomni a hungaroringen. Allitolag 300 ig huz ugy, mint ez a 600 as 100 ig).....aztan 80 nal fellökte egy balga suzukis az m0 an, esett egy nagyot, korhaz, baja nem lett, de letette a motort....
-
AMD Power
titán
válasz
Calogero #49337 üzenetére
Nem rossz...
Nekem ez kéne.
Előleg Opel Astra J Selection, B 1.6 XER, 85 kW / 115 LE (4.170.000 Ft)
Még az 50.000 előleg nem is lenne probléma.
-
Calogero
addikt
EMAG Black Friday Opelek akcióban: [link]
-
F_Gergely
őstag
Lehet csak azért mert nekem más tipus van, vagy mert dizel, de 40 fokos melegben sem megy fel a vizhőfökom 90 fok fölé hiába állok az autóval és mondjuk még a klíma is megy. Összesen eddig kétszer tudtam 95 fokra felvinni a vízhőfokot de 92 fok fölött bekapcsol mindkét venti és azonnal lehűti az autót.
Nagyon jó a vectra hűtése, stabil 85 fokra beáll max 90-re tudom feltornászni városban araszolva, klímázva 40 fok melegben. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
korobi #49307 üzenetére
A hozzászólást azért írtam,mert szóbahoztad a két darab vékony csövet,amiről nem tudtad,hogy mi.Magát a rendszert nem árt átvizsgálni,hogy nincs e eldugulva.A dugulást az aktívszén tartályban lévő tömör aktívszén tudja okozni.Idővel por alakúvá válhat,és a rendszerbe jutva dugulást okozhat.(a vékony csövekbe,akár a regeneráló szelepbe)
Azt tudni kell,hogy ha a rendszer el van dugulva,különösen az anyós oldalról benzinszag érezhető,a tanksapka levételekor szisszenő hangot hallani,ill ingadozó,egyenetlen alapjárat a tünetek.Azt,hogyha a rendszer normális a tankolási gondod megszünik e sajna lövésem sincs.
A javítási kézikönyvben még annyit találtam,hogy van az üzemanyagtartályban valamilyen feltöltéshatároló,meg "helyezzük be a töltőpisztolyt minél mélyebbre" -
mohabá 007
aktív tag
válasz
diegho #49322 üzenetére
Azért rángat,mert alacsony a fordulat,nincs nyomaték,nem tud felpörögni,bedadog. Olyan sebességi fokozatot válassz,akár hidegen is,hogy 2e alatt ne legyen a fordulat.Furcsán hangzik,de az alacsony fordulat a benzinesnél többet árt,mint használ.Azért benzines,hogy pörögjön,így érzi magát jól,ez a normál üzemmódja,semmivel nem eszik többet,cserébe még megy is.Első körben le kellene ellenőrizni,hogy jó e a termosztát.
-
diegho
nagyúr
válasz
mohabá 007 #49320 üzenetére
A venti nem megy, viszont van egy rángatás pl megyek 5.-ben 70-el és néha elkezd rendesen rángatni az autó. Azt hittem a hideg motor tehet róla.
-
diablo1984
veterán
válasz
bubi92 #49290 üzenetére
a kuplungot azért érdemes cserélni, mert a szimmering ha szar, akkor televeri a kuplungot olajjal, minden átázik, sosem lesz így jó, a tárcsa magába szívja a levet....
nem hiszem, hogy amit leírtál, hogy az sok baj, csak b@lf@sz szerelővel álltál le, lehúzás szagot érzek.....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
diegho #49318 üzenetére
Csak kérdezem: a hűtőventillátorod nem üzemel véletlenül? (hamar bekapcsol).
Ha a termosztátod jó,3km után a mutató elhagyja a kék mezőt,4-5km után már a 80-at kell nyaldosnia.(ekkor már a meleg levegő is jó forró) Ha nem így van, a termosztát nyitott állásba beragadt,nem működik.
Ha jó forró a levegő,csak az óra mutat keveset,akkor a "vízhőfok mérő jeladó vízhőmérő órához" nem jó.
Ha pedig a ventillátor forog,a vízhőfok meg 80C fok akkor a hűtőventillátor kapcsoló (általában a hűtőbe van beépítve) adta meg magát.Nekem is 105 helyett már 90-nél bekapcsol.
Több hibalehetőség tudtommal nem lehet -
diegho
nagyúr
-
haddent
addikt
-
Declare
őstag
válasz
F_Gergely #49312 üzenetére
Ha meg Ducatot vesz az ember, akkor meg aztan plane mindenre fel van keszülve
Soha nem akartam meg a kocsiban aludni es egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor kellett volna kombi, viszont nincs az a mennyisegü kez, amin meg tudnam szamolni, hanyszor parkoltam vele olyan helyen ahova kombival nem parkoltam volna be .....szoval erteeed
a szubjektiv dolgokrol, meg hogy nekem nem tetszenek a kombik (egyedül kb az audi a6), nem is beszelve
nem vagyunk egyformak, nem egyformak az igenyek
-
F_Gergely
őstag
Errol beszelek gyerekek, ha alapbol kombit vesz az ember nincsenek ilyen gondok. Sose kene mas
-
korobi
aktív tag
válasz
mohabá 007 #49302 üzenetére
köszönöm. holnap megint nekiesek, mert már elég pipa vagyok a macerás tankolás miatt.
errél az aktív szénszűrőről nem is tudtam eddig. -
F_Gergely
őstag
válasz
mohabá 007 #49302 üzenetére
Mindig tanulok valami újat én is
-
diegho
nagyúr
Hogyan tudom kideríteni, hogy jó-e a termosztátom? Most a hidegben 80 fokos a víz, kérdés az óra jól mér, vagy nem.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
korobi #49285 üzenetére
Az a két vékony cső a tankszellőztető rendszer része.Le kellene ellenőrizni,hogy nincs e valahol eldugulva a rendszer.Korábban leírtam,hogy mi,hol van.
B veki tankszellőztető rendszer
Ha valami nem érthető kérdezz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest