Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Apple MacBook
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudee
senior tag
válasz
hunspikey #94873 üzenetére
tökjó, köszi a részletes választ, értem is.
De a Dolby Visionös kitérőt nem. Ott is bekövetkezik simán az (stúdió monitorokat leszámítva), hogy a 4000nit-re masterelt anyag esetén az 1500 nit feletti részt meg kell jeleníteni, és ezért kell valami roll-off (amúgy ez nekem picit olyasmi, mint audiónál a kompresszor).
Szóval azt nem értem, hogy mi a különbség hdr és DV között ilyen tekintetben.És amúgy ha valaki kalibrál, akkor jól gondolom, hogy külön kell megcsinálni HDR10-re, HDR10+ra, és DV-re?
-
hunspikey
őstag
válasz
junkpod #94819 üzenetére
Nézd meg légyszi az usher házat (első rész első pár perce majd a muci áll a háttérben az a 19. perc)
Szóval amit lehet róla mondani, ha helyes a sötét részlet ábrázolás.
itt a szék feletti deszkázatot kell nézni, egyértelműen meg kéne jelennie elkülönült lécekkel.
Itt sötét kontúr alak, de az ingnyak és a nyakkendő csomó kivehető.
Anyu ott áll balra a háttérben elkülönülten a háttértől.Ezek nálad hogy jelennek meg?
-
Sasi001
senior tag
válasz
vata666 #94891 üzenetére
Volt aki az eredeti 12xx-ről csak most váltott mert nem romlott a fényerő. Nem kell tényként kezelni én is csak olvastam.
Még nem raktam fel megvárom ameddig több infó lesz. Óvatosabb vagyok. Mondjuk a fényerővel nekem nincs gondom, ez a 1602 jó volt nem akadozott semmi gondom nem volt vele. -
Sasi001
senior tag
válasz
lala666 #94890 üzenetére
Nem tudod csak USB-ről.
https://www.samsung.com/hu/support/user-manuals-and-guide/ -
Sasi001
senior tag
Samsung S95B új FW 1622.4 Elvileg az AVS fórumon valaki megmérte és 1.500 nit a fényerő mint a legelső fw-nél amikor megjelent a tv.
-
Celtis
veterán
válasz
MaxxDamage #94883 üzenetére
Ha a többi csatorna jó, akkor nem nálad lesz a hiba.
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Celtis #94881 üzenetére
Érdekes dolog, de mikor ez a gyűjtögetők adás van, akkor ez a jelenség az elmúlt 2-3 napban.
Másik TV a földszinten van (az egy C3 LG) de mire leérek és oda kapcsolom, arra pont jó lesz mindenhol, 2 helyen egyszerre meg nem tudok lenni.Na majd szolgaltatoval kimeretem... más megoldást nem tudok.
Hasonló hibák miatt pár éve elosztót cseréltek és kábeleket csatikkal amik a 4 tévéhez mennek. Az hogy az utcán lévő dobozból milyen jel jön be, arról én nem tehetek. -
Celtis
veterán
válasz
MaxxDamage #94877 üzenetére
Annak gondolnám, de ha a másik tv-den ugyanekkor ugyanezen a csatornán nincs kocka, akkor vagy az antenna elosztó utáni szakaszon vagy a tv-ben van a hiba.
-
cs.zs.
veterán
válasz
MaxxDamage #94877 üzenetére
Ez csak egyszerű adáshiba.
Én a műholdasnál gyakran látok ilyet (pár havonta). Ez olyankor van, amikor nincs sávszélesség az ADÓ oldalon, felfelé, mert pl ott épp zivatar van. Nálam hiába van verőfényes napsütés, nincs ami lejöjjön. Na olyankor látom ezt. -
ricsip
addikt
válasz
MaxxDamage #94877 üzenetére
Akár szolgáltatói hiba is lehet.
Én azt nézném meg, h. miközben ez a statisztika képernyő látszik, megmozgatnám a tv hátuljában az antenna kábelt. Meg a kábel másik végénél a fali aljzatnál is. Ha hirtelen akkor romlik el a minőség, akkor inkább antenna kábel csere. Valami 3szorosan árnyékolt kellene biztos ami biztos. A médiamarkt és tsai boltokban az előre szerelt gyári ilyen Hama szarok azok mind gagyik (hiába szabad szemmel nem látszik rajta), antenna boltban érdeklődnék inkább. -
MaxxDamage
félisten
válasz
MaxxDamage #94871 üzenetére
De megvan a hiba
Ez szolgáltatói hiba? (Discovery Channel)
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
hunspikey #94875 üzenetére
Nem minden tv-n lehet belenyúlni és testre szabni a roll off-ot/tone mappinget. Kikapcsolni általabán ki lehet. Illetve lehet erőszakolni, de annak jó vége soha nem lesz (erős banding és elszíneződések).
LG olodeken viszont teljes mértékben testre szabbható, a lagapróbb részletekig.
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #94874 üzenetére
Pontosan - illetve még azt is mondjuk el, hogy ha jól gondolom nektek kalibrátoroknak ha minden igaz van lehetőségetek belenyúlni a roll-off meredekségébe illetve akár ki is tudjátok kapcsolni és hard-off-ra tenni - már ha van olyan barom aki ezt kéri...
Illetve utólag vettem észre, hogy a képen amit beollóztam jelentős overshoot van a C3 sötét árnyalatainál, ezt is kalibrációval tökéletesen helyére lehet tenni, azaz a kép kontrasztosabb lesz, mivel azok a tónusok most feleslegesen vannak fakítva.
Ezért (is) érdemes kalibrátort hívni!
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
hunspikey #94873 üzenetére
Szépen leírtad
Annyival egészíteném ki, hogy ha nincs tone mapping és veszünk egy 4.000 nitre masterelt filmet és egy C3-at aminek a maximalis fénysűrűsége 850 nit, akkor 850 nitig megjelenít mindent érintetlenül, felette meg elveszik minden részlet, mert ennyire képes a tv. Szóval jelenleg a tone mapping szükséges.
-
hunspikey
őstag
Na, most már PC-ről. Szóval ezt úgy kell elképzelni, de én csak egy ex-fotógráfus vagyok aki csak konyít hozzá, itt a fórumban van két profi kalibrátor is - szóval valami olyasmi történik hogy a dinamikus tónusáthelyezés bekapcsolásakor a TV az általa ismert képességeihez mérten leskálázza a video anyag tartalmát, törekedve arra, hogy a megjeleníthetetlen fényességű részletek is meg legyenek jelenítve.
Tehát ha pl 800 nites TV találkozik 1000 nites masterrel, akkor az 1000 nites csúcsfény 800 nittel jelenik meg és minden az 1000 nites alatti tartalom arányosan be van sűrítve 800 nit alá. Ergo a teljes anyag SÖTÉTEDIK.
Fordítva is igaz:
400 nites masterrel kapcsolod be- a tv tudja hogy megy a 800 nit is, ezért mindent felskáláz ergo világosabb lesz a képed.
Magyarul a HDR esetén ha a TV képességeinél kevesebbet kérő anyaggal nézed és használod ezt a funkciót akkor világosabb képet kapsz, de ha nagyobb fényességű mastert kap és be van kapcsolva akkor meg sötétebbet.
Ezért mondja mindenki, hogy alapvetően nem kéne használni, ha jó lenne a master és persze a TV is tudná.. Ha a nagyinak... ok.
Dolby: a dolby nem engedi ezt, ők szigorúbban kontrol alatt tartják a folyamatot, ezért látja mindenki sötétebbnek, mert általában nem tudják a TV-k a master felső nit értékét. Ezért nagyon jó a G3 illetve többi idei csúcs OLED, mert megy már nekik az 1000 nites master - és ez a leggyakoribb, a 4000 ritka mint a fehér holló.
OK PQ EOTF elhangzott - sokan írtak, hogy mi a bré.
Szóval ez egy fényességi transzfer görbe. Adott video anyag fényességre adott válasz stimulus érkezik a TV részéről- egyszerűen: mennyire fényesen jelenjen meg a TV-n a videoanyag.
Maradjunk a C3 vs g3 esetén:
A kék a C3, a zöld a G3Jól látszik, hogy 600 nites masterrel elbír mind a kettő, mert a sötét kék vonal illetve a sötét zöld vonal is szépen követi a szaggatott feketét 600 nitig legalább, azaz minden a helyén jelent meg. 600 nit után a C3 élesen fordul, de ezt helyesen teszi hiszen már mindent megjelenített, nem kell soft roll-off.
4000 nit esetében más a tészta. Világos kék a C3, csóri igyekszik szépen, de muszáj a 4000 nitet is megjeleníteni valahogy ezért roll-offolni kezd jóval korábban, kb 500 nitnél már vastagon letér a targetről, és szépen eldolgozza egészen a végéig, és hát 800 nitre van minden simítva.
A g3 is roll-offolja természetesen a 4000 nites mastert hiszen ő is hülye hozzá, de ezt kicsivel 1500 nit alá teszi így összességében egy jóval világosabb képet ad és sokkal hosszabban követi a targetet.
-
hunspikey
őstag
Nem lehet. Azért nem mert a gépházban odabent más alap program van. Többek között más maximális panel fényerőt enged különféle képi módokban és azt látom hogy a tónus ábrázolás is más. Nem véletlen hogy egy kalibrátor nem hajlandó élénk módot kalibrálni, túl ki van hajtva a panel túl nagy a delta E a színeknél, nem lesz jó a műszeres végeredmény.
-
Dudee
senior tag
Másik kérdésem: egy G3-on (de gondolom elődöknél is ugyanígy valid) két eltérő nevű képernyőmódot be lehet állítani pusztán a paraméterek alapján ugyanolyanra?
Tehát pl cinema és cinema home, vagy standard vagy akármi.
Ha nem, akkor miért? hol vannak azok a paraméterek, amik miatt eltérő lesz a kép? -
Dudee
senior tag
válasz
hunspikey #94827 üzenetére
az írásod elején rögtön rá akartam kérdezni, hogy biztos csak annyi van, hogy a HW átlal megjeleníthető felső limit (800 vs 1400 nit) csak a felső tartományba eső képi elemek megjelenítésére van hatással? de aztán írtál a tone mappingről, csak nekem még nem eleget
Szóval tone mapping miatt (mondjuk 4000nit-re van masterelve a film és sem a g3 sem a c3 nem tud mindent megjeleníteni) nem más a két tévé között a kevésbé világos részek megjelenítése?A másik kérdésem pedig, hogy mintha a tv-n HDR10nél lehetne állítani a tone mappinget, Dolby Visionnél nem. Ez miért van?
Köszi!
-
ricsip
addikt
válasz
MaxxDamage #94845 üzenetére
Konkrét vételi hibaértékek darabszámát nem tudja megjeleníteni valahol? Ha az nagyobb mint 0, akár csak egy pillanatra is, akkor szokott kockásodni meg a hang sercegni.
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
alaves #94864 üzenetére
Nem tudok érdemben válaszolni a víz káros hatására. Én mindig úgy tisztítok mindent ahogy leírtam, ha nagyon makacs szennyeződés van akkor monitortisztító folyadék vagy desztillűlt víz a kendőre, de szigorúan csak a képernyő portalanítása után, különben csak elkeni rajta a port.
Nekem soha semmi karc és semmi más probléma nem volt.
De nem is nyomom rá a kendőt mint az állat, csak finoman.A színfényerőt nagyon is látod, persze olyan film is kell hozzá, de simán látni, nem is kicsit.
-
-
Sasi001
senior tag
válasz
Pro Koryak #94855 üzenetére
Azért nem tartom be mindig az egy sor fordítás szisztémát de nincs mikro karc oldalról nézve. Még ha mozgok közben, hogy változzon a fény akkor sem látok.
-
Sasi001
senior tag
válasz
Pro Koryak #94851 üzenetére
Szintén így törlöm de az a finom szösz ami rajta van nem igazán okoz karcokat szerintem.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
Dexter17 #94848 üzenetére
Én összehajtom négyzet alakúra a mikroszálast, és pl. balról jobbra sávonként törlöm a képernyőt.
A köv. sávhoz átfordítom egy tiszta oldalára a kendőt, így minden sávot vagyis az egész kijelzőt tiszta felületű kendővel törlöm, így nem okoz karcokat a kendőre már rátapadt por. -
Vhiktor
Topikgazda
válasz
Pro Koryak #94841 üzenetére
Nem volt. Akkor lenne róla teszt is.
-
junkpod
veterán
válasz
Vhiktor #94836 üzenetére
ezt tudták mondani AVS sony topikban:
Most likely chrominance overshoot with macro blocking. An artifact of streaming and certain OLED panels coming out of black:grey 1-5% stimulus. If you have the ability to rent a disc chances are it will be much less visible. There are lots of Reddit threads and discussions on AVS about this issue. It’s not often visible but distracting when it does show up.
Lehet pont az a gond, hogy nincs balck crush? Ha lenne az a szürke is becsukódna feketébe?
-
Dexter17
tag
válasz
Pro Koryak #94839 üzenetére
Igen a sok mikrokarcot az óvatos száraz takarítás okozta. Sose használtam vegyszereket mindig óvatosan töröltem át. Ha nincs otthon vagy 6 különböző féle mikroszálas egy se. Amíg a C3ason semmit nem okozott a száraz törlés, a Samsungot telekúrta rengeteg mikrokarccal.
Lehet, hogy akkor nem a speciálsi mikorszálast vettem meg, de akkor is idegesítő, hogy ennyire érzékeny, vagy csak én vagyok balszerencsés... -
Dexter17
tag
válasz
Malfroy #94838 üzenetére
Nekem attól S95C-n desztilált víz+mikroszálas nem tűnt el a kék foltos árnyalat. utána vettem 2 különböző alkol nélküli monitor tisztítót, szép tiszta lett, de 3m távolságból erős fényben ugyanolyan okádék kékes volt. Nem tudom őszintén mi a megoldás, de soha többet QD-OLED-et.
-
Celtis
veterán
válasz
MaxxDamage #94845 üzenetére
Nem. A 90% körüli jelerősség kiváló érték. Egyébként is a jelminőség számít, az meg 100%. Ha utóbbi csökken, akkor van probléma.
-
Generalhu
tag
Sziasztok,
Rendelkezem egy 65S95C típusú oled tv-vel, illet egy Apple TV 4k 2022-es streamer-rel.
SDR módban érdekelne hogy melyik kimeneti formátummal járok a legjobbak.
Bennem azért merült fel a kérdés, mert YCBCR módban látom a fórumokban emlegetett enyhe zöldes beütést az Apple tv esetében, nagyon enyhe de jelen van. RGB- módban a szememnek természetesebb a szürke megjelenítése, eltűnik az enyhe zöldes árnyalat.
Két opció van a full range illetve limited , Alacsony és magas RGB néven ellentétesen a logikával. A tv-remekül kezeli a feketeszint beállításokat automatán helyesen be is áll.
Viszont a színkezelésben mintha látnék enyhe különbséget. Leginkább youtube-esetében lenne fontos, melyik beállítással járok jobban a full range-el vagy a limiteddel? Full range ben intenzívebbnek látom a színeket picivel.Előre is köszi a választ!
Üdv:
Attila
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
alaves #94837 üzenetére
Én minden kijelzőt, teljesen mindegy milyen technológiájú vagy milyen bevonat van rajta, nagyon finom, nagyon puha száraz mikrszolással törlök át. Ha tiszta az anyag még a zsírfoltokat is könnyedén lehozza. A teszt tv-k sokszor olyanok mintha vágódeszkának használták volna őket szalonnához.
-
Pro Koryak
addikt
válasz
Dexter17 #94546 üzenetére
A mikrokarcok hogyan keletkeztek, már egy korábbi portörléstől?
#94837 alaves
elvileg egy puha, mikroszálas kendő, amiket kimondottan kijelzőkhöz, lencsékhez gyártanak a hónapok alatt rátapadt nagyon apró port is eltávolítja, dörzsölés nélkül + megvan a technikája hogyan nem kened szét a port a kendővel. -
junkpod
veterán
válasz
Vhiktor #94826 üzenetére
Köszi, megnyugodtam
Van szakdék a HDR/DV demo videók és a valós filmek között, de a demók alapján sokan inkább azt a színvilágot szeretik. Na meg akik LCD-ről váltottak OLED-re azok hiányolják a világosságot a sötét jelenetekben.
Viszont az még nem derült ki, hogy mi okozza a szürke utánhúzást nálam. Mivel utánhúzás, hajlok én is a stream minőségére. De piszkál engem ez...
Van olyan tuti jó minőségű demo anyag amivel ezt tudnám ellenőrizni? Vagy keressem meg virágboltban ezt a wakanda filmet BD remuxban? -
cs.zs.
veterán
válasz
junkpod #94829 üzenetére
Ezen kár vitázni is, mert a szemünk sem egyforma, és az ízlésünk sem az. Be lehet kalibrálva a TV a legfaszább módon, 2 különböző ember 2 különböző módon fogja látni. Az egyiknek jó lesz, a másiknak nem.
Ezért kell úgy beállítani, ahogy nekünk magunknak tetszik és csókolom.Tanácsot ugyan lehet kérni a hozzáértőktől, hogy ez és ez hogyan jönne elő, de a távolból ezen vitázni...
pff...
-
junkpod
veterán
válasz
hunspikey #94823 üzenetére
Tegyük tisztába, ki mit írt!
Én ezt írtam a képre amit beraktam: "Próbáltam videót lőni, de a sötét jelenet kihivasos a kamerának, itt egy rossz minőségű kép.", tehát NEM ezt látom.
Te ezt írtad a képre amit beraktál: "Itt egy fotó, ez kb fedi azt amit látok a valóságban."
dropi meg azt írta, hogy a sötét éjszakában is ki kell égetnie a retinát a sárga ruhának.Másik jelenetrész, amikor égetik a mackóruhát, hát nálam az se vakít, fényes, mint a tűz, de nem vakít.
@dropi: a (HDR/DV) fényerő sem a sötét részek láthatóságára, sem a sötét jelenetekben, sem a világos jelenetekben a színek "világítására" valók, hanem a direkt fényforrások és azokról jövő fényvisszaverődések megjelenítésére valók. Vagy bármi művészileg elvárt dologra. DE a ruhák színeinek világítása bizonyosan nem lehet cél. Nagyon más mozit nézünk.
-
hunspikey
őstag
Na, közben látom, hogy egyszerre gépeltük a választ Viktorral. Ő hál istennek sokkal érthetőbben fogalmazta. Jól beállított HDR középtónusa = SDR fényerő. Ennyi.
-
hunspikey
őstag
A fényerőt sokan félre értik. Egy standard 800 nites kijelző pl C3 és egy 1400 nites kijelző, pl G3 vagy majd a 3000 nites G4 ha minden jól megy és be van kalibrálva, netán firmwareből eleve rendben van, akkor helyesen követki a szabvány EOTF görbét.
Mit jelent ez. Hát nem akarom Viktor tollából kiragadni a tintát, de nagyjából azt, hogy amíg a kijelző bele nem ütközik a hardware-es limitjeibe addig adott fényességű képi elemet köteles pontosan olyan fényesnek ábrázolni mint ami az anyagban van.
Tehát magyarul nem az egész kép majd kétszer fényesebb a G3-on mint a C3-on hanem a 800 nitnél világosabb részletek nem koppannak ki, hanem tudnak ábrázolódni.
Például egy C3 esetén (ha hard clipping lenne, de nincs) az 1000 nites tartalom pontosan olyan fehér mint a 800 nites, mert nem tud 800 fölé menni. A valóságban soft clipping van, pont azért hogy ne durván kikoppanjon a világos nem ábrázolható fényességű terület, tehát egy rámpa a fényerő maximum vége. Ezt a kalibrációs riportokon meg tudod nézni, és a TV igyekszik legjobb tudása szerint beszuszakolni kiégés nélkül a hardware által már meg nem jeleníthető fényességű tartalmat is. Ezért sajnos a valóságban leskálázza az egész tartalmat egy kicsit - itt dől el pl HDR esetén hogy van-e értelme a dinamikus tónus áthelyezésnek vagy nincs.. Ezt mindenki maga ítélje meg.
A gond általában ott szokott lenni, hogy az említett transzfer görbe alja, tehát a sötét részletek baszottul nem követik a referenciát, hanem be van dőlve és minden sötétebben jelenik meg. Erre mondja mindig a mester, hogy black clipping van. G3- számomra ebben az új firmware óta rohadt jól teljesít. Pl a dolby vision mozi módban, ami a legszínhűbb, a legkisebb delta E-vel ábrázol és egyben a legsötétebb is, az új firmware óta a Sárkányok Háza tengerparti jelenetében a sárkány szárnya alatti bőrredők rendesen látszanak, korábban ehhez agyon szét kellett tekerni IRE 2.5 meg feketeszint meg minden bevethető szarsággal. Most natívan hozza és kész.
-
Vhiktor
Topikgazda
Szerintme túlgondolod.
A dötétnek sötnek kell lenni, a világosnak meg világosnak.HDR esetében a csúcsféynekhez/hdr féynekhez kell a nagy féynerő, ilyen pl. a tűz, lámpa, nap, láva, csillanások, stb.
De a HDR filmek jeleneteinek nagy része, amikor csak dumálnak, stb az SDR "fénytartományban" van, HDR esetében a difffuse white 203 nit, (de sokszor 100 nit), szóval ez nem fogja vakítani a szemed. 203 nit felett lehet lHDR fényekről beszélni, de mégegyszer a jelenetek nagy része ez alatt van: -
hunspikey
őstag
válasz
junkpod #94819 üzenetére
Jó, próbáljuk meg elfogadni, hogy a samsung S21 túlexponál - ezt írtam is. Élőben nem rikít, hanem látszik.
Én arra utaltam hogy a te képed meg konkrétan alagút a fekete lyukban, nulla növényzettel értem én hogy ebben a filmben mindenki negró de azért nem annyira mint nálad
-
hunspikey
őstag
válasz
junkpod #94815 üzenetére
Akkor neked bizony rettenetesen komoly black crush jelenséged van - mert itt bizony minden egyes képkockán van aljnövényzet, van háttérben bozót, vannak felhők, stb. A g3 mozi módja legendásan képhelyes, de még az is egy picit sötét a sötét árnyalatok helyes megjelenítésénél, szóval IRE 2.5 és 5 környékére nyugodtan be lehet tenni RGB +2 vagy 3 értékeket. A fotón nálam nincs IRE értékre kompenzálva, a natív mozi mód van fotózva és minden élőben is szépen látszik. Ha te azt látod amit a legelső képen betettél ide, akkor hívj kalibrátort, mert az nézhetetlen és lenyeli az kép 80%-át
-
Malfroy
aktív tag
válasz
cs.zs. #94805 üzenetére
jaaa értem szóval az állvány tartó részéhez hozzá se kell nyúlni,, ott nincs csavarozgatás semmi.. csak a tv 2 felső lyukába megy 2 kampó, ami jár az állványhoz,és simán csak ráakasztani a felső T -re. ez egyszerűbb mint gondoltam.. a 4db tv lyuk meg akkor van használva csak,ha fali konzolra kell feltenni?
-
hunspikey
őstag
válasz
cs.zs. #94808 üzenetére
Én tudom
ők hörögnek
Eleve nem lehet így felvenni tv képet. Semmi sem stimmel, se expozíció se átfogás, se fehéregyensúly semmi. Trágyalé. De arra jó hogy látszik feketén fehéren amit amúgy írok is : nincs kontúr. Semelyik képi módban se tehát a dolby vision "mozi" módban se, pedig az aztán sötét mint állat.
-
cs.zs.
veterán
válasz
Malfroy #94803 üzenetére
Szerintem ez az állvány neked eleve nem jó, mert az egész technika pont oda esik ahol a hangszórók vannak.
93793-794-795 hsz-ben ott van:
Ezzel a tartóval csak a 2 felső lyukat használod a tv-n, azokba 1-1 fül lesz becsavarozva (a csomagban van), és azokkal a tv a vízszintes sínre fel lesz akasztva.
A tv 2 alsó lyuka nem lesz használva, ezt nehezményeztem a 795-ben. Csak 2 csavar tartja a súlyt.
A tartóállvány függőleges sínei csak támasztanak hátulról, de súlyt nem tartanak.
-
Malfroy
aktív tag
válasz
szkutyi #94794 üzenetére
Szóval nekem az nem világos,hogy a TV-n levő 4db vesa lyuk, hogyan lehet becsavarozni a z állvány tartó felületére... itt ez a kép.. amit bekarikáztam legfelül ,az a két lyuk a TV két legfelső lyukába kell csavarozni FIXEN, alatta amit nyilakkal jelöltem , oda valamelyikébe megy a TV alsó vesa lyukába, attól függően hogy a tv 300x300, 400x400 stb vesa méretű??
-
Vhiktor
Topikgazda
Ma kalibraltam egy Hisense A9G oledet. Ahogy neztem nem nagyon van róla infó.
Szóval megosztom a tapasztalatom:
Gyárilag sdr esetben nagyon jó a gyári kalibracio mozi éjjel módban. Deltae 2-3 között.
Kalibraltan a max fenyereje 560 nit 10% ablakban mérve, ez nem annyira acélos.
Minden szabványra szépen kalibralható.
Beleneztem pár tartalomba, nem láttam semmi kirívó hibát, nem volt banding, poszterizació. Fekete közeli részeket szépen jeleníti meg.
A rendszer gyors.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Macska topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Fotó állvány eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!