Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Ezt az oldalt ismeri valaki: moto-dynamic.com? Rendelt már innen valaki? Megbízható vajon? Pár cucc egész "olcsón" hozzáférhető.
-
Benir8
senior tag
Itteni ajánlott cucc, tényleg hatásos, szépen le szedte a kormot. Kap még egy kezelést.
Xado Verylube anticarbon spray
Köszi rob210 -
salieri.
őstag
Sziasztok,vettem egy gyári 1.0 benzin/gázos Logan 3, 2 éves autót.A tartályra utaló papírokat nem találok.nem lesz ebből gond a műszaki vizsgán?
-
tycon
tag
Tapasztalt már valaki olyat, hogy semmi nem történt az autóval Laguna, 1.9 dCi 130LE 2006 ráncfelvarrott, a vízhőfok a szokásos vizszintes mutatás helyett egy rovátkával lejjebb mutat? Autópályán 130-nál is. És mér mert mozog is attól függően, hogy lejtő, vagy emelkedő. Nem forr, nem fogy, nem habzik, semmi baja. Lehet, hogy kint szorult a termosztát? És van 32 fok. És nem forog leállítás után sem a ventillátor, régebben néha szokott.
-
t.imi
addikt
Sikerült. Köszönöm a segítséget!
1" kacsacsőrű svédfogóval tudtam tőben megfogni.
Természetesen nem tudtam leszedni a kupakot, fémből van és kva kemény. Új TRW már műanyag, ha úgy adódik, lehet adni neki.
Számomra érdekes, hogy az alsó fej mint két láncszem úgy lötyögött, a felső még úgy ahogy tartotta magát.
[kép] [kép] -
t.imi
addikt
válasz
norbert1998 #93587 üzenetére
Pont a másik irányba feszül, lefelé áll a csavar szára.
#93588 rob210
Jó, Te más kategória vagynekem előtte két miatyánk + frontin.
Én a békés megoldások híve vagyok, lenne hely, már a 100cm pajszer, 2" svédfogó ott figyelt volna. Udvaroltam majd két órát egy nyomi csavarnak.
Mindenképpen kívül terveztem vágni, legalább látok is valamit + nehogy belevágjak a stab rúdba.
Lehet kipróbálom amit írtálKeddig még hallgatni a kopogást
+ meg sem tudtam rendesen húzni az alsó csavart.
#93589molnarpeter feles méreteket ~3 hónapja kezdem gyűjteni, ha éppen eszembe jut. 15, 25, 35 torx van jelenleg, az is nyeles kiszerelésben.
Jobban rá kell feküdjek, szerszám nélkül cumi az egész. -
rob210
Topikgazda
Én ezekkel már nem szoktam szarakodni.
Kiveszem azt a csavart amelyik kijön, mert az egyik mindig kijön. Fogom letépem a gombfejről a francba a másik felét és utána szépen ráfogok patentfogóval akkor már nem forog el
De ha úgy is mert egyszer már jártam úgy akkor levágom de akkor se az anyánál szenvedek belül. hanem kívülről , onnan jobban hozzáférni. -
t.imi
addikt
válasz
norbert1998 #93580 üzenetére
Pontosan! Sajna épp állnak az aknán, kva rosszul lehet felülről hozzáférni, így más nem nagyon jöhet szóba. Hétfőn hozom a a gépet és megnyesem.
Mondjuk a felső csavar szépen lejött, de nagyon szorul a lyukban a tengely. Kb 10 fokot el van mozdulva vízszinteshez képest. Levágom, soha nem rakom vissza.
Megnéztem 3 videót, két ujjal szedték ki.#93581gixxergabi másik oldalon néztem - ott talpast cseréletem - abban torx. Azzal is kezdtem el, mivel '19-ben két pálcát cseréltek, mikor megvettem. Ezek szerint nem egyformát raktak be.
Egyszer átpörgött, akkor néztem mi van. -
gergo5991
őstag
válasz
vzsryl #93579 üzenetére
ezt a renaultot lecserélni nagyon nagy luxus lenne. 14 év alatt 133k km van csak benne. 8 év alatt 1500 nagyon durván max 2000 euró lett ráköltve kb.. az is márkaszervízben meg egyébb helyeken ahol vastagon fogott a cerúza és jól lehúztak. Igaz nem is megyek sokat a kocsival, pont emiatt lenne luxus lecserélni valamire, ami szintúgy állni fog. Kényelmével elégedett vagyok, csak hangos és gyenge.
ha le is cserélném én már csak elektromosban gondolkodok, elegem van a szervízekből ahol állandóan lehúznak, ahogy nézem a fórumokat csoportokat, egy teslát nagyon élnék, csak panelban lakok és nem tudnám tölteni
a tesla árát inkább be kéne fektetni..
gondolkodtam itt 2.0 tdi passatokban de az városban öngyilkosság, ismerős rahedli sokat költ a szervízelésére, asszem a bitdi verzió van neki belőle
1.5 tsi golf combit élnék, vagy esetleg egy octáviát, de 20-30k euró újonnan / használtan, és szintén csak állna..úgyis csak városba meg a környékre járok, nyáron meg kirándulni, de gondolom ezeknél repkednek évente az 1000-2000 eurók szervízre..
van az a mondás, hogy nem az autó drága, hanem én keresek keveset -
t.imi
addikt
Sziasztok!
M3 stabpálca csere - nekem könnyített verzióban - imbusz kb 5mm-t megy bele, de elforog az alsó csavarnál...marad a flex?
-
gergo5991
őstag
páciens 1.6 16v renault megane 3 benzin
csak én tapasztalom vagy más is, hogy bekapcsolt klímánál nagyon gyenge a vas?
klima nélkül mint a vaj úgy indul el 1500 rpm-nél is az autó, de ha bekapcsolom a klímát jóhogynem 2500nál kell felengednem a kuplungot hogy megmoccanjon a bódé.Ha megállok a pirosnál akkor a klíma is alább vesz és rendesen érzem pld a fékpedálon hogy puhább lesz, vagy 1 centivel lejebb lehet nyomni mint amennyire be van nyomva álló helyzetben.
Alapjáron meg mintha ki be kapcsolgatná magát a klíma, vibrál is picit tőle az autó. Amint kikapcsolom a klímát fasza minden. Mintha kézifékkel mennék annyira elvesz a teljesítményből a klíma..
gondolom az jó, hogyha mindenhova húzom magam után a csíkot, főleg parkolóban veszem észre, gondolom a kondenzvíz az.. jobb mintha bentmaradna a kocsiban és ott rohadna be jól gondolom? céges fabian annó nem láttam volna, hogy a kondenzvíz ennyire csöpögne a kocsiból, parkolóban húzná a vízcsíkot
-
Cane
őstag
válasz
molnarpeter #93574 üzenetére
Szíj nélkül nem próbáltam, mert még ha le is tudnám valahogy bújtatni a tárcsákról, feszítőkről, tuti nem tudnám visszatenni.
A hang valahonnét kb. a felső 1-3 alkatrészből (generátor, vízpumpa, klímakompresszor) jöhet. -
Cane
őstag
Üdv!
Az Espace 2.0 (F4R) reggelente, főleg hideg motornál azt produkálja, hogy a hosszbordás színnál lévő alkatrészek egyike (generátor, vízpumpa, klímakompresszor, stb.) ütemesen "klaffog" majd bemelegedés ütán enyhébb és halkabb mormogásszerű hangba megy át. A vízhőmérséklet rendben van, a klímám talán a kompresszor miatt pár hónapja nem működik, a generátor pedig tölt. A szíjvezető tárcsákon nem látok mozgást, ütést. Vajon ez mi lehet?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rob210 #93438 üzenetére
Most megint csinálja. A jeladó még nem lett cserélve. Sajnos a saru levétel sem segített most. Zenélt valami az akksi vagy a légszűrő ház alatt kb 10 mp-ig, mint múltkor, de nem indul a verda. Köszörül-köszörül, felmegy kb 500-ig a fordulatszámmérő mutatója is, de nem indul el.
-
tibibi
őstag
Üdv! Lámpánál várakozáskor járó motornál üresben világít a check parking break felirat ez normális?
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #93563 üzenetére
Generátor és segédszíj vezető görgő konzol.
Úgy ahogy tetszik mondani.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Gabady #93561 üzenetére
A verda vaganynak tűnik. A 2.0 dci egy nagyon jó motor, mindegyik teljesítmény szinten. Tartós, erős, jól megy, keveset eszik.
De hogy az automata váltóval mi a szitu, azt csak Rob tudja megmondani
az nem lesz az élmény fénypontja szerintem, még ha tartós is.
Egy fő gondját ismerem a hármas Lagunának. A beltér irtózatosan tud zörögni. Bárhol és bármikor, bármi.
Van rá megoldás, de el lehet vele egy napot is játszani. Motor tartó egy relatíve gyakran cserélhető dolog és fontos is, hogy jó legyen, mert bizony hozzájárul a beltér zajhoz rendesen. -
Gabady
aktív tag
Sziasztok,
Úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy szeretnénk lecserélni az autóinkat és nézelődünk Lag3 ügyben.
Ez lenne az egyik kiszemelt, esetleg itt van -e a tulaj ?Jha és érdekelnének a lag3 vélemények. 2.0dci-t szeretnénk. Ajánlott motor-e, ha igen melyik teljesítményű az stbstb.. Szívesen hallgatok mindent!
-
domper2015
senior tag
válasz
Alusky #93558 üzenetére
Volt egy Focus-om 12 éven keresztül használtam 2 szélvédő csere volt Casco-ra javítatva, amikor összetörte egy izlandi csaj a Mabisz ~6 M Ft-ot húzott le az izlandi biztosító cégtől nekem nem fizetett 2 M Ft-ot se. Gazdasági totálkár, nem lesz szakszerű a javítás, ne játszak az életemmel. 4 évesen volt benne 75 500 km., az borzasztó sok, adjam el egy kedves roncskereskedőnek...Bal oldalon szállt el az első futómű, 2 db légzsák és övfeszítő. Rendesen megcsináltattam és még 8 évig használtam.
-
gabor9991
addikt
válasz
domper2015 #93557 üzenetére
Az viccnek is rossz.
Nekem erre [kép] az egy darab kavics okozta horpadásra nettó 65ezret fizetnek a 17 éves offos autóra.Ha viszek tételes árajánlatot egy magasabb összegről akkor az lett volna az alkualap, de simán kijön ennyiből egy ajtó alja fényezés.
-
Alusky
senior tag
válasz
domper2015 #93557 üzenetére
Lehetetlen ezeken eligazodni, amikor a tetőtér sarka kigyulladt előző évben, bőven túlfizetett a biztosító, még maradt is, az lett a "ijedtségdíj" így neveztük el.
De pont írtam a másik topikba is, hogy most kijött a lakásbiztosítás egyszerre, a 4 negyedév 4 külön csekkben, mindegyikben bent ugyanaz a kinyomtatott tájékoztató is. Egyik kezükkel szarrágóznak 5 Ft-on is, másik kezükben meg kiszórnak 2000-ret arra, hogy 4 csekket adjon fel egyszerre, mikor egyben feladva, egy költséggel és egy kinyomtatott tájékoztatóval rengeteget spórolna az 5 Ft-hoz képest.Közben meg megy a nyivákolás, hogy a csekkezés drága, meg jajj a kivágott fák. Ezt a világot rohadtul nem érdekli semmi ilyen, csak marketing meg mese habbal és ezekből jól látható, hogy az 5 Ft-on spórolásra sincsenek rákényszerülve, hazugság. Ha rá lenne nem szórna ki 2000-ret az 1 helyett 4 postai levélre.
-
domper2015
senior tag
Rob balesete után beszéltétek a biztosítók kiváló helytállási gyakorlatát. Nekem Megane-t 06.01-én alaposan elverte a jég, a "Casco-s" kárszagértő 100 feletti darabszámban fedezett fel jég okozta sérülést. Lehetne találóskérdés, hogy mennyit kínálnak 20% vagy 120 E Ft önrész mellett
Arc levállik a szerkezetről, 274 E Ft ebből önrész 120 E Ft. Maradt 154 E nem igazán erős Forint.
Valakinek jó tapasztalata Debrecenbem vagy körzetében szervizzel, szakemberrel aki ért az ilyen horpadás javításhoz
Jövőre a Casco megy a levesbe....Inkább eliszom, elszívom....
-
rob210
Topikgazda
Kommentár nélkül.
tényfeltárás később most gyönyörködjetek előbb.
-
tycon
tag
válasz
angyalpc2 #93544 üzenetére
Mikor letettem a szgk vizsgát, akkor már régóta vezettem, gyerekkorom óta. Akkor azt mondta az oktató. Ön már tudja a szabályokat, tud vezetni. Most arra gondoljon, hogy a többi autós azért van az úton, jó része, hogy önnek nekimenjen. Na azt próbálja kikerülni, megelőzni.
(Miért hajt ilyen gyorsan? Hogy megelőzzem a bajt!) -
gabor9991
addikt
Gtk esetén értékcsökkenés?
Mert ugye azt írta rob hogy ez gtk.
Érdekes lenne ha ezt bármilyen ügyvéd elvállalná szerintem.
Ez talán a lehető legrosszabb forgatókönyv mert alacsony lesz a megállapított piaci érték amiből még levonják a roncsértéket ha megtartja és a különbözetből valószínűleg nem lehet tisztességesen megcsinálni ha tényleg hátfal, padlólemez, C oszlop láthatóan sérült már így komolyabb megbontás nélkül is.szerk:
az èrtèkcsökkenès egyèbkènt sem lenne már követelhető egy ilyen autó esetèn, ha jól tudom legfeljebb 6 èves ès legfeljebb 150000km futásteljesîtmèny alatt lehet ezt a biztosîtótól kèrni.
-
M@rdel
őstag
válasz
M@rdel #93517 üzenetére
Sziasztok,
Lefényképeztem a lambdákat.
Az első száma csak részlegesen látszik, ez alapján én 7700109844 -ként azonosítottam. Érdekes, hogy ez sok esetben ez a 1.4 16v szondája.
Kauffer.
Autodoc.A második jobban látszik ez 7700274189.
Sajnos a Kauffernél erre nem találtam értelmes alternatívát.
Kauffer.
Autodoc.A csati mindkettőn egyforma.
Mindkettőt szoktátok cserélni?
Esetleg megbízható márkákat tudtok mondani? -
Josi
aktív tag
válasz
rob210 #93549 üzenetére
Esetleg kell egy jó ügyvéd. A biztosító alapban nem fogja felajánlani az értékcsökkenés megtérítését.
Ezt külön kell kérni tőlük! Erre figyelj.
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/09/27/totalkarterites-ertekcsokkenesi-karterites-kalkulator/
Meg ha másikat vesztek, akkor az ott felmerülő költségeket is meg kell téríteniük. -
válasz
rob210 #93546 üzenetére
Azért mert szimpatikus, nem szabad felmenteni, de szerencsére nem lett legalább személyi sérülés. Ez ilyen, ha ezt szombat reggel csinálja az M7-esen? Vagy valaki egy ilyen miatt késik le bármit?
Figyelni kellene, meg normálisan vezetni + közútról kitiltani a túl sportos járműveket, mivel képtelenek a megcsömörlött emberek kordában tartani az indulataikat.Ja, én is hibáztam már, hú de haragudtam is magamra, pedig kétes volt a szituáció, hogy én voltam a hibás, vagy a másik fél.
De min. évente kell valaki ámokfutását kivédeni.
Meg nem adott elsőbbségek, vagy épp az M0-án cikkcakkban közlekedők miatt. -
Alusky
senior tag
válasz
rob210 #93546 üzenetére
Előfordul, erre az ember nem is haragszik, mi is bele tudunk menni másba mert elnézünk oldalra egy másik utcára stb.
Viszont a ritkábbik eset is egyben, mert másik 9 esetben meg azért ment volna az előtte lévőbe mert telefont nyomkod vagy hülye vagy racse mód bekapcsolva maradt vagy egyszerűen fék nincs már az autón.
Még jó, hogy szerelő vagy.Pereld be te is a biztosítót, mint bitpork.
-
-
angyalpc2
aktív tag
-
salieri.
őstag
válasz
MasterMark #93537 üzenetére
Köszi, csak kauffer, Kovács oldala se hozza.
-
MasterMark
titán
válasz
salieri. #93536 üzenetére
TITAN GT1 PRO RN17 FE SAE 0W-20 inkább ez gondolom.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93529 üzenetére
More ez fájni fog!
Átgondoltad te azt? -
zsola400
senior tag
válasz
norbert1998 #93529 üzenetére
A klímacsövet nem fogja kidörzsölni a merevítő? Húznék rá valami gumi/gége csövet.
-
zsola400
senior tag
Clio2 1.5dci hol tud levegősődni az üzemanyag rendszer? 15-20km, üzemmeleg leállítás után egyből újraindít és már nem indul, cső tele habos levegővel. Motortéri cső cserélve a padlólemez és az üa.szűrő között.
-
norbert1998
nagyúr
-
mexel
veterán
válasz
rob210 #93525 üzenetére
Általában így szokott lenni
Nem egy kettőt láttam amin a lökös visszarugózott, kis karc és minimál horpadás ha látszott, levéve meg elment a merevítő, a felfogatás, nyúlvány vége plusz fenéklemez. A kis karcból sok százezres kár lett. Sokan nem is kérnek lapot, azt hiszik nincs semki baj, kapnak egy huszast és boldogan mennek tovább.
De sajna igencsak sérülékenyek -
salieri.
őstag
Sziasztok,az 1.0 benzin /LPG Tce motorba milyen olajat javasoltok?
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93519 üzenetére
Most mondjam azt , hogy jó, aztán meg kormányzáskor eltéped a fékcsövet és meghalsz vele?
Tudom fáj az igazság, de , ha mókolni akarsz akkor ne tőlem kérj segítséget!
Maximális tiszteletem mellett
Ha valaki tuningol, az nehéz ügy magyarországon, de, ha megvagy vele akkor letettél valamit az asztalra.
A fék pedig amúgy sem játék.
Ott nem cserélgetünk csöveket meg nem szerelgetjük kényünkre kedvünkre.
Nem véletlen van más gyári számon!!![link]
RENAULT: 410113691R
RENAULT: 410113693R
RENAULT: 410116043RRENAULT: 410010873R
RENAULT: 410011535R
RENAULT: 410019207R -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93512 üzenetére
Nem !!!
Komplett csere a jobb az jobb a bal az bal.
Nem véletlen van így.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #93507 üzenetére
Fuck. Aham
Crazy kérdés.
Az RS jobbos feknyereg jó lesz balra is? Balost nem kapok, jobbost igen.
Annyit látok, hogy a legtelenito csavart át kell tenni a másik oldalra, az átvezető csővel megcserélve. Meg esetleg a fékcső kicsit máshogy áll, de az talán a legkevesebb, és módosítható is. -
mexel
veterán
Sziasztok. Laguna 3-nál az első lámpa kiszedéséhez le kell venni a lököst?
Viszem felújítani a lámpát, és talán előtte jó lenne belül is kitakarítani ha egyáltalán az lehetséges valahogy. Erre ötlet?
Az a lencse mintha már kicsit piszkos lenne.
Vagy nincs rá jó mód?
Esetleg utángyártott lámpából van jó aránylag olcsón? -
rob210
Topikgazda
válasz
M@rdel #93508 üzenetére
PIERBURG 7.05271.82.0
ezen a számon találod meg a kauffernél. -
M@rdel
őstag
Sziasztok,
A 2004 -es Thaliám 1.4 8V K7J700 hozza a lambda szonda hiba jeleit /erőtlen motor, indítás után büdös kipufogó / és amúgy is cserések lennének lenne kilométer alapján. Viszont az alkatrész választásnál elakadtam, mert a netes webshop katalógusok elég érdekes képet mutatnak, egyszer jó az autóba az adott alkatrész a másiknál nem. Tudnátok segíteni, hogy milyet tegyek bele?
A topikban már keresgéltem, de nem találtam konkrétan ehhez a motorhoz tartozó hsz-t.
Egyáltalán mi az a Sgrószonda?
rob210 Együtt érzek veled! -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93504 üzenetére
Í gy akkor egyértelmű? Ekkorát lökött a 1.5 tonnás verson ami állt.
-
szebe
addikt
válasz
MasterMark #93498 üzenetére
Tippre fel fog az kerülni előbb-utóbb a piacra valami hasonlóképpen megoldva
-
rodeo74
csendes tag
Sziasztok,
Megane 4 első embléma leszedéséhez le kell kapni az egész elejét a kocsinak, vagy hozzá lehet férni valahogy egyszerűen ?
köszi -
Alusky
senior tag
válasz
MasterMark #93498 üzenetére
Létszükség dolgokat meg kell csinálni aztán mehet eladásra. A pár nappal korábbi értékét már sosem kapja meg érte, ilyenkor a legkisebb veszteségre kell gyúrni.
Nyilván ezt könnyen mondom én aki nem autófanatikus. Vagyis az, csak máshogy. Értem a dilemmát vele, hogy a gyári állapot visszaállítása lenne a cél, mert az autót is kedvelik és szart sem akarnak odaadni másnak, csak ez a legköltségesebb is egyben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest