Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- ZIDOO médialejátszók
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple MacBook
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz
salieri. #49178 üzenetére
Szia, nekem az a véleményem, ha teheted akkor PH2-t vegyél belőle (2006 utáni faceliftes).
Megkímélt belső???? -- Hol van az, mert nem látom?
Ez a szervizes duma is sok nekem. Valahogy ez az autó nem szimpatikus.Csak úgy iránynak, itt van pár kép egy 360K km-t futott autóról, ami szerintem nagyságrendekkel jobban egyben van, mégsem hipi-szupi hibátlan megkíméltként volt hirdetve:
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49195 üzenetére
Jah oké.
Váltottam már nevet a profilképhez illőt.
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #49193 üzenetére
mint ahogy rob is írja, azért lapka formátumú, hogy 2 vagy több lapot is tudsz egymásra rakni és akkor megkapod az értéket!
mi ez az új név?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #49193 üzenetére
0.4 meg 0.5 az mennyi szerinted
-
Wiz Khalifa
veterán
Na én vettem egy hézagmérőt de ez nem jó nekem pont...
Nekem ugye 0.9 kell mi?
Mert ez a hézagmérő ezeket az értékeket tudja.
0.02
0.03
0.04
0.05
0.06
0.07
0.08
0.09
0.10
0.15
0.20
0.25
0.30
0.40
0.50
0.75
1.00Szóval ahogy látható nem tudja a 0.9-et...
-
zzz03
őstag
válasz
salieri. #49178 üzenetére
igaz nem megane, de a cliomat (2001.10.havi) 235.000 km-rel adtam el. (130.000al vettem ora szerint). es az ulesei hibatlanok voltak, semmi szakadas, kiules. 90kilo vagyok kb alig fertem bele de hibatlan volt 235k km utan is. ebbe a meganeba santit valami...szerintem...
-
ABE
őstag
Sziasztok,
Következő a gondom: 2011-es Clio 1.5 dCi (K9K 770, Euro 5, 88 Le), már jó ideje úgy éreztem, hogy hiányzik pár lóerő, illetve a fogyasztást is sokalltam. Elvittem szerelőhöz, kitisztította az EGR-t, a városi fogyasztás javult, a végsebesség viszont 160-ra csökkent. Hoppá... Kiderült, nem állították tisztítás után alaphelyzetbe az EGR-t szoftveresen, így mindig kicsit nyitva maradt. Ezt most beállították, így a végsebesség 170 km/h lett, a 0-100 gyorsulás olyan 13 sec. A gyári értékek ~175 km/h és 12 sec 0-100 km/h - nyilván ezek csak kontroll értékek, nem versenyezni van az autó -, sajnos érezni, hogy 110-120-ról már nem tud 5-ösben megindulni, vissza kell váltani egyet. Amúgy a fordulatot veszi rendesen, ha kell, simán 4000 fölé lehet pörgetni, de az lenne a kellemes, ha 3000 fölé nem nagyon kellene hajszolni.
A fogyasztás most alacsonyabb fordulatszám mellett rendben van: 70-nél 3-3,5 liter, 80-90-nél ~4 liter, 110-nél már 4,5-5 liter (itt a fordulatszám 2100-2200 körül jár). 120-nál viszont egyértelműen magas az 5,5-6 liter, 130-nál pedig a 6,5-7 liter, ami még a hideget számításba véve is jó 1 literrel több, mint kéne (az átlagfogyasztás város-autópálya használatban 6,5 körülre jön ki).
A diagnosztika szerint a részecskeszűrő rendben van, nincs egyéb hibakód sem, az érzésem az, hogy valahol tömítetlenség van, nem épül fel a rendes turbónyomás. A 2000-3000 fordulatszám tartományban kicsit csörgős is a motor hangja, utánaolvasva azt láttam, hogy ez is lehet EGR hiba következménye. Már volt, aki megerősítette, hogy hasonló tüneteket tapasztalt, igaz, az még egy Euro 4-es 106 lóerős verzió volt (az EGR kiiktatás ott megoldotta a gondot).
Találkozott már valaki hasonló problémával?
-
meroly
veterán
válasz
gabx76 #49185 üzenetére
Az lesz, mert ma már, meg holnap főleg lehetetlenség gyertyát szerezni és ez a Bosch is végülis hozzá való, csak az állítást felejtettük el, nem hibáztatom a szerelőt se, mert én vittem és nem mondtam. Nekem meg lövésem sem volt, mert unixban ajánlották és mivel nem én hoztam el, ezért ha mondták is az állítást, hozzám már nem jutott el az infó.
Ha sikerül a hétvégén eljutnom autószerelőhöz, akkor a gyertyák hézagját 0,9-re emeltetem, új beru trafók már itt, azokat belerakatom és meglátom. Ha hasonló tünete lesz, bár ember nincs aki ennyire figyel erre mint én, akkor megpróbálok olyan gyertyát szerezni amit írtatok.
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Volt ez a motor térbe ez az olaj folyásos téma, beszéltünk róla. Ma törölgettem ronggyal de nedvesnek olajosnak a felületet nem mondanám, sokat a felület a törlés hatására nem változott de lucskos olaj olajsár megállva nem volt a rongyon. Olaj folyás nincs a kocsi alatt ugy döntöttem pihentetem a dolgot.
Thalia 1.4 8V 2002 a kocsi. Milyen színűnek kellene lennie egy 15 éves kocsiba a cserélt víznek? Ez mire utal?Viszont itt egy kolléga forumon a motortér fotón kiszúrt valamit. A kiegyenlítő tartájba rozsdás színű a víz kép alapján. Ma kinyitottam nagy nehezen és ilyen. ( nekem is rozsdabarna színűnek tűnik. )
Nyáron volt vezérlés csere pumpa minden folyadék csere is. Rózsaszín színű volt beletöltve. -
baluka6
aktív tag
válasz
salieri. #49178 üzenetére
Az vezetőülés állapota kicsit aggasztó. 150.000km alatt nem lenne szabad ilyen rongyosra kopnia é kilyukadni. A kormány állapota ezeknél nem mérvadó, mivel a lehető leggagyibb habosított anyagból van, így képes 80.000 km alatt szétmállni.
Ha a közeledben van meg lehet nézni, de szerintem egy állapotfelmérésre érdemes elvinni a valós km miatt.
Különben nagy buktató nincs a típusban, hideg motorral ha jól indul, nem csörög-zörög menet közben akkor jó lesz. -
salieri.
őstag
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről ? -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49167 üzenetére
Maga a Bosch úgy ahogy van nem jó, de ezt már írtam.
Ha valóban 0,6 on van nem tudjuk ugye, akkor meg is van a rángatások random oka.
Hol ezt hol azt a trafót készteti átütésre , olyankor az a henger kihagy.
A renault trafói kényesek a gyertyahézagra, én még a denso trafóknál is 3 havonta rá szoktam mérni! -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #49173 üzenetére
Van tolómérőd? Mert ha hézagmérőd nincs is, ami egyébként ezer forintos tétel, egy tolómérő csak akad otthon.
Lemérsz vele egy 0.9 es alátétet lemez darabkát bármit és meg is van a hézagod.Persze célszerű egy hézagmérő beszerzése, a te kocsidnál a szelepekhez is kell úgy is.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
speedydb23 #49169 üzenetére
Nekem volt amikor 8 liter és volt amikor 10 liter is kijött az 1.4 8v-vel. És szintén csak városban használom sok kicsi távval.
-
kirjak
aktív tag
válasz
orosziem81 #49140 üzenetére
Az előző megane hármasomban is a tomtom és az egész menü magyar volt, de a műszerfali résznél csak németül tudott.
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49164 üzenetére
Koszi. Ha minden igaz holnap meglesznek az uj beru trafok.
Gyertyahezagot hogy kell allitani? Szerelo cserelte de en vettem. Mit kellett volna latom hezag allitas gyanant?
Szerk: nahat most olvasok eloszor ilyen hezag allitasrol. Tuti nem allitottunk semmit. Gyarilag mire van allitva? Ugy rakta be ahogy volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #49163 üzenetére
Szerinted a baleseti adót nem csak annak kéne fizetnie aki balesetet okoz?
Én azt tartom rablásnak.
Soha nem okoztam személyi sérüléssel járó balesetet. -
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49162 üzenetére
Szerintem az egyik trafód áthúz időnként ezért dadog rángat.
De ezt nem írtam mert új trafókat írtál.
Ezek ugyan lehet újak, de már akkor sz@rok voltak amikor lejöttek a fröccsöntő gépről amivel csinálták.
Sokan próbálkoztak vele, hogy utólagosan leszigetelték, ez meg tudja hosszabbítani az életüket, de jók akkor se lesznek.A trafó nem tudja a gyertyát tönkre tenni, de a gyertya a trafót igen.
Remélem gyertyacserénél a hézag legalább be lett állítva.
(0,9- re kell beállítani a hézagot)Egyszóval a kezdődő motorrángás 99,9%- hogy az egyik trafó időközönkénti kihagyása miatt van.
Emiatt elégtelen az égés és a gyertyák lekormolódnak, valamint a fogyasztás 1-1.5 literrel magasabb. /extrém esetben 3 hengerezéskor!!!/ -
orosziem81
tag
Nemrég olvastam hasznos infókat a kötelezőről.
Azt írták, hogy a biztosítók jogot kaptak rá, hogy károkozási pótdíjat építsenek bele a szerződésbe, ezáltal, ha valaki 3 (vagy 5 nem emléxem pontosan) éven belül kárt okozott, arra ezt keményen kiróják.
És ha kifizette az illető a kárt önerőből, ugyan maradt a bónusza, de ez a tetves pótdíj akkor is él adott évig! -
meroly
veterán
válasz
rob210 #49161 üzenetére
Esküszöm azonnal cserélem ha 1000%-ban biztos vagy benne hogy ez a gond.
Szervizben cserélték még az előző tulajnál. Nekem már az is fura volt hogy nem párban, de nem okoskodtam bele.
Első dolgom lesz jövő héten elintézni!
szerk: az 1 + 3-as cserét direkt hangsúlyoztam ki, mert gyanús volt nekem is.
+1 kérdés: gyertyákat is kell cserélni vagy talán nem rontotta el a rossz minőségű trafó?
-
rob210
Topikgazda
válasz
meroly #49160 üzenetére
Akkor jelzem, hogy a típus nemismerése miatt újabb trafócsere előtt állsz!
Ezek ugyanis amiket rádtukmáltak, vagy te magad választottál, ipari hulladék mind.
Nem akarok rideg, vagy gonosz lenni, de sajnos ez tény.
Vagy densot vagy berut esetleg NGK szabad venni semmi mást!!!!!!!!!
Az összes többi átmatricázott selejet ami miatt valóban hulladék elektronikázzák a meganeokat (is).
Pedig ha ezeket a tarfókat kicserélik egyszer normális minőségire, kimegy a kocsi a világból.Cimborának nemrég lett cserélve ugyan ez a zöld kupakos hulladék!
Azóta a fogyasztása is lejebb ment 1 literrel, mivel minden henger dolgozik állandó jelleggel.Illetve még valami trafót párban cserélünk, ilyet, hogy 3:1 csere még szerelő nem csinált.
Mármint aki valóban szerelő. -
meroly
veterán
válasz
rob210 #49159 üzenetére
Két hét örömbódottá után sajna 24-én reggel megint vicceskedett.
Akkor volt ugye ilyen gány nyirkos, ködös idő.
Indítom, pöccre indul, majd remeg, a motor meg a váltó is. Sztem egy henger nem ment.
Szépen elindulok és elmúlik. Menet közben nem jelentkezik. Majd hazafelé ugyanez.Pár napig tünetmentes majd most már csinálta nem nyirkos időben is, szóval ezzel nincs összefüggésben. De van hogy újra tünetmentes.
Előzmények:
3 trafó csere októberben (1 két évvel korábban). Ezekről valaki kért képet, azt mutatom: [kép1] [kép2]
Két hete 4 gyertya csere nálam, fojtószelep tisztítás, tanítás szervizben. FHP kontakt sprayzés.A korábbi dadogást, lefulladást a fentiek, plusz az hogy a korábban megszokott autóimnál nagyobb gázt adok első indulásnál (így is max 1500-1600 a fordulat csak), megoldották.
Kíváncsian várom a véleményed.
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #49157 üzenetére
Mivel kormolni szükséges így volt benne egy 40km -es vidéki kanyar végig 4-esben hogy tartósan 3000 legyen a fordulat.
Városban sem szeretek tötymörögni túlzottan, meg érdekesen bólogat ha spórolósan megyek. 3000-nél váltva igazán élvezetes a 100 paciAz összes indítás hideg volt szinte. Meló 4km-re, gyerek iskola szintén, szóval akkor még örülhetek is a 9,4-nek
Ha nincs összefüggésben a gyújtáskimaradásos anomáliával akkor nem zavar, tisztában voltam vele, hogy többet fog enni, cserébe a kedvezőbb vételárér.
Tényleg arra nincs ötleted?
-
Wiz Khalifa
veterán
Valaki nem jár ennek a címnek a közelében?
1038 Budapest Hegesztő utca 4.
Mert ha járna lenne egy kérésem hozzá. Ha valaki megszánna akinek útba esik ez a cím írjon már PM-et.
-
meroly
veterán
9,4-es fogyi normális ebben a szibériai hidegben csak városi használattal?
1.4 16V Clio 2003 -
meroly
veterán
válasz
manoarc #49146 üzenetére
Azt mondjak mindent ami erre utalhat kicsereltek.
A hiba eddig max 3-4x fordult elo es egymastol teljesen fuggetlen idoszakokban. Ketto nedves idoben. Ketto szarazon. Volt hogy reggel hidegen de volt delutan felhidegen stb.
Ha van meg otleted ne tartsd magadban
forceberg: koszi
-
meroly
veterán
válasz
manoarc #49141 üzenetére
Sokat olvastam az fhp jeladorol is de a leirasok alapjan az mas tuneteket produkalna. Szervizes sraccal is beszeltem aki multkor tisztitotta de nem mondta hogy ez lehet. O is es a szerelom is azon a velemenyen van hogy hasznaljam es ha surusodik ne adj isten menet kozben jelentkezik akkor megnezik. Ez baromira zavaro szamomra de talan nekik van igazuk.
zerge861: persze mindenkepp.
-
Tom5
addikt
Ez a K***a kötelező. Nem, hogy olcsóbb nem lesz. Évről évre drágább. Nekem most B06 1 évre 29K
De kikell fizetnünk a sok balesetest. -
meroly
veterán
válasz
Victoryus #49133 üzenetére
Ezek a rönók meg a rángatásuk, agybajt kapok.
Enyém se tökéletes (1.4 16V Clio), pedig trafók és gyertyák is voltak cserélve, az akku is, stb.
Most üresben rángatott kicsit, vagy nem, néha tünetmentes hetekig néha újra.
Megpiszkálgattam a kábeleket stb.Nálam a tarfók 1 majd hónapok múlva 3 aráynban voltak cserélve és hozzá a gyertyák csak a végén, lehet ez a baj....
-
Victoryus
addikt
Az lehetséges, hogy azért rángatott a kocsi (1.4 8v benzin), mert alacsony volt az akkumulátor töltöttsége? Megint elvittem szervizbe, de nincs semmi hibakód, meg a tüneteket se produkálta. Cseles, mert csak ritkán szokta, mostanában meg nem voltam vele hosszabb úton. No majd hétvégén viszont megyek, kiderül rángat-e.
-
kirjak
aktív tag
-
kirjak
aktív tag
válasz
orosziem81 #49121 üzenetére
Persze csak át kell állítani mint a navigációt.
-
rob210
Topikgazda
Volt szerencsém vezetni a 2.0 és 1.8 as verziókat is.
Én az 1.6 ot nem érzem annyival gyengébbnek, mint amennyivel pénztárcabarátabb a fogyasztása.
Nem mondom autópályán kényelmesebb a 2.0 es de sok előnye ott sincs.
A megane kasznihoz szerintem az 1.6 a legoptimálisabb motor.
Átlag felhasználónak. -
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #49124 üzenetére
Ez a megane 1 turbósítás sokszor eszembe jut, de annyi pénz meg energia lenne, hogy felesleges. Nem mellesleg a tartósság rovására is menne. No meg akkor már fék/futómű is kell alá....már itt nem is tudom hány millánál járunk.
1.5M környékén meg simán lőhető egy M2 rs, ott meg alapból adott a motor/fék/futómű/stb. ...
Egyszer egy ilyenbe még bele szeretném rakni a fenekem, amolyan második autóként. -
tresh
veterán
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez is tetszik.
Monaco felszereltség ejj. -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #49110 üzenetére
Én is irígykedek, de tudom nem tudnám fenntartani, igen magas költségekkel jár egy ilyen új autó.
Nekem marad az irígykedés.-------------------------------------------------------------------------------------------
Ettől még én is sok balesetmentest kívánok és leld örömöd benne. -
kirjak
aktív tag
válasz
Criminal017 #49106 üzenetére
Köszi szépen!
Ejj tényleg azt nem is láttam. Talán majd nem zaklatják.
-
kirjak
aktív tag
válasz
PeterPH #49069 üzenetére
Kitöröltem a szám végét így nem nehéz felhívni ?
Készítettem még pár képet ma kutyafuttában mert most sem volt túl sok időm.
Iszonyatosan tetszik eddig a verda !!!Egy kicsit többet eszik mint a régi 1.5 ösöm de talán majd ha kopik kicsit jó lesz.
Pár menüpont, mindet nem akartam feltölteni:
Ezt a képet nem is forgattam el.... nem tudom miért forgatja a PH
Néhány a "műszerfal" típusok közül:
Pár plussz kép:
A szalonban így állt :
-
üszök
őstag
válasz
speedydb23 #49100 üzenetére
Nekem meg februártól adják a helyi bérletet ingyen,de valszeg kocsival fogok továbbra is járni mert 1 óra plusz lenne durván az út,pedig városon belül van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest