Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #36595 üzenetére
"Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat."
Nah, aki megveszi a 3 as bmw t / a4 audit, az meg pont ez mozgatja
az apro reszletek/finomsagok. (amugy a 3 as bmw azert vezetesi elmeny tekinteteben is jonak kell lennie. Van belöle 6 sebesseges 6 hengeres is, illetve bitang jonak kikialtott 8 sebesseges automata is 300+lovakkal is...ezenkivül ott a design, hatsokerekhajtas. En nagyon gyorsan tudnek dönteni egy 3 as bimmer mellett egy passattal szemben
Az uj 3 as ami jön, ott meg allitolag nagyon is fokuszal a bmw a vezetesi elmenyre ujbol, szoval igen kecsegtetö
de az uj A4 is
se nem ültem benne se nem vezttem, csak lattam kivülröl, olvastam a teszteket...jo-jo a passat...de azert az az A4 az sokkal jobban tetszik. Nem lenne kerdes melyiket kernem ott sem
-
z123456789
addikt
válasz
stickermajom #36598 üzenetére
Nagyon remélem, hogy ez a telítettség valamelyest garancia a minőségre...
-
stickermajom
addikt
válasz
z123456789 #36597 üzenetére
És még én hittem azt, hogy sok az 5 hét várakozás fóliázásra..
-
EQMontoya
veterán
válasz
SzlobiG #36594 üzenetére
Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
Hát ezaz.
Árban is inkább a Passat, Mazda6, és hasonlók szintjén voltak, ott meg szerintem teljesen rendben volt az az autó.
Én inkább a fordítottját nem értem: miért vesz valaki meg egy A4-et meg 3-as Bimmert manapság tizenmillákért?
A régiek tényleg adtak valami pluszt, de egyrészt a középkategóriában már nagyon feljöttek anyagminőségben a "kommersz" autók is, azért egy jobban felszerelt Passat beltere már elég frankó.
A prémiumokból közben eltűntek a hat hengeres motorok, eltűnt a vezetési élmény, egy értelmes hátsó hajtás kéziváltóval... Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat. -
válasz
tboy93 #36559 üzenetére
És ráadásul a nyilatkozatuk szerint pont a német prémium márkák miatt, ugyanis nem tudják tartani a versenyt velük ami valljuk be valóban így van. Nagyon jó az accord én sajnálom is hogy abba hagyták, de olyan prémium felszereltséget nem tudott adni mint amit egy merci, audi, bmw ad. Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
-
roberto211
őstag
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #36588 üzenetére
Tudom, hogy sokkal könnyebb beülni mint pl. az 1-es stiftbe, mert hogy annál a padlóra kell beülni konkrétan azt én is rühellem benne. Ám ilyen szempontból elég egy magasépítésű autó, mint a Berlingó meg a Dobló, vagy mik vannak még ilyenek. Legalább féláron lehet ezeket venni, ahhoz a divatjárgányhoz képest.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
roberto211 #36582 üzenetére
A linkbe van benne hogy 55k. Ha honosítod akkor 25k.
-
McSzaby
őstag
válasz
brumi1024 #36577 üzenetére
Minőségben lehet, de nekem sokkal jobban tetszik a Madzag belseje.
Sztem a belsőtér abszolút emberfüggő. Nekem pl. nagyon sok luxusautó igazi, minőségi műszerfala nem tetszik. Nem azt mondom, hogy rondák, vagy szarok, csak hogy nekem nem tetszik.
Más:
Megvan a generátor problémám oka. Ma kinyitottam a motorháztetőt és az akksinál konkétan állt a víz. Ahogy az akksin is. Jeeeee!! A beázással hova a legérdemesebb vinni? Nekem a szélvédőnél egy műanyag részen ázott be. Műanyagoshoz, vagy karosszériáshoz vigyem inkább? -
hurenzon
senior tag
válasz
z123456789 #36506 üzenetére
Rusztika bt most válaszolt. 86 e Ft és jövő februárra van időpont.
-
Akkor bukó levorgom se lesz
Pumma: Marha kényelmes tud lenni egy Sportage, hogy nem lentre a betonra kell ülni, hanem fel. Magasabb, jobban látod a forgalmat. Tény, hogy nem sportautó, de nekem már csak erő kell, a futómű legyen kényelmes, úgyis csak egyenesen akarok gyorsan menni, kanyarodni majd a Kornél fog
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #36584 üzenetére
Vagyonszerzési nem tartozik bele + az jóval több.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Tsebacsi #36556 üzenetére
Olvasok ám! He!
Egy Sportage-et vajon mire használnánk? Ne csak azt nézd, hogy tetszik a formája. Ja a tesztelők miatt. Divat miatt vennéd a belvárosban szaladgálni?
Ok, ha rámtukmálsz egy i30-at elfogadom, és használom, de nem azt vennék újban. Nálam ami nem jönne szóba, az a Lada, Dacia, és a Kia, Hyundai. Egy Kia-t soha nem hasonlítanék egy Mazda 6-hoz. Más színvonal az.
Saját vélemény, nem kell, hogy egyetérts vele. -
roberto211
őstag
válasz
MunezXBK #36583 üzenetére
A műszaki vizsga kinti autókra is tudtommal 17 vagy 19 passz. Ha honositjak akkor 8 vagy 10e. Ezért nem értem h jön össze ez a 55.
Azt tudom h van egy egyedi forgalomba helyezési díj is.
Vagyonszerzési illetékrol, egyedi forgalomba helyezési költségéről es műszaki vizsga költségéről tudok. Ha ezt a harmat egybevesszuk lehet 55 csak így félreérthető.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #36582 üzenetére
Úgy, hogy annyi. Ha honosítod is 45k.
-
roberto211
őstag
válasz
Wiz Khalifa #36573 üzenetére
A műszaki vizsga h sikerült 55ezerre ?
-
EQMontoya
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
brumi1024 #36577 üzenetére
listán 6.5M egy 120 lovas, majdnem fullos mazda3. ha ennyire konfigurálsz egy hasonló golfot, az még nagyon putri lesz belül. persze 10 mihályért tud jól kinézni egy golf is, de na
amúgy beülve teljesen jó a mazda3, egy barátoméknak ilyen van, az alap feletti eggyel és teljesen vállalható a minősége.
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #36572 üzenetére
Nem tudom, szerintem egy Mazda 3 a Golf mellett belsőtér minőségben elbújhat.
(#36578) rbalint88: Azonos árban néztem őket. Nem is feltétlen a kinézet, hanem az anyagok a gond. A gombok kattanása, a legtöbb hely ahova nyúlsz, a kesztyűtartó csukódása mind-mind olyan részek, ami nekem nem jött be. Egy beülés után ki is zárta magát nálam a versenyből a Mazda 3, egyszerűen a G6 után nem tartottam előrelépésnek semmilyen szinten.
-
válasz
Wiz Khalifa #36573 üzenetére
Igen, ez realis, ekorul volt havernak is a civic.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #36569 üzenetére
Levorg csak a gyengébb 1,6t*-vel van itthon (van még belőle 2.0t) és csak cvt-vel árulják.
*: ezzel váltották le a szívó 2,5-ös blokkot. Tippelhetsz melyik lesz tartósabb...
McSzaby: Hát egy Legacy 3.6R-t én is elfogadnék...
mod:
focvis: Legközelebb írj rám Viberen ha arra jártok.
-
McSzaby
őstag
válasz
Wiz Khalifa #36573 üzenetére
Én is néztem anno, egy Corradot akartam behozni, dettó kb. ennyi volt. Ez ennyi sajnos.
Alacsony összegű autónál nem éri meg külföldről hozni. Kivéve, ha túl ritka az autó itt.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
tboy93 #36563 üzenetére
Akkor ahogy nézem:
Műszaki vizsga: 55.000 Ft
Regadó ügyintézés: 6.000 Ft
VPID szám (Vám tarifa szám) díj: 3.000 Ft
Regisztrációs adó: 51.000 Ft
forgalmi engedély: 6.000 Ft
törzskönyv: 6.000 Ft
rendszám: 8.500 Ft
átírási, vagyonszerzési illeték: 46.750 Ft182.250 Ft
Ezt én őszintén szólva kicsit sokallom. Vagy ez akkor tényleg ennyi lenne kb? Mert akkor le kell mondanom a kocsiról.
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #36516 üzenetére
Biztos zavarta, hogy egy WagonR van előtte.
Múlt szombat előtti szombaton asszem téged láttalak a Minerva mellett a Fő úton. Te Moson felé, én meg az Aldiba mentem.
-
válasz
focvis #36567 üzenetére
A Sportage-től vannak most oda meg vissza a tesztelők, a Sorento-t nem ismerem ennyire. A Tucson az masszív, az nagyon kafa szerintem. Az Optima meg pár apróságtól eltekintve szerintem simán hozza egy átlag jó japán szintjét.
Qru: Összedobtam magamnak egy Levorgot, 11,2 lett a vége
De azt nem néztem, ez csak CVT váltóval van, mert akkor kuka
-
válasz
Tsebacsi #36550 üzenetére
Egyik unokatesóm kapott most cégesnek egy KIA SUV-ot, nem tudom a típusát, a nagyobbik KIA SUV; kérdeztem mennyi $? 11 m.
Belenéztem, 11 misiért ezek még nagyon távol vannak Európától. Persze ettől még lehet, hogy egy 4 milliós i30-nak rendben van az ár/érték aránya.
@(#36566) Qru: Természetesen és köszönettel, de én se tudtam, hogy ott leszel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #36562 üzenetére
KWx450 + 45.500 ft.
-
válasz
Wiz Khalifa #36562 üzenetére
Haver nemreg honositott 2000 kornyeki 66kw-os civicet, kozel 200k huf volt mire a nevere kerult. Szerintem neked is valami hasonlo lesz a vege.
De ahogy latom itt eleg szepen ossze van szedve.
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Első autóm vásárlása előtt álok. Találtam is egy Hyundai Lantra-t ami 1.6-os benzines. Klíma, 4x elektromos ablak, stb-stb...
A bökkenő az hogy külföldi (osztrák, a fotókon van a kocsin P-s rendszám) és regadó kalkulátorral megnéztem, 51k a regadó (mivel Euro3-as elvileg) de kérdésem hogy a regadón felül és a vételáron felül milyen költségeim lehetnek? Nem benzinre gondolok.
Olyanra gondolok hogy elvileg mivel először lesz Magyarországi forgalomba helyezése és én fogom csinálni így elvileg az én nevemre kerül egyből az autó így átíratást nem kell fizetnem elvileg. Ez igaz-e?
Illetve az 51k-s regadókalkulátorral kalkulált árba a műszaki vizsga, eredetvizsgálat, stb... is benne lenne? Az olvastam hogy pl a rendszám 8.5k, meg ilyen olyan illetékek 6k meg stb...
Segítsetek rendet rakni a fejembe kérlek titeket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #36556 üzenetére
A Subaru mindig is rétegmárka volt itthon, és nem is árul már sedant se itthon csak SUV-t 3 méretben (XV, Forester, Outback), egy coupe-t (BRZ) meg egy kombit (Levorg).
Az STi-től meg sztem eltekinthetünk mint családi sedan-tól...Szóval marad a Mazzag 3/6, a Mitsubishi Lancer meg az általad említett Totoya Avensis ha Lexust nem vesszük ide.
-
válasz
roberto211 #36557 üzenetére
Na tudtam hogy valami kimaradt
Az egyetlen normális, meg a Levorg! A többi eltűnt... Ez eléggé durva, mikor az összes német-francia kínál sedánt, sőt teljes paletta-lefedést.
-
válasz
#94529552 #36552 üzenetére
Már lassan 2 éve kivonultak, ha jól emlékszem.
Reklámban meggyőzőbbek? He? Olvasol te tesztet, vagy csak az elképzelésedet mondod?
Mondjuk ki, nemszereted. Oké. Csak a japánok most nem igen virgonckodnak. Belegondolva nem sok japán gyártónak van itthon normális nagy sedánja (Lexus nem számít
). Az Avensis nagyjából friss, de nem vennék ha lelőnek, akkor se. A Subaru rétegmárka lett, a Levorg meg ritkább, mint egy Ford Mustang. Accord kihalt, Mitsubishi kihalt, Suzukinak nincs. Kit hagytam ki? Ja Nissan... Sincs.
-
brumi1024
veterán
-
válasz
McSzaby #36544 üzenetére
Jah, csak egy 7-8 eves honda, 1.5-2x annyiba kerul mint egy 10 eves octi vagy 8 eves mazda.
maykol Univerzalisbol az armstert ajanlom, az egesz jo marka. Amiket en eddig lattam, csak siman fel kellett csavarozni a kezifekbox oldalara. Max az ulest kell kikapni hogy odaferj rendesen.
-
máyköl
veterán
Univerzális könyöklőkről mik a vélemények?
Mindegyiknek van egy rögzítőtalpa, ez számomra nem teljesen világos. Hogyan rögzítem a fém talpait a két ülés közé? -
-
McSzaby
őstag
válasz
kalmanchris #36547 üzenetére
Jepp, ez így igaz. De egy Octavia RS-ben azért élvezetesebb a pénzköltés, mint egy Madzagban, vagy egy VVTI 1.4 Toyota-ban-
Amúgy a Mazda 3 is nagyon tetszik, de 2000-s kevés van belőle az 1.6-s kicsit kevésnek tűnik.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
roberto211 #36546 üzenetére
Azért a Honda fenntartása nem annyi lesz, mint stifté, főleg ha kínozni fogod, mint a Lagunát.
Most olvastam: Az importált használt gépjárművek 90%-a és a belföldi kereskedelemben értékesítésre kerülő példányok mintegy 50%-a manipulált kilométerórákkal rendelkezik. Ez egy kicsit durva azért.
-
kalmanchris
tag
válasz
McSzaby #36544 üzenetére
Igen minden autóra költeni kell, az a nem mindegy mennyit. Minél egyszerűbb a szerkezet, annál kisebb a hibafaktor. De ami talán a legfontosabb, hogy az előző tulaj mennyire figyelt a karbantartásra. Vannak gyengébb típusok "égtájtól" függetlenül. Az a nem mindegy, hogy vásárlás után a vételár felét vagy csak a negyedét kell rakölteni.
Nem, nem mind rohad 15 évesen sem.
Na kb meg is mondtam neked a nagy semmit ☺ -
roberto211
őstag
válasz
McSzaby #36544 üzenetére
En vennék valami fasza 7-8 éves hondat es ott nem lenne ilyen felelmeid h nyugodt lélekkel ülsz e bele vagy sem. Mert tudjuk. Egy Honda sose romlik el.
Amíg viccen kívül hondat vennék.
Nálam így lenne a sorrend.
Honda
Mazda
Rs oktavPumma: Ez a gyengébb minőséget képviselnek igaz volt kb 8 éve. I30-i40-ceed-sportage korszakában nagyon nem mondhatni el ezt róluk.
-
#94529552
törölt tag
válasz
roberto211 #36543 üzenetére
Hyundai-Kia-Daewoo, stb, ezek gyengébb minőséget képviselnek szerintem az átlag európai kocsiknál. Értéktartásuk se jó. Már csak a madzag valódi japán(sajnos az meg korrodálós fajta), a többi eu-s.
-
McSzaby
őstag
válasz
roberto211 #36543 üzenetére
Én is, ez a baj. Pedig most is gondolkozom, hogy 10 éves körüli RS Octavia-t vegyek és ne egy 7-8 éves Mazda-t, vagy Hondat mondjuk.
Ezért kérdezlek Titeket, érdekelne mások véleménye is. Minden autóra költeni kell, minden autó rohad, minden autónak van baja csak nem mindegy mennyi amit ráköltesz azért, hogy elindulhass vele mindennap nyugodt lélekkel.
-
roberto211
őstag
válasz
McSzaby #36539 üzenetére
Szerintem európai autókból mar nincs az a huuuu de megbizható márka mint régen pld az Opel volt. Europaiakbol amit bemernek kockáztatni az az Opel meg amúgy újonnan nem vennék európai autót.
Egyre jobban hajlok(ha újat vennék egyszer vagy pár eveset) a hyundai-Kia vonal fele.De amúgy meg. #csakajapan.
-
McSzaby
őstag
Tényleg, ha már megbízható autókról beszélgetünk, akkor európai verdákból mit tudtok mondani, ami szinte betonbiztos. Mi van pl. az agyon szúrt RS Octaviakkal, vagy Gti Golfokkal, vagy OPC Opelokkal?
-
McSzaby
őstag
válasz
z123456789 #36528 üzenetére
Spoiler - Honda és Toyota lesz, esetleg régi nissan.
-
válasz
Tsebacsi #36533 üzenetére
Igen én is erre gondoltam, mert a TDI-ken lefele szokott nézni, de erre nem volt ráírva se tsi, se tdi. Iszonyat otrombán nézett ki azokkal a lefele néző csövekkel és ez az autó 8-9 milla körül mozog.
(#36535) Declare Nem tudom mi lehet ennek az oka, talán mert így egyszerűbb a dobot cserélni ha szétrohadt?
-
Nem rég szó volt itt a gagyi kipuff végekről.
Tegnap ment előttem egy új 4x4-es superb azt hittem ennyire nem feltűnő ez, de tévedtem valami iszonyat rondán néz ez ki élőben is.
Ráadásul azon a csövek lefele néztek, nem így egyenesen voltak mint a képen.
-
válasz
roberto211 #36522 üzenetére
Én találtam egy olyan oldalt is, ahol tételesen felsorolja, hogy mi mennyibe fog kerülni: [szamoldki.com]
-
z123456789
addikt
Valaki linkelt a napokban egy totalcaros cikket a megbízható kocsikról. Asszem -secret- volt az, de marhára nem találom sem a hsz-t, sem a cikket.
Valaki ha vágja miről beszélek, segítsen már pls!
-
Predator2
addikt
Helló
Clio 2-höz szeretnék tartalék izzókat vásárolni. Aljzat: H7 illetve H1 . Melyik az ajánlott márka/típus ezekből?
Fontos az ár érték arány, és a hosszú élettartam.THX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #36522 üzenetére
Kalkulatorlap.hu, csak kb. csilliószor írtam le.
-
válasz
roberto211 #36520 üzenetére
-
roberto211
őstag
Ha hoznék be külföldről egy olcsóbb autót akkor Magyarországon 2016ba milyen forgalomba helyezési költségei vannak. ?A regadot azt tudom de ez ugye motortól es euro besorolastol függ. Mik vannak meg ami fix tételek ? Van valami link erről ?
-
McSzaby
őstag
Múlt héten problémáim voltak a generátorommal. Kivettem a generátort, elvittem szakemberhez, kimérte -> fesszabályzó hiba. Jó mondom, zsírság van, az pont van otthon. Hazamentem, új fesszabályzó be, generátor be, rötyög is már a masina. 1 héttel később, ma reggel rányomom az indítást a gépjárműre és a jóóó kis hang, ami akku halálról árulkodik már-már simogatóan csúszik be a fülembe egy cimborás "b@zd meg" kíséretében.
Most azt hiszem nem játszom tovább a hozzáértő MacGyvert és elviszem az autót egyben és csinálják meg, de mégis szerintetek mi tehet tönkre egy fesszabályzót 1 hét alatt? Kb. 60-80 km alatt.
-
z123456789
addikt
válasz
Qtya123 #36507 üzenetére
(#36507) Qtya123
Mindenképpen mellékelem a fotókat, ezért is akartam még csinálni, hogy a kritikus helyeket pontosabban befotózzam.(#36509) Pumma
Ez így tényleg nem ér semmit...(#36514) Integrale
Idegháború következik, nem hogy 50e-et nem ér a munkájuk, de még egy szabit sem, hogy beérjek hozzájuk. Pénteken tudnék legkorábban bemenni, a levél odaér hamarabb, aztán rágódhatnak rajta. Természetesen az újabb vizsgálat alapján, már nem nagyon maradt kétségem, hogy érdemes-e reklamálni...(#36515) tboldi
Ezt nem is értem, teljesen szabályos vagy ott, ha így teszel. És még hely is van, hogy kikerüljön, ha menni akar. Nem egyszer fordult már velem is elő, hogy kerülni kellett. És akkor mi van? Nagy az isten állatkertje. -
tboldi
nagyúr
válasz
EQMontoya #36455 üzenetére
Engem is megtalált
mategnap egy BMW-s hülyegyerek, bár nem ez volt a szitu. Dízel E39 Touring, nagy zene, nagy felni, nagy fekete füst és nagy ego...
Haladok szépen 50-nel a Szent István király úton (Mosonmagyaróvár), majd ideérve elkezdek lassítani és indexelni balra, mert tankolnék. Megállok a szaggatott vonalnál a záróvonal mellett, mert jönnek szembe, erre mögülem ez az úriember elkezd dudálni, meg mutogatni, majd nagy gázzal (és füsttel) kikerül jobbról. Tudtommal semmi szabálytalant nem csináltam, nem értem, hogy mi baja lett hirtelen.Amúgy motorral én is megmutattam már párszor az efféle jampiknak, hogy nem úgy van, ahogy ők gondolják. Sok ilyen szmók&csármos idiótát legyorsultam már a lámpától, pedig csak egy 48 pacis Honda CB500X-em volt.
Most egy baleset miatt (tavaly egy szembejövő audis nő 1,5 méterrel áttért az én sávomba egy kanyarban és elkapta a baloldalam) egyelőre szüneteltetem a dolgot, de lehet, hogy a jövőben én is kcsg béemvés leszek. -
Integrale
veterán
válasz
z123456789 #36506 üzenetére
Menj vissza, és borítsd rájuk az asztalt. Engem a vezeték másik végén felidegesített a helyzeted, a képeket látva pláne. Vicc.
Fogyasztóvédelemnek elküldeném az összes képet csatolmányként, illetve ha van ismerősöd, akkor egy szakvéleményt is, másik címzettnek pedig ezt az alja bandát, hogy lássák kapásból, hogy hova lett még küldve. -
Mátraházáról indultunk, egy darabig szar aszfalt, aztán a friss Parádig. Vissza kb. Parádsasvárig új, aztán felmart, aztán a szar Gyöngyösig.
Gyöngyös után útépítés kb. Hortig.
Hatvannál felmentem a pályára, Gödöllőig OK, Gödöllőtől szinte végig Bp-ig útépítés.Nemtom hol van Mátraszentimre - dunántúli vagyok - tippre a Mátrában.
-
ZS3NI
őstag
Sziasztok!
Fel kell mennem Budapestre vidékről.
Eddig mindig benzinkúton vettem a 10 napos matricát, de most kicsit könnyítenék a dolgomon. Melyik oldalon érdemes megvenni? Online vásárlás, kártyás fizetéssel. Pár oldalon van 200 Ft-os kényelmi díj. Ez mégis miért?
Ha már beszednek 200 Ft sarcot, akkor talán itt venném, mert ahogy nézem jár mellé egy utasbiztosítás is. Így talán meg is érné.
Mit gondoltok?
-
Qtya123
őstag
válasz
z123456789 #36506 üzenetére
Ezen felesleges agyalni, a képeken teljesen egyértelműen látszik, hogy nem kezelték le a rozsdát, csak simán ráfújták. Néhol már ott kandikál ki alóla....
Azért száradt, mert annyit megtettek, hogy lemosták magasnyomásúval a kosztól és várták, hogy megszáradjon, de semmi több.
Én a levélhez azért mellékelném a fotókat a rozsdás részekről, meg a műanyag alatti kezeletlen felületekről és kérném, hogy magyarázzák már meg legyenek oly szívesek, hogy ezt így mégis hogyan?!
Ez a munka így kb 10ezer Ft-ot nem ér, ráadásul a rozsda ott dolgozik az alvázvédő alatt. -
z123456789
addikt
válasz
negroo #36492 üzenetére
(#36492) negroo
Vágom, ezért küzdök még...(#36494) Qru
Szerintem is, most még jobban elképedtem, mint első nézésre.(#36495) Skillet
Ez engem is érdekelne, mert bár mondták, és azért kellett ott hagynom egy estét, hogy száradjon, de nem hiszem el.(#36493) hurenzon
Rusztika (itt nem feltétlenül fotóznak, nekem legalább is furcsálták, hogy ilyet kérek)
Gustavsson Carosserie (tboy93-nak fotóztak, és szépen megcsinálták) -
Gyári BlueMotion kivitel, tényleg.
Fele úton felújítási munkák, a hegyen eső, a pályán Hatvantól Gödöllőig lehetett haladni (utána útépítés).
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mobil flották
- Béta iOS-t használók topikja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen légkondit a lakásba?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Lexus, Toyota topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest