Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz tboldi #343999 üzenetére

    PGT-nel a turbo maga volt a limiter, ~175 lonal a vatta uj sem tudott tobbet

    3000-4500rpm kozott volt egy elektronikusan megvezerelt overboost gyarilag, ekkor 0,8bar helyett 1,3bar a toltonyomas az elozesekhez

    de 5000rpm felett akarmit csinaltal esett a nyomas, mert nem birta szusszal

    ha kiiktattad az overboost szelepet, es manualisan befixaltad a nyomast, akkor 6000-nel 0,9-1bar-t tudott fujni :U

    de ha felpattant helyette egy bolt-on, direkt ezt helyettesito Turbotechnics egyseg, akkor 220-230 paripat tudott 300-320Nm-l 1.4bar-n, 1.6bar-n meg 240-250lo 340-350Nm ;]

    azert kiegesziteskeppen persze kellett meg par cucc:
    +240cc/min helyett 270-280cc/min injektorok
    +highflow AC
    +Sytec FSE Power-boost-valve, amivel 1:1 helyett 1,7:1 aranyban no a railnyomas
    +FMIC
    +de-cat freeflow kipu
    +K&N
    +nápolyi "SEB4" csatacsipp

    azaz csak a motor levego es uzemanyag ellatasat kellett hozza igazitani, a motor maga meg bontatlan is

    pl egy E46 M3-nak ez mar igy bekoszont ;] ;]

Új hozzászólás Aktív témák