Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Bluetooth hangszórók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #133497 üzenetére
EGR tönkrement ami teletolta kormmal a DPF-t, így az már cserés volt de a DMF köszöni jól van (280k km).
mod:
focvis: Támogatom.
Megtaláltam a hirdetést, benne is van, hogy cserélve lett márkaszervizben a kompi.
-
kisza25
félisten
válasz
hülyegyerek #133480 üzenetére
Ok, de azzal nem álltak meg, a turbó a hidegen hajtást és a melegen leállítást nem szereti. Azzal meg mentek napi 660 km-t, ha az év minden napján mentek vele
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #133495 üzenetére
260k km-nél még gyári DPF volt a TDI-nkben és gyári kettőstömegű. Szvsz túl van tolva ez a dolog sztem is.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
stickermajom #133492 üzenetére
A Civicben kettőstömegű, gpf nincs, vezérléscsere meg 120 ezrenként esedékes.
-
stickermajom
addikt
válasz
MrSealRD #133490 üzenetére
A konkrét példányt nem ismerem, de az új benzinesek nagy részében van kettőstömegű már, vezérlés ugyanúgy cserés, ha nem láncos, illetve szeptembertől ott a GPF. Ez már nem a régi szívóbenzin vs. turbódízel megbízhatósági kérdés, főleg nem a szétfújt 1.0-k, 1.2-k, 1.4-k korában. Egy modern közvetlen befecskendezéses turbó benzines szvsz van annyira bonyolult, mint a modern dízelek.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
MrSealRD #133490 üzenetére
Ha egy év alatt ment bele 240.000Km, akkor gondolom nem a Jászai - Könyves Kálmán - Orczy tér háromszögben került bele. Ha pályán megy 110-150 között, kétlem, hogy 1400rpm járna a motor.
Benzines láncos, vagy ott miért nem kell vezérlést cserélni?
(#133489) hülyegyerek: amit írtam a kettőstömegűről, az igaz a DPF-re is.
-
válasz
stickermajom #133485 üzenetére
Ezt 240 ezerre számoltad ha jól látom. 240 ezernél akkor nézzük meg a kettőstömegűt, meg a vezérlés cserét (többször is) stb... és még ki tudja mit lehet még eldobni ennyi km alatt.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
stickermajom #133488 üzenetére
Ezek szerint nekik belefér, hogy ennyit feláldozzanak a zöldebb imidzsért cserébe, vagy járnak német nagyvárosokba is.
Azt is vedd azért számításba, hogy a benzinesnek 20k a szervizperiódusa, a dízelnek viszont csak 10, plusz kettőstömegű, plusz dpf.
-
stickermajom
addikt
válasz
hülyegyerek #133487 üzenetére
Spritmonitoron 6,63-as nagy átlagot látok a benzinesre, 5,03-at a dízelre. Az elmúlt 12 hónap üzemanyagáraival számolva így csak ~1,2 millió a különbség a dízel javára. Hasraütésszerűen fél milliót levonva a dízel felárára még mindig marad 700k különbség. Bár nincs cégem, de ennyiért lehet már lehajolnék.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
stickermajom #133485 üzenetére
Az 1.6d és az 1.0 benzin között kb. 1 liter a különbség, a dízel pedig drágább.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
stickermajom #133485 üzenetére
Ennyi a benzinhűség ára.
-
stickermajom
addikt
válasz
hülyegyerek #133484 üzenetére
Ja, 2 literes fogyasztáskülönbséggel és 400-as benzinnel számolva úgy 2 millió forintnyira tök mindegy.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
stickermajom #133483 üzenetére
Ha benzinpárti, mint én, akkor tökmindegy mennyit megy.
Amúgy céges autó volt (Cardo), szvsz benzines van náluk a policyben.
-
stickermajom
addikt
válasz
hülyegyerek #133480 üzenetére
Na mondjuk ilyen futásra sok értelme volt a kis benzinest vennie a tulajnak.
-
hülyegyerek
addikt
Eltelt újabb másfél hónap, tehát muszáj egy kis helyzetjelentést adnom: az asszony Kiájára tavaly vásárolt Conti szokás szerint szöget kapott, hál'istennek kötöttünk rá garit, úgyhogy anyagi csőd nélkül úsztuk meg a dolgot.
A Civiccel túlvagyunk a 40k-s kötelező szervizen, az enyémmel egyidőben volt egy szintén 1.0 x.gen 240 ezres szervizen (1 év alatt ment bele), szóval ennyit a tartósságról. -
tboldi
nagyúr
válasz
EQMontoya #133457 üzenetére
Úgy értem, a régi, AAC nélküli BT-s cuccommal (olyan, amilyet Integrale is linkelt) elég gyatra volt a CD-hez képest a minőség, kb. mint az FM-rádió, úgy szólt. A Firefly-jal meg nem veszek észre különbséget a CD és a BT stream között, és pont ez volt a célom.
Tudom, hogy egy otthoni hifi sokkal jobb (itthon is van egy velem egyidős - '95-ös - Technics rendszer, csak hangfal kellene hozzá, a régiek szétmállottak), de az összehasonltást csak a Jazz sajátján megszólaltatva értettem.
(#133458) rbalint88: Ez a Tunai is automatice csatlakozik a forráshoz, Apple Watchról meg 2 érintéssel indul a zene, valamint léptetni is lehet.
-
válasz
Elektrosokk #133472 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Elektrosokk #133472 üzenetére
Így szokja a villanyos közlekedést a tisztán belsőégésű után.
-
-
Facebook VOLVO PHEV, lécci nézze meg valaki: NLE224
Köszönöm szépen!
Köszönöm a gratulációkat; a hirdetett áron adtam el + adtam mellé a téli kereket. Pénz a számlámon.
-
rbalint88
addikt
válasz
Integrale #133454 üzenetére
Inkabb irjon ki cd-t es lehessen a fejegysegrol/kormanyrol vezerelni, mint auxot, de a telefonon kelljen matatni
eddig ahany autoba raktuk, nem kellett furkalni (splash, focus2, a4b6) ahhoz, hogy a kesztyutartoban legyen. Popecul viszi telefonrol bt-n a zenet, ugyhogy adathordozot se kell cserelgetni
-
tboldi
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #133450 üzenetére
Én nem használom a szivargyújtót, utálom ha lógnak kábelek, meg nyitva vannak fiókok az autóban.
Ez a bajom a Yatour-ral és Loudlinkkel is, hogy vezetékek lesznek mindenhol, vagy elrejtem a kesztyűtartóba, de akkor meg szét kell fúrni a belsejét, de akkor lehetne kormányról vezérleni a hívásokat is, viszont nem írja ki, hogy AUX, hanem CD-t fog írni, ami elég ratyi, tekintve, hogy nem CD-ről megy.
Minden bajom van ezzel. -
válasz
stickermajom #133451 üzenetére
Körmérkőzés lesz, igazi Mortal Kombat
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #133433 üzenetére
Pont ilyenem volt a Tunai előtt, de az volt a bajom vele, hogy folyton töltögetni kellett, pláne ha elfelejtettem kikapcsolni. A mostanim meg egyszerűen ha kap áramot a szivargyújtóból, akkor működik, ha nem, akkor kikapcsol.
A zeneléptetést vagy a hívások kihangosítását Apple Watch-ról vezérlem.
EQMontoya: Azért egy normál CD-minőséget elvárok (mégha gyáriak is a fejegység és a hangszórók), iPhone-nal AAC kodek nélkül meg nincs sajnos.
-
Johnny_vT
senior tag
Jövő hétvégén megyünk esküvőzni Kecskemét mellé Kerekegyháza környékére. Ott a közelben tudnátok ajánlani automata kocsimosót?
(#133444) focvis
Gratula az eladáshoz. Csak aztán nehogy úgy megszeresd a BKV-t, hogy ne is akarj helyette autót -
Golf eladva. Kerek 2 hét; 1185 megtekintés; jó ár - adtam hozzá a téli kerekeket.
Még nem tudom, mit veszek helyette. (dolgoznom kell)
-
Integrale
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz
LZs?! #133421 üzenetére
Az egyik autó, amit hajt fater, az egy Lada Samara, a másik egy Tata platós kisteher. Szvsz mindkettőben van olyan alapzaj, hogy a szivargyújtónál mérve elnyomja a beszédet és használhatatlan, emellett a beépített rádiók sem állnak a helyzet magaslatán, ha egyáltalán van...
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboldi #133431 üzenetére
Szerkre: szerintem az autoban elerheto hangminosegben boven eleg egy mp3 minosegu BT atvitel.
Otthon audiofilkodok en is, van rendes hangfal, tisztesseges csoves erosito, meg hasonlo finomsagok, de egy autoban, kulonosen egy MX5-ben nem a hangminosegre hajtok elsosorban. -
footy
addikt
válasz
tomszli11 #133422 üzenetére
Ilyen noname-t ne vegyel, mar alig dragabban vannak hasznalhato fejegysegek a normalis markaktol. (Pioneer,Kenwood,Alpine, stb.)
Bovebben a autohifi forumban. -
tomszli11
tag
válasz
LZs?! #133420 üzenetére
Igazából én ezt a darabot néztem ki, tudom ez belépőszint alja, de ennél pl. elkpzelhető hogy már működne?
Köszi
Kiszemelt darab -
LZs?!
aktív tag
válasz
macilaci78 #133405 üzenetére
@macilaci78
Parrot, mint márka legyen az ár/érték aranymértéke - onnan pedig egyéni értékrend alapján le vagy fel, ahogy tetszik.
Egyébként pl. egy szivargyújtós BT transzmitter valamelyik hipermarket polcáról is objektíven elfogadható minőség, ha nincsenek nagy igények; de csodát nem tesz.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
tomszli11 #133416 üzenetére
@tomszli11
Igen, BT Audio mint source/csatorna és bármi megy a telefonodon, az ott szólal meg default (ha csak telefon oldalról le nem tiltod az app-ot/szolgáltatást).
Illetve már jó pár éve a legtöbb 'márkás' (pl. Pioneer) beugró szintű fejegységben is van Spotify extension, így natívan tudja kezelini az applikációt maga a HU - itt a kérdés (generáció/model és platform, t.i. iOS, Android függvényében), hogy milyen interface-en: valamelyik elmegy BT-on is, másiknak kell az USB-s kapcsolat.
-
Doki16
addikt
válasz
tomszli11 #133416 üzenetére
Azok a rádiók/fejegységek támogatják amikben minimum benne van az A2DP szabvány. Ha ez megvan akkor már át tudja küldeni a zenét is.
Manapság már nem is nagyon fogsz olyat találni ami ezt ne tudná. Kivéve ha autógyártó általi dolgokról beszélünk. Na ők még manapság is képesek kihagyni, ha nem veszed meg a X összegű csomagot.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Nem vagyok benne biztos, hogy ide tartozó kérdés, de nem találtam a fórumát.
A kérdésem az lenne, hogy a bluetooth-os autó rádióknál működik-e az, hogy a telefonomat össze párosítom a rádióval és mondjuk a Spotify zene lejátszon indított számokat a rádióra továbbítom?Előre is köszi a segítséget!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Richard! #133413 üzenetére
Nincs fix váltószám, a gyártó határozza meg az adott típus milyen olajokkal üzemeltethető (motor, kenési kör, felhasználási mód, környezet, stb alapján).
A Jazz-nél pl benne van, hogy az európai modellekhez a 0W20 az ajánlott olaj de a(z esetleges) forróégövi használat miatt benne van a manualban a 10W40 is.
mod:
A baj ott kezdődik, ha ilyen napi 1-2 km-es használat mellett beleöntik a 10W40-et itt a mérséklet égövben. Mondjuk amit Boldi csinál az meg már a másik véglet...
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
Richard! #133404 üzenetére
Nyugi azaz olaj 0w20-ra higul par honap utan.
Amugy hany évente cserél akkor, mert ez amit leírt evi max 5ezer. Az se túl jo ha tiszta az olaj, akkor valami szart rak bele. Normalis olaj megköti a koszt es nem marad tiszta. Nem lehet, hogy benzint enged le a karterbol is?
Eretnek vagyok, de én is benne hagyom két evig, hatezer Km megy bele két év alatt, én nem szarakodom eves olajcserevel, megvettem bele a draga olajat is, szoktam vele menni is, hogy ne álljon benne a benzin a tobbit oldja meg az autó. Nem lesz toluk semmi baja. Nagyon sokan ritkan cserelnek olajat es nem is a kocsiba valót, ez nem újkeletű es megis mennek. Ugyhogy egy pici elhanyagolas boven belefér. Csak a sok nem.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
MunezXBK #133378 üzenetére
Az én jogsimon konkrétan nincs lejárati dátum. 14,5 év múlva küldenek egy levelet, hogy ideje megújíttatni? Vagy hogy kell ezt elképzelnem?
A motor kategóriát reméltem, hogy a vizsgaközpontból egyenesen a német hatóságon keresztül be lehet íratni a német jogsiba. Hiszen a megújíttatásnál is csak lekérdezték az otthoni adatbázisból, hogy mim van és már nyomtatták is az újat. De akkor ez felejtős...
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Apám autós kihangosítót szeretne a kocsiba. Bluetooth, napellenzőre csíptethető, könnyen vihető egyik autóból a másikba. Ki milyet ajánl és miért?
Köszi!
-
Richard!
addikt
Üdv!
Múlt héten az olasz kollégám büszkén meséli, hogy két olajcsere között, milyen tiszta az olaj a Fiat Pandájában. Kérdeztem, hogy milyen időközönként cseréli? A válasz szinte sokkolt... 20 ezrenként és csak városban használja. Napi 2 x 2 km, munkába járásra ( + boltba, ide oda rohangálni ).
Ma újra előjött az olaj téma, nagy örömmel mesélte, hogy megvolt az olajcsere, 10W40-es olajat kapott a gép.
Itt már fogtam a fejem és inkább otthagytam...
Szegény autó -
#89309696
törölt tag
Sajnos az én kocsimhoz nincs, a legmagasabb felszereltséghez lehetett kérni extrában ESP-t alatta nem, de olyan gyakorlatilag nincs, mikor kerestem se volt és most megnézve sincs. Szerintem azért, mert akinek volt ennyi pénze az inkább Lagunat vett amibe alapból volt már.
Mindegy az ABS-nek is örültem, a legfontosabb végül is az és egyik alapfeltétel is volt nálam legyen benne, nem is kéne autó már ami a facelift Megane-nál butább, nagyon jól kihozták a maxot kategóriájából, árából, nincs rá panasz. -
#89309696
törölt tag
válasz
bitpork #133375 üzenetére
Erről már én is írtam korábban sőt rengetegszer, de igazából értelme nincs a billentyűt koptatni, mert a helyzet akkor is változatlan marad. Ezzel az általánosan elterjedt mentalitással nem tudsz mit kezdeni. Az átlag magyar nagyobb halmaza az túltol mindent, mindent jobban tud, megrendíthetetlen az igazában, mindenki hülye aki mást gondol, semmit nem fogad el, nem empatikus, nem toleráns, ha mégis akkor meg átesik a ló túloldalára. Brutálisan pesszimista, negatív, paranoid, mindenbe belelát mindent, minden összeesküvés elméletet megszoroz kettővel és az bizony létezik nála, akármi történik a világban rögtön harc, háború, világvége, öldöklés, zombik, kibergyilkolás, azonnal politikát kever mindenbe stb. Pedig nálunk ezerszer szarabb múlttal, történelemmel rendelkező országok sora van ahol a mai napig rendezetlen a helyzet, mégis a magyar van a legjobban kiakadva, pedig túl sok problémánk nincs alapvetően, csak az emberek a fejükben generálják. Nálunk mára szerencsére egyetlen probléma maradt az maga a lakosság jelentős része aki képtelen élni és mindenbe csak a szart látja. Nem vagyunk nyugat élén, csak a végén, de azért messze nem a szarban. Masszív pszichológus kellene sokaknak, persze a magyar az a pszichológust is leköpi, mert vagy faszságnak tartja vagy fél tőle ergo máglyára vele vagy szimplán abban a hitben él ő tudja jól, mindenki más hülye. És ez csak a te témakörödhöz tartozó része, még oldalakat lehetne írni az általános minden témára kiterjedő gondolkodásról, viselkedésről.
Egy egészséges szintű sztereotípiára szükség van, túlélési ösztön egyik eleme. Ha sok az idióta X típusú autóban akkor azokkal óvatosabb az ember, de ha nem lát adott autóval problémát akkor be kéne kapcsolnia a standby-nak. Ez nagyon nem megy, a feljebb felsorolt okok miatt.Ezek egyébként rám is vonatkoznak, én sem tudok teljesen előítéletek nélkül gondolkozni. Én is sokszor belelátom az emberekbe, hogy na biztos ez is egy farok. Aztán lehet nem, de ennyi már eleve elég ahhoz, hogy valamilyen szinten ugyanabba a pesszimista, negatív szarhalmazba tartozzak. A legnagyobb baj, hogy élni, boldognak lenni, nevetni, örömet lelni akármiben azt kurvára nem tudnak sokan, még én se mindig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest