- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
- HTPC (házimozi PC) topik
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen házat vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Házi hangfal építés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Használ valaki Jeppesen FliteDeck-et közületek az FS-hez?
-
Geryson
addikt
válasz
ChipKng #8296 üzenetére
Én nem abban repülök, úgyhogy csak sejtem, hogy igen. A lényeg - ahogy leírtam -, hogy kizökkented az FS-t véleményem szerint valami felesleges számításból, vagy terhelésből, amit végez. Legalábbis mást nem tudok rá mondani, hogy 16-ból lesz vagy 30, vagy ELLX-en 11-ből 20, vagy picivel 20 fölötti FPS. Egyenlőre nálam működik, hogy egy picit megugrik a teljesítménye, de mondom ismételten, hogy azért van mögötte egy bizonyos hardver. Nem kérdés, hogy ha ez nem lenne (pl. az 580 GTX) akkor nem ugrana ennyit, de szerintem mindig ugrik valamit - de ezt talán mások tudnák megerősíteni inkább.
Az egészre tulajdonképpen a múltkor Korcsiival jöttem rá, hogy valami miatt túl alacsony volt az FPS néha úgy, hogy tudtam, hogy több szokott lenni. Tudom, majd jönnek itt a vélemények, hogy FS9-ben jobb, meg FSX egy sz@r, amit aláírok, de akkor is éreztem, hogy valami gáz van, hogy anno volt 40 FPS-em, most meg 15-el szálltam le egy gyökér gyári Fokvárosi repülőtéren, na és itt jött a próbálgatás...
-
haky
senior tag
Jó Nektek, én meg nem győzöm számolni/írni/rajzolni a diplomamunkámat
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8294 üzenetére
Mindig ott fagy ki...
Viszont tényleg tudom ajánlani extrém alacsony FPS esetén a full screen - visszalépés full screenből lépéseket. Most lassan 1 hete teszetelem és bejön! ELLX pl. szintén Aerofos scenery, induláskor volt vagy 11 FPS-em. Megtettem a szükséges lépéseket és láss csodát, legalább a 20-at átléptem. Most KLAX-ből indultam, volt olyan 16 FPS, megcsináltam, lett 30 felett. Hangsúlyozom, azért nálam azt hiszem van mögötte hardver háttér, tehát itt valami olyasmi van, hogy a köcsög FS csinál valami felesleges háttérmunkát, amit ezzel a művelettel abbahagy. Én azért lépek után mégis vissza fullból, mert már jobban szeretek nem abban repülni, de a lényege, hogy egyszer kell megcsinálni a lépést és már jobb is lesz.
-
cintula187
addikt
A mocskos qrva életbe, hogy leszálláskor fagyott ki a Szingapur - Perth utam.
-
boeing
őstag
Na kész a PMDG 737NGX [link]
-
fatal`
titán
válasz
Cypresss #8284 üzenetére
"Egy biztos, nyilvánvalóan nem fejlesztettél soha, mert akkor tudnád, hogy milyen szempontok vezetnek egy olyan volumenű céget, mint a PMDG."
rofl
Fejlesztettem már eleget hidd el. Mondhatom, hogy te nem fejlesztettél még semmit, hogy értelmetlen hülyeségeket dobáljak. Nyílván nem fsről beszélek, oda nem fejlesztettem még és nem is akarok.
"hogy nagyon sok FS9 használó csak az NGX miatt fog áttérni FSX-re"
Persze, mert nyílván, ahogy megjelenik az fsx azonnal lesz pénzük erősebb hardverre.
"Éppen azért ér többet az NGX, mert sokkal részletesebb és komplexebb gép."
Ismét nem azt írtam, hogy nem ér többet, csak azt, hogy, amennyivel többért adják annyival nem.
"van akinek játék az FS, van akinek komoly szimuláció."
Ezt inkább nem is kommentálnám.
"Az NGX nem az első kategóriába tartozó usereknek készült."
Ahogy az iFly sem. Ami az első kategóriába tartozó usereknek készült az pl. az AS Airbus X, vagy a default gépek.
"Ezt pontosan az én példám cáfolja meg, erről majd rakok is be valamit..."
Persze beültettek egy 737esbe és azonnal repültél vele, megalol.
Hogy jön ide a HighFly áruld már el? Azt mondtad nem kell megvenni, más pedig más alternatíva nincs, ha ki akarod próbálni otthon. Vagy lemaradtam valamiről?
(#8287) Cypresss: Ez lett volna a második tippem, bár ettől még lehetne mellette TrackIR...
5 percen belül szerkeszd a hszeid, ne újat írj.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #8280 üzenetére
Köszönjük!
-
Cypresss
senior tag
De, ár/érték arányban drága. Nyílván nem a magyar közösség a célcsoport, de itt élek, és a topiclakók is.
Semmilyen logika alapján nem tudom követni az érvelésed. Leginkább egy voluntarista ember okfejtésének tűnik, amivel nem tudok és akarok foglalkozni. Egy biztos, nyilvánvalóan nem fejlesztettél soha, mert akkor tudnád, hogy milyen szempontok vezetnek egy olyan volumenű céget, mint a PMDG.
Nem emlékszem, hogy egyszer is lehurrogtalak volna.
Akkor frissíteném az emlékezeted: [link]
Semmi bajom a PMDGvel, de csak te nem látod be, hogyha a legalitást nézzük, akkor bizony az NGX-el elkéstek.
Kihez-mihez képest? Az NGX megjelenést éppen olyan időszakra időzítették, amikor már - százalékosan - megfelelő az FSX használók száma. Talán pár hónappal előbb is megjelenhetett volna, de semmiképpen sem mondanám, hogy elkéstek vele. Sőt: biztos vagyok benne, hogy nagyon sok FS9 használó csak az NGX miatt fog áttérni FSX-re. Ergo: a legalitással nincs semmi baj.
Egy szóval nem mondtam, hogy komplexebb vagy szebb lenne az iFly viszont kétplatformos és ár/érték arányban nagyon jó, de szerintem te még egy fél órát sem repültél vele. Egyszerűen annyit mondtam, hogy szerintem, hiába részletesebb a PMDG, nem ér 2x annyit.
Nincs olyan gép, amivel ne repültem volna legalább 20 órát, ha fejlesztő vagy, ez a minimum...
Éppen azért ér többet az NGX, mert sokkal részletesebb és komplexebb gép. Ha viszont azt mondod, hogy NEKED nincs szükséged erre a komplexitásra, emiatt nem ér ennyit számodra a gép, azt elfogadom. Van akinek játék az FS, van akinek komoly szimuláció. Az NGX nem az első kategóriába tartozó usereknek készült.FS soha nem fogsz valós géppel repülni a szimulátoros tapasztalat alapján, már csak a fizika miatt sem.
Ezt pontosan az én példám cáfolja meg, erről majd rakok is be valamit...
Kiváncsian várom, ettől még tartom, hogy semmilyen fs addon nem ér 25000 ft-ot. Nem, a régi PMDG gépek sem.
Neked nem, másnak igen. Ez úgy gondolom világnézeti kérdés és nem több.
Egyrészt a ph-n tiltott a warez, másrészt ezt elég fura egy béta-tesztertől hallani.
Amennyiben tipikus, egyszerűen gondolkodó magyar lennék, biztosan kikérném magamnak a feltételezést és indulatosan anyáznék. E helyett inkább annyit tanácsolnék, hogy kérdezd meg a HighFly-os fiúkat, hogy a sceneryk nagy részét kitől kapták és milyen feltételekkel. Keresd Jánost ha részletesebben is érdekel. Tudod, nekem sokkal többet számít a korrekt üzleti magatartás, mint azt te feltételezed. De mondhatnék még referenciákat: Rucz Gabi, Somodi Sanyiék (European VA), kérdezd meg, hogy mennyire vagyok tisztességes ember, és bármilyen warezzben érdekelt vagy érintett voltam-e valaha.
Maradjunk annyiban, hogy egyszerűen félreértettél. -
Geryson
addikt
válasz
cintula187 #8280 üzenetére
Te vagy ti értitek azt pl., hogy nem szabad a "master caution"-t bekapcsolva hagyni, mert felforrósodik?
Valami ilyesmit mond a fószer, de a hangminőség, pontosabban a mellékhangok nálam meglehetősen zavaróak.
Milyen kamerafunkció lehet amivel nézelődik? Nagyon komoly a látvány, de tényleg biztosan brutál az igénye...
-
haky
senior tag
Én meg sárkányozok és ultrakönnyű merevszárnyúzok és le..ok mindent
. VFR forever
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #8275 üzenetére
Szerintem csak kedden jövök haza Szingapúrból, majd a hét második felében biztos megint megyek valahova, majd megdumáljuk, hogy együtt-e.
Nem tudom, nézegetem ezeket a PMDG videókat. Nem mondom, tökre szép (szerintem mondjuk az iFly sem csúnya), de eddig azért nem feküdtem ki a tudásától. Tényleg tökre jó, hogy mindenfélét csinál, de nem igazán látom az értelmét egy jó pár dolognak itt az FS-ben...
-
Korcsii
őstag
válasz
andorra #8273 üzenetére
Vagy csak szimplán nem volt eddig rendes shorthaul FSX-re
Geryson pont nem az, aki azzal szokott dicsekedni, hogy hány ezer órát repült. Ja de
viszont a MAVA-s több ezer órája került szóba néha, viszont szerintem a Malév pont nem a longhaul-okról híres.
Amúgy valóban, totál más a kettő, én mind a kettőt szeretem, mostanában shothalozok a 737-esek ékezése örömére, előtte sokáig longaul-t, cargo-t nyomtam, mert 100 óra elég volt a Wilco A320-asából (reinstal után nem telepítettem újra, ennyire mazochista én sem vagyok, bár tény, az első verzióhoz képest javítgattak rajta).
ui: a töltöttpaprika jó volt, de már tegnap elfogyott, ma Formula1-es félálom volt, meg nincs kedvem most hosszú útra menni...
-
Geryson
addikt
válasz
andorra #8273 üzenetére
Egy bölcs fórumozó ismét bölcs hozzászólását hallottuk az imént. Majd megyek hozzád repülésbeli tapasztalatokért! Sőt, megvitatom, hogy mit írhatok a fórumban és mit nem.
Az FSX viszonylagosan megtalált stabilitását próbáltam elemezni, aminél hatalmas különbség van egy rövid és egy hosszú út között, mert a nagy utak alatt szedi össze szeméttel a memóriát tapasztalatom szerint.
Barátom, ez nekem egy játék és nem verseny. Úgyhogy tökre letojom, hogy ki mekkora utakat repül. Én most már csak ekkorákat, de azért nézz már rá a Malév VA statisztikámra is egy picit és utána nézzük meg a tiédet...
-
andorra
őstag
válasz
Geryson #8272 üzenetére
Tapasztalatszerzés és élmény szempontjából egy 2 órás út is ér annyit mint egy 12 órás., sőt. Persze az IVAO és a VATSIM egyaránt a rendszerben eltöltött órákat úgy méri, mintha az jelentené a valóságos tapasztalatot és nem inkább az utak száma. Ez látszólag sokakat inspirál az állandó Long-haul repülésekre, hogy azután néha megemlíthessék, hányezer órát repültek már. Gratula.
-
Geryson
addikt
Nem akarom elkiabálni, de 12 óra 15 perces út Szingapúrba ott 45 perc tankolás, tovább 7 óra 30 perc Sydneybe, most állok 3 órát és a szim végig megy, napszakok változnak, esik, süt, borús, csendes és egyenlőre egy kisebb nyekkenés sem volt még. Na ez az az FSX, amit ismerek. Tisztára olyan, mint ha az új videokártyám meglehetősen nagy memóriája, vagy teljesítménye miatt hülyült volna meg. Legalábbis én mást nem cseréltem, amikor előjött ez a grafikai izé és amit most úgy néz ki megoldott a HIGHMEMFIX. Tényleg furcsa egy program...
Korcsii, kerestek Szingapúrban egy BAW gépet, de mondtam, hogy nem jöttél, mert töltött paprika volt otthon és az jobban tetszett.
Volt egy Canadian Airlines érkező és egy Singapore Airlines induló. Most Sydneyben ellenben Melbourne Center, Sydney APP, TWR és GND! Meg egy kis forgalom is. De természetesen a törzshelyemre álltam. Éjjel 11 körül tervezem, hogy visszaérek majd Szingapúrba, ha gondolod... (3 körül indulok YSSY-ről, azt mondták a feketék, hogy addigra kipakolják a gépet)
-
fatal`
titán
válasz
Geryson #8269 üzenetére
"Mondjuk lehet hülye vagyok, sőt biztosan, de a legnagyobb hülyeségnek tartom azt, hogy aki szimulátorozni tud, az repülni is."
Nem, nem vagy hülye ez valóban a legnagyobb baromság. Nem gondoltam volna, hogy egyáltalán van ember, aki azt hiszi, hogy bármennyi fs tapasztalattal a háta mögött tudna repülni akár egy Cessnaval is.
-
Geryson
addikt
Nekem kapásból az a gondom a PMDG-vel, hogy nincs SDK, legalábbis a 747x-hez nincs és így az MCP Combóm nem kap vissza infót, azaz a kijelzőim süketek. Ezt is mondjuk le lehet tojni, de ha már, akkor ez is működhetne. Annyit már tudok, hogy az iFly a teljesen kommunikál.
Mondjuk lehet hülye vagyok, sőt biztosan, de a legnagyobb hülyeségnek tartom azt, hogy aki szimulátorozni tud, az repülni is. Mondom ezt én, akinek azért van pár ezer órája, de amikor kisgépet vezetek úgy habverőzök a szarvval, hogy azt öröm nézni. A fizika mindent üt. Mondjuk kétség kívül be tudnám pötyögni egy 747-esnek, hogy szálljon le. Mármint elméletileg, de hogy hogy állnék ott helyt, azt már nem firtatom.
-
balazstoth
csendes tag
válasz
Cypresss #8262 üzenetére
Ezen sírok. Szerinted ha valaki egy jól kidolgozott addonnal tud repülni FS-ben, akkor akár valóságban is menne ugyanez egy 70 tonnás géppel, "minden további nélkül"?
Már a taxival, de több mint valószínű, hogy még a hajtóműindítással és FMC programozással is elég nagy gondok akadnának.
Repültél már igazi 737-tel miután FS-ben tudtad kezelni? Jól ment? -
fatal`
titán
válasz
Cypresss #8262 üzenetére
"Ahhoz képest, amit adni fog NEM LESZ kurva dárga."
De, ár/érték arányban drága. Nyílván nem a magyar közösség a célcsoport, de itt élek, és a topiclakók is.
Nem emlékszem, hogy egyszer is lehurrogtalak volna.
Semmi bajom a PMDGvel, de csak te nem látod be, hogyha a legalitást nézzük, akkor bizony az NGX-el elkéstek.
Egy szóval nem mondtam, hogy komplexebb vagy szebb lenne az iFly viszont kétplatformos és ár/érték arányban nagyon jó, de szerintem te még egy fél órát sem repültél vele. Egyszerűen annyit mondtam, hogy szerintem, hiába részletesebb a PMDG, nem ér 2x annyit.
"az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
FS soha nem fogsz valós géppel repülni a szimulátoros tapasztalat alapján, már csak a fizika miatt sem.
"A gép annyira komplex, hogy alaposabb tanulás nélkül nem is lesz érdemes repülésre fogni, aki viszont beleássa magát, az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
Kiváncsian várom, ettől még tartom, hogy semmilyen fs addon nem ér 25000 ft-ot. Nem, a régi PMDG gépek sem.
"Egyébként sem mondta senki, hogy meg kell venni."
Egyrészt a ph-n tiltott a warez, másrészt ezt elég fura egy béta-tesztertől hallani.
-
Geryson
addikt
válasz
Cypresss #8262 üzenetére
Hú, ezeket a linkeket köszönöm én is, már nézem is. A PMDG soha nem volt egy egyszerű gép, én mind a 737-esét, mind a mostani 747x-et úgy kezdtem, hogy kinyomtattam a teljes kézikönyvet és átolvastam (átfutottam) egy jó párszor, közben meg iskola-köröztem Boeing Fielden és általában az első utamat géppel együtt tettem meg onnan Európáig. Hát akkor nekifekszem, mert felesleges vásárlást az iFly-al nem szeretnék csinálni, hiszen eddig én tényleg csak az árát néztem meg...
Én azért érzem magam leszólva hunfatal által, mert FSX-ezem...
-
Cypresss
senior tag
Nemcsak ennyivel: lesz HUD, VSI, tovább fejlesztett GPWS, after OVHD, teljes és rendkívül komplex szimulációja a hidraulika rendszernek, száz százalékban eredeti hangok. Soroljam még? Nem valamivel, hanem sokkal és nem szebb, hanem részletesebb lesz mindenben.
Ne nyilatkozz olyanról, amiről nem, vagy csak alig tudsz valamit!
Részemről ennyi! További jó fórumozást!
-
Cypresss
senior tag
Ahhoz képest, amit adni fog NEM LESZ kurva dárga. Egyébként sem mondta senki, hogy meg kell venni. A nagyjából 200 magyar szimulátoros nem a legfontosabb célcsoport a PMDG számára, SŐT! Hurrogni általában te szoktál másokat, köztük engem is, ezért sem írok már ide. De most kivételt teszek, pusztán csak azért, hogy azt a rettenetes - és számomra érthetetlen - PMDG ellenességet, ami téged jellemez kicsit megcáfoljam. Illetve azt is megválaszoljam, hogy miért kellett eddig várakozni.
Ajánlom az alábbi linkeket figyelmedbe:
[link] [link] [link] [link]De ha te mondod, az iFly biztosan sokkal-sokkal-sokkal jobb és komplexebb....
Hogy best buy-e az iFly? Természetesen! De mint azt tudjuk, olcsó húsnak....
Ugyanakkor az NGX egy új szintre fogja emelni az eddig ismert szimulációt, és ez nem túlzás!
A gép annyira komplex, hogy alaposabb tanulás nélkül nem is lesz érdemes repülésre fogni, aki viszont beleássa magát, az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is.
-
boeing
őstag
Akit érdekelne Malév festés a Ifly 737-800 FSX-hez.[link]
-
-
Geryson
addikt
válasz
andorra #8244 üzenetére
de most melyiket hívod trükknek? A HIGHMEMFIX-et? sima memóriaallokációs beállításnak írja, de valóban működik, mert látom az FPS-en. Természetesen nem is kérdés, hogy nem a gépemet gyorsította be, hanem a meglehetősen erős hátterét használja ki valamivel jobban.
A fullscreen meg szintén működik. Ez nem trükk, hanem f@szsága az FS-nek, de egyenlőre megy. Most gurultam ki a pályára 12 FPS, fullscreen, vissza, 25 FPS. Ekkora baromságot. Na majd hazafelé 4 nap múlva megnézem, hogy akkor mit produkál. Aztán egyszer majd jól kifagy...
-
fatal`
titán
válasz
Geryson #8242 üzenetére
"Valakinek ezzel tapasztalata?"
Pont ezek miatt utálom az fsxet. Néha egy alt tab is változtatja az fps-t, vagy az, hogy leveszed a felbontást aztán visszaállítod. Nem sikerült megfejtenem az okát.
Ugyanilyen rejtély, hogy a forgalom miért eszi ennyire az fps-t, amikor fs9ben szinte hatással sincs rá. És semmit sem fejlődött, csak az fps-t zabálja.
-
Geryson
addikt
Mesterek, sztorizom egy kicsit.
Tegnap Fokvárosban szálltunk le Korcsiival és nagyon el voltam keseredve, mert mint írtam is a grafika gond csak úgy oldódott meg, hogy visszatekertem az időt (de így viszont tényleg megoldódott) és amiatt is, hogy nagyon alacsony 20 körüli volt az FPS-em egy gagyi default reptéren közepes beállításokkal.
Kipróbáltam az AVSIM-en javasolt tweaket, amit kimondottan sok memória esetén és 64 bites oprendszernél javasolnak:
[GRAPHICS]
HIGHMEMFIX=1Valaki írja, hogy nincs FPS növekedés, csak jobb a memóriakihasználtság, hát nem tudom. Tény, hogy feltettem, az FPS-em ugyan ott 30 és 50 közé ugrott fel.
Ma hazajöttem, de visszaraktam a gépet a gyári 2.67 Ghz-ról egy gyenge ki 3.8-ra. Az FPS-em felugrott 70-80 közé és a legjobb, hogy valamit okozott a "highmemfix", mert nem omlott össze a grafikám és 11 óra 20 perc után kézzel szálltam le Luxemburgban az imént. Természetesen nyomom tovább a teszteket, de lehet megoldódott a grafikai dolog ezzel a sz@r beállítással? Ja, mondanom sem kell, hogy a grafikát azonnal felnyomtam dense-re és így volt ez az FPS-em. Ami tuti, hogy a húzás viszont csodákat művel, ezt anno is mindig így gondoltam.
Viszont egy érdekesség, Korcsiinak ezt is mondtam még az éjjel. Luxemburgban leesett az FPS-em nem sokkal 10 fölé, még pont le tudtam szállni. Nyomtam egy fullscreen-t, visszaléptem és máris 20. Tegnap Fokvárosban teszteltem 20 és 50 körüli értékeket kaptam. Mintha valamit beszedne a gép a memóriába és ezzel kipucolnád. Nem hinném el, ha nem tapasztaltam volna. Valakinek ezzel tapasztalata?
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii #8240 üzenetére
Tudom, pont beszéltünk róla, hogy nálam nem nyújtja meg, de ez itt nem jön ki. A kép méretéből is látszik, hogy nincs meg a 16:10 vagy 16:9 sem, mert valami 1680 x 926, és ugye 1050 lenne a helyes (ha jól sejtem). Természetesen az eredeti kép az ennél nagyobb, 1.920 x 1.058, tehát ott is hiányzik egy kicsi és szerintem ezért tűnik nyújtottnak.
-
Geryson
addikt
Úgy értettem, hogy az 3-as metró Dózsa György úti megállója onnan kb. 10 perc gyalog. Közben mondjuk tudnak enni egy gyrost, vagy valami ilyesmit...
-
boeing
őstag
Micsoda leszálló pálya a forma1 alatt a dráva utca.[link]
-
Geryson
addikt
Hát beesteledett és megint előjött a régi probléma, pedig ezt a megoldást próbáltam rá:
find the [SCENERY] line in your FSX CFG
Change the line
DAWN_DUSK_SMOOTHING=1
to
DAWN_DUSK_SMOOTHING=0
Most valami újat kell találnom és az órát meg pörgethetem megint vissza...
-
Geryson
addikt
Ja, én azt hittem, hogy engem kurváztál le.
Viccet félretéve, én nem tudtam, hogy erről már volt szó.
Nekem a Malév miatt mind a kettőt meg kellene vennem úgy, hogy a 6-700-ra még 4-8 hetet kell várni. Ráadásul olvasható, hogy az ár 69.99-ről 74.99-re megy fel az ára ha nem veszed meg augusztus 4.-e előtt. Egy szó, mint száz, nekem ez 100 dolcsi lenne a csomag, azt egy kicsit sokallom úgy, hogy tuti, hogy egy pár service pack majd kell hozzá.
Marad azt hiszem az iFly...
-
Geryson
addikt
Korcsiival itt beszélgetünk, olvastátok, hogy milyen drága lesz a PMDG 737?
-
Geryson
addikt
Ja, valóban. A mindenféle kiegészítő az FSPassengers és egy FSINN. Az az igazság, hogy amióta az eszemet tudom ezeket használom, FSX-el így 3 éve repülök és soha nem volt ilyen grafikai gondom. Most kaptam egy tippet, repülök is, úgyhogy estére, pontosabban amikor beesteledik, akkor megtudom, hogy bejött-e. Ha igen, akkor le is írom.
Ami viszont tuti, hogy a gépem húzását tök felesleges volt visszavennem és tragikusan alacsony is így az FPS-em, pedig még jobban visszavettem a grafikát. Nem tudjátok véletlenül, hogy az, hogy VC-s géppel megyek, az nem veszi vissza az FPS-t? Én 2D-ben repülök és valami install gond miatt nem is volt VC-m. Most van és ha azt használom, akkor nem is értem, hogy miért, de jobb az FPS.
Mondjuk tetszeni nem tesztik, úgyhogy nem fogok azzal repülni, de lehet az oka az alacsony FPS-nek a háttérben futó VC?
-
Csorbi
addikt
válasz
Geryson #8220 üzenetére
De a screenshotból időközben látom, hogy nem csak az alap FSX van fent, hanem mindenféle kiegészítő is.
Itt legózni csak úgy lehet, hogy először CSAK magát az FSX-et rakod fel SP2-vel, majd nyüstölöd mondjuk 1 hétig, utána felteszel egy repülőt mondjuk, azzal is nyüstölöd pár napot, majd egy kiegészítőt, megint pár nap használat, megint hozzáraksz valamit és így tovább...előbb utóbb csak kiderül hogy mikor kezdi el ezt a hisztit a textúrákkal.Nekem is fent van rengeteg minden (na jó, nem olyan sok, 68 GB), mégsincs SOHA ilyen problémám, nem is volt, még másmilyen se nagyon.
-
Geryson
addikt
válasz
Geryson #8220 üzenetére
Hát bizony így rendben volt a grafika és minden szuperül ment leszállás közben. Utána persze befordult elém egy rohadt kisautó és mivel még nem volt időm a crash-t kikapcsolni, így buktam is az utat.
Mindegy, van van 4-5 beállítás, amit most gyorsan beállítottam, mert ezek repülés közben jöttek ki.
A textura hibát meg megpróbálom kifórumozni külföldön, mert valami totál kis hülye dolog lesz ez...
-
Geryson
addikt
Természetesen az SP2 is. Időközben itt bíbelődtem Korcsiival és rájöttem, hogy akkor sérül a textúra, ha napszak változás van. Most éjszaka indultam és mint látható a képen, napközben lett hibás a rajzolat. Sajnos tapasztalatból tudom, hogy a gép az első jele, hiszen a levegőben nincs más, de a földi textúra ilyenkor ugyanúgy sérül.
Viszont megoldást hozott, hogy visszaraktam éjszakára és már rendben is van a gép kívülről, pár perc és meglátom, hogy Anchorage is rendben van-e. Ha igen, akkor már csak arra kell rájönnöm, hogy ezt most miért kezdte el, hiszen én évek óta csak napszakváltozásos long haulokat repülök és soha nem volt gondom ezzel...
-
Geryson
addikt
Urak! Sajnálattal hazatértem erről a csodás nyaralásról, így nekiálltam végleg összerakni a gépem és végre kipróbálni az MCP Combót. Most repülök Alaszkába és sajnos 2-3 óra repülés után már előjött az a jelenség, ami miatt újratettem az FSX-et, azaz, hogy kezdenek eltűnni a textúrák. Leszállás másfél óra múlva, de már előre sejtem, hogy kifagyás lesz. Mi lehet a gond??? Gép nincs húzva, grafika tökre visszafogva.
-
Korcsii
őstag
Eddig csak Afrikában repültem vele, ott nem volt gond, a VGA maradt is nyáriasított (némított) beállításokon (kb 5 fps-t számított, 20-30 fölött viszont inkább maradjon csak csendben a VGA
). Most felnéztem EGKK-ra, mégis mi a helyzet egy nagyobb, rendesebb scenery-n...
iFly vs FSX default 737:
VC: 15 vs 22
2d: 20 vs 25
Kívülről:20-30 vs 25-35 -
haky
senior tag
válasz
cintula187 #8213 üzenetére
iFly FSX-es verziója mennyire fogja meg a gépet?
-
Korcsii
őstag
nagy a csend... mindenki lezuhant?
PMDG 737NGX Simulation expected to release in 7 - 10 days
The PMDG 737NGX, our indept simulation of Boeing's ubiquitous 737 Next Generation series aircraft is in the final stages of testing. Release to market is anticipated to take place on or before 04AUG11.*
This release will cap three years of in depth development and thorough testing by experienced 737 aircraft and support technicians. PMDG is proud to be releasing this, the most detailed simulation of the 737NG yet created for personal use. Pricing and availability will be announced in the coming days.
* Release date subject to slight change should testing results require.
Sunday July 25, 2011
-
macy
addikt
Most megy az A380-as Pestre? [link]
-
Korcsii
őstag
ja igen, azt kifelejtettem: valamilyen eszméletlen sebességgel tudja lefelé küldeni a robot... nem kicsit megijedtem, amikor megláttam a több mint -4000-es variót
de fogta végig, nem szállt el... ez mondjuk V/S állítással meoldható - wilco+vasfmc kombót is úgy használtam anno, most legalább már nem külső ablakban kéne állítani...
körbe-körbe menéssel nem találkoztam, igaz EGKK-EGLL-t repültem, az is csak SID + r9vidített STAR volt, mert annyira azért nem értem rá hajnalban
szerk: másodikra (AIRAC frissítés után kipróbáltam, de maradt az a "ALL" és a "No trans") már azt hiszem nem volt fatal error - vagy csak már nem hökkentem meg rajta, mindenesetre nem emlékszek rá...
-
fatal`
titán
válasz
Korcsii #8205 üzenetére
"2D-ben, illetve a többi nézetben is, csak kevésbé zavaróan, de hallatszik valami furcsa hang, 2D-ben szőrökkel fűszerezve"
Na én azt hittem az fs-em szar, ezekszerint ez a gép bugja.
Amúgy időközben kipróbáltam, sajnos tele van bugokkal.
Ereszkedésnél nekem még mindig néha 8000-el húz lefelé, aztán vár, aztán megint 8000, ez így használhatatlan.
Néha elfordul egy pont előtt, nem vált át a következőre és körbe-körbe menne, szóval sajnos felejtős.
-
Korcsii
őstag
Wilco A320 Evo első teszteredmények (csak mert hunfatal mindig kérdezte, ha beszéltünk
): jobb érzés vele repülni, mint elődjével, de azét még messze nem tökéletes...
az FMC tök jól szuperált, transition (terminal proc) viszont nincs (EGLL), és a localizert nem akarta elkapni - APP gomb megnyomására viszont egyből fordult a siklópálya felé... FMC-ben beállítottam, hogy full helyett 3-as flaps-al szállok le, ennek ellenére Too low flaps-et kaptam final-on, amíg nem toltam ki teljesen... leszálltam (27L), go-around, másik pályán szemből le (09L), elég finoman - tegnapi meg korábbi B737-es landolásokkal összehasonlíthatatlanul finoman
hiába, azzal is még ismerkedek, ezzel (elődjével) legalább már repültem bő 100 órát...
2D-ben, illetve a többi nézetben is, csak kevésbé zavaróan, de hallatszik valami furcsa hang, 2D-ben szőrökkel fűszerezve... mintha a hangszóró jack-ének a végét birizgálnánk full hangerőn kézzel vagy asztalon húzva, stb... fsx-et lenémítva (q) sem áll el...
aztán kilépésnél fatal error, de ez már a legkisebb gond, ami egy wilco-nál megeshet
más: tegnap Afrikában láttam pár sast...azt hittem valami ottani easter-egg féle lehet... de nem, most London felett is találkoztam velük
ez csak nekem újdonság?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HTPC (házimozi PC) topik
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen házat vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- 100.000 ft -tól Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! ASUS ROG Strix G18
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest