Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Azonnali fotós kérdések órája
- iPad topik
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lesaux
veterán
Nem tudom. Igazából azt sem, mi a teendő telepítésnél, már azonkívül, hogy elindítom az exét.
A scenery librarym így néz ki:
A Madeira szerepel az első helyen, ki is van pipálva. Az Add area menüpontban sem tudok már mit hozzáadni, a benti könyvtárait nem engedi, a Madeira főkönyvtár meg már hozzá van adva.Szerk.: bár most találtam egy manual.pdf-et, ezt átrágom, hiába írták kicseszésből németül.
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Felinstalláltam a Madeira X kiegészítőt, de gondjaim támadtak vele.
Olyan, mintha meglenne az új scenery, mégis rápakolná a default tájképet. A fák a levegőben lógnak, felüljárók szétesve, ugyanakkor megvannak a retérre jellemző cölöpök is, csak lejjebb kell vinni a kamerát a föld alá.Így:
Mit rontok el? -
boeing
őstag
Airbus X (A320/321) kész.
Grafikailag pompásan fest,a többit meg majd meg tudjuk. -
fatal`
titán
válasz
Dragbajnok #6189 üzenetére
Itt van pár leírás magyarul, köztük az ILSről is.
-
Dragbajnok
tag
Sziasztok!
Valaki tudna egy jó magyar leírást az ils használatáról?
Műszerek beállítása stb.Még kezdő vagyok.Régebben már nekifogtam csak már nem tudom hol találtam róla anyagot. -
haky
senior tag
Active sky 6.5 van fent és mindig azt írja ki, hogy FS disconnected. Elindítom a játékot és semmi sem változik (mármint az időjárásban). Online módban fut pedig.
-
-
fatal`
titán
Ezek olyan dolgok amik szeirntem rohadtul nem fontosak, ellenben az, hogy nincs egy normális gép hozzá az igen. Az alap gépek ugye valamivel jobbak mint az FS alap gépei, de normális gép nem igazán van hozzá. A menü egy rakás szar, szerintem a fizika is szarabb, mint az FSben hiába van több minden leszimulálva. Egyébként egy jó addon gépnél azt hiszem FSben is szimulálva van a jegesedés. Ha több fa van mint FSXben max autogenen akkor az abszolút irrealisztikus, már az FSX is az.
-
haky
senior tag
Én most próbálgatom. Merőben más mint az FS. De azért adok neki esélyt, mert jön az X-plane 10 és addig szeretném ha kicsit jobban ismerném ezt a szimulátort. Sokat várok a 10-től és nem kell éveket várnom rá mint az FS újabb részére. Vagy aerosoft vagy Microsoft Flight... kb soha nem jönnek ki. jó pár év. Prógálgatom az X-plane-9-et, és közben várom a 10-et. Csak 1 példa amit tegnap néztem. PL fölkapcsolom az FSX-ben a gép "lámpáit" és erre megvilágítja a talajt és ennyi, ha egy gép van előttem az fekete. X-plane 9.60 rc2-ben ez valami durván más. Tényleg fényforrás és tényleg úgy is világít. Ez csak 1 példa. A kezelés az teljesen más. rossz megszokni. Ja és ez is tud ám akadni ha feltolom teljesen a grafikát, szenved a gépem vele. De cserébe annyi fa van+épeült, h valami durva.
-
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii #6179 üzenetére
Igen, ezt a faktort még nem is számoltuk bele...
Bevallom, én csak screeneket láttam az X-Plane-ről, meg elbeszéléseket a szélnyírás, meg a jegesedés tökéletes megvalósításáról, de valahogy sosem volt gusztusom hozzá.
Nekem elég, ha jegesedés veszélyekor bekapcsolom a megfelelő berendezéseket, s aztán tudom, hogy az eljárásnak megfelelően ténykedtem. S nem bánom, hogy inkább a többi szimulátoros részletre kell figyelnem, ami valódi élvezetet okoz. -
AirBooms
addikt
Nincs sok jogom a témához szólni, mivel sosem próbáltam az X-Plane-t, de akik eddig próbálták, szinte kivétel nélkül visszatértek egy idő után az FS sorozathoz. Igen, sokan hivatkoztak arra, hogy realisztikusabb a fizikája, meghogy néhány olyan jelenséget is modelleztek benne, ami fontos a repülés tekintetében és hiányzik az FS-ből, de aztán rájöttek, hogy viszont egy otthoni szimulátorozás nem ezen az egy-két apróságon múlik, viszont ami lényegesebb volna, az vagy rosszul és csúnyán működik az X-Plane-ben, vagy egyáltalán nem működik. A támogatottság szegényessége pedig nem csak a scnereyk hiányában fejezhető ki...
Szerintem nem véletlen, hogy megközelítőleg sem terjedt el annyira, mint az FS széria... -
haky
senior tag
X-plane 10 elvileg októberben!!!
[link]Ahogy olvasgattam a dolgokat az X-plane 9-ről... Mit mondjak, mint szimulátor sokkal komolyabbnak tűnik mint az fsx vagy fs9, csak nincs hozzá annyi kiegészítő.
-
haky
senior tag
UTX Europe 1.1c patch FSX-hez ha valakinek megvan, küldje már el. Köszi
-
fatal`
titán
válasz
Korcsii #6168 üzenetére
Próbáltam belemergelni a VASFMC-t de CTD a vége, pedig csak az overheadet hagytam meg az eredetiből.
A weboldal csak a SIDSTARra vonatkozik a transitionra nem. Kezeli a wilco őket de mégsem csinálják meg. Egyébként állítólag az AIRAC azért lett fizetős mert a valós adatokért kell fizetnie a készítőnek.
Szerk.: iFly Boeing 737NG released
-
Korcsii
őstag
És még pénzt is kérnek érte, hihetetlen...
gondolom a navigraph-nak semmiség lenne a jópár másik gépnél megtalálható egész csomagot kiadni a wilco-hoz is, csak gondolom a wilco-nál vannak olyan gondok, hogy nem tudná rendesen lekezelni őket... (mondjuk a weboldala szerint tartalmaznia kellene a PSS gépeknek is, wilco-nak viszont tényleg nem)
lehet mazochista vagyok, de eddig már több, mint 100 órát repültem online a wilco féle A320-as családdal, úgy, hogy vasFMC vitte a gépet, a beépített FCM-t kb csak a FLEX és a Vref miatt használtam...
-
fatal`
titán
Repül vagy repült már valaki PSS A320al? Az normális hogy nincsenek STAR Transitionok az adatbázisban? STARok vannak, de pl. LHBP-n csak Transitionok vannak, így az üres. De érdekes módon kézzel engedi bevinni a pontokat.
-
Cypresss
senior tag
válasz
Geryson #6159 üzenetére
Az már megvolt februárban. Ez az úgynevezett FPF (Full Payload Flight) volt . A Boeing fórumon volt egy elég komoly vita arról, hogy a futók fogják-e bírni a terhelést, főleg úgy hogy ez egy overweight TO volt (455 tonna, 12,5 tonnával a MTOW felett), de a tervezés során sikerült úgy túl méretezni a futókat, hogy szerintem 500 tonnát is elbírna. Ebben a gépben egyébként egy egészen különleges összetételű nitrogént használnak a kerekekben, ráadásul a nitrogén nyomását igény esetén menetközben is lehet állítani, amivel a futók talajnyomását (és ezáltal a terhelését) lehet módosítani. Így rossz(abb) minőségű futópályákon - India pl tele van ilyenekkel - is biztonságosan tud landolni a gép.
A fel- és leszállás egyébként nagyon meggyőző volt és szerintem maga a gép is csodálatos.De térjünk vissza az FSX-hez és bocs az offért.
-
Geryson
addikt
OFF, de érdekes:
-
fatal`
titán
Nem. De milyen scenery nincs FS9 alá ami FSX alá van? Nem sokat tudok
Általában mindnek van korábbi verziója, maximum más adta ki. Tipikusan ilyen az Aerosoft Venice X ami korábban LAGO Venice, vagy az Aerosoft Maldives X ami szintén Lago Maldives. Cloud9 XCity Rome is LAGO Romeként futott.
-
Tegnap repültem egy szépet Ecuadorban. A célpont UIO volt. A reptér 9.228 láb magasan fekszik, 18-20.000 láb magas hegyek által körülvéve. Jeppesen chart-ok itt érhetők el a reptérről. A bevezetési eljárás is kellemes volt ILS Rwy35-re, de ami igazán izgalmassá tette a leszállást, az a hegyek felőli leáramlásokat szimbolizáló, közel 90 fokos támadással érkező, 21-22 csomós oldalszél volt, no meg a nem túl hosszú pálya - legalábbis egy megpakolt 767-esnek. A gép: Level-D B767-300, HA-LHD.
On the final (azért repültem be siklópálya alatt, hogy az első kockára le tudjak dobbanni, és azért repültem itt még kicsit gyorsabban, hogy stabilizáljam a gépet az erős oldalszélben)
-
AirBooms
addikt
válasz
Cypresss #6143 üzenetére
Jelenleg már az 1.03-nál tartanak. Én még az 1.01-et vettem meg - nem voltam teljesen magamnál, amikor ez történt. Soha nem csalódtam még kiegben ennyire... Konfigurálhatatlan katasztrófa. Aztán jött az 1.03. Talán erre már nem mondanám a "katasztrófa" jelzőt, de továbbra is tartom, hogy egy fillért sem ér. Még ha ingyen adnák, akkor sem használnám.
Tényleg sokkal jobbak vannak már free-ben - ráadásul (ha jól emlékszem) az Avsimen írtak is róla egy review-t, hát ott is bántották szegényt eléggé... -
Cypresss
senior tag
Elnézést az off-ért, de ezt látni kell. [link]
Hogy is mondjam, a GPWS nem siette el, de a pilóták reakciója a legjobb.
0.40-től a lényeg.
EPIC!
-
gabitoo88
tag
Lenne amúgy egy kérdésem! Felraktam a Contrails Pro nevű kiegészítőt és azóta a gépemnek nincs kondenzcsíkja!!!
-
Cypresss
senior tag
Egy kis újdonság: [link]
A gép fizikai viselkedésén elég sokat finomítottak, hardcore rajongóknak kötelező darab.
Azt hiszem ez egy beszédes idézet: This product is a bit different than many of the others we've released- as it came about thanks to the kindness of our friends at Boeing, who provided us with a bunch of engineering information on the physical design of the airplane.
Várható egy másik bejelentés is pár napon belül: tessék majd nézelődni.
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Nem lehet, hogy rossz passt használsz? Regisztráció után két passt kapsz egyik a web oldalhoz, másik az online rephez (IVAN password) szükséges.
Gratula az első online repüléshez!
Én elég sokat repültem IVAO-n, négy év alatt ledaráltam két IFR WT-t néhány VFR túrát is,(mondjuk a legsúlyosabb a rekordbeállítás volt, de azt sajnos csak a régi oldalon dokumentálták) de legjobbak a divízió túrák, azt semmiképpen se hagyd ki. Minél több ilyen "túra jelvényed" van, annál nagyobb lesz a respekted a külföldi irányítók között, akik közül a skandinávok (norvég, finn) úgy általában ősprofik, belgák és hollandok is nagyon jók, németek sem rosszak. Svájciak és svédek külön kaszt. Ők nagyjából az "over the top kategória". Persze a magasabb minősítésűekre gondolok. Genf TMA-ban például úgy vektorált az irányító, hogy 16 érkező gépe volt, és egyetlen percig sem kellett holdingolnom. Aki ismeri ez említett reptér adottságait, az tudja, hogy ez mekkora teljesítmény.
Olaszok ellenben borzasztóak, spanyolok dettó.
A magyar irányítók nagyon jó arcok (pl: Somogyi Sanyi, Fraikó Sanyi), bármit kérdezhetsz tőlük. Előbbi Tupoljev gépekről mindent tud, utóbbi úgy általában mindent tud a szimulátoros repülésről. Ez tényleg nem túlzás.Egyébként a társaság általában nagyon jó, normális arcok repülnek és irányítanak. Persze itt is előfordul, néhány droid, de nem jellemző. Mostanában semmi időm repülni, de záros határidőn belül igyekszem visszatérni. Ha MAH246 hívójellel, a negyedik átstartot vagy low passt látod, akkor az én voltam.
-
fatal`
titán
Valaki repül IVAOn? Az EU2ts-re azt írja bad password, így se ivapból se egyébként nem enged fel. Még jó hogy először csak hallgatózni akartam LOWI_TWR-en mert meglepődtem volna ha leszállnom kellett volna. Mi ilyenkor a teendő tudja valaki?
Szerk.: Előző HSZ-t még nem láttam. Egyébként tudtommal volt még valaki aki IVAOn repült.
-
Korcsii
őstag
egyedüli (aktív) IVAO tag vagy itt szóval lehet rossz helyen kérdezted ezt
ha jól tudom, azok a gépek direkt azért (is) vannak, hogy annyira ne terheljék a gépet (magyarul kevésbé részletes, mint a sajátod), de ettől függetlenül mozognak, szóval biztos van hatásuk az fps-re... de ezt úgy mondom, hogy még életemben nem láttam olyan gépet, ami IVAO-ra csatlakozott volna (na jó, screenshot-on)... VATSIM-en nincs pack, helyette a saját gépekből válogat (így egy-egy bugosabb gép szépen be tudja szaggatni, ha feltűnik, persze lehet helyette fps-barátabb gépet szerezni)... mind a kettőnek van előnye, hátránya, ebben a tekintetben nekem a második variáció jobban bejön, de a másik se rossz elgondolás...
az első online repüléshez viszont grat, biztos nem fogod elfeledni
haky: van benne valami... jár a 100-as
M$F: hiányzik az S a nevéből, de nagyon (csak szerintem értelmetlen így egy kicsit? furának mindenképp fura)... játékban ilyen látvány a közeljövőben nem lesz - bár kifejezetten örülnék neki, de azért ehhez már vas is kéne... a felhők gyönyörűek, a (legalább) ennyire random (és összefolyó, hosszú) felhő az, ami hiányzik nekem a mostaniakból...
-
Geryson
addikt
Nem csodálkoznék ha valami Arcade-csodát kiadnának. Szép grafika, 5 helyszín, 19 küldetés és multi a live-on keresztül (ez utóbbi ugye már biztos, ahogy olvastam a német fórumot).
Ezenkívül - ahogy írták is előttem - egy videó, amilyen soha nem lesz plusz az egész 2013-ra talán kiadásra is kerül (abból kiindulva, hogy 2 sor hír nincs csatolva, egyszerűen semmi), csak egy frissítő jellegű hír az egész sztem, hogy ne felejtsd el őket.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #6118 üzenetére
Dehogynem és majd 10 év múlva futni fog a gépeken
-
fatal`
titán
Új FS készülőben:
-
fatal`
titán
Lerepültem első utamat az IVAOn (LOWS-LHBP). Ez nagyon jó!
Nem tudom fórumozik e itt az irányítók közül bárki, de köszönöm a segítséget.
-
haky
senior tag
válasz
Korcsii #6112 üzenetére
26.000Ft vizsgálati díj+7.900Ft hatósági engedély díja. Azért lett megcsináltatva, hogy tudjam milyen irányba léphetek, illetve, hogy mire számíthatok. A megújítás díja évente már kevesebb. Szóval nem egy "nagy" összeg annyiért, h az ember megtudja egészséges-e vagy sem.
[link]
A megújítás díja évente 14.550Ft+hatósági díj. -
haky
senior tag
válasz
Kosztinho #6108 üzenetére
Sok a követelemény de nem vészes. Reggel 7:30-ra mentem és 12:30-kor lett vége. Tehát akkor látás: 5m-ről a szokásos tábla leolvasása, csak a legalsó betűsor nem kell. Sztereo látás teszt, közelolvasás teszt, 3D-s lepkét kell nézni
, színtévesztés, nagyjából ennyi. Meg műszerrel is megnézik a szemet. Szemüveggel is lehet csak valószínűleg korlátozott lesz. Műtött szem megengedett de a műtét óta el kell telnie 6 hónapnak.
Röviden a szem ennyi. De van sebészetui, belgyógyászat, EKG, EG, hallás, fül, orr, gégészet, fogak, tüdőröntgen, meg csüvet kell fújkálni, stb,stb. Izgalmas. Természetesen vérvétellel kezdődik. Majd mivel I. osztály a civilben a legmagasabb így ezt évetne kell megújítani.
-
haky
senior tag
Meglett az I. osztályú orvosim
. Már csak 1,2 millió FT kellene, hogy el tudjak kezdeni a PPL-t.
Indítok egy alapítványt, "Laci repülhessen" címmel.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bezámítás! Lenovo IdaPad Gaming 3 Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 3050 6GBB WIN11
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest