Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dani82
senior tag
válasz
BigBlackDog #9598 üzenetére
Köszönöm szépen a tippeket, elkezdek olvasgatni
Ezt a flight simulator X-et neztem ki, akciósan láttam valahol a neten. Ez jó verzió? -
BigBlackDog
veterán
Igen lehet, üdv a fotelpilóták között
. Nyugodtan vetődj bele a témába, pár hónapig biztosan el leszel vele, de szvsz élvezni fogod
. Ezen az oldalon kezdeném a helyedben az ismerkedést, ha még sohasem használtál flight simulatort. A oldalon, fent található menüben a "FAQ" és a "Segédletek" menüpontot érdemes választani, sok minden le van írva.
-
Dani82
senior tag
Sziasztok!
Tegnap jöttem haza omániából repülővel rohadtul paráztam elötte, alatta stb, de miota hazaertem csak a repuéesrol olvasgatok forumokat meg mindent.
Ezzel a jatekkal, ha veszek vmi jo kis joysticket lehet utasszallitokat vezetni? Asszem erdekel ez az egesz -
Đusty
addikt
Sziasztok!
A táj horizontját melyik billentyűkkel kell alapból állítani függőlegesen 2D-s kabinnál?
Vagy milyen szöveget kell keresnem a controlsban, hogy ezt állítani tudjam?
Rosszul jön be alapból, és nem tudom állítani. (csak shift+del, de az sem tökéletes, num+5-re meg ismét nagyon lefelé néz, a kettő között semmi állítási lehetőség) -
wolruf
őstag
válasz
cintula187 #9593 üzenetére
Nekem a Dx10 preview ha be van kapcsolva,nem mutatja.
-
cintula187
addikt
Mi lehet az oka annak, hogy nem mutatja a progressziv taxi vonalait az fsx?
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #9583 üzenetére
Szia,
Van, főleg a Turbo módnál, de attól is függ, hogy melyik verziót használod. Küldök PÜ-t és megbeszéljük.
(#9584) pyth: Így van, akkor már tudsz mindent.
-
Korcsii
őstag
válasz
ggabesz80 #9589 üzenetére
Settings -> Display -> Aircraft -> Aircraft casts shadow on itselves
Vedd ki a pipát.... sajnos kicsit bugos
Illetve utána zárd be az fsx-et, és fsx.cfg-ben írd át:
TEXTURE_MAX_LOAD=4096
Ja igen, az árnyékot is biztos ki lehet venni cfg-ből, csak tudnám a kódját fejből... viszont ha bármit állítasz az fsx-en belül grafikusan, ez mindig át kell írni. Így nagyobb felbomtású lesz a gép textúrája.
-
ggabesz80
csendes tag
Sziasztok
A problémám a következő, beújítottam egy ati hd 6870esre és FSXben a textúrák ilyen ocsmányul néznek ki (kilépő élek, terelők), és halvány lila gőzöm sincs mi lehet a gond, mikor minden beállítása a maximumon van, és a korábbi trutyi 256megás kártyámmal sosem volt ilyen gond...
help please
köszi
G -
BigBlackDog
veterán
Logitech Force 3D Pro-nál mennyire természetes, hogy bekapcsolt force feedback mellett, visszatérítő erő karra gyakorolt hatása kicsit "recés", "érezni" a fogaskerekeket?
Egyébként mennyire kell erős legyen a visszatérítő erő? Az Extreme 3D Pro-hoz képest eléggé gyengének érzem, még, de úgyis hozzászokok. Csak érdekelne, hogy természetes, hogy ilyen gyenge, vagy a FF motorokkal van valami? -
BigBlackDog
veterán
Nem ilyen egyszerű ez. Kérdés, hogy milyen utasítások vannak abban a szálban. Két programrészlet akkor futhat csak külön szálon, ha nem tudják egymást kauzálisan befolyásolni, érthetően kb. nincs sok közük egymáshoz (nem használnak közös változókat, erőforrásokat...) Visszafelé kicsit egyszerűbb a dolog már elvi síkon, de gyakorlatban nem biztos szvsz, mivel itt már alaposan bele kéne menni a még nem visszafejtett kódba. Persze ez csak saját vélemény. Ahogy írtad Win7-ben lehetne még megoldást keresni, szvsz is ez lenne a járhatóbb út. De itt is elég alacsony szintre kéne lemennünk, valahogy azt kéne elérni, hogy pl. a proci valós 4 szála (4 mag) helyett az fs kevesebbet lásson. Pl. két magonként egy szálat (hyperthreading visszafelé). Ezen kicsit elgondolkozok én is.
-
RCH663
aktív tag
Házi feladat:
Hogyan lehet egy thread szálat meggyőzni arról, hogy ha 100%-ra terheli a saját proci magját akkor egy alapból üresen járó magot kezdjen el terhelni. Valahol a win7-ben lesz a megoldás, de nem jutok előbbre.
Lényege a dolognak:
FSX multi core kódja úgy van megírva, hogy a core0 a main thread (amíg el nem pakoljuk onnan), ami ha kikoppan 100%-ra akkor nem kezdi átrakni a szálat egy másik kevésbé terhelt magra, hanem konstatálja hogy itt a cpu limit, és elégedetten hátra dől, a többi mag meg jó ha 20%-on ketyeg.
Valahogy meg kiellene oldani, hogy main thread-nek két magot adjunk, és egy csapásra feltehetően kb 30-40%-al meg tudnánk dobni az FSX teljesítményét azonos vason.
Dőljenek az ötletek, biztos hogy ki lehet cselezni valahogy.
-
Cypresss
senior tag
Azt hiszem RCH kolléga már hangsúlyozta néhányszor, hogy a gép és a registry karbantartása milyen fontos. Erre érdemes EZT használni. A legjobb és leghasznosabb program a WIN karbantartására. Kismillió kiegészítő programot tartalmaz, amivel szinte bármi megoldható. A Turbo mód pedig észrevehetően hasznos és nem bassza el a gép stabilitását, mint más programok. Van ingyenes változata is, próbáljátok ki, érdemes. Én kb másfél éve használom, nagy megelégedéssel.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #9569 üzenetére
Ja, az más. Akkor az a megoldás, hogy livery managerben összes livery töröl, PMDG modellek töröl (a telepítés sorrendjében, ha 600-900-ig felraktál mindent). Géped újraindít, és mehet a PMDG újra fel, SP-ket ne felejtsd el felrakni, mert a liveryk által okozott hibák SP1a-ig voltak jellemzőek. Az ezután következő SP-knél már nem volt semmi gond.
Valamit továbbra sem értek: ha nem kapsz VREF-et, akkor a képen miért látom a speed tapen?
(#9575) pyth: Milyen menüre gondolsz? Az FMC-ben találhatóra, a windows start menüjében találhatóra?
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187 #9574 üzenetére
Read only bejegyzéseket szedd akkor le minden file-ról, beleértve a teljes FSX foldert és ami alatta van. Ellenőrizd utána hogy tényleg le vette-e, mert van hogy úgy csinál mintha igen, de rajta marad.
-
pyth
tag
Tud valaki segíteni hogy miért nem jelenik meg a PMDG menü? Frissen telepített FSX + Acceleration és PMDG NGX 800/900 +sp1. Volt mar teljes gyalu és újratelepítés.
-
RCH663
aktív tag
válasz
cintula187 #9572 üzenetére
Reinstall volt mát? uninstall, kitörölni minden maradék file-t, és onnan újra? Menny be a folderba, ahol a modulok vannak telepítve, és ellenőrizd hoGY READ ONLY BEJEGYZÉS NINCS-E RAJTUK.
Hova van telepítve az fs, és a PMDG?
-
Đusty
addikt
válasz
cintula187 #9569 üzenetére
"Malév is átállította "kompakt" stílusra a kijelzőket."
FMC-PMDG setup-aircraft-displays-PFD/NO(rögtön az első)
Első betöltésnél gondolom mindig az jön amire azt beállították.
-
cintula187
addikt
válasz
Cypresss #9568 üzenetére
800Wl a gép. Azóta csinál ilyen marhaságokat hogy leszedtem hozzá liveryket. Minden adatot ugyanúgy adok meg neki az FMC-ben mint eddig és most már amikor megadom a GW súlyt jelzi, hogy nem tud v refet számolni.
De látod hiába tekerem le akár 110 csomóra a sebit nem megy le a magenta "bug" a speed tape -nél. Akkor sem ha közvetlenűl az fmc -ben írom át. Akármin legyen a flaps.
Valamit bekavar a livery a beállításokban, mert pl. a Malév is átállította "kompakt" stílusra a kijelzőket.
-
Cypresss
senior tag
válasz
cintula187 #9567 üzenetére
200 csomó tízfokos flapsnél?
Ha jól emlékszem 205 csomó a minimum clean speed (persze ez típus függő) vagyis ennél a sebességnél még 1-es fékszárny nélkül is tökéletesen uralható a gép.
1. Jellemzően 1-5-15-30-as állást használnak az életben, a többi csak azért van, ha nagyon szükséges (40-es flapst pl rövidebb futópályáknál).
2. NGX-nél fokozatosan kell lassítani, tehát dobsz 200-nál egy flaps 1-et, majd sebesség leteker roboton 180-ra, flaps5, majd 160, futó ki és flaps 15, és így tovább. A robot csak olyan (legkisebb) sebességet hajlandó elfogadni, ami az adott fékszárny állásnál még biztosítja a gép irányíthatóságát, ha pl 1-es flapsnél 110-es sebességet adsz meg neki, annak nem fog örülni. Ezt jelzi is egy villogó A betűvel a speed windowban. Hivatalos eljárás szerint egyébként, a külső markernél már full approach configban (flaps 30 vagy 40, futó ki, speed brake arm, autobrake igény szerint) kell lennie a gépnek.VREF: Init ref oldalon minden szükséges adatot (GW, ZFW, tartalék üa, cost index, bár ez nem fontos) meg kell adni, különben nem fog Vrefet számolni az FMS, mert nincs miből. Legfontosabb a súly, ha az approach ref oldalon nincs pontos gross weight, akkor az életben nem kapsz VREF-et, az FMS-től. (V1-VR-V2-őt sem kapsz addig, amíg a súlyt, valamint az indulási és az érkezési repteret nem adtad meg.)
Én egyébként látok a képen VREF-et a speed tapen: 30-as flapsnél 168 csomót ír, ami elég magas egy 737-esnél. Ez talán egy 900-as? -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187 #9565 üzenetére
DX10. Igazából DX9 alatt is ugyan ez, csak ott nem az FSX képet rakja a helyére, hanem egy sima szürkeséget.
De hogy mitől is van? Lassan tölti be a textúrát.
Solution: gyorsabb/több (V)RAM, gyorsabb HDD/defrag pl O&O defraggal.
-
cintula187
addikt
Emberek!!!!
Ezt miért csinálja ez a retkes FSX? Nézetváltáskor, de még akkor is csinálta amikor virtuális cockpit nézetben voltam. A tengerre rajzolt másodpercekig fsx logos négyzeteket
-
Asbee
veterán
válasz
BigBlackDog #9563 üzenetére
2 centis asztallappal a beszorítóval együtt olyan 14- 15 centi kell neki
-
wolruf
őstag
válasz
BigBlackDog #9558 üzenetére
Gyakorlatilag szinte a teljes Pro Flight (nem Cessna) cucc megvan (Yoke, Throttle Quadrant, Rudder Pedals, Radio, Switch, Multi és Instrument panelek), hardverileg mind remek, Win 7 64 bit alatt azonban sok kínlódás van a driverekkel. A yoke-ot imádom, a gázkarok szuperül működnek.
-
Asbee
veterán
válasz
BigBlackDog #9558 üzenetére
Nekem Saitek Pro Flight Yoke System-em van pár napja nagyon masszív és jó a cucc. A karok műanyagból vannak de tartósnak tűnnek.
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem erre nem lesz lehetőség (X52 is csak némi szerencsével jutott hozzám kipróbálásra). Viszont egy ilyenben gondolkodok még. Igazából nem ártana még néhány analóg kar, csak nem tudom, hogy mennyire tartós, használható ez a throttle quadrant nevű cucc. Esetleg van valakinek tapasztalata? Vagy valami jobb alternatíva?
-
Đusty
addikt
válasz
BigBlackDog #9556 üzenetére
Lehet egy ilyennel jobban járnál:
[link]
Legalábbis ha az előbbi tesztet ezen is elvégeznéd, engem is érdekelne.
-
BigBlackDog
veterán
Ma kicsit megzsíroztam a kar aljában fém rúd-műanyag tányér találkozását. Sajnos nem lett tőle jobb. Olyan, mintha a tányér lyuka kicsivel nagyobb lenne, mint a benne lévő fém rúd. Így, mikor döntöm a kart, egyszerűen megakad, megfeszül. Majd, ahogy egyre nagyobb erővel nyomom, egyszer csak megugrik. Eddig nagyon úgy néz ki, hogy kedden visszaszolgáltatom.
-
agent11
tag
Sziasztok!
Valaki tudna nekem adni egy link-et az FSPassengersX magyar Malév hangjaihoz?
Sehogy sem találom...Előre is köszönöm!
-
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9552 üzenetére
Úgy is meg tudod kenni hogy icipici gépzsírt fültisztító pálcával oda kensz
-
BigBlackDog
veterán
Ez lemaradt; Fspassengers bevételek ennél az útnál (1073 nm, 155 utas);
~5 000 000 $ bevétel
~1 000 000 $ fleet bonus
Így összesen, kicsivel 6 000 000 $ feletti összeggel gyarapodott a cégem. (+599 bónuszpont)Ez korrekt így szerintetek, kevés, esetleg sok?
-
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9548 üzenetére
Ez a probléma nem (1-99) azért van, mert a joy rossz, hanem mert nem kalibráltad rendesen. Tessék be kalibrálni. Ha ez után még mindig nem pontos, akkor deadzone korrigálás. A kar kitérés lekövetésének linearitását is tudod szabályozni, illetve külön minden programban be tudod lőni.
-
Taylory
csendes tag
válasz
BigBlackDog #9548 üzenetére
Szia nekem is volt ilyen problémám nekem x52pro-m van de megoldodott itt a video hátha neked ez segit ....http://www.youtube.com/watch?v=TewzmOoysDw
-
Korcsii
őstag
válasz
BigBlackDog #9548 üzenetére
Végső esetben pedig ott az FSUIPC, amivel oda állítod a min/ma értéket, ahova csak szeretnéd... és az érzékenységet is tudod állítani...
-
BigBlackDog
veterán
A rugó feszítésre végül is rájöttem, néhány mm vastag gumilapból vágtam ki egy odaillő darabkát.
A tárcsa alsó része csontszáraz, gondolom ez a baj. Ha végighúzom az ujjamat, érzem, hogy szép sík, de az ujjamra nem kenődik semmi anyag róla, szóval gondolom kiszáradt. Holnap adok neki még egy esély, próbálok valami szilikonspray-t szerezni. Elvileg, ha a tárcsa alsó felét bekenem szilikonspray porlasztott anyagával, akkor az segít? Csak mert úgy ráfújni félek, nehogy nekem lecsorogjon, aztán tönkretegyen valamit.
Az 1-99% probléma a 3 éves loginál van.
Tetszenek a hasonlataid: "mint szappanozott tükörponty egy vödör takonyban" -
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9544 üzenetére
valami gáz van, icipici szilikon spray, vagy WD40 a kar nyakához, ahol, a tárcsa mozog, amit a rugó tart helyben, ez pozicionálja középre (nem mellesleg elpusztíthatatlan, egyszerű megoldás) valamiért nem kapott kenést a gyárban, vagy sokat állt raktárban és kiszáradt. Picit (!) kend meg a fémet a nyakon és úgy fog csúszni mint szappanozott tükörponty egy vödör takonyban.
1-99% saitek beállító progi, ha rendesen telepítetted, akkor ott van az ikonja az windows óra mellett, a kívánt tengely dead.zonját a csúszkával odahúzod, és kész.
Kitérítési erő: az x-52 légi-harcra lett tervezve, ezért nem olyan brutál a rugó, hogy egy fél órás dogfight után ne kelljen sportkrém, meg tenisz csukló szorító. Ha erősebbre akarod, akkor a rugón egy saját gyártású közdarabbal lehet feszíteni, mert oda lehet pattintani a nyakára.
-
Acor
aktív tag
En kotom az ebet a karohoz
http://proflightreview.com/thrustmaster-t-flight-hotas-x-flight-stick/Ez egy igen nyero valasztas mnden kedves belepo kolleganak
128 5*
47 4*
sem veletlen -
BigBlackDog
veterán
válasz
cintula187 #9543 üzenetére
Amit elfelejtettem; nálad is a joyon lévő gázkar min, illetve max állásánál a hajtómű fsx-ben 1 %-on, illetve 99 %-on van csak? (Tehát 1-1 % mindkét végpontnál elveszik.)
/*Ha a cockpitben a gázkar fölé viszed az egered, akkor jelenik meg az aktuális % érték.*/ -
BigBlackDog
veterán
válasz
cintula187 #9543 üzenetére
Újonnan, boltos ismerőstől. Logiból még nézegettem a force 3d pro-t, de szvsz már nem gyártják. Használttól meg inkább félek, mind megijedek
. Esetleg nem tudja valaki, hogy a Logi force 3d pro-t lehet még valahol biztosan kapni?
-
cintula187
addikt
válasz
BigBlackDog #9542 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert azt írtad, hogy kölcsön kaptad. Valakitől használtan, vagy újat boltból?
Nekem is megfelel még az extreme 3d pro
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Geryson #9541 üzenetére
Igen, azt már megtettem. Igazából a legnagyobb probléma a darabos mozgás. Finom manővereknél kikészít. Óvatosan elkezdem dönteni egyik irányba. majd megakad. Nyomom kicsit erősebben, még erősebben, aztán hupsz!, megugrik egy kicsit. Olyan, mintha a rúgó alatti tányér nem csúszna rendesen a karimán, hanem kicsit tapadna hozzá.
De egyenlőre visszatettem a jó öreg Logit, kicsit kiporolva, kitakarítva (gázkar visszaillesztése nem volt egyszerű, de végül siker lett)cintula187: Nem úgy tűnt a csomagolás alapján, bár manapság kitudja...
-
Geryson
addikt
válasz
BigBlackDog #9539 üzenetére
Beállításoknál érzékenység és nulla zóna be van lőve (FSX-ben vannak ezek, FS9-ben nem emlékszem már)?
-
cintula187
addikt
válasz
BigBlackDog #9539 üzenetére
Lehet hogy azért akadozik mert használt? :S
- Lehet, hogy lassan nálam is win és fsx újratelepítés lesz. Kérdésem. Elég simán lementenem az addon scenery és textures mappát majd az ujratelepített fsx be bemásolnom? Akkor is müködnek fognak a kiegészítő scenerik?
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Hétvégére kaptam egy X52-öt kipróbálásra, de sajnos eddig nem vagyok elájulva tőle. Szép, meg világít, meg minden, de nem az igazi. Kérdés, hogy bennem vagy az eszközben van a hiba.
Pozitívum: a gázkar; nagyon jó fogása van, jól használható, precíz jószág.
Negatívum: a joy; iszonyat könnyű kitéríteni, alig kell erő hozzá. Ezenfelül még darabosan is mozog, a középre visszaállító mechanikának köszönhetően. A linearitását nem tudom, hogy lehet-e állítani, de nem túl meggyőző, hogy viszonylag nagy kitérítésre is alig mozdul valamit, majd hirtelen óriásit.
Szóval eddigi tapasztalatok alapján inkább a Logitech Extreme 3d Pro. Ez természetes, vagy csak velem van gond? (esetleg az eszköz beállítására szántam túl kevés időt?) -
cintula187
addikt
Boldog Húsvétot először is.
Sonkavágás előtt egy kis reggeli ZSPD-RKSI
Mik lehetnek az okai, hogy mostanában nem akar v reference sebességeket adni az fmc? MInden adatot megadok neki a felszálláshoz
-
MasTer
tag
-
RCH663
aktív tag
a repülési sebesség miatt nem tudja betölteni a tájat, mert adott órajel cikluson belül nem mozgat annyi adatot az fsx. Nem sokat tudsz vele csinálni, nem mach 2-re van írva az engine. Ha egyenesen repülsz előbb-utóbb kirepülsz a betöltött területről. Ugyan ez a jelenség van ha slew mode-ba kapcsolsz és eltolod a gépet egy 30 km-el valamelyik irányba.
cfg-ben van egy kapcsoló ami nagyobb területet paraméterez betöltésre, de a te procidon ez drasztikus teljesítmény csökknést fog okozni.
-
MasTer
tag
alaplap: Gigabyte MA69G-S3H
CPU_ AMD Athlon II X4 640 3GHz (nincs L3 cache)
Mem: 2x2Gb Kingmax DDR2 400 MHz
VGA: Gigabyte GV-R685OC-1GD
HDD: Samsung 320GB 7200 rpm 8 MB renszervinyó, ezen van az OS és a játék is
OS: Win 7 64 bitbeállítások:
GRAPHIC
1920x1080 32 bit
target_frame_rate: unlimited
filtering: anisotropic
anti-aliasing off
global texture resolution: very high
preview directX 10: on
lens flare: off
light bloom: off
advanced animations: onAIRCRAFT
default cockpit view: 3-d vitrual cockpit
High resolution 3-D vitrual cockpit: on
2-D panel transparency: 0%
aircraft cast shadows on the ground: on
aircraft cast shadows on itself: off
aircraft landing-lights illuminate ground: offSCENERY
level of detail radius: large
mesh complexity: 75
mesh resolution: 5m
texture resolution: 15cm
water effects: high 1.x
land detail textures: on
scenery complexity: very dense
autogen density: very dense
ground scenery shadows: off
special effects detail: mediumWEATHER
cloud draw distance: 110 mi
thermal visualization: none
cloud detail: detailed clouds
cloud coverage density: maximumTRAFFIC
all: 0%Ezekkel a beállításokkal sikerült földközelben (1500 láb alatt) 500 kts sebesség mellett Aerosoft Switzerland kieggel 24-45 fps-t elérni cold front időjárással délben, nyáron. Ha nagyobb a gép sebessége (F14 Tomcat), akkor a framerate marad, de a táj részletei ( fák, épületek stb) nem töltődnek be, és a táj texturája alacsony felbontásu lesz. Pause után szépen betöltődik minden
Talán sikerül feltöltenem pár képet róla.
Mind a 4 mag terhelése közel 100%, az elsőé fullosan, a többié ingadozva 70-100% között. VGA terheltség Afterburner szerint 60-80 %. Szóval bármilyen polgári géppel simán lehet repülni, nézelődni, mert a polgári gépeknek alacsonyabb a sebessége (kivéve Concorde, de az meg magasan szárnyal, mint a SASmadár
)
Ha valakinek van vmi ötlete a beállításokkal kapcsolatban, szivesen megfogadok értelmes tanácsokat. Ja, a config fájlokat nem buheráltam, kizárólag a menüből beállítható dolgokon tologattam. -
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter #9532 üzenetére
-
hhelikopter
tag
Szia Korcsii !
Prepar 3D tesztelésével hogy állsz?
Köszi
-
BigBlackDog
veterán
Ha nem gond, én ide írnám:
Cpu: Intel Core i5 2400@3,6 GHz (FS használat közben)
Alaplap: Asrock Extreme3 Gen3
Ram: 8 Gb, 1600 MHz, Kingston
Vga: Asus GTX560 OC
Hdd: Samsung 830 SSD, 128 Gb (rendszer és fs is ezen van)
Tesztelt szituáció-a leírt fps-ek erre vonatkoznak: default Cessna 172 G1000, Aerosoft LHBP 31R, Building Storms, 12:00:00, belső nézet, 0.50x zoomFriss telepítés után a Scenery fülön a víz beállításnál a "Max 2x" szintről levéve "High 2x" szintre nagyon sokat javult a dolog. Míg Max szinten 12-13 fps volt, High szinten már hozta a 21-22 fps-t. A többi beállítás is segített kicsiket, összességében a végére 24 fps-re sikerült felhoznom. Így erősen procilimites a dolog, az első mag mindig 100 % környéki kihasználtsággal bír, míg a többi kb. 15-50 % körül mozog. Új területek fölé érve, azok betöltése alatt mind a négy mag kihasználtsága 100 % körül mozog, de nincs fps lag.
Alap 737-el repülve Ultimate Terrian USA-t használva, 5000 feeten nem esett le az fps 50 alá sehogy sem.
Szóval hasznos leírás! -
RCH663
aktív tag
Puding próbája az evés, és örülök hogy működik a dolog, ha lenne végre időm akkor frissíteném a cikket, de az sosincs
Komentbe a cikk alá írjátok már oda kérlek, hogy milyen vason, milyen fps-ről milyenre tornáztátok fel, és egy egyszerű felsorolásba hogy mely bejegyzéseket alkalmaztátok, hogy legyen egy kis nem reprezentatív felmérésünk, ami alapján tudjuk súlyozni a tweak-eket. Ez nekem is nagy segítség lehet, mert tudom merre ássak tovább ebben a témában, ami esetleg még jobb dolgokat eredményezhet.
Már csak arra kéne megoldást találnom hol van elbaszva a shader és az anti aliassing engine. Akkor nagyon nagyot lehetne alkotni fps-ben.
A report valami ilyen legyen:
Cpu:
alaplap:
Vga:
memória:
saját fizikai meghajtón van-e az FSEzeket csináltam:
1. Gamebooster
2. Bufferpools offstb....
Köszönöm
-
Asbee
veterán
Én is nekiestem RCH663 leírásának és végre sikerült nekem is feltornászni az fps-t, ahol eddig volt 4-5 ott lett 25-30 máshol meg még jobb. Köszi a leírást!
-
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9524 üzenetére
Mint minden használt cuccnál, itt is előző tulaja válogatja. Alapvetően nem javaslom használt termék vásárlását. Az x-52 x, és y tengelye H.A.L szenzoros, ami azt jelenti hogy mágneses induktív módon érzékeli a pozíciót, nincs benne csúszó kopó alkatrész, mint a potméterben. A Twist, és gázkar viszont hagyományos potis, és bár nagyon jó minőségűek a potik, mert vezető műanyagból vannak, amiknek minimális a kopása, éve alatt azért veszítenek a linearitásukból, és az effektív ellenállás tartományukból. pl nálam a gázkart ha teljesen lehúzom akkor még 4%-on van a teljesítmény, de erre a driverben van egy deadzone calibrátor, amivel szoftveresen azt 2mm-nyi kar elmozdulást kiszűröd, így nem veszel észre semmit belőle. Minél öregebb egy kar, annál jobban fárad az anyag, mert anyagból van, és ami anyagból van, és használod az kopik. Szerintem spórolj össze egy új karra. Van rá gari, ha széria hibás lenne, ha egy éven belül elpusztul akkor javítják/cserélik. Saitek-nél nem tipikus, de mindig van lehetőség arra, hogy kifogsz egy gyártósori mutánst, ami átcsúszik a minőség ellenőrzésen. 20-25K hungarian buznyákért már kapsz egy új garis x-52-t, amit te csomagolsz ki, és gyári új szaga van. Nem ismerem az anyagi lehetőségeidet, de szerintem annyira nem vészesen drága, hogy ne lehetne még diákként is össze rakosgatni rá a pénzt 2-3 hónap alatt. Szerintem jutalmazd meg magad vele, és legyen benne sok örömöd jó sokáig.
-
BigBlackDog
veterán
Köszönöm a hosszú leírást. Jelenleg egy Logi Extreme 3D Pro-m van, mint írtam is, ezt használom egy ideje. Ezek szerint jó váltás lenne, jobb eszköz, mint a mostani.
Még egy utolsó kérdésem lenne; van valami típushibája, esetleg valami más, amire oda kell figyelni, ha használtan szerzek be egy ilyet? -
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9522 üzenetére
Nem force nincs, mert nem tud elég valósághű lenni ebben az árkategóriában, és támogatásilag sem túl acélos (fizetős fs force esetleg)
Nem tudom milyen joy-od volt eddig, a legtöbb termékhez képest akkora váltás kb mintha pedálos gokartból átnyergelnél egy GT pálya verseny autóra. (A forma 1 meg az x-65, ami már nem is mozog, hanem kifejtett erőt érzékel, és teljesen fémből van, vagy Thrustmaster A-10, ami meg nem is tudom mi...
)
A rudder megoldást a saitek twist handel-nek hívja, ez jelenti a kar csuklóval való tekerését. Az X-52 markolatán van egy kis pöcök, amivel lehet rögzíteni kart, ha kölső pedált akarsz használni, és zavar hogy elforog.
-
RCH663
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9520 üzenetére
X-52-nek mindene van, és elég megbízható. Az enyém az első hivatalosan behozott példány az országban, és azóta is hiba nélkül működik, pedig van benne pár munkaóra.
-
Korcsii
őstag
válasz
BigBlackDog #9518 üzenetére
Ha feljebb akarsz lépni, akkor szerintem valami, aminek van pedálja. Aztán hogy yoke vagy joy (hotas) lesz, az már egyéni preferencia. G940-nel meg vagyok elégedve, de az is biztos, hogy ha anno nincs akció, akkor nem vettem volna meg (mert amúgy nem egy olcsó darab).
Forcefeedback... néha idegesítő, de trimmelést és hasonlók hatását legalább lehet érezni. Mondjuk nálam csak az első kettő, és az utolsó opció van bepipálva a beállításoknál.
-
BigBlackDog
veterán
Egy Logitech Extreme 3D Pro joy leváltására mit ajánlanátok? Force Feedback mennyire használható FSX-ben?
-
Asbee
veterán
Sziasztok!
Nem tudok valami komolyabb, jó fsx a380 addont? -
fatal`
titán
válasz
cintula187 #9515 üzenetére
Mert a Madeira az egy ezeréves cucc és nem az FSX verzió portolása. Nézz meg egy olyan repteret, ami azonos release. Pl. bármelyik újabb flytampa, vagy sok aerosoft cucc (pl. mallorca x, ibiza x stb.), alig van különbség.
-
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter #9507 üzenetére
Tegnap raktam fel, és még nem volt időm teljesen belevetni magam, de ígérem, hogy később bővebben beszámolok róla. Sőt, ha már úgy is win és fsx reinstall várható, akkor lehet lesz out-of-box összehasonlítás is... hmm...
-
fatal`
titán
válasz
cintula187 #9512 üzenetére
A látványbeli különbség sem olyan hatalmas, mint amennyivel az x gépigénye nagyobb.
-
cintula187
addikt
válasz
BigBlackDog #9511 üzenetére
Funkcionális különbség nincs csak látványi.
-
RCH663
aktív tag
Ezen szaladj végig hátha segít...
http://logout.hu/bejegyzes/rch663/microsoft_flight_simulator_x_tweak_avagy_szellem_a/friss.html
Anti aliassingot a te karidon kapcsold ki, és úgy kezdj el próbálkozni
-
hhelikopter
tag
válasz
Korcsii #9506 üzenetére
Szia Korcsii!
Köszönöm a választ, így már érthetőbb! Tehát ha letöltöm a Prepar3D és telepítem akkor az FSX -hez hasonló felépítésű szimulátort kapok ha jól értem, ami kompatibilis az FS X bizonyos kiegészítőivel- gondolok itt a gépekre- . Neked mi volt a véleményed, mit vettél észre miután tesztelted?
köszi
-
Korcsii
őstag
válasz
hhelikopter #9503 üzenetére
DX11 majd csak lesz, akárcsak a teljes 64 bites támogatás. Több fps is sokszor kétséges. Még eléggé az FSX motorjára épül, így csodát sem lehet tőle várni. Talán majd a 2.0-ás verziótól. Egyelőre én is csak abban gondolkozok, valószínűleg frissített géppel. Viszont érdekelt, hogy milyen, így felraktam.
Ha meg vagy elégedve az FSX-el, ne válts (és 2.0 előtt egyébként sem ajánlanám). Ha annyira nem friss a hardvered, ne válts (igazából akkor lehet értelme, mert egy kicsit kevesebb szívás). Ahogy észrevettem, jobban kihasználja az erőforrásokat, de talán alapból kicsit többet is eszik.
A Lockheed Martin nem FSXI-t akar fejleszteni, hanem egy tréningekre használható szimulátort - így pl a multiplay-ert is kicsit átgondolták, hogy jobban használható legyen erre a célra, nem mellesleg kapott FAA certifed minősítést is. És ez az árakon is látszik, bár most már jelentősen csökkentették (lehet rájöttek, hogy van az a csoport, akit érdekel). Viszont végre valaki foglalkozik azzal, hogy kijavítsa az FSX hibáit, sőt még fejlessze is. Így előbb-utóbb valószínűleg sokan fognak váltani.
Nálam reinstall miatt jött képbe, gondoltam kipróbálom - developer verzió van havi 10 dollárért, annyit megért. Váltani most még nem fogok, az majdnem biztos - de kap egy partíciót majd a Prepar3D is.
-
MasTer
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alap FSX+Acc milyen hardveren fut teljes pompájában 1920x1080 felbontással? Nekem Athlon X4 3GHz+4GB RAM+6850 mellett 6-8 fps-t bír kiizzadni földközelben Win7-64 alatt. Persze a Szaharában megvan a 25 fps is, de ott nincsen sok látnivaló
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, de megkérek mindenkit, hogy olyan személy reagáljon rá, aki érdemi információval tud szolgálni, és nem két mondatba válaszol.
Kizárólag az ORBX által készített repülőtereken, illetve környékeken repülők, mivel jelenleg ez a legjobb, illetve legszebb ilyen témájú kiegészítő. Az elmúlt időszakban az ORBX bejelentette hogy együttműködik Lockheed Martin csapatával Prepar 3D tekintetében mivel ez a jövő véleményük szerint.
Én mint felhasználó akinek van egy FSX valamint megvásároltam több ORBX által készített terméket mivel lesz nekem jobb ha megveszem a Prepar 3D fejlesztést? Olvastam olyan információkat, hogy D11 támogatás illetve szebb effektek, több fps.
Van aki vásárolt illetve tesztelte a Prepar 3D ? -érdemes megvenni?
Előre is köszönöm a válaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest