- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tejeskifly
aktív tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem felétek. Megkérdeztem már egy másik fórumon is, ott még nem jött válasz felteszem itt is
Most kezdek beletanulni 3d-be. Eddig cinema 4d-t nézegettem, illetve próbálgattam.
Elsősorban kisebb animációkat akarok majd csinálni. Intro videók és hasonló finomságok.A kérdésem az lenne, hogy mivel még igencsak az elején vagyok, érdemesebb lenne-e erre 3ds maxot használnom?
Mi igazából a 2 program közt a fő különbség? Illetve melyik alkalmasabb arra, amire én szeretném használni. Cinema 4d kicsit egyszerűbbnek tűnik. Ahogy nézegettem, nem is teljesen ugyanarra a területre szánták a két szoftvert.
Illetve olyan kérdésem is lenne, hogy 3dsmax is cpu-val renderel? Mert így 1-1 kisebb jelenet is sokáig tart. Cinema 4d a cput-t hazsnálja. Gpu pont a 3d renderelésben lenne erős nem? (hisz játékokban is ezt teszi)
Illetve van enhanced opengl, de úgy nem egészen a kíván eredményt hozza...