- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pikszel
őstag
válasz tejeskifly #6044 üzenetére
A max alapvetően a processzort (rocesszorokat) használja a végső képszámításhoz. A valós idejű render (viewport) és az ActiveShade viszont a GPU dolga. Személy szerint a maxot az 1.2-es verziótól használom és még nem találkoztam olyan szoftverrel ami elcsábított volna. Hajrá!
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz tejeskifly #6046 üzenetére
AfterFX és Max között jómagam vagyok a plugin, így ezt passzolnám, de keress rá nem kizárt, hogy van valami.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”