- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Odapakol erőben a Honor Pad GT2 Pro
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Philips LCD és LED TV-k
- VR topik
- OLED TV topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moddingboy
Modder
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni egy kis CPU izzasztással kapcsolatban. Teljesen kezdő vagyok ilyen téren tehát ha kérhetném, akkor a topik nevéhez híven "szájbarágósan".Konfig:
[ASUS P7P55D]
[Intel Core i5-750]
[Scythe Yasya]
[Kingmax 2x2Gb DDR3 1333Mhz]
Sapphire Radeon 5770 Vapor-X
CoolerMaster RealPower M520Addig szeretném húzni amíg biztonságos ill. nem is akarom állandóan max. teljesítményen járatni. Így is megfelel amit nyújt, tehát leginkább csak 1-2 teszt erejéig szeretném növelni a teljesítményt.
Nos azt hiszem minden infót megadtam ami szükséges lehet..., hogyan tovább?
Előre is köszönöm a segítségeket! -
SkyS1gn
félisten
Sziasztok, egy c2d e7300 procim van, alapfeszen 3150mhz-re tudtam húzni, e felett fagyogat, húznék én feszt is de azthiszem az alaplapom nem támogatja!
Msi G31TM-P35, valaki tud valami megoldást? -
spiritex
veterán
Kedves hozzáértő fórumtársak!
Kérlek benneteket segítsetek milyen beállításokon tudnék módosítani, hogy az alkatrészeim jobban össze legyenek hangolva egymással, és a legtöbbet hozhassam ki a gépem teljesítményéből. Nem szeretnék durva tuningba belemenni, csak éppen a minimális módosításokat szeretném megtudni, amikkel jobban menne a gépem, és még nem állna fenn a veszélye annak, hogy valamelyik alkatrész tönkremegy.
Jelenleg így vannak elrendezve a RAMjaim:
RAM Slot 1 és 2-ben:
2x1 GB DDR2 Kingmax 800 MHz RAM-ok a következõ késleltetési értékekkel (CPU-z SPD szerint):
3-3-3-9-12 200 MHz
4-4-4-12-16 266 MHz
5-5-5-18-23 400 MHzRAM Slot 3 és 4-ben: