- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerii
addikt
válasz kunberci #27182 üzenetére
Akkor itt az idő/alkalom, hogy rátérj a szervizre. Új autók közül is a legolcsóbb a Suzuki szervizelése, a többihez képest arcpirító is, és ezek az autók már nem Ladák, kell hogy átnézze őket szakértő is. Nekem is volt Samurai-om (~Lada Niva), amit csavarra felújítottam, és én cseréltem rajta minden időszakosat is. Utána lett egy 07 Swiftem, eszembe nem jutott hozzányúlni, még olajcserére sem.
Persze csinálhatod magadnak is a szervizelést, de akkor ugrik a garancia, és baromi nagy kóklerkedés lesz belőle, mert fingod sincs a modern autókhoz (ahogy nekünk sem). Például az első 1000Km-es szervizelésen nem csak olajat kell cserélni.
-
Tigi
őstag
válasz kunberci #27181 üzenetére
Bátyám tavaly vette a Swift-et szintén újonnan, de neki nem kellett a gyári olajat 2.000-nél lecserélni, 10.000-nél vitte a szervizbe.
Ha nem olyan szűrőt raksz fel mint ami gyárilag rajta van akkor lehet, hogy észreveszik.(#27183) gerii:
Az árakkal kapcsolatban nem lennék benne biztos, hogy a Suzuki-é a legjobb.
Én a Skoda szervizbe mindig vihettem az olajat és emiatt sokkal olcsóbban jöttem ki, a kötelező szervizeim mind rendre 26.000 Ft körül mozogtak.(#27185) szabonagyur:
Igen, ezeknél már van intervallum számláló.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-
gerii
addikt
válasz kunberci #27186 üzenetére
Pont ezeket kell, hogy átnézik, nem-e gyári hibás valami, lóg-e a futómű, ereszt-e valahol, ránéznek a számítógépre.
Olajcsere meg azért kell, mert lehet hogy csak millióból egynél, de benne maradhatott valamennyi gyártási fémrészecske, ami ha durván megkarcolja a dolgokat, akkor az cumi. A TC-nál is finoman szólva nem szakemberek ülnek, mert azok találtak munkát a fejlesztőközpontokban, nem csak írnak a dolgokról a Bárdiautó mellett. (Egyetemi szólás: aki tudja csinálja, aki nem meg tanítja ). Szóval egy aktakukac tanácsára én nem tenném fel a 4 misimet. -
addikt
válasz kunberci #27194 üzenetére
1000 km-nél igazából meg sem nézik az autót. Felnyitják a motorháztetőt, belenéznek, megkérdik volt-e valami említésre méltó, kapsz egy pecsétet, aztán jó napot!
Olajcsere? Mi a szarnak? Egyetlen Suzukimban sem cseréltem olajat 1000-nél, aztán mindegyik hibátlan volt. Ez a környezetszennyezés netovábbja lenne.
Komputer meg szervizintervallum? Ugye ezt nem komolyan gondoltátok? Akkor az egy év után (vagy 15 e km) visítana. Na ez nem visít... ...de még egy lámpa sincs rajta ez miatt. (Ja. S-Cross 1.6 GL+, 2014. április 30-i.)
Jó szerencsét!
-
Tigi
őstag
válasz kunberci #27204 üzenetére
Amelyik autóhoz defektjavító készletet adnak, ahhoz nem jár pótkerék vagy mankókerék, de olyat már én is hallottam, hogy emelő se járt hozzá.
Sok kereskedő ezért írja extraként a pótkereket a defektjavító készlet helyett, én is így vettem az Octi-t.
Az értékesítő azt mondta, hogy kidobálják a defektjavítókat az új kocsikból és helyette teljes értékű pótkerékkel értékesítik az autókat.(#27206) szabonagyur:
Igen, azt azért el kell ismerni, hogy a Suzuki kezd technikailag is felnőni a nagyobb gyártókhoz.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz kunberci #27209 üzenetére
Nagyon helyes, hogy lecseréled.
Aki mást mond, annak fogalma sincs róla, hogy mennyit árt ezzel a motornak.
Nyilván nem 100k km-nel fog kijönni a különbség, de 200k km-nel majd nézi, hogy csipegeti az olajat, a tiéd meg nem fogja, ha továbbra is ilyen lelkesen tartod majd karban.
Padon sose lesz 100%-osan bejáratva a motor, úgyis lesznek apró femforgacsok a kezdeti bejáratás után, ezért jó, ha olajat cserelsz 1500-3000 km között.
Én is ezt tenném, es ezt is tettem 2008-ban, amikor kihoztam a swiftem a szalonbol.
Szervizessel össze is vesztem ezen, de a szervizvezeto utána ugyanezt erősítette meg a vita hallatára, legalább az normális volt. Annak meg teljesen egyszerű oka van, hogy minden miért nincs leírva hivatalosan, hogy kell: a többi márka se teszi ezt meg, ezért a karbantartási költségek miatt nem írhatnak bele magasabb szervizigényt, mert az többe kerül, akkor a mókus Swift helyett fabiat vesz.
Annyi, hogy a gari miatt mindenképp marksszervizben csintasd meg 0w20-as olajjal, és gyári olaj szűrővel. -
tomi5244
őstag
válasz kunberci #27837 üzenetére
A váltót kezdem megszokni, van amikor beslisszan az egyes simán. Majd alakul, össze kell szoknunk
Más: 1000 km-es szervizre pontot kéne tenni, mert mást hallok minden honnan. Ismerős vitarájába olajat is cseréltek, nekem meg átadáskor azt mondták, hogy az ezres nem is kötelező, ha el is viszem, csak átnézik az autót és ennyi. Az első olajcserét semmiképp nem húznám 15e km-ig, de az ezrest, meg olyan korainak érzem.
Amúgy a fent említett vitara első ezres szervize megvolt 15e-ből, gondolom a swift sem lehet drágább.
-
tomi5244
őstag
-
tomi5244
őstag
válasz kunberci #27938 üzenetére
16"-ra most nem volt keret, ott már ugye gumi is ellett volna. Elment a lé a télire is, bár azt utólag kissé megbántam, mert erre a 2-3 hétre már nem biztos, hogy kellett volna.
Súly van rajta dögivel, a szelepre majd kíváncsi leszek, elvileg be van programozva előre.
-
kunberci
aktív tag
válasz kunberci #28256 üzenetére
Szerintem azért az elég furcsa, hogy márkaszervizben nem a gyári olajat öntik bele. Na ezért csinálnám néha az olajcserét inkább magamnak.
Meg amikor nyomják a süketet, hogy a TPMS szelepet programozni kell, és akkor ne menjen el a kedve az embernek a márkaszervizektől?[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
válasz kunberci #28256 üzenetére
Nyilván nem mindegy mi megy bele, de az 5W30 is egy elfogadható minőség. - Szerintem. A 15e km-t amúgy nem fogom megvárni, akkor majd kerül bele jobb 10e környékén. De nem taposom neki nagyon, bírnia kell
Amúgy meg, hogy mit kérek bele és mit kapok valójában az megint más kérdés. Tudom első a bizalom, de én ezt a szervizes olajcsérét mindig is szkeptikusan láttam/látom. Amint lejár a garancia magam fogom végezni, akkor majd kerül bele frankó olaj.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz kunberci #28257 üzenetére
Ma bementem személyesen a Tatabányai márkaszervízbe.
Váltó olajra csak annyit mondtak, hogy shell..
amikor mondtam hogy 50 ezerrel km-el ezelött volt cserélve benne ( nem tudom milyen) akkor most meglepően azt a választ kaptam, hogy akkor azt most már ki kell cserélni.
Motorolajból viszont a csóka, azt mondja 10w40.. mondom mi??? 0w20 nem??
aztán mondja hogy hát 140 ezer km nél meg a régebbi swiftnél 2005-2010 ezt szokták..oké és?? nekem 0w20 kell.. OMG...
klímával kapcsolatban, holnap megyek klímáshoz, de kicsit aggaszt, hogy ha bekapcsolom a klimát semmi változást sem veszek észre a ventilátor fújta levegő hőmérséklete között.. sőt még semmilyen hangot se hallok hogy na akkor most megy a klima.. kezdem azt érezni nem lesz szerencsém, hogy csak felkell töltetni és oké
-
Zoleee83
addikt
válasz kunberci #28905 üzenetére
Gondolom a régebbi egyes, "koporsó" becenevű-re gondolt a százezredes, nem hiszem hogy az újabb Suzukikra.
Jó nem egy Audi, BMW, de a törésteszteket nem csak úgy poénból csinálják, láttam ilyet eléggé közelről, szóval az 5 csillag nem csak grátiszban jár az autókhoz.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
dnelb
veterán
válasz kunberci #28924 üzenetére
kihalok ezeken az érveken, fagerenda szállítás, sírok fizetek embernek aztán majd elviszi helyettem, biztos nem szopatnám ilyennel magam meg a kocsit... egy kuplungszett drágább mint egy szállítás ha ilyen céljaid vannak nem suzuki kell, hanem valami régi munkás paraszt kocsi, amit szétlehet bas*zni ilyenekkel.. ez nem erre való
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz kunberci #28930 üzenetére
valószínűleg hibás valami nálad, nekem 2007es swift volt fullra pakolva hátul úgy, hogy még kilátni se lehetett, elől 2 ember és mégse volt semmi ilyen, kb lentebb ült a segge 2centivel, de ez normális. nézesd meg, kétlem hogy az új ennyivel kevesebbet bírna. sőt olyan is volt, hogy 500kg ember, meg hátul csomag, semmi problémám nem volt, a gyengébb fékerőn meg gyorsuláson kívül. de kétlem hogy 300kg lenne a bevásárlásod, csak írtam hogy még ott se csinálta, amikor elől 150kg volt, hátul meg ~350.
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz kunberci #28930 üzenetére
Ne vedd támadásnak de ez azért nagy túlzás.
Én sem vagyok kicsi ember, de volt hogy 4-en ültünk benne (~100+ kilós férfiak) autópályázva, kényelmesen a Swiftben, nem nyomorogva, de soha nem állt úgy mint a motorcsónak, nem billegett.
Ott valami más probléma lesz.@Krisztián: +1 , egyre gondoltunk
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
válasz kunberci #28948 üzenetére
Igen neked ment, értem amit mondasz csak nagyon furcsa a történet számomra.
Mi nem tudjuk produkálni ezt a dolgot, 4 db kettes Swift van a környezetemben 90k-102k-103k-130k kilométerekkel, de lehet bennünk van a hiba.
Tényleg nem vitázni akarok veled, ne érts félre.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
tboldi
nagyúr
válasz kunberci #28950 üzenetére
Tanulság: le kell fogyni!
Bocsi!
Amúgy köszi nektek, hogy nekem adtátok apum autóját. Bár használtam/használom én is, de van egy saját autóm is.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz kunberci #28953 üzenetére
oo nem fontos . de én továbbra is azt mondom, úgyis jön az 1000kmes márkaszervizes olajcsere , menj el, mondjad merjenek ra a lengescsillapitora, nézzék meg a futóművet, mielőtt elkezdesz kokanyolni otthon és a garanciát is bukod, ha esetleg tényleg gyengébb gyárilag.
[ Szerkesztve ]