Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Amazon Kindle
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Elgondolkodtam egy autós porszívó beszerzésén így fekete akciózás alkalmával, de eléggé elbizonytalanodtam. Tesztes oldalakon ajánlott porszívóknál a felhasználói vélemények nagyon vegyesek. Van aki esküszik, hogy sohajobb nem volt a kezében, más meg leszarozza, mert gyenge a szívóerő és nem szed össze semmit, pénzkidobás.
Ezeket néztem
Black & Decker ADV1200 , Black & Decker PD1200AV-XJ , Bosch UniversalVac 18 , Concept VP4353 Wet&Dry
A két utolsó az akkus, melyből a BOSCH még oké is volna (van itthon több Bosch cucc, akkukkal, töltőkkel), de a Concept 20 perc működés - 4 óra töltés
Van műhelyporszívóm, szóval van erőteljesebb eszköz takarításhoz, de ezekkel az autós/akkus szarokkal bajban vagyok
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Montesantos #67299 üzenetére
Még jó, hogy a Sedici kapcsolható 4WD, de inkább ne vontassák, menjen az a saját papucsain
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz 2ozzmexy #65905 üzenetére
"Főleg hogy esőben 110 autópályán a max..."
He..? Én tavaly tettem le a KRESZ elméleti vizsgát, de bakker ilyen korlátozással nem találkoztam az elméleti online oktatás közben vizsgakérdések között sem akadtam bele ilyen kérdésbe
Itt sem találtam erre utaló infót [1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeleta közúti közlekedés szabályairól]
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Valaki véletlenül nem "tuningolt" SX4 aka 2013-as Fiat Sedici rádiót véletlenül?
Jack csatlakozó kivezetés nincs a konzolon, de elképzelhető, hogy magán a rádión hátul ott lehet hozzá kivezetés?Egy BT-Jack átalakítóval hátha lehetne picit "okosítani" a rendszert
Ha ez nem járható út, akkor fejegység cserét kell majd beterveznem valamikor[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
-
AtHoS
nagyúr
válasz simonjoe #65104 üzenetére
"Gyertyának nem /év, hanem /km élettartama van. Irídiumos esetén ez 100ekm szokott lenni, de én besűrítettem 60 ezerre."
Idézve onnan, amire reagáltam [link]#65107 ncc1701
De "csak" a kinézet miatt, vagy észrevehető volt részedről, hogy gond lenne a gyújtással, égéssel? Elvileg ezek a gyertyák bőven többet bírnak, mint 100e km, szóval tényleg érdekel miért lett 60e nálad a határ
read-only mode on the forum
-
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
válasz SteadyMan #63695 üzenetére
Hát ugye Excel ennyiféle CSV-t kínál mentésre
Na akkor a linkelt leírásképen látható Kötelező mezőket használva
- UTF8vsMacintosh
- UTF8vsMsdos
- UTF8vsPontosvesszoveltagolt
Mi az ami elsőre feltűnik? UTF-8 esetén valamilyen extra mező van a Name előtt, míg a többinél ilyen nincs (talán legfrissebb O365 Excel-lel)
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz racerx #62116 üzenetére
Én is szoktam röhögni a 200e km-es hitvalláson
Tavasszal vettem egy 9 éves autót, 107e km-rel. Jobb esetben ezen már a harmadik garnitúra gumi van, de cseréltem, biztos ami ziher. Viszont nálunk is erősen messze lesz a 200e-től a garnitúra futási távja, így teljesen irreleváns mennyi km-t bírna, mert hamarabb lesz cserélve.
Ha meg azt nézem, hogy 200e km-t kellene kibírnia valakinél a guminak, akkor ott bizony elég kemény kopásálló anyaggal kell készülnie és talán egyértelmű, hogy a tapadás rovására lesz km állóbb.
Bár nem vagyok gumiguru és nem ismerem a tapadás-kopásállóság jelleggörbéket így adott esetben a 200e km-t lehet, hogy egy jó közepes gumival meg lehet futni?read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz szaniszlokar #61609 üzenetére
SX4-nél 1.9 az dízel, benzines az 1.5 (112LE) és 1.6 (120LE), már ugye a 2009 utáni facelift-es motorok
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz mefistofeles #61053 üzenetére
Ja, meló helyett a kocsihoz fog menni
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz Cunaja #60021 üzenetére
Akkor most még megtanulod a régi rendszert, aztán jövő tavasszal ismét előveszed az eltéréseket és újra megtanulod. Bár, ha még nem volt eltérés oktatásod/vizsgád akkor nem is jártál túl rosszul, legalább nem kavar rá az újdonság
mefistofeles
"Nincs az a védelem ami megment ha frontálisan beléd rohan egy vonat"Az lenne a védelem, ha nem lenne ilyen eset. De majd minden napra jut egy vonatbaleset sajnos
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz mefistofeles #60019 üzenetére
Valamelyik ismeretterjesztő csatornán láttam egy filmecskét, ahol egy kocsiba beraktak sok kamerát, ráállították egy útátjáróra és talán 80 mérföldes sebességgel érkezett egy vonat. Ha jól emlékszem kb. 2 tized másodperc alatt jutott a mozdony ütközője a kocsi egyik oldalától a másik oldali ajtóig. Az ütközők magasságában nincs semmi védelem
read-only mode on the forum
-
-
AtHoS
nagyúr
-
AtHoS
nagyúr
válasz Qtya123 #58319 üzenetére
Én múlt hónap elején vettem egy álruhás SX4et Fiat Sedici verzióban. A topikot olvasgatva találkoztam én is a Sedici ajánlással. Sajnos nem túl sok van a Fiat-ból kínálatban Mo-on, de amit tapasztaltam a keresgélés közben: Fiat felszereltség alatti, jóval idősebb vagy több km-t futott, rosszabb állapotú SX4-ek is több 100e-el drágábban vannak hirdetve.
Illetve fordítva nézve saját vásárlást tekintve: 2m350e-ért sikerült vennem egy 2013 közepi, egygazdás benzines Sedici-t 1.6 120LE motorral, 107e km futással, kb. 4-5 évesnek kinéző állapotban, GS "Fullextrás" felszereltség fölötti kivitelben, 4x4 hajtással, patika állapotú belsővel.
Nem tudom jelenleg milyen a kínálat a Fiat verzióból, de lehet érdemes ránézni, hátha van éppen belőle alkalmi vétel.
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Tudtok ajánlani normális, megbízható keréknyomás mérőt?
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
válasz tboldi #57749 üzenetére
Köszi, azért megnyugtató ez az infó
Érdeklődtem ismerősi körben és Mitsus ismerősök is jelezték, hogy náluk is ott van ez a "funkció"Mondjuk hazafelé jövet ezen kívül nem volt gond az autóval motor szépen járt, váltó megfelelően pontosan, feszesen működött, kormánymű sem tapasztaltunk lógást, kotyogást, bár féktárcsák cserések lesznek a betétekkel együtt.
kb. 2 hét múlva megy szerelőhöz, akkor olaj+szűrő, hűtő-, fékfolyadék cserélve lesz, plusz lebeszélem a fék rendberakását is.Közben keresek Miskolc környékén normálisan dolgozó alvázvédelem megoldásokat, ahol rendesen letakarítják a régi feltáskásodott festékrétegeket, rozsdás felületeket és tényleg rendbe rakják alulról
read-only mode on the forum
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Vettem egy 2013-as gyártású Fiat Sedici 1.6 16V 4x4 Easy 88 kW járgányt (álá SX4 4WD)
Feltűnt, hogy felfelé váltáskor kb. 2...300-al megemelkedik automatikusan rövid időre a motorfordulat. Viszont ez a jelenség visszafelé váltáskor nem tapasztalható.
Ez alapfícsör lenne, hogy ne essen be a fordulatszám felfelé váltáskor vagy valami egyéb probléma tüneti jelensége?
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest