- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Automata vs ahogy én otthon parkolok:
Amikor én beállok a beállóra akkor áttolatok egy fán, majd rá engedem az autót és nem húzom be a kéziféket, legalábbis eddig így ment manuálisnál. Mert télen bafagy, meg nem kell, és elől is kap éket. Viszont itt a leírásban szereplő hogyan kéne megállni metódus totál felesleges esetemben.
Ha berakom N-be és ennyi, az gondolom nem okoz gondot a technikának. Aztán ha indulni kell akkor N-ben beindítom (mert lehet és engedi), majd D és gyí. Ez így rendben van?
Rengeteg fura főleg a heggyen kapcsolatos kérdés merült fel bennem.Lefelé meg nálam a D fokozat nem nyerő mert nem tölt a lágy hybrid (lakó pihenő+ kanyargós út) és nincs motorfék, azaz nálam M-ben kezdődik az indulás és 1-ben vagy 2-ben erszkedek le a hegyről, van motorfék és töltés is.
[ Szerkesztve ]